Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, etnies858

Vasta
romeoD
Klubiline
Postitusi: 744
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 13 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas romeoD » 08 Aug 2018, 14:33

No esimene tundemärk on see, et mingil hetkel ei jõua masin enam maanteel yldse kiirendada. Venib nagu tatt.. Kuid vahest ta veel isegi liikus. Mingi aeg oli reegel, et kui pöörded yle 2,4k lasta, siis hakkas venima... venis seni kuni venitas kuidagi pöörded 3k peale ära, siis oli taas ergas. Muidugi vahest aitas ka kiire restart asja parandada, kuid mitte alati. Nyyd kolm kuud uus lugeja kyljes ja kõik probleemivaba. Kui masin jamas, siis paljud ytlesid, et mul turbo minemas. Ahjaa, asja tegi mul veel eriti segaseks yks vaakumvoolik, mis korralikult ribadeks oli(kunagi tuttav yritas enda golfi diagnoosida mu golfi juppidega ja N75-l läks yks voolik vahetusse, ei pidanud too aastatki vastu). Muidu mul ylejäänud vaakumvoolikud veel originaalid ja toimivad :P
OUTLAW chat
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1000
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 09 Aug 2018, 21:27

romeoD kirjutas:
08 Aug 2018, 14:33
No esimene tundemärk on see, et mingil hetkel ei jõua masin enam maanteel yldse kiirendada. Venib nagu tatt.. Kuid vahest ta veel isegi liikus. Mingi aeg oli reegel, et kui pöörded yle 2,4k lasta, siis hakkas venima... venis seni kuni venitas kuidagi pöördedpäris 3k peale ära, siis oli taas ergas. Muidugi vahest aitas ka kiire restart asja parandada, kuid mitte alati. Nyyd kolm kuud uus lugeja kyljes ja kõik probleemivaba. Kui masin jamas, siis paljud ytlesid, et mul turbo minemas. Ahjaa, asja tegi mul veel eriti segaseks yks vaakumvoolik, mis korralikult ribadeks oli(kunagi tuttav yritas enda golfi diagnoosida mu golfi juppidega ja N75-l läks yks voolik vahetusse, ei pidanud too aastatki vastu). Muidu mul ylejäänud vaakumvoolikud veel originaalid ja toimivad :P
Noo mingid sümptomid isegi klapivad. Mitte korralikult pöördesse mineku põhjus ka leitud- turbo geomeetria vaakumklapp lekib (laseb vaakumi maha loetud sekundite jooksul). Eestis poodides need mõtetult kallid, niiet sai tellitud Ebay-st uus, jõuab aga alles kohale millagil septembris. Praegu aretasin külge ühe teistsuguse vaakumklapi aga too ei tööta päris nii nagu peaks aga sõidetud saab kuidagi :roll: . Niiet kellel vedelemas mõnda kasutatud klappi, siis võib märku anda- saaks kuidagi aja ära venitatud uue klapi saabumiseni :mrgreen: .

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1000
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 13 Sept 2018, 21:39

