VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 17 Veebr 2019, 19:36

Turbokas on ikka ohtlik. Või siis käitub kuidagi ettearvamatult minu jaoks (loe: ei oska sõita lihtsalt). Võrr käitus oluliselt lineaarsemalt ja loogilisemalt minu jaoks ning seetõttu oli ka juhitavus mulle väga mugav ja hea.
Igal juhul suutsin siis natukene ülekäte minna ja korralikult ühte lumehange kaisutada. Sellega seoses said haiget esistange, küljekarp ja vasak tagumine uks. Need kolm juppi lähevad siis märtsi alguses mölleris vahetusse. Midagi väga hullu viga ei olnud, aga kuna nii uusi autosid ei parandata siis vahetatakse jupid välja lihtsalt.

Tuleviku mod listi lisan veel tagumised footwell lambid ja ruloodega uksepolstrid.

Kasutaja avatar
S4BiT
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 36 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas S4BiT » 17 Veebr 2019, 20:23

Pead selle rõhunäidu ekraanilt ära panema ja mingi raadiopildi või muu taolisega asendama.
Kes tänasid kasutajat S4BiT selle postituse eest:
evald112
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 17 Veebr 2019, 20:33

S4BiT kirjutas:
17 Veebr 2019, 20:23
Pead selle rõhunäidu ekraanilt ära panema ja mingi raadiopildi või muu taolisega asendama.
Ma arvan küll.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 1968
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora, Golf
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 51 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 18 Veebr 2019, 10:37

VR6-ga ongi lihtsam lumes mütata. Mul samasugune kogemus. Turbokaga tuleb harjuda lihtsalt ja sõita kõrgematel pööretel, kus turbo järgi juba.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 27 Veebr 2019, 12:38

Mõtlesin, et uurin mis juhi ukse polstri taga on. Eesmärgiks võtta kõlari elementide mõõdud, et planeerida helisüsteemi-upgrade-i.
Leidsin ka video juutuubist, mis seda õpetab.
Võtsin siis need kaks tx30 kruvi välja. Gabariidi tule taga seda 10mm plastik mutrit ei olnud.(see on ainult tagmisel uksel?)

Igatahes kangutasin mis ma kangutasin. Ühe klõpatsi sain oma plastik-tööriistaga lahti. Teist kangutades andis enne järele tööriist.

Kas ma tegin midagi valesti? Kas selle jaoks on mingi spetsiaalne tööriist?


EDIT: esiustel on iluliistu taga see 10mm mutter. Aga mul oli alumise ääre eemale saamisega probleeme. Seal läks mu kangtaja pooleks.
Viimati muutis evald112, 27 Veebr 2019, 12:42, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 247
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas kraff » 27 Veebr 2019, 12:49

evald112 kirjutas:
27 Veebr 2019, 12:38
Mõtlesin, et uurin mis juhi ukse polstri taga on. Eesmärgiks võtta kõlari elementide mõõdud, et planeerida helisüsteemi-upgrade-i.
Leidsin ka video juutuubist, mis seda õpetab.
Võtsin siis need kaks tx30 kruvi välja. Gabariidi tule taga seda 10mm plastik mutrit ei olnud.(see on ainult tagmisel uksel?)

Igatahes kangutasin mis ma kangutasin. Ühe klõpatsi sain oma plastik-tööriistaga lahti. Teist kangutades andis enne järele tööriist.

Kas ma tegin midagi valesti? Kas selle jaoks on mingi spetsiaalne tööriist?
Tuleb niisama ka, seal on need lukustuvad tüüblid ja on oht mõni neist ära murda aga on olemas jah spets tangid. Esiukse polster ei ole päris see mis tagaukse oma, seal on neid kruvisid mälu järgi rohkem.
https://www.banggood.com/2Pcs-Car-Door- ... rehouse=CN

Ma õhtul vaatan äkki on miskit abistavat materjali.
Viimati muutis kraff, 27 Veebr 2019, 13:40, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4525
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 crd 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 54 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 27 Veebr 2019, 14:42

