VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 11
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 07 Sept 2019, 13:48

Tervitused foorumirahvale!

Tõtt-öelda olen ilma konkreetse vajaduseta foorumil silma peal hoidnud juba aastaid. Ei arvanud ma, et endale lähiajal VW ostan, aga autohuvi on mul alati suur olnud ning nii ma aeg-ajalt ka VW klubi foorumit lugema sattusin. VWdega seonduvat (oskus)teavet on siin palju, mistõttu olen vahel ka Volkswageneid omavaid lähisugulasi siia abi otsima saatnud.

Alates ülikooli algusest sõitsin poolteist aastat ringi uue Toyotaga, mis läks 2019. aasta jaanuaris mahakandmisele, sest põrkasin pimedas Tallinn-Tartu maanteel kokku põdraga. Ise jäin õnneks terveks. Peale seda sõitsin pool aastat vanema Hondaga. Vahepeal tuli aga lähemast tutvusringkonnast pakkumine osta ära üks Eestist uuena ostetud ja esinduses hooldatud 2012. aasta Passat, millel on olnud üks omanik, läbisõitu vaid 106000 km, ning mis viimasel aastal suurt kasutust ei leidnud.

Autost:
Aasta: 2012
Mootor: 1.8 TSI 118 kW (CDAA)
Käigukast: 6k manuaal
Keretüüp: sedaan
Läbisõit: 106000 km

Varustuselt tavaline Comfortline, aga RCD510, kahetsooniline kliima, cruise, parkimisandurid vähemalt olemas. Ideaalis võiks olla BT ja USB ühenduvusega makk, uuema tüübi kliimapaneel ja Highline tuled (välimuselt sümpaatsemad kui halogeenid, ei tea kas tegelikus elus ka paremini valgustavad). Tegelikult oleksin üldse universaali eelistanud, aga hinda ja auto seisukorda arvestades pole nurisemiseks põhjust.

1.8 TSI (CDAA) õlikuluprobleemist olen teadlik. Sellel autol (ptui-ptui-ptui) õlikuluga seni probleeme pole olnud ja loodan, et ei tule ka. Samas annan endale aru, et eks igal (kasutatud) autol ole omad probleemid, millega tuleb tegeleda. Hondal näiteks oli tehniliselt üks lähiajaloo probleemivabamaid mootoreid (1.8 i-VTEC), aga kere roostekindlus oli nii nadi, et eeloleval sügisel oleks tulnud suures mahus keretöid teha.

Seega kulgeme vaikselt edasi. Läbisõitu tuleb mul aastas umbes 35000 km ehk oleks võinud ka diislile mõelda, kuid ega see bensukas maanteel ka väga suur röövel pole. Enne talve tahaks meelerahuks ära teha ka korrosioonitõrje - Krown? Või on muid soovitusi?

Pilte kah:
IMG_0762.jpg
IMG_0762.jpg (463.29 KiB) Vaadatud 1340 korda
IMG_0761.jpg
IMG_0761.jpg (450.84 KiB) Vaadatud 1340 korda
IMG_0763.jpg
IMG_0763.jpg (488.28 KiB) Vaadatud 1340 korda
IMG_0764.jpg
IMG_0764.jpg (402.63 KiB) Vaadatud 1340 korda
Pagasiruumis oleva kleepsu järgi on varustus selline:
X3M = National sales program Baltic States
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
C3T = Alloy wheels 7J x 16
G0K = 6-speed manual transmission
HJ7 = Tires 215/55 R16 97W x1
J1L = Battery 280 A (60 Ah)
D67 = 4-cyl. gasoline engine 1.8 l/118 kW 16V turbo FSI, homogeneous Base engine: TJ2/TT2/TE6/TH2/TF6/TW2/TH6
V0A = Tires w/o specification of tire brand
1AT = Electronic stabilization program (ESP)
1G2 = Steel spare wheel with original equipment tires
2PP = Leather multi-function steering wheel
5RQ = Right exterior mirror: convex
5SL = Left exterior mirror: aspherical
TE6 = 4-cylinder gasoline engine 1.8 l unit 06J.3
3S0 = Without roof rails/roof load rack
8T2 = Cruise control system (CCS) electronic
QG1 = Service interval prolongation
8DD = Radio "RCD510 World Variant"
8GU = Alternator 140 A
1ZM = Disc brakes, front (Geomet D)
L27 = Suspension range 27 installation control only, no requirement forecast
0YB = Weight range 2 installation control only, no requirement forecast
G38 = Front shock absorption
7MG = Emission standard EU5
UA0 = Rear shock absorption