Nõndaks. Turbo vaakumklapp jõudis kohale juba augusti lõpus ning sai ka kohe külge poogitud. Varda pikkuse reguleerimisega oli muidugi üksjagu pusimist- tohutul hulgal katsesõite ja arvutiga logimist aga paika ta sai :thumbup: . Tõmme on nüüd kogu pöörete vahemikus ühtlane ning gaasipedaalile reageerib tunduvalt erksamalt, boostima hakkab kuskil seal 1600-1700rpm kandis :P .
Pilt
Nüüd aga kurvemast poolest ehk siis keretöödest. Septembri algul sai ära ostetud küljekarbid ning see teisipäev sai siis autot laiali kiskuma hakatud. Lõpuks jõudis järg ka külgkarpide inspekteerimiseni ja joppenpuhh seda üllatust. Juhipoolsele karbile siis poole auto ulatuses külge needitud alumiiniumist leht ning pealt klaaskiudpahtliga siledaks tehtud. Seestpoolt vaatas vastu penoplasti tükid, ohtralt makroflexi, silikonhermeetikud ning kereliimi. Tagatipuks oli vist soome ehitajast kalevipoeg ka oma ehituskellu vist segust puhtaks tõmmanud vastu makrot, sest seal peal oli segujäänuseid :crazy: . Ega külgkarbi ja põhja üleminek on samamoodi mäda, tsirka 20cm karbist edasi olevat põhjaplekki tuleb ka väljavahetada, vähemalt juhipoolt. Külgkarbi sees olev vaheleht tuleb ka vähemalt poole auto ulatuses taastada. Ühesõnaga seis üsna nutune aga kuna vahendid ja tööriistad on olemas, siis nüüd enam muud üle ei jää, kui tuleb vaikselt pusima hakkata :roll: . Õnneks autot enam igapäevaselt kasutada vaja pole, siis on aega temaga toimetada tasa ja targu. Mõru meelega juba ootan, mis seis vaataks parempoolse karbi seest vastu......
Ühesõnaga motivatsioon kadus teisipäeval täielikult ning nüüd tuleb see vaikselt jälle kuskilt üles leida :roll: .
Sai puhtaks pestud ning garaazi lükatud ning ennem oktoobrit vast ta päevavalgust ei näe:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

romeoD
Klubiline
Postitusi: 744
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 13 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas romeoD » 13 Sept 2018, 22:58

Motivatsiooni tagasi saamiseks võid proovida minu omal ära vahetada :D
OUTLAW chat
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 3998
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 66 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas tito » 14 Sept 2018, 05:35

romeoD kirjutas:
13 Sept 2018, 22:58
Motivatsiooni tagasi saamiseks võid proovida minu omal ära vahetada :D
Passatil?
ехали, ехали, ехали и приехали

ryan
Huviline
Postitusi: 1414
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 23 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 14 Sept 2018, 07:30

Ma olen neid golfe jälginud , karbid on enamusel otsas , no ikka väga otsas .
Pole siis imestada midagi , mis sealt leida võib , kui endine omanik ei ole just remondilukksepp olnud .
Oleks disler olnud , oleks palgist karbiotsad olnud :lol:
Viimati muutis ryan, 16 Sept 2018, 20:54, muudetud 1 kord kokku.
S-wagen 1,9 TDI

ryan
Huviline
Postitusi: 1414
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 23 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 14 Sept 2018, 07:56

Üks soovitus on siiski , karbid krundi seest ära , soovitavalt epokrundiga .
Kasvõi pintsliga , paar korda üle käia .
Jääb tulevikus midagi alles ka .
Pärast puuriga lased augud ette ja puuri otsaga puhastad kere küljes oleva koha keevituseks .
Epo krundiga ei juhtu mitte midagi , põlema see ei hakka , kivistub tugevamaks hoopis .
S-wagen 1,9 TDI

links1
Klubiline
Postitusi: 298
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: Golf 3 GTI
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 22 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas links1 » 14 Sept 2018, 14:37

Pildi järgi roostet vähem kui vahtu :D
Glamuurne Olend Luksuslikkus Fantaasias
Minu rahakott, minu müts, minu mutrivõti, minu Golf ootab mind!

romeoD
Klubiline
Postitusi: 744
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 13 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas romeoD » 14 Sept 2018, 23:04

Vähemalt hoidis sooja ja takistas myra jõudmist salongi :D
OUTLAW chat
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1000
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 10 Okt 2018, 19:24

