VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
Martty
Klubiline
Postitusi: 476
Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 13 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas Martty » 15 Dets 2019, 17:27

Sorry, ma eeldasin, et sul on ikka xenon tuled :P

Neil vist on tavaliste pirnide võrdluseid ka.

Kasutaja avatar
tofetome
Klubiline
Postitusi: 160
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Auto: 2012' Passat Alltrack
Asukoht: Kiili/Sangaste
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas tofetome » 02 Jaan 2020, 19:43

Head uut kõigile!

Pühade ajal ja juba varem sõites tundus auto käitumine kütusekulu järgi kuidagi kahtlane. Pikema sõidu alguses ~230 km pikk, alguses maanteel püsikaga 90 kulu kuskil 8.4-9 l/100-le. Kuna peres teine sama mootoriga ja nelik B7 passat olemas, siis tean, et see kulu päris omane sellele pole. Mis aga sõidu edenedes huvitav oli, et mingi ajapärast (umbes pool tundi) hiljem kukkus kulu alla, nagu võiks/peaks olema. Räägime siis 5.5-7 l/100-le. Teelõik polnud muidugi 1:1 le samad aga siiski, sama kiirus maantee, sileda profiiliga ja tuul ei olnud tõusnud ega langenud.

Hakkasin ise siis DPF-i kahtlustama. Minu idee kohaselt kasutas sõidu alguses rohkem kütust põletusprotsessi jaoks. Lükake ümber või kinnitage, midagi pidi mõtlema :D Kuna aga see olukord oli päris tihti, siis hakkasin midagi kahtlustama.

Täna panin arvuti järgi ja siit mõned näidud DPF kohta ja veateated mis sain. Hakkan nüüd otsima ja googeldama mis tegema peaks. Kindlasti neid vigu siin varem ka juhtunud. Kes oskab kohe öelda, mis konkreetselt viga siis abi oodatud :D

Pilt

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 NC HW: 03L 907 309 AE
Component and/or Version: R4 2.0l TDI H28 9977
Software Coding: 001D001A043601080000
Work Shop Code: WSC 06325 000 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018NC 003006 (VW46)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018NC.rod
VCID: 78FF5EE2C3D34D8420-802C
1 Fault Found:

4891 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [032] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Readiness: 0 0 0 0 0

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 08: Auto HVAC Labels: 5K0-907-044.clb
Control Module Part Number: 3AA 907 044 AJ HW: 3AA 907 044 AJ
Component and/or Version: Climatronic H03 0303
Software Coding: 0014004803
Work Shop Code: WSC 00015 115 00000
ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010 (VW46)
ROD: EV_ClimaAutoBasis_VW36.rod
VCID: 78FF5EE2C3D34D8420-802C
3 Faults Found:

9473137 - Motor for Left Temperature Flap
B108C 71 [008] - Actuator stuck
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 9
Reset counter: 57
Mileage: 217145 km
Date: 2019.10.15
Time: 07:28:04

9473393 - Motor for Right Temperature Flap
B108D 71 [008] - Actuator stuck
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 9
Reset counter: 73
Mileage: 217145 km
Date: 2019.10.15
Time: 07:28:04

9484401 - Motor for Indirect Ventilation Flap
B10B8 71 [008] - Actuator stuck
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 73
Mileage: 220574 km
Date: 2019.12.18
Time: 07:05:30


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Tänud juba ette!
M
Viimati muutis tofetome, 02 Jaan 2020, 19:53, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1789
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 26 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 02 Jaan 2020, 23:50

Need veakoodid on kõik sul kliimasüsteemi kohta, ei puutu kuidagi asjasse, aga väärivad muidugi tegelemist :)
DPFi osas nende näitajate põhjal ei ütleks, et midagi valesti oleks. DPF on viimati 220 km tagasi regenereerinud ja sellest ajast saati on su keskmine kulu 6,..l/100km, mis on igati ok number. Filtrisse on kogunenud veidi tahma mis saab varsti uue tsükliga põletatud. DPF osas otsi pigem üles näit Oil ash volume vms, see näitab kusmaal su filtri elutee on, ehk kui palju sinna tuhka ladestunud on. Kui filter saab tuhka täis, siis on juba erinevad stsenaariumid olukorra lahendamiseks.
Kui üldine keskmine kulu normis ja mootor vigu ei anna ja näidud normis, siis ära toimivat asja näpi :)

Edit: ei märganud esimese hooga EGRi viga. See vist neil mootoritel üsna kuluosa juba ja aja küsimus millal tabab. Võib vähemalt teoreetiliselt kütusekulu ka mõjutada. Endal annab ka vahel harva viga, aga maanteel on väga öko, ole selles osas muutusi täheldanud. Kui sõitu segama hakkab, siis pimedaks ja ajule ka uus elu selgeks :shh:
Viimati muutis tobimarg, 02 Jaan 2020, 23:56, muudetud 1 kord kokku.
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7398
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 142 korda
Kontakt:

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas R36 » 02 Jaan 2020, 23:58

Kliimavead lahenevad tarkvara uuendusega.

Kasutaja avatar
tofetome
Klubiline
Postitusi: 160
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Auto: 2012' Passat Alltrack
Asukoht: Kiili/Sangaste
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas tofetome » 03 Jaan 2020, 07:38

tobimarg kirjutas:
02 Jaan 2020, 23:50
Edit: ei märganud esimese hooga EGRi viga. See vist neil mootoritel üsna kuluosa juba ja aja küsimus millal tabab. Võib vähemalt teoreetiliselt kütusekulu ka mõjutada. Endal annab ka vahel harva viga, aga maanteel on väga öko, ole selles osas muutusi täheldanud. Kui sõitu segama hakkab, siis pimedaks ja ajule ka uus elu selgeks :shh:
On need üldiselt selle N18 klapi vead või kogu EGR süsteemi vead? Veakoodi järgi mõtlesin, et pigem nagu see N18 klapp. Kui Üldiselt need läbi lähevad siis võiks selle ka uue panna.Edit: pigem segab sõitu :D Täna tööle minnes oli maanteel ikka enamasti üle 7 l/100km kohta.
R36 kirjutas:
02 Jaan 2020, 23:58
Kliimavead lahenevad tarkvara uuendusega.
Ja sellega aitab Le VW Freaks kindlasti? Või saan ise ka hakkama? Puudutab see kogu auto uuendust või siis mingit konkreetset osa autost?

M
Viimati muutis tofetome, 03 Jaan 2020, 07:40, muudetud 1 kord kokku.

miilits
Huviline
Postitusi: 1569
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 19 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas miilits » 03 Jaan 2020, 08:06

Egr komplekt ilmselt tark komplektina juba ära vahetada, muidu hakkad korduvalt kinni lahti tegema kapotti, kui mingi odavamatest juppidest alustad eksperimenteerimist :)
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
tofetome
Klubiline
Postitusi: 160
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Auto: 2012' Passat Alltrack
Asukoht: Kiili/Sangaste
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas tofetome » 03 Jaan 2020, 10:14

Vaatan täna kapotialla ja, vältimaks igasuguseid lahtiseid vaakumvoolikuid ja juhtmeid. Keegi oskab viidata selle n18 klapi kaitsmele ka? Mille alt seda otsida?

M

Kasutaja avatar
tofetome
Klubiline
Postitusi: 160
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Auto: 2012' Passat Alltrack
Asukoht: Kiili/Sangaste
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas tofetome » 03 Jaan 2020, 18:08

Täna siis kustutatsin vead ära ja ükski tagasi ei tulnud. Sõidan paar päeva ja jälgin. Kas sai olla mingi anomaalia või tuleb tagasi.

DPF kohalt siis oil ash level selline:

Pilt

Oskab keegi viidata mis see maksimum piir on? Kas nende näitajate seast tuleb eluiga välja?

Lisaks, kas siit rida "IDE00275 - Particle filter initalization" on dpf-i põletamise alustamiseks kohapeal? Või ei saagi kohapeal põletama panna praeguses seisus? Youtube õpetusvideotest leian teistsuguse kirjelduse.