Turvalist sõitu!
Viimati muutis lepassat, 07 Sept 2019, 13:49, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 73
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Puhja
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 07 Sept 2019, 19:06

Tere tulemast meie sekka :)

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 144
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas Pulku » 07 Sept 2019, 19:53

Juhheii :wave:

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 631
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B8 R-line MY18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 105 korda
Kontakt:

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 07 Sept 2019, 20:09

Tervetuloa.

Mida teha/retrofittida plaanid kui just mitte ainult sõita:)
Ninjas, Pirates, Lasers & Sh*t

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 11
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 08 Sept 2019, 17:30

Peale 300 km läbimist (sh 100 km Tallinnas ja ülejäänud Tallinn-Tartu maanteel) on esimesed emotsioonid suurepärased. Lühidalt plussidest ja miinustest.

+ sõidumugavus, vaikus, juhitavus - jaapanlastega võrreldes ikka oluliselt vaiksem, olematu tuulemüra ja minimaalne veeremüra (tundub, et oma osa mängivad ka Goodyear EfficientGrip rehvid, mis on varasemate autode Pirellide ja Michelinidega võrreldes niigi vaiksemad)
+ jõudlus - otseselt muidugi mu eelmiste autodega (2017. aasta 1.2T 85 kW Toyota ja 1.8 103 kW Honda) võrrelda ei saa, kuid siiski olen positiivselt üllatunud, kui sujuvalt ja madalalt 1.8 TSI tõmbab. Varasemate "4. käik sisse ja lapats põhja" möödasõitudega võrreldes kannatab nüüd maanteel isegi 6. käiguga mööda minna
+ kütusekulu - läbitud distantsi kohta kompuutri järgi keskmiselt 6.2 l/100 km, ei leia põhjust nurisemiseks
+ ergonoomika - sobiva isteasendi leidmine käis kergelt, peatoe reguleerimisvõimalus on laialdane, nimmetugi toestab hästi jne...

- käiguvahetuse indikaator - no ei leia, et linnas 4. käiguga 60 km/h ja umbes 1700 rpm sõites 5. käigu ja 1300 pöördega podistama peaksin. Kahtlen, et see kütusekulu väiksemaks muudaks. Samamoodi maanteel - ei kipu enne 90 km/h 6. käiku sisse lülitama, kuigi indikaator soovitab seda juba 70 km/h kiirusel teha.
- helitugevuse reguleerimine roolilt - kui süüde on väljas, ei saa roolinuppudega raadio heli reguleerida. Jaapanlastega sai. Nõuab veidi harjumist.

Eelpooltoodud miinused on siiski rohkem norimise mõttes kirja pandud, plussid kaaluvad miinused tugevalt üle. Olen autoga äärmiselt rahul.

Retrofittimisest rääkides:
1. Kliimaplokk uuema variandi vastu vahetada
2. Easy Open - kuigi autol on ka Kessy, siis tagaluuki jalaviipega avada ei saa (Easy Open). Kasutusjuhendi järgi peaks see funktsionaalsus Kessy olemasolul samuti olemas olema, või eksin? Kottidega autole lähenedes oleks see funktsionaalsus kasulik. Kui raske seda sedaanile retrofittida on või on andur juba olemas ja vajab lihtsalt kaabilga aktiveerimist?
3. Bluetoothi mooduli lisamine - kõik muu hädavajalik on RCD 510l olemas, aga Bluetoothi pole. Selle võiks lisada.

