VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
Asko
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Passat CC 3.6//Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 21 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Asko » 27 Jaan 2019, 01:22

Mis teise sisselaskega? Originaal auto ainult chipiga saab 280kw ja ei ole mõtet vaidlema hakata kuna olen oma id ja ka dynos käinud sama mootoriga skodaga.
https://www.facebook.com/BoltonValetingest/

Poleerimise ja keraamika pakkumised küsi minult

Kasutaja avatar
S4BiT
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 36 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas S4BiT » 27 Jaan 2019, 11:03

Asko räägib tõtt, mingit sisselaset pole vaja näppida ning lisa annaks väljalaske pool (kui downpipe vahetada). Siseneva poole peal nendel turbo ees põlv, mille saab suurema läbimõõduga tüki vastu vahetada, aga ei oska õelda kas see originaal turboga reaalselt ka muudab midagi, oma eelmisel vahetasin kuna oli võtta.
Muidu väga kena auto ning selle puhul piisabki korralikust softist (vihje ESracing).
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."

raikzz
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Dets 2011, 10:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas raikzz » 27 Jaan 2019, 13:58

Mõtlesin väljalaset, kirjutasin sisselase :crazy:

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 27 Jaan 2019, 14:17

S4BiT kirjutas:
27 Jaan 2019, 11:03

Muidu väga kena auto ning selle puhul piisabki korralikust softist (vihje ESracing).
:mrgreen:
Oleks ju imelik kui mul ei oleks juba mõned päevad tagasi esracinguga räägitud.

Aga kõige pealt ecu ja dsg remap. Hiljem äkki Lm500? Või tagasihoidlik 440?

Veel pakkumisi? ASR?, HGP?
Kes tänasid kasutajat evald112 selle postituse eest:
S4BiT

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 28 Jaan 2019, 15:19

Tahtsin panna veel eelmise auto teema lõppu aga pandi juba kinni ära.
Tegi ikka ilusat häält.


Kui B8.5 peaks tulema võrri võimalusega siis ma ei teagi enam mida teha.


links1
Klubiline
Postitusi: 426
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Golf 3 GTI, Sooda Octavia '05
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 28 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas links1 » 28 Jaan 2019, 18:47

Hääle järgi ütleks, et aeg auto tagasi varastada :D

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 31 Jaan 2019, 12:11

Võrdluseks uue masina külmkäivituse sound.

Muretseda ei tasu, gaasitamise ajaks oli juba soe.


Sorry video kvaliteedi pärast. Laadisin küll enda arust 4k60 resoga, aga juutuubil võtab kaua aega et see kvaliteet üles saada.



Nagu ma vist ka enne kirjutasin. Siis R4 mootori väljalaske tuuning saab lõppeda vist ainult katkise sumpsi häälega, seega tuuningut tegema ei hakka. Olgu pigem vaikne. Kui Stage-2 hakkab nõudma vabamat downpipe-i ja katti siis vasti mõtlen midagi välja.

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 24 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 31 Jaan 2019, 13:42

Ei ole jah kahjuks väga võrreldavad need hääled. VR6 on ikka one of a kind. Nooruspõlv tuleb meelde kohe :roll:
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 31 Jaan 2019, 17:31

Kuidas see ingli [VW Bot: "Keel korda!"] udutule konstrui lahti käib pirni vahetuse tarvis?
Kasutusjuhend ütleb et tuleb võtta auto tööriista komplektist traatklamber ning sellega sellest august tõmmata kogu plastik eest ära. Selle all peaks olema kaks kruvi mis hoiavad udutule raami. Edasi lihtne.
Proovisin mõõduka jõuga seda plastikut eest sikutada. Ei tule. Kõvemini ei julge.

Kas peaksin kõvemini tõmbama või siiski on selle augu sees mõni kruvi?
IMG_20190131_172554.jpg
IMG_20190131_172554.jpg (235.73 KiB) Vaadatud 1971 korda
IMG_20190131_173042.jpg
IMG_20190131_173042.jpg (129 KiB) Vaadatud 1971 korda

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3819
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 157 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas jussike » 31 Jaan 2019, 17:50

Küsiks nüüd norivalt, et milleks seda toimingut vaja teostada on?
Tahad LED-e paigaldada?
Mitu korda oled sa udutulesi sihtotstarbeliselt kasutanud või neid üldse põlema pannud?
Kas teate, et haloheeni kollakas valgus töötab tegelikult udus palju paremini kui LED-i sinakas valgus.
Pealegi ma ei usu, et sellist LED-i olemas on mis sinna 100% sobib oma fookuse, valgustäpi kuju ja asukohaga, seega täpselt paika neid regullida ei õnnestu.