Pilt

M

miilits
Huviline
Postitusi: 1569
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 19 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas miilits » 03 Jaan 2020, 19:19

Mu masinal see ash mass juba varsti 90. Veel liigib vanalt
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
tofetome
Klubiline
Postitusi: 160
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Auto: 2012' Passat Alltrack
Asukoht: Kiili/Sangaste
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas tofetome » 03 Jaan 2020, 19:30

miilits kirjutas:
03 Jaan 2020, 19:19
Mu masinal see ash mass juba varsti 90. Veel liigib vanalt
Su teemat sirvides vaatasin jah, et on suurema ash massiga dpf-e. Oled sa kohapeal põletamist ka teinud?

Mis see üldine lahendus selle suure ash koguse kohta on? Karla autos läbipesu?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7398
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 142 korda
Kontakt:

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas R36 » 03 Jaan 2020, 20:05

Ärge põletage DPF kui vaja pole. Passiivne regen on kordades parem kui aktiivne.

Tuhka pole ka vaja näppida. Läbipesuga võte lisaks kordades hullemaks asja ajada kuna peale pesu kärg kukkub lihtsalt kokku.
Kes tänasid kasutajat R36 selle postituse eest:
tofetometobimarg

Kasutaja avatar
tofetome
Klubiline
Postitusi: 160
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Auto: 2012' Passat Alltrack
Asukoht: Kiili/Sangaste
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas tofetome » 03 Jaan 2020, 20:15

R36 kirjutas:
03 Jaan 2020, 20:05
Ärge põletage DPF kui vaja pole. Passiivne regen on kordades parem kui aktiivne.

Tuhka pole ka vaja näppida. Läbipesuga võte lisaks kordades hullemaks asja ajada kuna peale pesu kärg kukkub lihtsalt kokku.
Super ikka targemate nõu kuulda võtta - siis kallan ja tallan :)

Kliimasüsteemi veateadetest sain lahti, kuid siiski huvitaks see softi uuendus. Ainult esinduste teema?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7398
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 142 korda
Kontakt:

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas R36 » 03 Jaan 2020, 20:16

tofetome kirjutas:
03 Jaan 2020, 20:15
R36 kirjutas:
03 Jaan 2020, 20:05
Ärge põletage DPF kui vaja pole. Passiivne regen on kordades parem kui aktiivne.

Tuhka pole ka vaja näppida. Läbipesuga võte lisaks kordades hullemaks asja ajada kuna peale pesu kärg kukkub lihtsalt kokku.
Super ikka targemate nõu kuulda võtta - siis kallan ja tallan :)

Kliimasüsteemi veateadetest sain lahti, kuid siiski huvitaks see softi uuendus. Ainult esinduste teema?
Mitte ainult.

Signatuuris kõik kontaktid olemas lisaks Privaatsõnumile ;)

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1789
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 26 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 04 Jaan 2020, 00:11

tofetome kirjutas:
03 Jaan 2020, 10:14
Vaatan täna kapotialla ja, vältimaks igasuguseid lahtiseid vaakumvoolikuid ja juhtmeid. Keegi oskab viidata selle n18 klapi kaitsmele ka? Mille alt seda otsida?

M
Ei ole seal väga näppida midagi, EGR on üks tervik jah ja sellise koha peal ka, et lihtsurelik sellele ligi ei saa ja mitu korda sellega tegeleda ei tahaks. Feilib sisemiselt ja keegi seda ei remondi. Mingeid puhastamise ja pesusid ja asjasid vist tehakse, aga see on rohkem selline platseebo värk. Kui sa maailma lõpust luupainajaid nägema ei hakka, siis on alternatiiv asi professionaalselt sealt ära likvideerida ja mitte rohkem selle probleemiga tegeleda. Mootor ainult tänab sind, rohelised mitte :) Aga ma ei soovita midagi, see on for off road use only, nagu mõne asja kohta öeldakse :)
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Kasutaja avatar
tofetome
Klubiline
Postitusi: 160
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Auto: 2012' Passat Alltrack
Asukoht: Kiili/Sangaste
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas tofetome » 04 Jaan 2020, 11:46

tobimarg kirjutas:
04 Jaan 2020, 00:11
tofetome kirjutas:
03 Jaan 2020, 10:14
Vaatan täna kapotialla ja, vältimaks igasuguseid lahtiseid vaakumvoolikuid ja juhtmeid. Keegi oskab viidata selle n18 klapi kaitsmele ka? Mille alt seda otsida?