Mul oli Audi juhiukse polstri eemaldamisega sama jama...jube kõvasti kinni ja tellisin siit need: https://www.tooriistad24.ee/polstri-tuu ... dus-tangid
Viimati muutis TiitRE, 27 Veebr 2019, 14:43, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4525
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 crd 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 54 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 27 Veebr 2019, 14:45

evald112 kirjutas:
27 Veebr 2019, 12:38
Mõtlesin, et uurin mis juhi ukse polstri taga on. Eesmärgiks võtta kõlari elementide mõõdud, et planeerida helisüsteemi-upgrade-i.
Aga miks sa selleks polstri eemaldad? Mina toksiks Forss tellimiskeskusesse auto nr.-i sisse ja vaatakas sealt OE koodid ja kui seal pole mõõte näidatud, siis guugel ikka aitab :wink:
Viimati muutis TiitRE, 27 Veebr 2019, 14:45, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 247
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas kraff » 27 Veebr 2019, 19:25

Passati uks 1.jpg
Passati uks 1.jpg (410.87 KiB) Vaadatud 1904 korda
Passati uks 2.jpg
Passati uks 2.jpg (408.6 KiB) Vaadatud 1904 korda
Passati uks 3.jpg
Passati uks 3.jpg (247.26 KiB) Vaadatud 1904 korda
Passati uks 4.jpg
Passati uks 4.jpg (348.99 KiB) Vaadatud 1904 korda
Proovisin meelde tuletada kuidas lahti käis ja milline polstrialune välja paistab

Üks pilt ka kui pigimatt hakkab paika saama.
Passati uks 5.jpg
Passati uks 5.jpg (327.11 KiB) Vaadatud 1899 korda
Viimati muutis kraff, 27 Veebr 2019, 19:27, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
siLc
Huviline
Postitusi: 1402
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas siLc » 27 Veebr 2019, 19:48

Midbasskõlari mõõt paistab silma järgi endiselt 6,5"/165cm.

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 247
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas kraff » 27 Veebr 2019, 20:02

siLc kirjutas:
27 Veebr 2019, 19:48
Midbasskõlari mõõt paistab silma järgi endiselt 6,5"/165cm.
Just, Ideeliselt mahutab sinna ka 8" ära aga polstril on aste ja siis on üsna täpne teema kas mahub või ei. Mina jäin siiski 6,5" truuks, küll aga need plastist vaherõngad on ikka päris pehme kraam, need ei kõlba ikka väga kuhugi.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 27 Veebr 2019, 20:46

siLc kirjutas:
27 Veebr 2019, 19:48
Midbasskõlari mõõt paistab silma järgi endiselt 6,5"/165cm.
Esiustes on mul midbassid tweeterid ja mingid kesksageduse elemendid ka. Mid äss 6.5, tweeter ilmselt 1 või 1.25. Aga mis see kesksageduse elemendi mõõt on?

Eks sügavus huvitab ka. Kas uute elementide magnetid mahuvad või ei.

Kasutaja avatar
siLc
Huviline
Postitusi: 1402
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas siLc » 27 Veebr 2019, 21:02

evald112 kirjutas:
27 Veebr 2019, 20:46
siLc kirjutas:
27 Veebr 2019, 19:48
Midbasskõlari mõõt paistab silma järgi endiselt 6,5"/165cm.
Esiustes on mul midbassid tweeterid ja mingid kesksageduse elemendid ka. Mid äss 6.5, tweeter ilmselt 1 või 1.25. Aga mis see kesksageduse elemendi mõõt on?

Eks sügavus huvitab ka. Kas uute elementide magnetid mahuvad või ei.
Kui autol pole tehase helivõimendit (PR kood 9VC), siis pole esiustes kesksageduskõlareid. Esimesest postitusest ei jäänud nagu silma, et autos Dynaudio oleks?

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 27 Veebr 2019, 21:27

Aga polstri sees grill on olemas? Dynaudio ju teine polster ka, dynaudio kirjadega.

