VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, etnies858

Vasta
Terminats
Klubiline
Postitusi: 263
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 31 Juul 2019, 14:10

Nüüd on küll asi natuke soiku jäänud 🙄 🙄 Selle aja jooksul suhteliselt vähe toimunud, ei näinud mõtet uuendada, aga...

15. juuli - Aju visati peale, voolu ja lambda jaoks võeti mõõdud

22. juuli - Aju juhtmestik paigas, voolujuhtmed aju juurde veetud, lambda juhtmed ka. Sl koldesse liitmik panna ja tagasi külge panna, siis aju juures mõned klemmid/pistikud ja teoorias peaks saama käivitada. Ajusse pandi softi peale, seaded sisse ja häälestati andurite järgi kõik ära. Kaitsmepesa/releede juhtmestik tehti ka valmis.

30. juuli, eile - Starter andis saba. Vool otse akuklemmilt olemas ja tõmberelee ka plõksib, laupäeval veel toimis.

Kommentaar juhtmestiku mehelt: "Tra ma just testisin kõik väljundid ära, kalibreerisin kõik andurid jne ja keeran võtit et käivitada ja vaikus 🤣"

Pilte:
► Näita Spoilerit
Hetkel kapoti all korralik pardakk, aga eks seda saab ka peatselt korrastama hakata. Uue starteri saan juba täna, hoian teid kursis :).

Terminats
Klubiline
Postitusi: 263
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 02 Aug 2019, 14:51

Asi ametlik:
► Näita Spoilerit

Terminats
Klubiline
Postitusi: 263
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 08 Aug 2019, 18:56

Üks suur saaga on läbi jälle!!!!!!

Õlirõhk saadi ajusse ilusti lugema (et automaatselt välja suretaks kui nulli lööb), panime jahutusvedeliku ja roolivõimu süsteemi lõplikult kokku, et auto saaks pikemalt käia kui 20 sekundit. Jahutusvedelikuga oli see error, et üks mu "racing punastest" voolikutest ei ulatunud ning just seetõttu otsisin ka uut voolikut. Roolivõimu süsteemist oli pumba ja vedelikupotska vaheline toru kuhugi rändama läinud ning selle sebisin uue.

Lõikasime vooliku pooleks ning panime painutatava toru sinna vahele nõnda:
► Näita Spoilerit
Olin alguses skeptiline selle vastupidavuses, kuid siis kinnitati, et enamus Eesti driftiautodel on ülesehitatud samasugustena. Hea küll.

Lasime destilleeritud vee ja roolivõimuvedeliku sisse ja käivitasime. Jäime lekkeid ootama. Seda asjatult, sest lekkeid ei tulnudki, pettumus missugune. Algul tuuritasime niisama, lõpuks saan foorumisse täissummutist ka nüüd häält jagada. Videos jäid kõik pöörded alla 4000rpm:
► Näita Spoilerit
Kui mootor juba soe oli, siis pandi soft cut 4500rpm peale ja -10 kraadi süüdet nii testimise eesmärgil, et kas teeb pauku või mitte. Pauku esialgu ei tulnud, sest katalüsaator oli veel ees, kuid see sai kiiresti likvideeritud:
► Näita Spoilerit
Kahjuks juhtus selline asi, et lasime suure leegiga katalüsaatori sõelad välja. Viimasel pildil hästi näha 2 leegitsevat tükki. Rahast oli küll natuke kahju, kuid sellist tuleshow'd summutist näeb harva. Kui sõelasid enam ees polnud, et leeke piirata, siis hakkas niisama ka paukuma:
► Näita Spoilerit
Nagu videost näha ja kuulda, siis emotsioonid olid laes ja tuju ikkagi päeva lõpuks hea, et auto nõnda hästi käib.

Eile lõpetati veel jahutussüsteemi, st et ventilaator õigel ajal järgi tuleks ja õigel ajal töö lõpetaks. Pilte juhtmestikust, kronsadest, releedest ja massist siin:
► Näita Spoilerit
Ühtlasi sai vahepeal valmis ka käigukanginupu ja käsipiduri nahk. Õmbluse värvi proovisin valida võimalikult ligilähedaselt auto tulevasele värvile. Pildid sellest siin:
► Näita Spoilerit
Homme (9. august) viin auto ära Corra juurde töökotta, kes vahetab absoluutselt kõik puksid polüuretaani vastu, paneb stabilisaatori alla, tõstab autot kõrgemaks (esirattad käivad vastu tiiba, sai proovitud juba), paneb esitiivad ette, õhutab siduri-piduri ära, kontrollib kas summutileketega on nüüd kõik, viskab rehvid ümber, kontrollib kõik poldid üle, paneb nina lõplikult kokku ja vahetab destilleeritud vee reaalse jahutusvedeliku vastu.