M
Ei ole seal väga näppida midagi, EGR on üks tervik jah ja sellise koha peal ka, et lihtsurelik sellele ligi ei saa ja mitu korda sellega tegeleda ei tahaks. Feilib sisemiselt ja keegi seda ei remondi. Mingeid puhastamise ja pesusid ja asjasid vist tehakse, aga see on rohkem selline platseebo värk. Kui sa maailma lõpust luupainajaid nägema ei hakka, siis on alternatiiv asi professionaalselt sealt ära likvideerida ja mitte rohkem selle probleemiga tegeleda. Mootor ainult tänab sind, rohelised mitte :) Aga ma ei soovita midagi, see on for off road use only, nagu mõne asja kohta öeldakse :)
Tänud! Hetkel eilsed kustutatud veakoodid tagasi veel pole tulnud. Jälgin ja vaatan mis teeb. Kui auto for off road use teha siis peaks ju dpf ka ära võtma?

M

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1789
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 26 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 04 Jaan 2020, 12:50

Aa ei ma mõtlesin seda, et mitmed tootjad ütlevad oma pool-legaalsete lahenduste kohta, et need ei ole tänaval kasutamiseks :) Kuigi nad ilmselgelt seda on, lihtsalt tootja ei saa seda soovitada otsesõnu.
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Kasutaja avatar
tofetome
Klubiline
Postitusi: 160
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Auto: 2012' Passat Alltrack
Asukoht: Kiili/Sangaste
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas tofetome » 25 Mär 2020, 20:34

Vahepeal olnud täielik kalla-talla reziim ja seetõttu kogunes ka kilomeetreid niipalju, et aeg oli hoolduseks. Tegelikult oli service timeril 1400 km veel minna, aga kuna niikuinii tahtsin rehve vahetada, siis läks kõik korraga.

Vahepeal siis märge maha 226911, tehtud sai lisaks õlivahetusele ja filtrile ka salongi ja õhufilter, piduriõli ja haldexi õli vahetus koos filtriga. Õli tehasesoovituse Castrol 5w-30 Edge nagu ka eelmine kord.

Hooldusraamatu järgi on haldexi õli vahetatud 198k peal, aga silmaga vaadates arvas mehaanik, et seda ei ole tehtud. Seis siis selline:
received_2941836315859165.jpeg
received_2941836315859165.jpeg (102.18 KiB) Vaadatud 357 korda
Flamenko jutu järgi sain aru, et välp 30k, kas see ka nii on, ei oska ise arvata. Ehk siin targemad oskavad kommenteerida. Igaksjuhuks lasin ikka vahetada.

Üldiselt muid anomaaliaid pole tekkinud, ei veateateid ei muid. Vahel käivad mõtted lasta kuskil panna peale püsivaha, et pesemine hõlpsam oleks ja siis juba SanderSPS-i soovituste järgi autot edasi hooldama :) See selgub lähitulevikus, hetkel seisab auto olukorda arvestades pigem rohkem maja ees kui sõidab.

Lisaks püüdsin näidata hoolivust ka mehaaniku suhtes. Pesin velgedelt ja autolt suurema sodi enne hooldust maha. Eesmärk, et mehaanikul oleks mustust ja tolmu natukenegi vähem
PSX_20200323_191753.jpg
PSX_20200323_191753.jpg (147.97 KiB) Vaadatud 357 korda
PSX_20200323_191646.jpg
PSX_20200323_191646.jpg (177.12 KiB) Vaadatud 357 korda
PSX_20200323_191508.jpg
PSX_20200323_191508.jpg (143.27 KiB) Vaadatud 357 korda
PSX_20200323_191317.jpg
PSX_20200323_191317.jpg (138.9 KiB) Vaadatud 357 korda
M

