VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
Terminats
Klubiline
Postitusi: 265
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 19 Veebr 2019, 17:42

GTI kirjutas:
19 Veebr 2019, 16:14
Miks õlikanalid lahti puuriti - puhastati?
Töö käigus puurimisest, lihvimisest ja möllamisest on õlikanalid ajapikku metallipuru täis läinud.
GTI kirjutas:
19 Veebr 2019, 16:14
Kas Sl ja VL kanaleid suuremaks ei tehtud?
Veider, et küsid! Just täna alustatakse sellega. Tihendi poolt porditi tükk aega tagasi ära, kuid klapi ümbert jäi tegemata - ootasime klapipesade järgi.

Vahepeal sai kaas pinki laetud:
► Näita Spoilerit
Jänkide maalt sai tellitud 02J käiguvahetajanupupoisikesele uued DieselGeeki puksid ja plastiktükid, täpsemalt see pakk siit.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 265
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 25 Veebr 2019, 00:11

kiire update

Kaas on nüüd klappide poolt ära porditud.
► Näita Spoilerit
Kaas läheb esmaspäeval (25.02) klapipesade lõikuse järjekorda. Kardeti, et pesad tuleb nullist lõigata ja õige sügavuse peale teha. See tähendab lihtsalt seda, et läheb natuke kauem aega, sest peale igat väiksemat liigutust tuleb uued mõõdud võtta.

Kastist nii palju, et see on nüüd koos ja valmis mootori külge minema. Pildil näha ka 02J torni.
► Näita Spoilerit
Kastil vahetati üks käiguvahetus hoob ära, sest plastik laager oli katki.
► Näita Spoilerit
Asjad pesti puhtaks ja ARP poldid said ka külge.
► Näita Spoilerit
Kahvel lootis, et reedeks (1.03 (pekki küll juba märts ju)) on kaas taas tema käes ning saab nädalavahetusel edasi tegeleda. Sisuliselt viimane lõpusirge!!

Tuludeki tulekul ostan ka DieselGeeki shortshifteri ära, ehk saab veel õigel ajal külge, kui Omniva uimerdama ei jää. CHA või ASD kasti ma kahjuks ei leidnudki selle aja jooksul, kuid see ei tähenda, et diisli 5. käik tulemata ei jää, sest seda tööd saab auto küljes ka teha.

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas intzu » 25 Veebr 2019, 09:08

Einoh, 20 aprill võiks pill sõita juba :D
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Terminats
Klubiline
Postitusi: 265
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 26 Veebr 2019, 13:58

intzu kirjutas:
25 Veebr 2019, 09:08
Einoh, 20 aprill võiks pill sõita juba :D
Elame, näeme...

Hetkel teostatakse kaanele klapipesade lõikust ja faaside tegemist. Usun, et reedel on ka midagi, mida ette näidata. Vahepeal on selgunud ka täpsemad summuti plaanid. Tellisin kõrge-voolavusega katalüsaatori ära ja siis tunnike hiljem nägin, et corradomees on oma kogu summutisüsteemi müüki pannud. Super :D.

Plaanis on kasutada polüuretaanist summutikinnitusi, sest mingit sukka kui sellist liikumispunkti mul sinna vahele ei tule, niiet minimaalset liikumist vaja. See oleks ka boonuseks, kui tullakse jalaga summutitoru torkima, siis nad murravad oma varbaluud ära. Polüuretaanist kinnitustel saab ka mõõduga natuke mängida, et summutitoru jääks ideaalselt.

Klambrid, katalüsaator ja kummist kinnitused (et näha kuhu summuti jääb jne ja kui kõik on paigas, siis polüuretaanist kinnitused panna) on olemas. Ainult 3" toru ja kahte pütti vaja ning usun, et saan need siis ära tellida, kui vana summuti pealt on mõõdud võetud.

Summutit saab ilmselgelt siis teha, kui mootor peal ja suudab omal jõul käia. Kui oleme sellesse faasi jõudnud, siis viime konnaga auto neljandasse garaaži, kus hakatakse algusest lõpuni summutit tegema ning ideaalis sõidab sealt garaažist omal jõul välja siis kui lumi on sulanud ja kui linnud ja VR6 laulavad. Vot see oleks ilus :').

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 1968
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora, Golf
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 51 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 26 Veebr 2019, 14:29

Terminats kirjutas:
26 Veebr 2019, 13:58
... siis kui lumi on sulanud ja kui linnud ja VR6 laulavad. Vot see oleks ilus :').
VR6-d laulavad ka siis kui lumi pole sulanud.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 265
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 26 Veebr 2019, 14:52

alkeemik kirjutas:
26 Veebr 2019, 14:29
Terminats kirjutas:
26 Veebr 2019, 13:58
... siis kui lumi on sulanud ja kui linnud ja VR6 laulavad. Vot see oleks ilus :').
VR6-d laulavad ka siis kui lumi pole sulanud.
Järelikult oleneb VR6'st, ma enda oma küll ei kuule :crazy: .

