VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
MustVälk
Veteran
Postitusi: 2847
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 61 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 27 Jaan 2020, 19:12

Kerehermeetikuga kinni. Pahtel ja siis värv! ;)
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 279
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 12 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 27 Jaan 2020, 20:59

miilits kirjutas:
27 Jaan 2020, 19:05
Pulku kirjutas:
27 Jaan 2020, 15:57
Hapnik kirjutas:
27 Jaan 2020, 13:09
Ons mingit uudist?
Väga uudist ei olegi. Forssi tagasi ei läinud. Käisin Škoda Auto100's, seal tuttav. Lasin uuesti pilgu peale visata. Tuleb panoraam lahti võtta ... saab selguse majja. Praegu ootan hinnapakkumist tihenditele ja pudinatele, mis välja tuleks vahetada töö käigus jne. Pidi päeva töö olema.

Ex kui targemaks saan siis annan teada
Mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] pudinaid tihendeid seal peaks vahetama? Pigem uut liimi, või keemiat vaja nende ühenduskohtade vahele. See peaks ka enne kuivama ära, kui kokku laotakse. Aga muidugi võid need numbrid välja ka karjuda, kui see probleemiks pole. Nagu naha, siis see pano hakkab siin mitmetel lekkima juba. Samas, mõnele hea raha tegemise osa, kes viitsib :)
miilits ei ole mina spetsialist. Mingid pahaks läinud tihendid olid silma jäänud :) Aga muidu jah, lahti ning värske liim/higiollus vms keemiaga tagasi. Kui sealt just muid üllatusi tulla ei või!? Ex näis.

Oleks korralik talv pargiks jääpurikate alla :D

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 279
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 12 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 27 Jaan 2020, 21:00

MustVälk kirjutas:
27 Jaan 2020, 19:12
Kerehermeetikuga kinni. Pahtel ja siis värv! ;)
See oleks liiga lihtne :D

Kasutaja avatar
Olzz
Klubiline
Postitusi: 83
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Olzz » 28 Jaan 2020, 16:50

Pulku kirjutas:
12 Jaan 2020, 16:09
miilits kirjutas:
12 Jaan 2020, 16:03
Mida seal nôuda, et praak töö jne? Isegi kui nemad tegid àravoolu puhastuse. Siin ei ole Kindlaks tehtud et asi àravoolus on. Ma juba eelnevalt kirjutanud, mis viga on. Kas kisud lahti, teed korda ise vôi làhed esindusse ja ostad uue luugi/raami kui tahad asja lahendada saada.
Kui auto kätte sain, öeldi, et oli äravoolust tingitud ... nüüd on see väide jah küsitav.
Härrad-- kysimus suurele ringile. Kas foorumitest on kogunenud praktikat, kuidas "maandada" seda katuse luugi lekke riski. Kas need tihendid , liimid vananevad vibratsiooni tõttu, luugi kinni-lahti liigutamise tõttu? Või midagi veel?

Olen rootsi kolleegidega suhelnud - autodeks neil 5-7 aastassed Sharan, Passat jne( koos panorama katustega). Keegi neist polnud panorama probleemidega kokku puutunud.



Terv,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

miilits
Huviline
Postitusi: 1581
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 22 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas miilits » 28 Jaan 2020, 19:46

Niipalju kui omal meelde jäi lammutusest, siis seal see raam ilmselt liini pealt tuleb ning seal masin paneb mingi väikse sutsu möksi, mis ette kirjutataud. Ilmselt aegub ja hakkab plastikuks muutusedes lekkima kuna kaotab omaduse
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 279
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 12 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 28 Jaan 2020, 20:05

Nii palju kui ise googeldasin siis leidus ka neid, kellel hakkas lekkima garantii ajal veel ning tänu sellele vahetati kogu kompott esinduse poolt välja. Mõnel sama jama juba läbisõidul 20k. Nii, et pole kindlat aega, millal see võib juhtuda.