romeoD kirjutas:
13 Sept 2018, 22:58
Motivatsiooni tagasi saamiseks võid proovida minu omal ära vahetada :D
Ära aja hullu juttu, hää kui enda omagi tehtud saan :mrgreen: .
ryan kirjutas:
14 Sept 2018, 07:30
Ma olen neid golfe jälginud , karbid on enamusel otsas , no ikka väga otsas .
Pole siis imestada midagi , mis sealt leida võib , kui endine omanik ei ole just remondilukksepp olnud .
Oleks disler olnud , oleks palgist karbiotsad olnud :lol:
Noo nii otsas külgkarpidega autot pole mul seni olnud, isegi üle poole milli sõitnud b3 Passat oli karpide poolest etem :roll: .
ryan kirjutas:
14 Sept 2018, 07:56
Üks soovitus on siiski , karbid krundi seest ära , soovitavalt epokrundiga .
Kasvõi pintsliga , paar korda üle käia .
Jääb tulevikus midagi alles ka .
Pärast puuriga lased augud ette ja puuri otsaga puhastad kere küljes oleva koha keevituseks .
Epo krundiga ei juhtu mitte midagi , põlema see ei hakka , kivistub tugevamaks hoopis .
Saidki krunditud seest epokrundiga ning väljast happekrundiga. Keevitades ajas küll muidu hirmsat haisu :mrgreen: .
romeoD kirjutas:
14 Sept 2018, 23:04
Vähemalt hoidis sooja ja takistas myra jõudmist salongi :D
Kusjuures müra on vist tõesti rohkem :silent: .

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1000
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 10 Okt 2018, 20:01

Nonii, motivation is back :mrgreen: .
Väheke pilte siis karmist reaalsusest:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Ehk siis tagaratta koopast oli karbiots täiesti olematu ning karbi ees olevate vahelehtede alumine osa tsirka 4cm ulatuses mäda ning esimesest rattakoopast samuti karbiots täiesti olematu. Vahelehtede mädand osa sai ära lõigatud ning enamuses läks lõigatud osa asemele 2mm plekk ning tähtsamatesse kohtadesse ka 3mm lattraud, tungraua tõstekohtadesse karpraud toeks. Juhipoolne külgkarp istus õnneks ideaalselt külge, kõik vahed klappisid esimese korraga. Samuti tagumine rattakoobas oli logari tagant kohati roostes, õnneks läbivaid auke polnud, ainult pinnarooste.
Pilt
Ja nagu ikka siis karbile alla ossa kivikaitse, värv ning lakk.
Pilt
Väike võrdlus siis hetkeseisust, üks pool tehtud ja teinepool tegemata (juhipoolne nägi isegi algselt hullem välja kui kaasreisijapoolne):
Pilt
Pilt
Auto sai kenasti septembri viimase nädala keskel kokkulaotud ning rõõmsalt proovisõidule mindud, et testida kas kõik ikka timm ning et saaks pikema sõidu ette võtta. Kõik oligi okei kuni sõidust tagasi tulin ning autot garaazi ajasin, kuulsin juba garaazi tagurdades et midagi siseseb. Seisma jäädes viskas jahutusvedeliku tule põlema ning siis oli selge, et leke jahutussärgis aga kõige hullemas kohas, nimelt mootoriradika juhipoolne ''otsavanni valtsi vahelt'' pritsis meeletult. Siis sai asi selgeks, et uue radika ost :crazy: . Läksin kindla peale välja ning ostsin päris uue ja Hella/Behr toodang. Kuna ka ninaraam oli kohati puruks ning kogu esiots istus üldse kuidagi kahtlaselt, siis sai hangitud ja see uus raam.
Pilt
Pilt
Kuna esimese sillatala suured puksid olid juba riiulis ootamas, siis sai needki ära vahetatud ning ühesoojaga ka siis juba uued sarniirid (puksid Lemförder ja sarniirid Moog):
Pilt
Puksi ja sarniiri vahetus ka sellepärast, et sai ostetud uus jooks lamelle, mõõt nagu ikka 205/55/16 ning hiinakad. Kui nüüd ühe soojaga kuni järgmise oktoobrini ära kestavad, siis mina olen rahul :P .
Pilt
Kuna vahepeal oli ka keretöödest kopp ees, siis sai veidi tubaselt nokitsetud ning esitulesid vähe ahjus grillitud :mrgreen: . Tulemuseks siis parktule rõngaste valgustus ledide peale tehtud ning tule sisud mustaks värvitud. Täna sai ka sillastendis käidud.
Pilt
Ehk siis koguvõtteks nagu ka vast juba ''teravamad pliiatsid'' mõistsid, siis keretööde seisukohalt on tehtud ainult üks külg. Teise külje võtan ette novembris.

ryan
Huviline
Postitusi: 1414
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 23 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 10 Okt 2018, 21:02

Tubli töö 8)

Selle pärast neid golfe nii vähe alles on , et rooste teeb oma töö .
Vaata pisut uuemaid passateid , no iga detail on roostes :cry:
Põhja alla pole näinud aga pikka iga ei prognoosi ka sellele .