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 632
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/MB S124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 17 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Elevant » 26 Veebr 2019, 15:24

Mul ilmselt kuidagi kahesilma vahele jäänud ja ei viitsi otsida ka, aga mootor tuleb siis jäigalt peale?

Terminats
Klubiline
Postitusi: 265
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 26 Veebr 2019, 15:34

Elevant kirjutas:
26 Veebr 2019, 15:24
Mul ilmselt kuidagi kahesilma vahele jäänud ja ei viitsi otsida ka, aga mootor tuleb siis jäigalt peale?
Kui mõtled mootoripatju, siis tulevad polüuretaanist jah. Samuti on eesmisel mootoritalal polüuretaanist puksid.

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas intzu » 26 Veebr 2019, 15:39

@Terminats Loodan, et mu küna pole siis samas garaažis ees, viin arvatavasti märtsi keskel sinna.
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Terminats
Klubiline
Postitusi: 265
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 26 Veebr 2019, 15:47

intzu kirjutas:
26 Veebr 2019, 15:39
@Terminats Loodan, et mu küna pole siis samas garaažis ees, viin arvatavasti märtsi keskel sinna.
Minu puhul tasub igal juhul igasuguste viivitustega arvestada. Sa saad kindlalt varem ja kiiremini :thumbup:.

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 632
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/MB S124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 17 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Elevant » 26 Veebr 2019, 21:40

Terminats kirjutas:
26 Veebr 2019, 15:34
Elevant kirjutas:
26 Veebr 2019, 15:24
Mul ilmselt kuidagi kahesilma vahele jäänud ja ei viitsi otsida ka, aga mootor tuleb siis jäigalt peale?
Kui mõtled mootoripatju, siis tulevad polüuretaanist jah. Samuti on eesmisel mootoritalal polüuretaanist puksid.
Mootoripatju mõtlesin jah, vibra keresse tuleb ilmselt suhteliselt mõnus.

Edu asja lõpuni viimisel ja et motivatsioon ehitada ära ei kaoks!
Kes tänasid kasutajat Elevant selle postituse eest:
Terminats

links1
Klubiline
Postitusi: 426
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Golf 3 GTI, Sooda Octavia '05
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 28 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas links1 » 27 Veebr 2019, 09:25

Näe, asi areneb :D

Terminats
Klubiline
Postitusi: 265
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 03 Mär 2019, 14:51

DieselGeeki puksid jõudsid kohale, täpsemalt sellised jubinad siis:
► Näita Spoilerit
Tuludeki rahade eest sai tellitud samalt lehelt Sigma Short Shifter:
► Näita Spoilerit
Katalüsaator jõudis kohale (Portugalist Eestisse 36 tunniga):
► Näita Spoilerit
Kaanega kahjuks graafikus ei ole. Reedel alles alustati ehk siis mingi hetk järgneval nädalal saab valmis ning loodetavasti kokkuladumisega ei tule ka mingisuguseid probleeme.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 265
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 18 Mär 2019, 15:20

heihei, lõpuks uudiseid üle 2 nädala :D

Jänkidemaalt jõudis Sigma kohale:
► Näita Spoilerit
Juurde sai tellitud selline vahva asi; süütepooli kuumakaitse. Allpool piltidel näha mis asi täpsemalt ja kuidas istub. Eesmärgiks siis kaitsta süütepooli pragunemise eest ning seeläbi eluiga pikendama. Vahva.
► Näita Spoilerit
Soomest ootame hetkel progeaju ning mootori juhtmestik on meistri kätte tegemisele antud.

Mootor, mootor, mootor... alumine ots tuleb uuesti laiali võtta, sest klapisüvendid on vaja suuremaks teha.

Pesad on sisse lõigatud... Sisselaske pool sai raadiusega lõike ning väljalaske pool sai 3-astmelise lõike. Piltidel ainult sisselaske pool.
► Näita Spoilerit
Kaas on lihvitud...
► Näita Spoilerit
...ning nüüd on ainult kokku ladumise vaev (peale klapisüvendite üle tegemist).
Viimati muutis Terminats, 18 Mär 2019, 15:21, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7153
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 73 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 18 Mär 2019, 16:25

Kas need suured klapid ikka hülsist mööda hakkavad käima - pildilt jookseks nagu uus pesa vanasse tihendirõnga jälge sisse ning kas klapp ka selle jäljeni ulatub?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Terminats
Klubiline
Postitusi: 265
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 18 Mär 2019, 17:58

