VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4157
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 247 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas jussike » 01 Veebr 2020, 12:57

Skeem peabki ju Elsas olemas olema, aga Etka väidab stoiliselt, et kõik parempoolsed tumenevad peeglid on parempoolse rooliga autode jaoks.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
siLc
Klubiline
Postitusi: 1521
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 53 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 01 Veebr 2020, 18:45

rass kirjutas:
31 Jaan 2020, 23:05
Selle VCP kaabliga saaksid mind aidata vajadusel? Sest mind õudsalt häirivad Eesti keskmises kliimas need autod, millel sombustes oludes tagatuled ei põle ning ei tahaks ise üks neist olla. Ning kas selle VCP'ga saab veel midagi huvitavat teha, mida VCDS ei võimalda. Näiteks jäin ma hätta ka selle konfiga, et vihma peale sulgeks auto aknad ja luugi, kuigi kõik parameetrid said minumeelest nagu õiged... ja selleks, et saada kaamera märke lugema (see nagu peaks auto olema aga ei tööta meie regioonis vist) aitab ainult kaamera vahetamine B8 kaamera ja mooduli vastu? Ühtlasi peaks sellega liigutusega vist muutuma ka line-assist nutikamaks, kui ta täna on...

Põhitulede automaatika reguleerimiseks ma googeldades leidsin vist ka võimaluse siiski timmida tulede aktiveerumist, aga pole saanud seda veel proovida VCDS abiga.

"I re-tested using a strong work light, and things were actually working as I wanted. Now I could go on to adjust the sensitivity of the light sensor to tune when the xenon light go on/off. In the ECM, subsystem 2, Byte 1, Bit 0-7 Light sensor correction: I dialed down the sensitivity from 48% to 10% using hex values as no predefined option was available for anything lower than 43%. I'm guessing there will be some further adjusting as I drive the car i real life situations."
Ikka saab. Huvipärast proovisin enda masinal järgi ja kõik neli tagatuld sai põlema päevasõidutuledega. Tehasekonditsioonis B7-le saab ülejäänud asjad VCDS-ga ära teha.

Kui esikaamera on aga navi pole, siis numbrimärgilugemine ei tööta. Kui panna B8 kaamera, siis numbrimärgilugemine töötas ilma navita aga annab igakord peale sõitmahakkamist veateadet kellade displeil.

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1047
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas volkar » 01 Veebr 2020, 20:52

R36 kirjutas:
01 Veebr 2020, 12:39

Tegelikult passat b6 kataloogis ja skeemis ka parempoolne tumenev ka olemas. ... Või oli see golf.
kasutasin cc skeemi,seal oli kõrvalistuja poolne isetumenemine :wink:
nüüd vaadates on ka nii b6 ja b7 skeemis need olemas
Viimati muutis volkar, 01 Veebr 2020, 20:59, muudetud 1 kord kokku.
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4157
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 247 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas jussike » 01 Veebr 2020, 22:09

Ei viitsi Elsast otsima hakata, aga arvan, et kindlasti oli seal skeemidel vastavatel kohtadel tärnikesed, mille tähenduseks on ainult parempoolse rooliga mudelid vms...
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

dellu
Moderaator
Postitusi: 4168
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 58 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas dellu » 01 Veebr 2020, 22:15

Rhd on jah ikka rool paremal, ehk enamasti ikka uk jne. Kogu peeglit pole pointi osta, sest jalg teise nurgaga (lihtsalt infoks)
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1047
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas volkar » 01 Veebr 2020, 22:17

jussike kirjutas:
01 Veebr 2020, 22:09
Ei viitsi Elsast otsima hakata, aga arvan, et kindlasti oli seal skeemidel vastavatel kohtadel tärnikesed, mille tähenduseks on ainult parempoolse rooliga mudelid vms...
Elsa otsing pole raske Y21 otsingusõnaks, aga ei mingeid tärne ega muid viiteid parempoolse rooli kohta :thumbup:
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4157
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 247 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas jussike » 01 Veebr 2020, 22:20

No siis on Hansud laisad olnud ja teinud üldise skeemi, mis kõigile sobib, tuleb lihtsalt omale vajalik välja selekteerida.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

rass
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 31 Jaan 2020, 11:24
Telefon: 5G22gg33
Auto: A4, Passat, S80, 9-5, R850R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas rass » 03 Veebr 2020, 13:16