Must feiss on täitsa hea .
S-wagen 1,9 TDI

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1000
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 10 Okt 2018, 21:09

ryan kirjutas:
10 Okt 2018, 21:02
Põhja alla pole näinud aga pikka iga ei prognoosi ka sellele .
Sa mõtlesid, selle all minu oma põhja? Kui jah, siis my bad- karbist tsirka 20-30cm auto keskosa poole ehk siis kuni sinnani, kus tehasepoolt puntkeevitus liides koht on, kuni sinnani kogu külje ulatuses uus plekk :P . Pole kahjuks sellest praegu pilti, järgmine kord kui auto alla heidan, siis võin fotosüüdistuse teha :mrgreen: .

ryan
Huviline
Postitusi: 1414
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 23 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 11 Okt 2018, 07:30

A -ei , mõtlesin passateid , mis iga külje pealt on roostes . Selle pasteedi põhja alla ei julgeks vaadatagi .
S-wagen 1,9 TDI

links1
Klubiline
Postitusi: 298
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: Golf 3 GTI
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 22 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas links1 » 11 Okt 2018, 10:55

Eelmised omanikud ikka korralikult seda külma kartnud, et soojustasid alt ilusti ära :D
Loodan, et ennast ikka premeerisid selle töö järel? :D
Glamuurne Olend Luksuslikkus Fantaasias
Minu rahakott, minu müts, minu mutrivõti, minu Golf ootab mind!

romeoD
Klubiline
Postitusi: 744
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 13 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas romeoD » 11 Okt 2018, 22:54

Hella-Behr pole päris sama, mis hella siiski :D Säästubrändiga tegu. Sain mingi kuus kuud tolle uue radikaga ringi sõita, kui lekkima hakkas see toru, mis otsavanni läks. Tellisin mingi noname asemele ja sõidan juba aastaid tollega.
OUTLAW chat
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 3998
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 66 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas tito » 12 Okt 2018, 18:02

romeoD kirjutas:
11 Okt 2018, 22:54
Hella-Behr pole päris sama, mis hella siiski :D Säästubrändiga tegu. Sain mingi kuus kuud tolle uue radikaga ringi sõita, kui lekkima hakkas see toru, mis otsavanni läks. Tellisin mingi noname asemele ja sõidan juba aastaid tollega.
Behr Hella OEM tootja- ilmselt oli tegu paigaldaja veaga :D
Ma enam ei mäleta raha said ikka tagasi?
ехали, ехали, ехали и приехали

romeoD
Klubiline
Postitusi: 744
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 13 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas romeoD » 12 Okt 2018, 23:13

Hella Behr ei ole ju siiski hella, vaid peaaegu hella. Raha sain tagasi jah. Vähemalt oli normaalne varuosamyya.
OUTLAW chat
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1000
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 17 Okt 2018, 20:42

romeoD kirjutas:
12 Okt 2018, 23:13
Hella Behr ei ole ju siiski hella, vaid peaaegu hella. Raha sain tagasi jah. Vähemalt oli normaalne varuosamyya.
Nende paigaldatud asjade tootjate välja toomise eesmärk pole siin muud, et kui uuesti tuksi läheb, siis proovib samat tootjat vältida :roll: .
Noo mul oli valida, kas võtta poest kohe 57 eurone Automega/Toprani radikas või siis päevase viibega tellida netist 39 euroga Hella- Behr, siis ilmselgelt langes valik viimase kasuks. Suurem tõenäosus saada parem asi, kuigi võib ka jah odavama otsaga asjadega jopata :) .

ryan
Huviline
Postitusi: 1414
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 23 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 29 Dets 2018, 18:48

Vaatan , et pikemat aega on vaikus olnud , said teise pole ka valmis ?
S-wagen 1,9 TDI

