VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
Kasutaja avatar
Shark77
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 04 Jaan 2014, 23:41
Auto: Passat B7 2.0TDI 4motion
Asukoht: Rakvere,Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas Shark77 » 09 Okt 2017, 20:00

Kas videos tundub või peabki luuk nii kõva pauguga kinni minema? Enda passatil läheb samamoodi natukene häirivalt kõva pauguga kinni ja möllerist öeldi, et amordid väsind. Aga muidu väga ilus valge passat.

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1167
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 09 Okt 2017, 20:09

Shark77 kirjutas:Kas videos tundub või peabki luuk nii kõva pauguga kinni minema? Enda passatil läheb samamoodi natukene häirivalt kõva pauguga kinni ja möllerist öeldi, et amordid väsind.
Videos tundub rohkem, sest oli hästi vaikne. Aga eks nad lähevadki üsna suure pauguga. Võrreldes B6-ga mis mul oli, siis ei ütleks, et valjemini kinni läheb. Ja ausi B7-l teeb minuarust samamoodi.
Vb tõesti võiks proovida luugiamortide vahetust... Eks näis.
Shark77 kirjutas:Aga muidu väga ilus valge passat.
Keegi võiks puhtaks pesta, siis oleks ilusam... :oops:
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 889
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 61 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas aus » 09 Okt 2017, 21:30

Pauguga jah. Siis ikka kuuled, et sai kinni.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 266
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas evald112 » 09 Okt 2017, 22:15

Mul läheb vähe pehmemalt. Tegelt tahaks pagassi veidi pigi panna aga luugile ei saa, hakkab samasugune pauguga käima nagu sul.

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1167
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 09 Okt 2017, 22:26

evald112 kirjutas:Mul läheb vähe pehmemalt. Tegelt tahaks pagassi veidi pigi panna aga luugile ei saa, hakkab samasugune pauguga käima nagu sul.
Ega ta reaalselt sellise pauguga ei lähegi nagu videos... video kuidagi rõhutab seda pauku. Reaalselt on vaiksem.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 649
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/MB S124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas Elevant » 10 Okt 2017, 07:09

Kas see luugi paugutamine pole mitte sellega seoses, et volkaril kukub luuk lihtsalt kinni, teistel lukk imeb vaakumiga/surub mootoriga luugi kinni?
MB imes vaakumiga, mis mul Jeep teeb ma ei tea, aga ka sellel ei käi ta sellise kolksuga nagu 6'l käis.

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1167
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 10 Okt 2017, 08:12

Elevant kirjutas:Kas see luugi paugutamine pole mitte sellega seoses, et volkaril kukub luuk lihtsalt kinni, teistel lukk imeb vaakumiga/surub mootoriga luugi kinni?
MB imes vaakumiga, mis mul Jeep teeb ma ei tea, aga ka sellel ei käi ta sellise kolksuga nagu 6'l käis.
Ta mingi maa tõesti kukub niisama aga lõpus servosulgur kere küljes surub luugi kinni.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Jürjo
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas Jürjo » 10 Okt 2017, 08:26

worldonfire kirjutas:aga lõpus servosulgur kere küljes surub luugi kinni.
Mul selle servosulguriga oli talvel külmaga selline probleem,et auto oli paar päeva õues seisnud ja oli midagi pagasnikust vaja ja pärast ei tahtnud just see lõpp korralikult sulguda,lõpuks käega kergelt surusin selle servosulguri tööosa kaasa,siis läks kinni :) Aga kui auto sõidusoe oli,siis ei esinenud kordagi seda probleemi.

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 649
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/MB S124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas Elevant » 10 Okt 2017, 08:40

Õige, oli jah servosulgur ka tal seal. Siis ongi lihtsalt vahe selles, et teistel teeb mootor kogu avamise/sulgemise, volkaril alla tulles laseb mingil hetkel mootor ennast tagant ära, luuk kukub niisama "kinni" ja siis servosulgur tõmbab ta lõpuni.