Peale seda võiks minu meelest teoorias ja praktikas sillastendi ja ülevaatusele minna. Ei tea, mis öeldakse? :crazy:

links1
Klubiline
Postitusi: 377
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Golf 3 GTI, Sooda Octavia '05
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 25 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas links1 » 08 Aug 2019, 18:59

ÜV onu ütleb, et võid ära müüa :D
Glamuurne Olend Luksuslikkus Fantaasias
Minu rahakott, minu müts, minu mutrivõti, minu Golf ootab mind!
Soodaga jõuab kaugele! :D

Kasutaja avatar
santospwnd
Klubiline
Postitusi: 352
Liitunud: 05 Jaan 2013, 16:22
Telefon: 53 neli kaheksa 59 32
Auto: T3 Westfalia, B5 passat 2,8 4motion, MK3 Gti, Corrado 2.9
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 2 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas santospwnd » 09 Aug 2019, 14:48

ingel [VW Bot: "Keel korda!"] hääled küll head, pean endal ka normaalse väljalaske tegema :D
Kiirem kui Pässa Rixi tuunitud beõmvee

Terminats
Klubiline
Postitusi: 263
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 17 Aug 2019, 13:35

Corra vahetas ära kõik puksid polü vastu ja stabilisaator läks LÕPUKS alla. Täis töö listi leiab siit:
► Näita Spoilerit
Aega kulus poolteist päeva ning lihtsamate asjadega sain ka käe külge panna.

Sõitsin veits linna vahel, sain autoga tuttavaks ja siis mingil hetkel hakkas pöörde ajal releesid klõpsutama ja lõi pööret alla. Jäin samal õhtul tee äärde veel, õnneks sain peatee pealt kõrvaltänavale keerata. Viskasime juhtme sappa ja tuli välja, et vändaandur kaotas vahepeal lugemise ära. Võisid rahulikult 50'ga cruisida ja sekundi pealt sureb suvaliselt välja ja käima läks uuesti siis kui kõik oli maha jahtunud. Enne kui auto Corra kätte läks, siis selgus ka, et lambda andur on defektne. Soojast peast näitab AFR 10.1. Ühesõnaga vahetust tahtsid vända- ja lambda andur. Vändaanduriga läks lihtsalt, vahetasin maja kõrval 10 minutiga ära ilma autot tõstmata. Külge läks Valeo andur, käima läks praktiliselt poolest pöördest. Sõitsin vahetatud vändaanduriga intzu kanali peale ning seal vahetasin ka lambda 5-7 minutiga ära. See nii hea, kui kõik on uus ja ilus ja tuleb hästi lahti :). Päev hiljem läksin seadistaja juurde, vaatas üle logid ja auto polnud kordagi vändahambaid ära kaotanud, ehk uus andur töötab hästi. Ühtlasi pani mulle lambda correctioni peale ja lasi ringi sõita pool tundi, et nüüd töötava lambda alusel muudaks segu paremaks. Tänavavahel sõidetavus paranes MEELETULT. Vahel harva põhjagaasiga tekib ikka mingi moment, kus silindrisse läheb nii palju kütust, et ei jaksa ära põletada, aga seda kõike saab timmida. Algusevärk.

Läksin samal päeval veel Kahvlile autot näitama ja siis mulle toodi välja, et autol lekib kütust. Mees lappis kuuese Corona eest lekkiva vooliku poolpiduselt ära ja sõit võis jätkata! Rääkisime õlikulust ning mees arvas, et õlirõngad ei ole veel päris sisse töödanud ja peaksin sissesõitu tegema 1000km. Just siis järgmisel päeval sain 500km täis. Järgmisel nädalal lähen ülevaatusele ja loodan puhtalt läbi saada. Eks näis.

Kostitan veel ühe pauguvideoga:
► Näita Spoilerit
Sõidust pole veel, kuna piiraja ikka 4000 ja selle juures ei tee see mingit erilist häält sõites. Muud suurt pole midagi toimunud.

Ahjaa, on ikka. Auto nägi šampooni üle 1,25 aasta :D.
► Näita Spoilerit

ryan
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 23 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 24 Aug 2019, 22:51

Nägin seda vedelemas aeromotorsi ees, keretööd on tagant tehtud küll kellegi algaja poolt.
Ise tegid või ?
S-wagen 1,9 TDI

Terminats
Klubiline
Postitusi: 263
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 25 Aug 2019, 11:49

Pead silmas värvi- või keevitustkvaliteeti?

Vasta

Mine “Huviliste autod”