Kindlasti tahan pagasiruumi põhjamati soetada. Automaailmas pakuti sellist varianti, millel on ääred plastist ja keskel kummilaadne toode, mis küll asjadel libiseda ei lase, aga hakkab ajapikku pudisema (kogemused eelmistelt autodelt). Kust otsida täielikult kummist põhjamatti (peale esinduse) või siis üleni plastist põhjavanni?
Kuna istmed tahaksid veidi puhastust, siis tuleb lähiajal rendist tekstiilipesur võtta ja salong sellega üle tõmmata. Peale seda ka uued ja ilusad pildid.
Viimati muutis lepassat, 08 Sept 2019, 17:31, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7313
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 125 korda
Kontakt:

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas R36 » 08 Sept 2019, 18:19

Soovitan Rezaw-Plast kummimatte. Valikus on erinevaid, kuid soovitan nendest just täiskumm lillemustriga.

Osta saab näiteks meie käest forssist.

Kliimaploki vahetus on suhteliselt lihtne, kuid easy open vajab tööd. Midagi valmis pole ja andurid koos ploki ning juhtmestikuga tuleb paigaldada.

Rcd510-le BT on ka täiesti tehtav.

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 198
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 09 Sept 2019, 08:53

Mul on see matt
https://topdiski.lv/ee/pagasiruumi-matt ... edan-2011-

Väga okei aasta otsa olnud, materjal on pehmepoolne, kenasti lubatud mõõdus ja vastupidav.

Easy open jaoks oleks ju andurit vaja bamprisse, lisaks kui pole elektriluuki, siis gaasiamordid jõuavad luugi täies mahus avada vaid ilusal soojal päeval, 20+ oleks parim, jaheda ilmaga tõuseb ehk sendi või kaks.
Viimati muutis Vvariant, 09 Sept 2019, 08:54, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
tofetome
Klubiline
Postitusi: 45
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Auto: 2012' Passat Alltrack
Asukoht: Saue/Keila/Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas tofetome » 09 Sept 2019, 09:32

Ma võtsin Alvadist sellise: https://alvadi.ee/kataloog/varuosa/100871/ ei ole väga rahul, pealispind on päris libe ja asjad kipuvad kergelt libisema. Muidu istub hästi, mu alltracki teemas pilt ka lausa olemas: Alltracki teema

Järgminekord võtaksin midagi muud :D


M

Hapnik
Huviline
Postitusi: 916
Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas Hapnik » 09 Sept 2019, 22:40

Ma ei tea, minu kehale (186cm) see Passati tavaline iste väga ei sobi. Tln-Tartu pole hullu aga üle 200km korral jäävad ikka osad kohad valusaks. Võiks saada vähe rohkem regullida. Istmepõhi kuidagi liiga lühike ja reguleerimisvõimalus puudub.
Viimati muutis Hapnik, 09 Sept 2019, 22:40, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 11
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 10 Sept 2019, 18:55

Võtsin täna rendist tekstiilipesuri ja tegin salongi põhjalikult puhtaks. Ajakulu 1,5h, rahakulu 15€ ja auto seest nagu uus.
FE190680-6BDE-4462-9325-6B1D8CC72280.jpeg
FE190680-6BDE-4462-9325-6B1D8CC72280.jpeg (414.67 KiB) Vaadatud 877 korda
@R36 soovitusel tellisin Forssist täiskummist pagasimati. Tellimusse kirjutasin "täiskummist matt B7 sedaanile", kätte sain plastist mati B8 universaalile :D homseks peaks õige kohale jõudma.

@Hapnik eks sõltub millega võrrelda. Mu eelmised jaapanlased olid Passati kõrval ikka parajad kitsed. Olen ise sama pikk ja siiani isteasendi osas ei vingu, kuigi tõesti, istmepõhja pikkust võiks saada reguleerida.