GTI kirjutas:
18 Mär 2019, 16:25
Kas need suured klapid ikka hülsist mööda hakkavad käima - pildilt jookseks nagu uus pesa vanasse tihendirõnga jälge sisse ning kas klapp ka selle jäljeni ulatub?
Mulle öeldi, et vaadati tihendipinna järgi ehk, et asi peaks klappima ikkagist. Usun, et pilt teeb ka veidrusi lihtsalt :D.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 265
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 22 Mär 2019, 15:45

pisiupdate

Progeaju jõudis ning vaikselt on jootmisega alustatud:
► Näita Spoilerit
Nädalavahetusel lubati kaanega tegeleda, eks nüüd tuleb üks huvitav pildirohke periood :).

Terminats
Klubiline
Postitusi: 265
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 28 Mär 2019, 12:36

Aju edeneb:
► Näita Spoilerit
Jänkidemaalt jõudis süütepooli kuumakaitse:
► Näita Spoilerit
Saksast jõudsid kallid vitonist klapisääretihendid:
► Näita Spoilerit
Kaanega pole midagi uut hetkel, kuid varuosi ma küll ei tea, et hetkel juurde tuleks.

Üks süütepooli upgrade on hetkel mõttes. Nimelt saab tõsta Bosch Motorspordi süütepooli (kasutatakse Ferrari F50's ;)) sisu ümber VR6 omasse. Tulemusena annaks välja ca 55% rohkem volte, aga ma ei tea kui kasulik või mõistlik see oleks. Pigem teeks seda ainuüksi sellepärast, et ma saaks öelda, et mul on F50 süütepool....
Viimati muutis Terminats, 28 Mär 2019, 12:36, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7153
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 73 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Mär 2019, 18:16

Mida mõista süütepooli sisu ümbertõstmise all? Lõhutakse coilpacki epo lahti ja vahetatakse mähised ringi? :-) Kommutaatori osa saab coilpackil ilusti alt ära vahetada, peetakse seda silmas? Uuri missugused küünlad sel ferrol on (või on sel neid suisa 2 tk. silindri peale?). Poole kõrgem pinge tähendab ka poole suuremat koormust ja voolusid selle tekitamiseks muudele kõrgepinge tekitamisega seotud asjadele.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

CD-R
Huviline
Postitusi: 414
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas CD-R » 28 Mär 2019, 18:22

Miski coil on plug vist mahu ära sinna vahele?

Terminats
Klubiline
Postitusi: 265
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 28 Mär 2019, 18:33

GTI kirjutas:
28 Mär 2019, 18:16
Mida mõista süütepooli sisu ümbertõstmise all? Lõhutakse coilpacki epo lahti ja vahetatakse mähised ringi? :-) Kommutaatori osa saab coilpackil ilusti alt ära vahetada, peetakse seda silmas? Uuri missugused küünlad sel ferrol on (või on sel neid suisa 2 tk. silindri peale?). Poole kõrgem pinge tähendab ka poole suuremat koormust ja voolusid selle tekitamiseks muudele kõrgepinge tekitamisega seotud asjadele.
Ferrari kataloog ütleb, et NGK CR8EIX istub. Üks küünal ühele silindrile.

See sisu tõstetakse ümber:
► Näita Spoilerit
Seejärel on uut pistikut uute pinidega vaja ja that's it. Seesolev kiip vastutab ainult signaali andmise eest, millal sädet anda, mitte kõrgepinge enda tekitamise eest. Muu kõik jääb samaks. + veel see eelis, et F50 coilpack on peaaegu poole odavam kui VR6 oma. VR6 oma jääb 200€ kanti, F50 jaehind on hetkel 110€.
CD-R kirjutas:
28 Mär 2019, 18:22
Miski coil on plug vist mahu ära sinna vahele?
Ei aitäh, rumal süsteem minu meelest :D.

Petzo
Huviline
Postitusi: 659
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Petzo » 28 Mär 2019, 22:01

Mingit linki nende f50 poolide sobivuse kohta?
Rait.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 265
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 28 Mär 2019, 23:09

Petzo kirjutas:
28 Mär 2019, 22:01
Mingit linki nende f50 poolide sobivuse kohta?
Absoluutselt, säh!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7153
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 73 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 29 Mär 2019, 11:04

Hea teada - huvitav mitu kw see aretus juurde annab? :)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1279
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 30 Mär 2019, 15:46

GTI kirjutas:
29 Mär 2019, 11:04
Hea teada - huvitav mitu kw see aretus juurde annab? :)
Mitte midagi ei anna juurde peale teadmise, et on tuunitud asi :)
G4 2.8 VR6T 4MOTION '99 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01
G4 2.8 VR6 4MOTION '01 | SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Vasta

Mine “Huviliste autod”