Kas teadmine, et autol pole ühtegi hõõgniiti annab kuidagi parema enesetunde või tagab mõnusama une?
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 31 Jaan 2019, 18:44

jussike kirjutas:
31 Jaan 2019, 17:50
Küsiks nüüd norivalt, et milleks seda toimingut vaja teostada on?
Tahad LED-e paigaldada?
Mitu korda oled sa udutulesi sihtotstarbeliselt kasutanud või neid üldse põlema pannud?
Kas teate, et haloheeni kollakas valgus töötab tegelikult udus palju paremini kui LED-i sinakas valgus.
Pealegi ma ei usu, et sellist LED-i olemas on mis sinna 100% sobib oma fookuse, valgustäpi kuju ja asukohaga, seega täpselt paika neid regullida ei õnnestu.

Kas teadmine, et autol pole ühtegi hõõgniiti annab kuidagi parema enesetunde või tagab mõnusama une?
Nooh. Kui sa just pead teadma.
LEDide koha pealt veel ei tea. Vbla lihtsalt paremad halogeenid.
Sihtotstarbeliselt olen udukaid põletanud ainult ühe korra elus kui sõitsin autoga põllul heina sees pimedas ja oli vaja valgustada vahetult auto ette et näha kive. Kiirus max 5km/h.
Teadsin küll et kollakas töötab udus paremini. Siit ka põhi põhjus. Udukas oma olemuselt on täiesti pointless tuli auto küljes, kuna valgustab ainult vahetult auto ette. Kui ma nüüd sõidan 30 km/h sisi ma läbin 8 meetrit sekundis. Kui udukas valgustab ainult u 5m auto ette siis ma ei jõua elu sees reageerida sellele takistusele, mis sealt välja võib tulla.
Sellist LEDi, mis oma valgustäpiga sobiks sinna ja sellest tulenevalt täidaks hästi udutule funktsiooni, ilmselt ei ole, seepärast polegi mõtet sellel.

Teadmine et autol on kolm hõõgniidiga pirni (pagassi valgustus ja udutuled) ja kõik ülejäänud LEDid on tõesti väga painav. Ei tea miks, aga on.

Ehk siis, kas keegi oskab aidata selle pirni vahetusega? Mul on tunne et R-line-il kuidagi teistmoodi lahendatud vist. See esimene plastik, mis eest ära peaks tulema, on vist suurem?

Asemele paneks esialgu sinakad osrami halogeenid. Vbla prooviks ja LEDe. Ütlen kohe ära et päevasel ajal PArk+udukas tüüpi rullnokk ma ei ole.

Lisaküsimus veel. Kas B8-l ei olegi pöörangutulesid nagu B7-l oli? Et rooli pöörates süttib sama poole udukas vms (B7-l oli küll eraldi reflektoriga pirn selle jaoks)

Edit. Ise küsin ise vastan. On olemas täitsa tule sise nurgas eraldi led oma reflektoriga.

Aga ikkagi. Kuidas see udutule plastik eest ära käib?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3819
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 157 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas jussike » 31 Jaan 2019, 18:54

Mul läheb küll see sama udukas põlema kui rooli pöörata, samas pole siiamaani nagu arusaanud, miks osadel seal kaks halogeeni sees on, nagu üks ei suudaks udu ja pööranguga hakkama saada.
R-line plastik jah vähe suurem, peaks koos selle valge vuntsiga eralduma, aga lumehanges ei soovita siiski kangutada, mine tea kui suur osa kipub pihku jääma.

Ps. mul vähemalt süda rahul, et kohe LED-id mõttes polnud..

EDit. Kui nüüd täpselt järele mõelda, ega siis ei lähe ikka küll see udukas mulgi rooli keerates põlema :lol: , millegi pärast tuli kirjutamise hetkel sugulase passat silme ette, millel lahjemad tuled :oops:
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4524
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 crd 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 54 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 31 Jaan 2019, 18:59

jussike kirjutas:
31 Jaan 2019, 18:54
Mul läheb küll see sama udukas põlema kui rooli pöörata, samas pole siiamaani nagu arusaanud, miks osadel seal kaks halogeeni sees on, nagu üks ei suudaks udu ja pööranguga hakkama saada.
Ma enda b7-l polegi vaadanud, kas pöörangul lähevad mõlemad põlema või 1 ongi pööranguks ja teine udukaks? :roll:

miilits
Huviline
Postitusi: 1497
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 12 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas miilits » 31 Jaan 2019, 19:20

TiitRE kirjutas:
31 Jaan 2019, 18:59
jussike kirjutas:
31 Jaan 2019, 18:54
Mul läheb küll see sama udukas põlema kui rooli pöörata, samas pole siiamaani nagu arusaanud, miks osadel seal kaks halogeeni sees on, nagu üks ei suudaks udu ja pööranguga hakkama saada.
Ma enda b7-l polegi vaadanud, kas pöörangul lähevad mõlemad põlema või 1 ongi pööranguks ja teine udukaks? :roll:
Pöörangul ààrmine ja udu sisemine siis meie b7-l
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 31 Jaan 2019, 19:23