Edit. Käisin ja panin kõrva vastu grilli. Ei tule jah piuksugi. Aga kas sinna midagi lisada saaks? On mingid kohad olemas kuhu element toppida? Ilmselt selle ümmarguse plastraami mis midbassid on, tuleks 3d printerist välja lasta.
Viimati muutis evald112, 27 Veebr 2019, 21:33, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 247
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas kraff » 27 Veebr 2019, 21:39

evald112 kirjutas:
27 Veebr 2019, 21:27
Aga polstri sees grill on olemas? Dynaudio ju teine polster ka, dynaudio kirjadega.
Polstril on ka mitte dynaudiol grill aga seal tweeteri juures peab olema kiri "Dynaudio"


Midrange peaks käima vist sinnakanti kus see punane sõõr. Plekist peab ka siis ketta välja lõikama, muidu ei tule kõlakoda kusagilt välja.
Aga kui ikka korrralikku heli tahta, kus lava ka paigas, siis tasuks ikka A piilari poole vaadata.
Passati uks 6.jpg
Passati uks 6.jpg (359.56 KiB) Vaadatud 1807 korda
Viimati muutis kraff, 27 Veebr 2019, 21:47, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 27 Veebr 2019, 21:51

kraff kirjutas:
27 Veebr 2019, 21:39
evald112 kirjutas:
27 Veebr 2019, 21:27
Aga polstri sees grill on olemas? Dynaudio ju teine polster ka, dynaudio kirjadega.
Polstril on ka mitte dynaudiol grill aga seal tweeteri juures peab olema kiri "Dynaudio"


Midrange peaks käima vist sinnakanti kus see punane sõõr. Plekist peab ka siis ketta välja lõikama, muidu ei tule kõlakoda kusagilt välja.
Aga kui ikka korrralikku heli tahta, kus lava ka paigas, siis tasuks ikka A piilari poole vaadata.
Passati uks 6.jpg
Ega sa tweeteri mõõtu öelda ei oska?

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 247
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas kraff » 27 Veebr 2019, 22:09

evald112 kirjutas:
27 Veebr 2019, 21:51
kraff kirjutas:
27 Veebr 2019, 21:39
evald112 kirjutas:
27 Veebr 2019, 21:27
Aga polstri sees grill on olemas? Dynaudio ju teine polster ka, dynaudio kirjadega.
Polstril on ka mitte dynaudiol grill aga seal tweeteri juures peab olema kiri "Dynaudio"


Midrange peaks käima vist sinnakanti kus see punane sõõr. Plekist peab ka siis ketta välja lõikama, muidu ei tule kõlakoda kusagilt välja.
Aga kui ikka korrralikku heli tahta, kus lava ka paigas, siis tasuks ikka A piilari poole vaadata.
Passati uks 6.jpg
Ega sa tweeteri mõõtu öelda ei oska?
Need on sinna 3 pulgaga sulatatud.
Enda masinal läks sisse Rainbow SLC 265.25 NG
Tweeter neil on 1"

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 27 Veebr 2019, 22:15

kraff kirjutas:
27 Veebr 2019, 22:09
evald112 kirjutas:
27 Veebr 2019, 21:51
kraff kirjutas:
27 Veebr 2019, 21:39


Polstril on ka mitte dynaudiol grill aga seal tweeteri juures peab olema kiri "Dynaudio"


Midrange peaks käima vist sinnakanti kus see punane sõõr. Plekist peab ka siis ketta välja lõikama, muidu ei tule kõlakoda kusagilt välja.
Aga kui ikka korrralikku heli tahta, kus lava ka paigas, siis tasuks ikka A piilari poole vaadata.
Passati uks 6.jpg
Ega sa tweeteri mõõtu öelda ei oska?
Need on sinna 3 pulgaga sulatatud.
Enda masinal läks sisse Rainbow SLC 265.25 NG
Tweeter neil on 1"
Ma üritan ilmselt mahutada Hertži Mille Pro komponendid. kokku 4x110w + peaks supaka komplektile uue varuratta kasti tegema, see komplekt täitsa üle eelmise masina pealt.

