VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
ottmartens
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 22 Mai 2020, 19:39

R36 kirjutas:
22 Mai 2020, 19:05
Kui palju on natuke?
780A vs 570A

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7422
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 147 korda
Kontakt:

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas R36 » 23 Mai 2020, 00:35

ottmartens kirjutas:
22 Mai 2020, 19:39
R36 kirjutas:
22 Mai 2020, 19:05
Kui palju on natuke?
780A vs 570A
Ja mõlemad DIN standarti järgi?

ottmartens
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 23 Mai 2020, 02:40

Uus EN, eelmine DIN, mis neil siis vahet on?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7422
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 147 korda
Kontakt:

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas R36 » 23 Mai 2020, 19:41

ottmartens kirjutas:
23 Mai 2020, 02:40
Uus EN, eelmine DIN, mis neil siis vahet on?
Erinevad tingimused CCA mõõtmisel.
See kui DIN järgi vähem on, ei tähenda, et EN järgi suurem number kuidagi aku paremaks teeb.

Ilmselt leiad oma ori aku pealt kuskilt ka EN standardi ja see on samasuure aku korral ilmselt sama/ligilähedane uue aku numbriga.

ottmartens
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 23 Mai 2020, 21:57

R36 kirjutas:
23 Mai 2020, 19:41
ottmartens kirjutas:
23 Mai 2020, 02:40
Uus EN, eelmine DIN, mis neil siis vahet on?
Erinevad tingimused CCA mõõtmisel.
See kui DIN järgi vähem on, ei tähenda, et EN järgi suurem number kuidagi aku paremaks teeb.

Ilmselt leiad oma ori aku pealt kuskilt ka EN standardi ja see on samasuure aku korral ilmselt sama/ligilähedane uue aku numbriga.
Nüüd sain aru ja korralikult andmed üle vaadatud.

Vana aku 12V 70Ah 340A DIN, 570A EN/SAE/GS
Uus aku 12V 77Ah 780A EN,

ehk siis ikka on parem.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7422
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 147 korda
Kontakt:

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas R36 » 23 Mai 2020, 22:36

Lihtsalt teema jätkuks:

Antud parameetritega originaal aku tundub olevat koodiga: "5K0 915 105 F", mille uuendus on 000915105DG. See aku on kataloogi järgi ka see, mis pannakse peale CNG autodele.
000915105DG parameetrid siis: 12V 72Ah 380A DIN 640 EN/SAE/GS

Ehk siis samasuure MAHTUVUSE korral on Originaal ja järelturu akude CCA võrdne sama standardi järgimise korral.
Miks OE akude mahtuvus väiksem ei oska mina täna vastata.

Miks ma seda joru siin ajan on lihtsalt see, et naerma ajab pidev väide, et poest ostetud uus aku on oluliselt suurema CCA-ga kui seda oli originaalaku. Ometi kestab originaalaku kordades kauem. Olen eemaldanud kuni 10a vanasid akusid autodest, mis siin lõpuks on otsad andnud. Ometi ei ütle, et kõik peaksid nüüd OE akut ostma minema.
Viimati muutis R36, 23 Mai 2020, 22:37, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat R36 selle postituse eest:
aus

ottmartens
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 23 Mai 2020, 22:57

R36 kirjutas:
23 Mai 2020, 22:36
Lihtsalt teema jätkuks:

Antud parameetritega originaal aku tundub olevat koodiga: "5K0 915 105 F", mille uuendus on 000915105DG. See aku on kataloogi järgi ka see, mis pannakse peale CNG autodele.
000915105DG parameetrid siis: 12V 72Ah 380A DIN 640 EN/SAE/GS

Ehk siis samasuure MAHTUVUSE korral on Originaal ja järelturu akude CCA võrdne sama standardi järgimise korral.
Miks OE akude mahtuvus väiksem ei oska mina täna vastata.

Miks ma seda joru siin ajan on lihtsalt see, et naerma ajab pidev väide, et poest ostetud uus aku on oluliselt suurema CCA-ga kui seda oli originaalaku. Ometi kestab originaalaku kordades kauem. Olen eemaldanud kuni 10a vanasid akusid autodest, mis siin lõpuks on otsad andnud. Ometi ei ütle, et kõik peaksid nüüd OE akut ostma minema.
Saan aru, aga ei pea neid numbreid tähtsaks ja lihtsalt hea, et sain uue järelturu aku ning auto toimib nii kuidas peab. Aga sellest tekstist jällegi targem, tänan selgitamast!

ottmartens
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 27 Mai 2020, 18:52

Täna sai sillastend tehtud :thumbup:
34483E94-DC96-4DE6-B28E-ED4CDFDB8458.jpeg
34483E94-DC96-4DE6-B28E-ED4CDFDB8458.jpeg (702.53 KiB) Vaadatud 236 korda

ottmartens
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 28 Mai 2020, 19:19

Täna siis Saksast jupid saabusid: karterituulutusvoolik ja teine osa on saksakeeles "Kruemmer", homme läheb vahetamiseks :thumbup:
► Näita Spoilerit
Viimati muutis ottmartens, 28 Mai 2020, 19:22, muudetud 3 korda kokku.

ottmartens
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 21 Aug 2016, 19:25
Auto: Volkswagen Passat 2013 Ecofuel
Asukoht: Tartu
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 3 korda

VW Passat 2013 B7 1.4 TSI 110kW Ecofuel - ottmartens

Lugemata postitus Postitas ottmartens » 29 Mai 2020, 17:40

ottmartens kirjutas:
28 Mai 2020, 19:19
Täna siis Saksast jupid saabusid: karterituulutusvoolik ja teine osa on saksakeeles "Kruemmer", homme läheb vahetamiseks :thumbup:
► Näita Spoilerit
Täna sai siis karterituulutusvoolik ära vahetatud ja hoopis teine tera, seda teist osa vahetama ei hakand, sest see oli terve ning vahetust ei vajanud.
► Näita Spoilerit

Vasta

Mine “Huviliste autod”