Ussike
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Ussike » 28 Jaan 2020, 21:02

Esimese 5 aastaga ei olegi probleeme ,need tulevad hiljem.Omasin 10 aastat suure luugiga autot ja auto vahetuse korral oli luugi olemasolu ainuke ostu välistav asi.
Viimati muutis Ussike, 28 Jaan 2020, 21:53, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4181
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 253 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas jussike » 28 Jaan 2020, 21:18

Mnjah, enamus selle ikaldusega hädas olijad on teise ringi omanikud.
Uuele on ju äge tellida, garantii ja puha, ei pea ise tõmblema.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 279
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 12 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 28 Jaan 2020, 21:31

jussike kirjutas:
28 Jaan 2020, 21:18
Mnjah, enamus selle ikaldusega hädas olijad on teise ringi omanikud.
Uuele on ju äge tellida, garantii ja puha, ei pea ise tõmblema.
Ex ta nii ole jah

Hapnik
Klubiline
Postitusi: 943
Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Hapnik » 28 Jaan 2020, 22:05

Minu oma oli saksas käinud ka katuseluugiga mitmeid kord esinduses (täpset põhjust küll kirjas polnud). Eesti "kliimat" sai ühe talve ning 2019 sügisel hakkas pull pihta.

Kasutaja avatar
Olzz
Klubiline
Postitusi: 83
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Olzz » 29 Jaan 2020, 15:24

jussike kirjutas:
28 Jaan 2020, 21:18
Mnjah, enamus selle ikaldusega hädas olijad on teise ringi omanikud.
Uuele on ju äge tellida, garantii ja puha, ei pea ise tõmblema.
Kui tihend/silikoon luugi ümber ära vahetada Mölleris /Forssis, siis on mure lahendatud järgmiseks 5 aastaks?

Loomulikult äravoolu torud on hoitud puhtad?

//Olari
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 4181
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 253 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas jussike » 29 Jaan 2020, 15:52

Ei pruugi, raam võib ka mõraneda suva koha pealt.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

miilits
Huviline
Postitusi: 1581
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 22 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas miilits » 29 Jaan 2020, 17:59

CE3050CA-47EE-439A-895F-C3C7D70D1218.jpeg
CE3050CA-47EE-439A-895F-C3C7D70D1218.jpeg (151.16 KiB) Vaadatud 2615 korda
Luugi ümber pole mingi mure, samuti see äravool mis ûle 10mm avaga. Probleem ongi luugi enda raam ja selle disain oma alu plastiku ühenduskohaga. Võite sinna tihendi ümber klaasiliimi ka panna, sisse tuleb ikka kui ühendus juba si**, lahti v tihendusmass kivistumas.
Probleemne koht on seal kus kollane kork. See on raami esimene kylg, nyyd sellele lähevad kylgedele alu rennid, raami osa. Seal korgist nõks edasi, kus khe eri materjali uhenduskoht, seal ongi probleemz
87EE6E81-BBFF-415B-BC94-F09050B66C82.jpeg
87EE6E81-BBFF-415B-BC94-F09050B66C82.jpeg (145.72 KiB) Vaadatud 2615 korda
B6398C40-2969-4E46-81FE-8A224B723F14.jpeg
B6398C40-2969-4E46-81FE-8A224B723F14.jpeg (92.2 KiB) Vaadatud 2615 korda
Viimati muutis miilits, 29 Jaan 2020, 18:03, muudetud 4 korda kokku.
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4473
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 133 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas tito » 29 Jaan 2020, 21:21

Elsas juhend katuseluugi hooldamisele, mida peaks tegema x km või kahe aasta tagant, oleneb kindlasti kus autot kasutate.
Just nägin reklaami et kaks kanget sovietistanis, seal tundus ka kruusane mägitee puhtam kui Tallinna tänavad :mrgreen:
Viimati muutis tito, 29 Jaan 2020, 21:24, muudetud 1 kord kokku.
ехали, ехали, ехали и приехали

miilits
Huviline
Postitusi: 1581
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 22 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas miilits » 29 Jaan 2020, 21:29

tito kirjutas:
29 Jaan 2020, 21:21
Elsas juhend katuseluugi hooldamisele, mida peaks tegema x km või kahe aasta tagant, oleneb kindlasti kus autot kasutate.
Just nägin reklaami et kaks kanget sovietistanis, seal tundus ka kruusane mägitee puhtam kui Tallinna tänavad :mrgreen:
Herr tito, näita siis teistele ka mis see hooldus sul on, kuidas see peaks hoidma eemale selle lekkepõhjuse?
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4473
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 133 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas tito » 29 Jaan 2020, 21:33