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1000
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 29 Dets 2018, 22:36

ryan kirjutas:
29 Dets 2018, 18:48
Vaatan , et pikemat aega on vaikus olnud , said teise pole ka valmis ?
Hei, ei ole keretöödega tegelenud- lihtsalt pole viitsinud ja motti leidnud :roll: .Kaasreisija pool pole õnneks veel visuaalselt nii hullus seisus ka. Senimaani päris hulga kilomeetreid kallanud ja tallanud ning positiivselt on üllatanud ka need odava otsa lamellid :thumbup: .
Päris tõsiselt on ka päevakorda tekkinud turbo vahetus- õlikulu on juba mehine ning tagaotsas ka päris vinge õlipõlemis hais :? . Seekord vist lähen seda teed, et proovin leida korralikku kasutatud turbo- ei julge enam nende ainult uute sisudega jaurata :roll: .
Hiinamaalt on ka ära tellitud uus xenoni komplekt, et saaks taas parempoolse lähitule ka tagasi. Samuti tellitud ka M9 Helicoili komplekt, et ära remontida esimesed pidurid- mõlemalt poolt ühel kinnituspoldi augul keere suht olematu.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 3998
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 66 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas tito » 02 Jaan 2019, 21:27

Siksaator kirjutas:
29 Dets 2018, 22:36
ryan kirjutas:
29 Dets 2018, 18:48
Vaatan , et pikemat aega on vaikus olnud , said teise pole ka valmis ?
Hei, ei ole keretöödega tegelenud- lihtsalt pole viitsinud ja motti leidnud :roll: .Kaasreisija pool pole õnneks veel visuaalselt nii hullus seisus ka. Senimaani päris hulga kilomeetreid kallanud ja tallanud ning positiivselt on üllatanud ka need odava otsa lamellid :thumbup: .
Päris tõsiselt on ka päevakorda tekkinud turbo vahetus- õlikulu on juba mehine ning tagaotsas ka päris vinge õlipõlemis hais :? . Seekord vist lähen seda teed, et proovin leida korralikku kasutatud turbo- ei julge enam nende ainult uute sisudega jaurata :roll: .
Hiinamaalt on ka ära tellitud uus xenoni komplekt, et saaks taas parempoolse lähitule ka tagasi. Samuti tellitud ka M9 Helicoili komplekt, et ära remontida esimesed pidurid- mõlemalt poolt ühel kinnituspoldi augul keere suht olematu.
A miks sa Saksamaalt mõnelt poe pidajalt uut "hiinakat" ei telli? Pekki läheb tead kuhu visata jne :)
https://www.ebay.de/itm/Turbolader-VW-C ... SwP7Nbh-Ge
ехали, ехали, ехали и приехали

dellu
Moderaator
Postitusi: 3950
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora TDI, Skoda Octavia TDI, Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 40 korda
Kontakt:

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas dellu » 03 Jaan 2019, 10:56

Tegelt teine varianti piduri remontimiseks oleks võtta uuemad püstakud (käändmikud) ja supporti kandurid. Seal juba eraldi vahedetail mis suurte poltidega püstaku külge istub ja siis support istub selle külge. Peaks nii 2002+ mudelitel olema. Endal praegu kahjuks pakkuda pole, kuna enda 4motionil pean tegema hetkel 312 pealt downgrade, et müüki lükata auto. 312 viskan uue Bora külge. Kevadepoole peaks muidugi üks 312 kit veel üle jääma, aga see nõuab juba vähemalt 16" rattaid alla.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

romeoD
Klubiline
Postitusi: 744
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 13 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas romeoD » 03 Jaan 2019, 16:34

Ise vahetasin suuremaks ära, igati mõistlik otsus :P Peaks veel 288 kandurid olemas olema, support neil sama (312 ja 288). Samas 99a gti-l ka 288 ketas juba.
OUTLAW chat
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

woody
Klubiline
Postitusi: 1631
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 5 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas woody » 04 Jaan 2019, 09:04

Selle väikse kettaga saabki selle värdjaliku süsteemi kaasa, kus suport kinnitub kelkudega otse käändmikusse. Endal 2003 aasta Bora ja seal tegin samamoodi vahetuse suuremate vastu.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Vasta