Ajasin sassi õhtul mõisted RHT ja RHD, sellest ka väike segadus. Igatahes uurin seda asja edasi ja loodetavasti õnnestub see siiski saada isetumenevaks ja samal ajal säilitada vaates õiged proportsioonid ja nurgad. Aga see pole otseselt prio nr 1.
TiitRE kirjutas:
01 Veebr 2020, 00:50
Ja miks ei saa VCDS-ga tagumisi põlema koos päevakatega? Ma nagu kunagi enda omal vaatasin ja sai täitsa sättida?
Peakski saama enamjaolt, kuid minul on see byte 18 niiöelda "freezed" ja ei saa valida tulede loogika muutmiseks regiooni. Aga ka mujalt on silma jäänud, et seda peaks saama teha mingi teise kaabliga, milleks ilmselt ongi see VCP. Silc, ma kirjutan sulle selle osas eraldi sõnumi.
siLc kirjutas:
01 Veebr 2020, 18:45
Kui esikaamera on aga navi pole, siis numbrimärgilugemine ei tööta. Kui panna B8 kaamera, siis numbrimärgilugemine töötas ilma navita aga annab igakord peale sõitmahakkamist veateadet kellade displeil.
Mul on see kaamera ja ka navi tehase poolt autol küljes ning ka RSR süsteem, aga viskab veateadet ning nii palju kui ma aru olen saanud, siis seetõttu, et meie regioon ei ole RSR osas toetatud. Proovisin VCDS'iga ka erinevaid modesid ja kodeeringuid kaamerale ja RSR'le, kuid tulutult. Olen kuulnud, et selle osas võib aidata B8 kaamera paigaldamine ja samuti Discovery Media paigaldus, kuna pean tõdema, et see RNS510 on suht kohutav - jube aeglane ja (näpu)tundetu ekraan. levwfreaks lehelt jäi aga silma, et see eeldab suurema hulga moodulite vahetamist jms.

Kasutaja avatar
siLc
Klubiline
Postitusi: 1521
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 53 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 07 Veebr 2020, 21:27

RNS510 ja B7 esikaameraga pole jah numbrimärgilugemise osas midagi teha.

Discover Media vahetus on härra rassi masina puhul täispauk laks. Makk ise, parkimisabi moodul ja juhtmeüleminek, Highline tagakaamera ja moodul, CAN gw. RNS510 ja BT saab maha ärida ja veidike tagasi saada rahakest. Lisaks siis B8 kaamera, adapter ja muud paigaldustarvikud.
Viimati muutis siLc, 07 Veebr 2020, 21:28, muudetud 1 kord kokku.

rass
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 31 Jaan 2020, 11:24
Telefon: 5G22gg33
Auto: A4, Passat, S80, 9-5, R850R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas rass » 10 Veebr 2020, 12:29

Jah, siLc abiga said tagatuled, küll paraku osaliselt aga siiski piisavalt, tööle koos DRL'ga, Kõik muud upgraded tunduvad sellised, milleks mul eriti viitsimist ega investeerimishuvi pole. Ainus asi, millele võibolla siiski kunagi mõelda, oleks see B8 kaamera koos vajalike moodulitega, mis annaks mugavama ja targema reahoidja. Ilmselt ei ole ka see pesuridüüsiga tagurduskaamera paigaldamine vaid plug'n'play.

Kahjuks unustasime valgussensori tundlikkust muuta, vb saab seda kunagi teine kord teha. Binaarkood sai igatahes välja kalkuleeritud niiet, nüüd ainult proovimise vaev. Binaari tabel siin, kui kellelgi huvi: https://www.eso.org/~ndelmott/ascii.html. Miks see vajalik? Sest default väärtused ei paku piisavalt sobivaid võimalusi.

rass
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 31 Jaan 2020, 11:24
Telefon: 5G22gg33
Auto: A4, Passat, S80, 9-5, R850R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas rass » 18 Veebr 2020, 08:14

Tulles tagasi korra peeglite juurde. Eile said peeglid lahti võetud seoses dünaamiliste suunatulede paigaldamisega ning selgus, et paremal pool on isetumeneva klaasi jaoks pistik täitsa olemas. Testida kahjuks ei saanud seda, kuna ei riskinud juhipoolset klaasi eemaldada (soojenduse pistikud on üsna tugevalt kinni), oleks võinud muidugi pinget mõõta otste pealt. Ehk teen seda järgmine kord, kui hakkan lombivalgustust vahetama.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 923
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 64 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas aus » 18 Veebr 2020, 09:39

AFAIK +2 PINi peaks side assisti PINid olema, mitte isetumenemise. :thinking:
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

rass
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 31 Jaan 2020, 11:24
Telefon: 5G22gg33
Auto: A4, Passat, S80, 9-5, R850R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas rass » 18 Veebr 2020, 12:29

Side assist on olemas ja töötab, sellel on oma pistik, mis on ümmargune. Parempoolse klaasi taga on üks 2pin tühi pistik (lapik), täpselt samasugune nagu vasakpoolsel peeglil isetumeneva ühenduse pistik klaasi külge.

Kasutaja avatar
siLc
Klubiline
Postitusi: 1521
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 53 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 24 Mär 2020, 21:33

Vahepeal vaid sõitnud. Läbisõitu nüüdseks 152000 kopikatega ja mõne tuhande pärast on korraline hooldus tulemas...

Üks pilt puhtast autost ka.
IMG_0029.jpg
IMG_0029.jpg (380.17 KiB) Vaadatud 2226 korda
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
ottmartens

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 267
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 12 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas Pulku » 24 Mär 2020, 21:48

Sul 1x aasta või oled 15k maha veerend juba?