Ei saa Elsa sisu kahjuks Teile jagada, lühidalt on äravoolu puhastus ja mehhanismide puhastus/määrimine.
ехали, ехали, ехали и приехали

miilits
Huviline
Postitusi: 1581
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 22 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas miilits » 29 Jaan 2020, 21:59

tito kirjutas:
29 Jaan 2020, 21:33
Ei saa Elsa sisu kahjuks Teile jagada, lühidalt on äravoolu puhastus ja mehhanismide puhastus/määrimine.
seda hooldust võid hommikust õhtuni teha, see ei puutu probleemse kohaga kokkugi.
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4473
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 133 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas tito » 29 Jaan 2020, 22:05

miilits kirjutas:
29 Jaan 2020, 21:59
seda hooldust võid hommikust õhtuni teha, see ei puutu probleemse kohaga kokkugi.
Sina tead!
ехали, ехали, ехали и приехали

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 279
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 12 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 29 Jaan 2020, 22:12

miilits kas panid seda möga/keemiat kokku pannes tummisemalt? Et äkki püsib nüüd pikemalt lekkevaba.

Hapnik
Klubiline
Postitusi: 943
Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Hapnik » 29 Jaan 2020, 22:13

tito kirjutas:
29 Jaan 2020, 21:33
Ei saa Elsa sisu kahjuks Teile jagada, lühidalt on äravoolu puhastus ja mehhanismide puhastus/määrimine.
Võimalik, et täielik kokkusattumus aga mul kerkis probleem esile peale ülalnimetatud hooldust ning Pulku teemast saan ka aru, et temal läks peale hooldust olukord hullemaks. Kas võib olla reaalne, et kuidagi teostatakse seda hooldust valede võtetega?
p.s: hooldust ei tehtud esinduses.

miilits
Huviline
Postitusi: 1581
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 22 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas miilits » 29 Jaan 2020, 22:21

tito kirjutas:
29 Jaan 2020, 22:05
miilits kirjutas:
29 Jaan 2020, 21:59
seda hooldust võid hommikust õhtuni teha, see ei puutu probleemse kohaga kokkugi.
Sina tead!
olen enda masina luugi pulkadeks teinud jah. Niipalju tean. Näinud ja katsunud ka, aga sina?
Seda hooldusjuttu võib letitaga inimesele maha müüa, fakt see, et lekkekohaga pistmist pole.
Aga meil ju neid esinduse mehi siin piisavalt, minge lammutage mõni lahti, vaadake mis loomal kõhus. Ja kui see tehtud, siis andke teada, kuis äravool ja määrimine neid ühenduskohti ravivad.
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4473
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 133 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas tito » 30 Jaan 2020, 00:03

miilits kirjutas:
29 Jaan 2020, 22:21
olen enda masina luugi pulkadeks teinud jah. Niipalju tean. Näinud ja katsunud ka, aga sina?
Seda hooldusjuttu võib letitaga inimesele maha müüa, fakt see, et lekkekohaga pistmist pole.
Aga meil ju neid esinduse mehi siin piisavalt, minge lammutage mõni lahti, vaadake mis loomal kõhus. Ja kui see tehtud, siis andke teada, kuis äravool ja määrimine neid ühenduskohti ravivad.
Mis aasta mis mudeli katuseluugist tahad tõmmelda? Pm
Ma räägin sulle ühe huvitava loo fakti peale mille sa siin välja hõikasid.
Kas mämmerdised VKM is ei võinud klaasi eemladades su katusekonstruktsoonidele mõju avaldada, et katuseluugi raamistiku ühenduskohtade tihendusmassile mõju avaldas?
Lisaks ma võin sulle teise loo rääkida Rootsist saabunud autole 988BPF pole never ever tehtud Eestis tehase juhendi järgi hooldust katuseluugile.
Ma ei tea kas sa seda Kadri ja Jürgeni nalja tead? Tere mina olen Jürgen .....
Pulku ma vabandan su teema risustamise pärast, a nii nende katuseluukidega on, et eelmise kümmnendi pillidel võib olla sada uut klaasi ees olnud ja paljudel see hooldamata (miks inimesed vahetavad mootoriõli või õhufiltrit- sest see on elementaarne auto eest hoolitsemine) ja kui juba probleemid tekkivad on hilja midagi hooldada, siis tuleb tegeleda tagajärgedega. Odavam on närve kulutada ja mingite möginatega lekkeid peatada, püsivama tulmuse annab katuseluugi vahetus, lisaks saab kahe aastase turvatunde uuele osale :D
Viimati muutis tito, 30 Jaan 2020, 00:10, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat tito selle postituse eest:
Pulku
ехали, ехали, ехали и приехали