Kraff, kas sa vahetasin lihtsalt elemente ja jätsind originaal võimu või eraldiseisev võimendi? Kust sellisel juhul helisignaali võtsid?

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 247
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas kraff » 27 Veebr 2019, 22:35

evald112 kirjutas:
27 Veebr 2019, 22:15
kraff kirjutas:
27 Veebr 2019, 22:09
evald112 kirjutas:
27 Veebr 2019, 21:51

Ega sa tweeteri mõõtu öelda ei oska?
Need on sinna 3 pulgaga sulatatud.
Enda masinal läks sisse Rainbow SLC 265.25 NG
Tweeter neil on 1"
Ma üritan ilmselt mahutada Hertži Mille Pro komponendid. kokku 4x110w + peaks supaka komplektile uue varuratta kasti tegema, see komplekt täitsa üle eelmise masina pealt.

Kraff, kas sa vahetasin lihtsalt elemente ja jätsind originaal võimu või eraldiseisev võimendi? Kust sellisel juhul helisignaali võtsid?
Ma pistsin taha topeltpõhja vahele 2 võimendit, üks (AB) esikõlarite jaoks ja teine (D) woofri jaoks. Woofri ehitasin seekord vineerist, varem olen klaasriide ja vaiguga mässanud.
Passati kast1.jpg
Passati kast1.jpg (373.67 KiB) Vaadatud 1772 korda
Passati kast2.jpg
Passati kast2.jpg (260.69 KiB) Vaadatud 1772 korda
Ma ise tegelikult võibolla tegin veidi valesti sest väidetavalt saab maki Hi väljundid ümber konvertida VCDS abiga, et oleks low nagu dynaudiole sobilik aga ma ei tea aks saab esimesi ja tagumisi eraldi seadistada. Ma läksin lihtsamat teed ja panin ette Hi-Lo konverteri. Toite saab see maki toitest ja võimendite sisse välja lülitamine - üks maki pin aitas välja, andis piisavalt pinget.
Passati maki tagune.jpg
Passati maki tagune.jpg (292.54 KiB) Vaadatud 1772 korda
Ehk siis Pin, mis kannab numbrit 9 (allservas)
Pinbelegung.png.d047a3536044173b603af9a6f714ffd8.png
Pinbelegung.png.d047a3536044173b603af9a6f714ffd8.png (467.1 KiB) Vaadatud 1767 korda
Viimati muutis kraff, 27 Veebr 2019, 22:42, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
siLc
Huviline
Postitusi: 1402
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas siLc » 27 Veebr 2019, 22:51

kraff kirjutas:
27 Veebr 2019, 22:35
Ma ise tegelikult võibolla tegin veidi valesti sest väidetavalt saab maki Hi väljundid ümber konvertida VCDS abiga, et oleks low nagu dynaudiole sobilik aga ma ei tea aks saab esimesi ja tagumisi eraldi seadistada. Ma läksin lihtsamat teed ja panin ette Hi-Lo konverteri. Toite saab see maki toitest ja võimendite sisse välja lülitamine - üks maki pin aitas välja, andis piisavalt pinget.
B8 Dynaudio saab helisignaale optika kaudu ja ilma helisüsteemita autodel high väljundid nagu piltidel. Esimesi ja tagumisi väljundeid tõenäoliselt eraldi ei saa kodeerida.

Hi-Low ja remote'i hädast aitab välja võimendi, mis sööb high signaali ja oskab end selle abil ka sisse-välja lülitada.
Viimati muutis siLc, 27 Veebr 2019, 22:52, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 28 Veebr 2019, 09:34

siLc kirjutas:
27 Veebr 2019, 22:51
kraff kirjutas:
27 Veebr 2019, 22:35
Ma ise tegelikult võibolla tegin veidi valesti sest väidetavalt saab maki Hi väljundid ümber konvertida VCDS abiga, et oleks low nagu dynaudiole sobilik aga ma ei tea aks saab esimesi ja tagumisi eraldi seadistada. Ma läksin lihtsamat teed ja panin ette Hi-Lo konverteri. Toite saab see maki toitest ja võimendite sisse välja lülitamine - üks maki pin aitas välja, andis piisavalt pinget.
B8 Dynaudio saab helisignaale optika kaudu ja ilma helisüsteemita autodel high väljundid nagu piltidel. Esimesi ja tagumisi väljundeid tõenäoliselt eraldi ei saa kodeerida.