Seal vasakus ääres nurgas kahene reflektor, ilmselt kaks elementi. Need siis poorangu tuled. Aga B7-l näitas see teine pirn ikka otse külje peale. Sama ka uuel masinal. Ikka täitsa küljele näitab.
IMG_20190131_185005.jpg
IMG_20190131_185005.jpg (262 KiB) Vaadatud 1895 korda

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3819
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 157 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas jussike » 31 Jaan 2019, 19:51

Jep, eraldi Led lamp/projektor, mis uue tulega kaasas ei ole:
Capture.PNG
Capture.PNG (215.11 KiB) Vaadatud 1879 korda
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1185
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 31 Jaan 2019, 21:39

Udukad lähevad ka tagurdades põlema, siis võiks küll seal LEDid olla välimuse pärast. Muidu suurt vahet pole. Tõenäoliselt mingi hea LED-i sinna aretada saab, kuna näiteks BMW F10/11 seeria faceliftil on udukasse LED istutatud. Ei ole muidugi välistatud, et seal mingi targem lahendus tehtud on.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3819
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 157 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas jussike » 31 Jaan 2019, 21:50

Mitte ükski tehase lahendus LED ei ole ligilähedalt sarnane mingi kitiga. Tehasest tulevatel tuledel on LED elemendid trükiplaadil reas ja nende kohal on siis peeglid, mis suunavad valguse sinna kuhu vaja.

Udukad tagurdades põlema? Mis pagana kodeering see veel on?
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 247
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas kraff » 31 Jaan 2019, 21:57

Seal on 2 torx peaga kruvi, mis tuleb enne lahti lasta, või oli nüüd üks. Enam ei mäleta mitu :D .

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 31 Jaan 2019, 22:02

KuldarA kirjutas:
31 Jaan 2019, 21:39
Udukad lähevad ka tagurdades põlema, siis võiks küll seal LEDid olla välimuse pärast. Muidu suurt vahet pole. Tõenäoliselt mingi hea LED-i sinna aretada saab, kuna näiteks BMW F10/11 seeria faceliftil on udukasse LED istutatud. Ei ole muidugi välistatud, et seal mingi targem lahendus tehtud on.
Ei lähe udukad b8-l. Kui siis ainult plangul millel halogeenid. High-led tuledega lähevad pea-tule sees olevad 2 led-i põlema tagurdades ja pöörates.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 262
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 29 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 31 Jaan 2019, 22:03

kraff kirjutas:
31 Jaan 2019, 21:57
Seal on 2 torx peaga kruvi, mis tuleb enne lahti lasta, või oli nüüd üks. Enam ei mäleta mitu :D .
Enne kui üldse hakkan midagi ära kakkuma? Selle augu sisse topin siis kruvika?

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 247
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas kraff » 31 Jaan 2019, 22:04

evald112 kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:03
kraff kirjutas:
31 Jaan 2019, 21:57
Seal on 2 torx peaga kruvi, mis tuleb enne lahti lasta, või oli nüüd üks. Enam ei mäleta mitu :D .
Enne kui üldse hakkan midagi ära kakkuma? Selle augu sisse topin siis kruvika?
See auk on udutule reguleerimiseks vaata altpoolt sealt peaks paistma kruvipea.

Muide mis sinna plaanid panna?
Ise asendasin Osram CBI-ga. Muidu oli ikka väga kollane.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4524
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 crd 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 54 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 31 Jaan 2019, 22:07

jussike kirjutas:
31 Jaan 2019, 21:50

Udukad tagurdades põlema? Mis pagana kodeering see veel on?
Isegi b7-l see täitsa olemas :)
Viimati muutis TiitRE, 31 Jaan 2019, 22:13, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 247
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas kraff » 31 Jaan 2019, 22:09

TiitRE kirjutas:
31 Jaan 2019, 22:07
jussike kirjutas:
31 Jaan 2019, 21:50

Udukad tagurdades põlema? Mis pagana kodeering see veel on?
Isegi b7-l see täitsa olemas ja on ka minu autol :)
Peaks kurvituli töötama vastavalt rooli keeramisele ainult et tagurpidi. Mitte, et mõlemad lähevad korraga kui käik sisse panna.

Kasutaja avatar
S4BiT
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 36 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas S4BiT » 31 Jaan 2019, 22:11

Seati puhul sama kodeering tehasest, et tagurdades hakkavad mõlemad “udukad” põlema, mis on LEDid ja valgustavad keeramisel väga edukalt nurka (eks nad selleks mõeldud ongi pigem).
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."

Vasta

Mine “Huviliste autod”