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 279
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 12 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas Pulku » 30 Jaan 2020, 01:12

Pole häda miskit tito. Pano teema on aktuaalne seega kõik õige ;)

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4473
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 133 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas tito » 30 Jaan 2020, 08:24

Pulku kirjutas:
30 Jaan 2020, 01:12
Pole häda miskit tito. Pano teema on aktuaalne seega kõik õige ;)
Blin pean ennast parandama, Miilitsa autol luugiga seonduvad hooldused on ettenähtud nii, et normaalsetes kasutustingimustes on siinide jms. puhastuse ja määrimise esimene hooldus 60 000km/või 3 aastat. Peale mida iga 60 000/või 2 aasta tagant. Rasketesse tingimustesse (mida banaania on) iga aasta või 15 000 km tagant!
Eraldi on äravoolu puhastamine maksimaalselt 2 aastat/või 30 000 km. Rasketes tingimustes aasta/või 15 000 km
Kui kõik luugi hooldused tegemata ja katuseluugi raamile muul viisil lisaks mõju avaldatud ( klaasi vahetus, avariid, jms. ) on probleemid tagajärg!
Meil võib talvel ööpäevane temperatuuri vahe olla ilmast juba +- 30 kraadi. Pole vaja palju ettekujutust, et aduda temperatuuri mängides tekkiva ära juhtimata kondentsvee või sademetest tingitud niiskuse mõjust tihendmasidele detailide vahel jne. :thumbdown:
Kui kõik on tehtud nö raamatu järgi, auto on avariivaba ja klaas tehasest..... see ei leki- söön mütsi ära, aga see ei saa lekkida :)
Toon näite: viimane Touareg sai enne klientidele esitamist 5 miljonit teskilomeetrit, arendusse ja kontrolli panustab VW kõige rohkem kogu maailma autotootjatest- ei tasu alahinnata kvaliteeti ja teostatud kontrolli.
ехали, ехали, ехали и приехали

miilits
Huviline
Postitusi: 1581
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 22 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - Pulku

Lugemata postitus Postitas miilits » 30 Jaan 2020, 08:53

Kas sa oled näinud luuki seestpoolt? Kas sa saad aru, kus ja milline see ühendus on? See kas klaasivahetuse ja avariiga miskit juhtuda võib, jah loomulikult. Aga see sinu hoolduse osa, see soust ju. Hoolduse ja puhastuse teed siinidele, lisad määret, et jookseks hästi ja vaikselt. Äravoolu kah profülaktika mõttes puhute v torgite. Jah tore tegevus. Jätkuvalt sealse ühenduskohani te ei jõua, ega puutu. Võid oma arvamusele jääda, et kui käid teeninduses ja teed koguaeg nii nagu su elsa näitab, siis ei juhtu midagi plaanivälist. Võta kasvõi haldexi filter, elsa ei näita selle vahetust ega vajadust sellele, aga päriselus tehakse. Sul peaks seal tööl olema ju võimalik minna ja selgeks teha, millest jutt ja kus see lekkekoht tekib.

See et mu masin rootsist, v teie juures pole käind ei oma mingit tähtsust.
Ja sinu jutu järgi peaks nyyd avariiisi ja klaasivahetusi ka kartma, kuna need kõik toovad esile teenindus ja hooldusväli draama. C^mon, mis jutt
Viimati muutis miilits, 30 Jaan 2020, 12:12, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat miilits selle postituse eest:
Pulku
HUVILINE ....

Vasta

Mine “Huviliste autod”