Hi-Low ja remote'i hädast aitab välja võimendi, mis sööb high signaali ja oskab end selle abil ka sisse-välja lülitada.
See võimalus on mu planeeritaval võimendil olemas.

Nüüd jääb üle küsida, kas kellelgi tutvusi noores tehnikus on? Oleks vaja soodukat umbes 700 € eest helitehnikale.

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 198
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 28 Veebr 2019, 10:41

Huvitav oleks teada mis allikast ja mis kvaliteediga muusikat kuulad, et vahet tunnetad? Oma tehasekõlaritega oli vahe tunnetatav Spotify free vs flac (või Spotify premium), aga kuna tavaliselt nii kõrge bitratega muusikat ei kuula (kas keegi viitsib veel sisemisse seadmesse mingit muusikat kopeerida, selmet et uut muusikat striimida?) siis ei näe paremal helitehnikal mõtet.

edit: lisan, et kuna muusika tuleb ka üle BT, siis seegi vähendab kvaliteeti, muidugi võiks line-in kasutada, aga siis kaob jälle BT handsfree võimalus ära.
Viimati muutis Vvariant, 28 Veebr 2019, 10:42, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 247
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas kraff » 28 Veebr 2019, 10:59

Vvariant kirjutas:
28 Veebr 2019, 10:41
Huvitav oleks teada mis allikast ja mis kvaliteediga muusikat kuulad, et vahet tunnetad? Oma tehasekõlaritega oli vahe tunnetatav Spotify free vs flac (või Spotify premium), aga kuna tavaliselt nii kõrge bitratega muusikat ei kuula (kas keegi viitsib veel sisemisse seadmesse mingit muusikat kopeerida, selmet et uut muusikat striimida?) siis ei näe paremal helitehnikal mõtet.

edit: lisan, et kuna muusika tuleb ka üle BT, siis seegi vähendab kvaliteeti, muidugi võiks line-in kasutada, aga siis kaob jälle BT handsfree võimalus ära.
Võin omast kogemusest öelda, et vahe on täiesti olemas. Flac kõlab ikka teisiti kui originaalis. Küll aga see võib tulla ka vabalt asjaolust, et maki võimendi RMS jääb maksimaalselt sinna paarikümne vati juurde ja tehasest elemendid valitakse siiski selllised et see vähene energia maksimaalselt ära kasutada.
Elementide lineaarset liikumist vaadata, siis tehase omad on suht suure inertsusega ja need peenematest helinüanssidest libisevad nad lihtsalt üle.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 28 Veebr 2019, 21:54

Mu eelmisel saanil oli dynaudio ja enne seda Volvo-l oli ka dynaudio. Ja mu abikaasa, kes eriti helikvaliteedist ei tea miskit, küsis üks päev, kas uuel autol on kuidagi kehvem audio süsteem. Ja seda tavalist raadiot kuulates. Siis ma sain aru et asi on ikka päris küsin. Kuidagi lame ja emotsioonitu on heli. Ja kergelt padja all kuulamise tunne on. Särtsakust jääb puudu.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 04 Mär 2019, 10:21

Aga läks masin siis möllerisse natukene värskendama ennast.

Vastu anti nii kauaks üks 2018a golf 999cc mootoriga. Üllatavalt okei minek on sellel masinal. Lisaks on kolmepütase (on ikka kolmene?) müra isegi pigem positiivse noodiga.

Esimest korda sõidan ka manuaalkasti + ACC komboga. Minu jaoks kõige üllatavam, et käiguvahetus ei cancelda püsikat, mis on selle puhul väga mugav. Samas kui olla omas mullis ja auto natuke liiga palju maha pidurdab siis võib ära suretada.

Nädala lõpuks peaks kõik tehtud olema. Eks näis.

Vasta

Mine “Huviliste autod”