Kui auto juba seest puhtaks sai, käisin ka pesulast läbi ja tegin mõned kobedamad pildid. Tuleb tunnistada, et sedaani kerekuju hakkab mulle üha enam meeldima.
5269B9AD-2CDB-4924-BC8E-EFC9DC55D3E9.jpeg
5269B9AD-2CDB-4924-BC8E-EFC9DC55D3E9.jpeg (440.84 KiB) Vaadatud 877 korda
E8DA8170-A140-47EA-96B8-1D65ED06CC7A.jpeg
E8DA8170-A140-47EA-96B8-1D65ED06CC7A.jpeg (253.01 KiB) Vaadatud 877 korda
D3E6C37F-2ECF-4120-AF4B-652EDB42320C.jpeg
D3E6C37F-2ECF-4120-AF4B-652EDB42320C.jpeg (300.77 KiB) Vaadatud 877 korda
C64F5B28-FDD6-4DC8-8918-15D436078C00.jpeg
C64F5B28-FDD6-4DC8-8918-15D436078C00.jpeg (142.38 KiB) Vaadatud 877 korda
D1CA842E-9775-47ED-87DE-5ED29FC148E1.jpeg
D1CA842E-9775-47ED-87DE-5ED29FC148E1.jpeg (230.25 KiB) Vaadatud 877 korda
6DDD6A10-BD77-412C-8B73-834B2778A093.jpeg
6DDD6A10-BD77-412C-8B73-834B2778A093.jpeg (153.26 KiB) Vaadatud 877 korda
36E6EC24-6578-4C6E-AF3C-E991EA5D72B8.jpeg
36E6EC24-6578-4C6E-AF3C-E991EA5D72B8.jpeg (333.27 KiB) Vaadatud 877 korda

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1014
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 14 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas volkar » 10 Sept 2019, 19:42

Sai ka pagasimatt Tartu Forsist võetud
Kokku oli rullitud pahempidi ja seega ääreservad esialgu allapoole suunatud, loodame, et keerasb end ajapikku õigeks.

► Näita Spoilerit
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

murka
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 18 Mai 2006, 12:53
Auto: G7 2014 77kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas murka » 11 Sept 2019, 08:58

Ma võtsin oma Golfile samasuguse lillekestega mati Kaup24-st. Oli õiget pidi rullitud ja vajus pmst päevaga siledaks ja ideaalselt sobivaks.
Viimati muutis murka, 11 Sept 2019, 08:59, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 11
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 12 Sept 2019, 13:26

Sain ka täna Forssist õige mati kätte. Materjal on hea ja asjad ei sõida ka enam pagassis nii palju ringi.
Manused
8AA1F293-1167-495F-BB7A-56E03A2334A7.jpeg
8AA1F293-1167-495F-BB7A-56E03A2334A7.jpeg (358.73 KiB) Vaadatud 703 korda

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 11
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 16 Sept 2019, 09:37

Enne vihmaseid ja poriseid ilmu ei osanud ma tähele panna, et autol pole porikumme. Praeguste ilmadega on aga häiriv, et auto küljed ja tagastange kergesti poriseks saavad. Siit ka küsimus B6/B7 omanikele - kust te oma porikummid ostnud olete? Forss ja esindus pakuvad originaale suurusjärgus 90-100€ (4 tk), samas kiire pilk hiinlaste veebikaubamajja annab hoopis teise hinnaklassi. Näiteks sellised: https://s.click.aliexpress.com/e/sENPYnGk
On kellelgi sellistega kogemusi või võiks siiski originaalid soetada?

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2662
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 43 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 16 Sept 2019, 10:31

Ma laisk võitsin esindusest originaalid. Oli vaid tagumisi vaja juurde. Lisaks võtsin need väiksed tiivakesed mis kivide vastu pidid kaitsma.
Kas sul vip kaart ka juba tellitud?
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

tanelka
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 08 Juun 2014, 21:30
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4Drive
Asukoht: TLN
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas tanelka » 16 Sept 2019, 11:30

Ma oma Passat CC'l kasutasin neid hiinakaid. Mõistlik kohe 2 komplekti tellida neid. Talvel külmaga suutsin kolme aastaga 3 tükki ära lõhkuda :)

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 11
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 16 Sept 2019, 11:56

@MustVälk VIP kaardi tellisin ära jep. Milliseid tiivakesi mõtled? Need on vist mingi eraldi varuosana? Kui installeerimisjuhendit vaadata (manuses) siis seal neid tiivakesi pole?
Manused
Viimati muutis lepassat, 16 Sept 2019, 11:57, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 720
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Golf 5 GTI Passat B5.5 1.9TDI Land Rover Discovery 3
Asukoht: Tartu
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 22 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 16 Sept 2019, 12:03

Hiinakatega täiesti joppamise peale ka, kas augud sobivad logari kruvidega või pead tuimalt logari sisse keerama uued kruvid.