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 234
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas Pulku » 25 Mär 2020, 20:41

Nice ... pesen ka üldiselt auto enne teenindust või näiteks ülevaatusele minekut puhtaks. Tundub suht loogiline tegevus. Enne hambaarsti juurde minekut pesed ju ka sifkad puhtaks :)

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4871
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 91 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 25 Mär 2020, 20:55

Huvitavad need jalgrataste kinnitused seinal, millega tegu? ;)

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 707
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 34 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 25 Mär 2020, 21:05

@tofetome haldexi välp tehase andmetel ikka 60k
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7398
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 142 korda
Kontakt:

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas R36 » 25 Mär 2020, 21:17

anonymous2 kirjutas:
25 Mär 2020, 21:05
@tofetome haldexi välp tehase andmetel ikka 60k
Tegelikult ikka 3 aastat.

Siin on vastukõla sellega, et Gen2 mudelitel oli see LS pealt, B7 ja B8 viidi see aja peale.

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 707
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 34 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 25 Mär 2020, 21:20

R36 kirjutas:
25 Mär 2020, 21:17
anonymous2 kirjutas:
25 Mär 2020, 21:05
@tofetome haldexi välp tehase andmetel ikka 60k
Tegelikult ikka 3 aastat.

Siin on vastukõla sellega, et Gen2 mudelitel oli see LS pealt, B7 ja B8 viidi see aja peale.
Hmm
Mulle öeldi Molleris, et iga 60k tagant (ajaliselt ei mainitud)
aga kuna mu aastane ls on juba 30k + siis mahun ma sinna 3a sisse nagunii.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

miilits
Huviline
Postitusi: 1569
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 19 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas miilits » 25 Mär 2020, 21:26

TiitRE kirjutas:
25 Mär 2020, 20:55
Huvitavad need jalgrataste kinnitused seinal, millega tegu? ;)
Ilmselt pedaalikonksud, mul samad asjad kasutuses
30371EC6-A300-41B7-A620-8365B3425279.jpeg
30371EC6-A300-41B7-A620-8365B3425279.jpeg (188.88 KiB) Vaadatud 314 korda
763249FD-867C-4DF0-B47E-21552826BB01.jpeg
763249FD-867C-4DF0-B47E-21552826BB01.jpeg (154.39 KiB) Vaadatud 313 korda
EEF47929-D155-4F33-8998-98769F39AC5F.jpeg
EEF47929-D155-4F33-8998-98769F39AC5F.jpeg (74.7 KiB) Vaadatud 311 korda
Viimati muutis miilits, 25 Mär 2020, 21:31, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat miilits selle postituse eest:
TiitREMustVälkTrooja
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
tofetome
Klubiline
Postitusi: 160
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Auto: 2012' Passat Alltrack
Asukoht: Kiili/Sangaste
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas tofetome » 25 Mär 2020, 21:55

Noo siis sai ennatlikult vahetatud, halba selles midagi ei ole. Samas, 3aastaga sõidab mõni 30k mõni 90k..., seega kilometraažipõhist välpa jälgiks mina rohkem.

Just @miilits !! Need samad jah. Jõudsin juba garaažis käia ja uued täpsemad pildid teha, kuid jõudsid ette.

Otsisin pikalt uude garaaži head lahendust, lõpuks jäin nedne juurde. Mitu plussi rääkis nende kasuks:
*Saledus kui ratast pole;
*Hea kerge paigaldada;
*Hind, võrreldes nende teiste konksudega ikka mitu korda odavam ka. Antud maksid 4.90 vs teised ~20 € tk.

M
Viimati muutis tofetome, 25 Mär 2020, 21:57, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat tofetome selle postituse eest:
anonymous2Trooja

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4871
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: BMW X5 3.0sd M-pakett 2008; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; VW Touareg 2.5tdi 2004.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 91 korda

VW Passat Alltrack B7 2.0 TDI - 2012 - tofetome

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 25 Mär 2020, 22:04

Tänud mehed piltide eest, nüüd tean mida otsida ja saab põrandapinda suuremaks ;)

Vasta

Mine “Huviliste autod”