Kasutaja avatar
Shark77
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 04 Jaan 2014, 23:41
Auto: Passat B7 2.0TDI 4motion
Asukoht: Rakvere,Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas Shark77 » 04 Nov 2017, 20:18

Suur aitäh wordonfirele ja le vw freaksidele. Sai väärt kraami juurde kõik tip top. Väike pilt ka mustadest autodest.
Pilt

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1167
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 05 Nov 2017, 00:11

Shark77 kirjutas:Suur aitäh wordonfirele ja le vw freaksidele. Sai väärt kraami juurde kõik tip top. Väike pilt ka mustadest autodest.
► Näita Spoilerit
Peab vist homme auto ära pesema... :crazy:
Aga pole tänu väärt :wave:
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1167
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 22 Nov 2017, 09:46

Lõpuks sai kätte võetud ja vajalikud kaablid/releed ära ühendatud, et autol juba pikka aega küljes olnud esiklaasi soojendit kasutama saaks hakata. Klaas ja sobilik climatronic küljes juba kevadest... Aga no vähemalt tehtud ja toimib nüüdseks. Lisaks sai oma kohale ka webasto originaal telestardi antenn (õigemini klaasi juurde antennivõimendi ja antennikaabel telestardini). Hommikul testides tundus levi ikka oluliselt parem kui mingisuguse aftermarket antenniga.

Väike pilt lammutamisest:

Pilt
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1167
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 06 Dets 2017, 23:12

Sai üle pika aja jälle autol stange eest võetud:
Pilt
Põhjus väga lihtne, nimelt viimased u kuu aega ühe silmaga ringi sõidetud, kuna juhipoolne xenon otsustas koostöö lõpetada. Küll ta ei põlenud, põles lillalt ja vilkus. Aga eelmine nädal lõpuks jõudsid kauaoodatud Osram Nightbraker Unlimited pirnid ja esmaspäeva õhtul sai vahetus ette võetud.
Ütleme nii, et niipalju kui hetkel sõita olen jõudnud, olen valikuga väga rahul.

Lisaks said veel mõned polstrid tagasi külge, mis pikalt riiulis seisnud. Jäänud mõned airbagi märgid ja lane plastikud paigaldada ja siis võib öelda, et auto koos :D
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1763
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 26 korda

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 06 Dets 2017, 23:36

Miks stange eest võtsid? Ma neid nüüd paar korda vahetanud ja pole hullu midagi kui tead kuda toimetama peab. Ma ei väida muidugi, et B7 xenoni vahetus ilma stanget eest võtmata väga mõnus tegevus oleks ja et mul käed kriimus polnud pärast :) Eks oleneb kämbla suurusest ka päris olulisel määral.
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3920
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas jussike » 07 Dets 2017, 00:08

B7-l ei näe tõesti põhjust pamprit maha tirida. Kui käpelt teha võtab kahe pirni vahetus koos regulliga max 20minutit.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1167
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 07 Dets 2017, 09:30

Ma ei viitsinud käsi kriipida ja kitsikuses jamama hakata, kuna b7-l see stange mahavõtmine nii lihtne :)
Stange maha, tuled küljest, uued pirnid sisse ja kõik tagasi kokku üksi tehes alla tunni aja... ilma kiirustamata. Piisavalt lühike aeg. Lisaks sain nüüd stange ka ilusti paika. Eelmine kord oli veidi halvasti jäänud.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1204
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 07 Dets 2017, 12:09

Ilma stange eemaldamiseta peavad ikka pisikesed käed olema. Olen paar korda proovinud ja ikka päris korralik joogaarmastaja pead selleks olema. Pigem kulutad 2x rohkem aega vandumisele ja pimesi asja tegemisele kui stange eest ära võtta. VW oleks võinudoma tütrelt, Skodalt vähemalt tulede eemaldamise lihtsuse kaasa võtta, poleks sellist jama.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2711
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 48 korda

Re: VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 07 Dets 2017, 20:59

Eks ongi mõeldud, et normaalne inimene sõidab ka sellise väikse murega teenindusse!
Tegelikult tihti sa neid ikka vahetad? Kord aastas kui kehv lambipirn või kord kahe aasta peale.