Kasutaja avatar
siLc
Klubiline
Postitusi: 1521
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 53 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 25 Mär 2020, 07:19

Pulku kirjutas:
24 Mär 2020, 21:48
Sul 1x aasta või oled 15k maha veerend juba?
Suvest saadik olen praegu 13k maha veerenud.

Kasutaja avatar
siLc
Klubiline
Postitusi: 1521
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 53 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 08 Apr 2020, 07:51

Eile oli hea soe ilm ja sai suverehvid alla keeratud. Kuna veljed said enne hoiustamist puhtaks pestud ja keraamikat värskendatud, siis olid rehvidelt maha tulnud kriidiga tehtud märgistused, mis auto nurgal need ennem all olid...ja juhtus, mis juhtuma pidi - vasaku ja parema poole rehvid läksid vahetusse. Sain aru kuna TPMS rõhunäidud olid peegelpildis. Kõigil rehvidel on "outside" väljas. Kas peaks vasaku ja paremale poole ikka ümber vahetama? Eesmiste ja tagumiste rehvide vahel erilist tuvastamisraskust polnud - tagumistel siseservad rohkem kulunud.
Viimati muutis siLc, 08 Apr 2020, 07:52, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 923
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 64 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas aus » 08 Apr 2020, 08:12

TPMS õpib uuesti asukohad, ei tohiks ju probleemi olla?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4157
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 247 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas jussike » 08 Apr 2020, 08:19

Kas keegi seletaks, mida see kriidiga mäkerdamine annab?
Pole elusees endal markeerinud, alla pannes lihtsalt vaatan mis kuhu kõige paremini sobib, pole siiani veel probleeme tekkinud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2840
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 60 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 08 Apr 2020, 08:26

jussike kirjutas:
08 Apr 2020, 08:19
Kas keegi seletaks, mida see kriidiga mäkerdamine annab?
Pole elusees endal markeerinud, alla pannes lihtsalt vaatan mis kuhu kõige paremini sobib, pole siiani veel probleeme tekkinud.
Mugavam ja lihtsam on kui ei pea mõtlema! Aga ma enamasti samamoodi vaatan mis kuhu paremini sobiks! :D
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
siLc
Klubiline
Postitusi: 1521
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 53 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 08 Apr 2020, 08:44

Rehvitöökojad nagu Kummimees märgistavad kriidiga ja hiljem panevad selle alusel rehvid samale poole alla, kus need ennem olid. See on olnud harjumuspärane, et selline orientiir on olemas aga vähemalt hea teada, et praeguses olukorras väga eksida ei saa (kui rehvid kindla suunaga just pole, mis need pole).

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4157
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 247 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas jussike » 08 Apr 2020, 09:03

Vanasti oli zigulli käsiraamatus kirjas, et rattaid tulebki roteerida, et need ühtlasemalt kuluksid.
Mina viskan iga hooaeg esi ja tagasilla omad omavahel vahetusse, seega ei näe sodimisel mõtet, silmaga juba näha kummad rohkem kulunud.
See kui rehvid tagurpidi alla pannakse, näitab juba oskamatust, sellisesse putkasse enam tagasi küll ei läheks.
Viimati muutis jussike, 26 Apr 2020, 20:17, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
miilits
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2840
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 60 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 08 Apr 2020, 09:33

jussike kirjutas:
08 Apr 2020, 09:03
Vanasti oli zigulli käsiraamatus kirjas, et rattaid tulebki roteerida, et need ühtlasemalt kuluksid.
Mina viskan iga hooaeg esi ja tagasilla omad omavahel vahetusse, seega ei näe sodimisel mõtet, silmaga juba näha kummad rohkem kulunud.
See kui rehvid tagurpidi alla pannakse, näitab juba osakamatust, sellisesse putkasse enam tagasi küll ei läheks.
See on tootjapoolne jutt, et sa oma kehvasti koostatud auto üle ei saaks kurta! :D
Olukorras kus on võimalik panna rehve mitmet pidi siis tuleb järgida tähiseid ja rehvide ning rataste paigaldaja on selle võrra teinud oma tööd mugavamaks olukorras kus tehakse asja tükitööna! :wink:
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

MartenL
Huviline
Postitusi: 375
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 28 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas MartenL » 08 Apr 2020, 09:43

Üheveolisel autol kuluvad reeglina ära veosilla rehvid. Tänapäeval on konkurents rehvitootjatel nii tihe et saad korraliku pidamisega talve- ja suverehvid väga okei hinnaga ja puudub vajadus n.ö. ziguli manuaali järgida. Ilmselt tol ajal rehve lihtsalt ei olnudki saada.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4157
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 247 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas jussike » 08 Apr 2020, 10:09

MustVälk kirjutas:
08 Apr 2020, 09:33

Olukorras kus on võimalik panna rehve mitmet pidi siis tuleb järgida tähiseid ja rehvide ning rataste paigaldaja on selle võrra teinud oma tööd mugavamaks olukorras kus tehakse asja tükitööna! :wink:
Ja ometi olen näinud autosi, kus nt paremal tagarehvil ilusteb VE kiri :lolno:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Huviliste autod”