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 632
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/MB S124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX "Super Blackbird"/VW Polo 9N3
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 17 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas Elevant » 16 Sept 2019, 12:05

Originaalid ei murdu talvel külmaga ära ka... kannatavad päris kõva valu.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2662
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 43 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 16 Sept 2019, 14:48

Ma neid OEM lappakaid (eriti tagumisi) üritanud katki sõita igat pidi ja ei õnnestu veel!
Eriti mulle meeldib tagurdada vasta kõnnitee äärt nendega! :D

Pilti tiivakestest ei ole isegi teinud niimoodi. Peaks enda teemasse panema, aga ei ole veel suutnud.
Aga joonisel mis sul seal on. Selle esimesel pildil see tiivake olemas küll kontuurina!
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4524
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 crd 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 54 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 16 Sept 2019, 16:34

etnies858 kirjutas:
16 Sept 2019, 12:03
Hiinakatega täiesti joppamise peale ka, kas augud sobivad logari kruvidega või pead tuimalt logari sisse keerama uued kruvid.
Mida paremini/ideaalsemalt sobivad, seda parem (just esimesi mõtlen, kuna seal kumm ja metall koos), kuna igasugu sodi ja liiva vahele minnes, pole vb. järgmine aasta enam väga ilus pilt seal, kus on värvi maha hõõrunud ja rooste saab alata. Kui täpselt hiinlased neid teevad, pole teada.

Kasutaja avatar
xen0n
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 01 Mär 2016, 13:33
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas xen0n » 17 Sept 2019, 06:33

Mul on esimesed originaal porilapakad üle, kui keegi soovib. Mulle nad auto välimuse juures ei meeldi, sel põhjusel sai ka ära võetud.

Kasutaja avatar
lepassat
Klubiline
Postitusi: 11
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: VW Passat B7 1.8 TSI '12
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas lepassat » 18 Sept 2019, 15:21

Nonii, Passat otsustas täna iseloomu näidata. Auto seisis maja ees alates eilsest õhtust, kella 16 paiku tahtsin sõitma hakata ja juhtus nii. Vajutasin (võti taskus) käivitusnuppu, auto läks korraks käima, käis piiks ja suri välja. MFIle viskas sellise errori:
87D19BA0-A174-468E-B0B5-18981A635772.jpeg
87D19BA0-A174-468E-B0B5-18981A635772.jpeg (345.73 KiB) Vaadatud 105 korda
Proovisin uuesti, seepeale ketras starter umbes 10 sekundit, EPC, aku ja käsipiduri tuled põlesid ja punane roolikujutisega tuli vilkus. Käima ei läinud, aga auto raputas tuntavalt. Vajutasin uuesti käivitusnuppu ja seepeale viskas samasuguse errori ette, nagu pildil.

Lõpuks proovisin võtmega - läks käima, andsin natuke gaasi ja jäi käima, error kadus ära. Sõitsin ca 3 km, peale seisma jätmist proovisin võtmega uuesti käivitada ja läks probleemideta.

Mis tal viga on? Kas tõesti on "steering column lock" vigane või võib asi olla lihtsalt tühjenevas puldipatareis? Puldiga käivitades läks iseenesest ilusti käima. Varem sellist anomaaliat esinenud pole.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7313
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 125 korda
Kontakt:

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas R36 » 18 Sept 2019, 15:23

Kaabel järgi ja vaatama.
Pole veel õnnestunud B7 seda vahetada, kuid kui tal on üks esimesi G või H roolilukke siis võib defekti eeldada.
Kuigi olen uusimat J ühe korra vahetanud.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3818
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 157 korda

VW Passat B7 1.8 TSI - 2012 - lepassat

Lugemata postitus Postitas jussike » 18 Sept 2019, 16:19

Rooliluku viga saab vältida kui pargid rattad otse, siis ei jää rooli sambale pinget peale ja rooli lukk tuleb kergelt maha.
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Vasta

Mine “Huviliste autod”