Muide Touaregil ja mõnel teisel sama põhjaga masinal käib tuli liiga lihtsalt eest ära! :D
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1167
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 18 Dets 2017, 23:28

Ja ongi 30k autoga ära sõidetud. Täna käis siis auto Mölleris intervallhoolduses. Vahetatud sai mootoriõli, salongifilter, pidurivedelik. Lisaks hooldati panoraam katuseluuki, reguleeriti tulesid ja nokitseti midagi põhjakattega. Sain ka uuesti allkirja anda, et ei soovi softi uuendada... Mõtlesin ikka, et esindused ikka näevad, mis tehtud on, aga tuleb välja, et Tartu esindus on vist mujalt maailmast :D
Servise spidos pidin ise ära nullima :mrgreen:
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1167
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 07 Veebr 2018, 09:20

Eile käis auto taaskord mölleris. Seekord siis rihmavahetuses. Vahetusse läks siis rihm, rullikud ja veepump... ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ikka paneb vanduma et sakslased 168k pealt ainult rihma ja veepumba ära vahetasid ja rullikud vahetamata jätsid -.-
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Maxpower
Huviline
Postitusi: 426
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: VW Touareg 3.0TDI 180kw
Asukoht: EU
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 8 korda

VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 07 Veebr 2018, 12:55

worldonfire kirjutas:
07 Veebr 2018, 09:20
Eile käis auto taaskord mölleris. Seekord siis rihmavahetuses. Vahetusse läks siis rihm, rullikud ja veepump... ingel ikka paneb vanduma et sakslased 168k pealt ainult rihma ja veepumba ära vahetasid ja rullikud vahetamata jätsid -.-
see on ju tõesti täielik lollus (raha raiskamine) kui ainult rihm vahetada ja rullikud tegemata jätta :? ...ma olen aru saanud et rullikud ongi need tähtsamad kui rihm ise, mida vahetada!

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1167
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 07 Veebr 2018, 12:58

Maxpower kirjutas:
07 Veebr 2018, 12:55
worldonfire kirjutas:
07 Veebr 2018, 09:20
Eile käis auto taaskord mölleris. Seekord siis rihmavahetuses. Vahetusse läks siis rihm, rullikud ja veepump... ingel ikka paneb vanduma et sakslased 168k pealt ainult rihma ja veepumba ära vahetasid ja rullikud vahetamata jätsid -.-
see on ju tõesti täielik lollus (raha raiskamine) kui ainult rihm vahetada ja rullikud tegemata jätta :? ...ma olen aru saanud et rullikud ongi need tähtsamad kui rihm ise, mida vahetada!
Ju oli tollasel omanikul teada, et auto varsti müüki läheb ja sis hoidis kokku... rihmavahetus tulenes ka ilmselt veepumba vahetuse pärast, sest vana rihma enam tagasi peale panna ei tohi.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1204
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 08 Veebr 2018, 11:48

Pakun, et pigem oli asi esinduse pragmaatilisuses. Veepump läbi - vahetame ära. Rihm maas- sama tagasi panna ei või, paneme uue. Hammasrihma välp ju tal Saksamaal enamasti 180 või 210.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1167
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 08 Veebr 2018, 12:01

KuldarA kirjutas:
08 Veebr 2018, 11:48
Pakun, et pigem oli asi esinduse pragmaatilisuses. Veepump läbi - vahetame ära. Rihm maas- sama tagasi panna ei või, paneme uue. Hammasrihma välp ju tal Saksamaal enamasti 180 või 210.
Saksamaal peaks 210k olema.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1167
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

VW Passat B7 2.0 125kW 4Motion - 2012 - worldonfire

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 12 Apr 2018, 08:06

Vahepeal siin paar pisiasja auto juures nokitsetud:

1) Ambient sai oma viimased puuduvad osad - tagumised ukseajud. Nüüd põleb ambient ka tagumistel ustel:

Pilt

2) silc tõi mulle highline lävepakud. Kahjuks tal endal muidugi ei vedanud ja need mis ta endale tahtis, olid valet värvi...

Pilt

Nipet näpet juppe veel kogunenud. Loodetavasti lähikuudel viitsib need asjad ka ära lõpetada, siis varustuse mõttes ilmselt aitab :)
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Vasta

Mine “Huviliste autod”