Auto toodud saksamaalt Mobile24 oü, Kuldari abiga.
Tegemist 2016.a märtsis välja lastud higline Sharan-iga, kahjuks küll esiveoline ja mille rehve hakkab usinalt kulutama 135kw 2,0 diisel mootor koostöös automaat kastiga. Värviks Black oak brown ja sisu on hele beez nahk/alcantra. Varustusega tagasi pole hoitud ja see oli ka üheks kriteeriumiks koos heleda sisuga auto valimisel. Sel hetkel kui sai reaalselt hakatud autot ostma oli turul saada ainult kaks heleda sisuga Sharani, konkreetse autoga oli veel selline lugu et kuulutus oli üleval enne piltide ilmumist ligi 1 kuu ja pea igapäevaselt sai oodatud ja kontrollitud ega pilte pole tulnud ja siis üks reede nad tulidki, pettuma ei pidanud, auto vastas kirjeldatule, paar meilivahetust ja üks kõne jussikesele, et hooldused ja varustus klapivad ning ära ta tellitud saigi.
Mis tal siis peal on.... no põhimõtteliselt kõik mis võimalik, hetkel veel puudu esiklaasi soojendus (kui keegi näeb kuskil Sharani kliima plokki koos webasto ja klaasi soojendusega siis võib teada anda) ja liuguste kardinad.
Puudu veel 2. reas välimistel istmetel lapse istmed ja istmete soojendus.
Mõni lisa vb veel.
Mõningad asjad mis peal:
7 kohaline
Acc, mis on facelift mudelitel juba kõigil
PLA
Dynamic light assist
Lane assist
Blind spot assist koos rear traffic assistiga
Kessy
Easy open
Elektrilised külguksed
Mäludega istmed, juhi iste mazaasiga
Discover media
3 tsooni kliima
DCC
Panoraam luuk
Elektriline konks
Webasto koos telestardiga
Dynaudio
jne.
Esmased muljed:
Ruumi on kõvasti rohkem kui passatis
tuled on paremad kui passatil (passatil on ka umbes sama vanad tuled ees)
mootor teeb hoopis teistsugust häält
ratas käib kogu aeg ringi kui foori või ristmiku tagant startida vähe äkilisemalt

midagi ees vasakul kobiseb suuremates aukudes, lohkudes.
Maru akvaariumi tunne on, peab toonklaasi natuke tumedamaks orgunnima.
Üldjoontes hetkel veel auto liiga uus ja emotsioon alles laes.
Lapsed on väga sillas elektrilistest ustest ja panoraam luugist

Paar pilti kah:


