VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Moderaator: etnies858
- PeeterPets
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 09 Jaan 2020, 21:48
- Auto: Vw Golf 3 1.9D 47kw, Vw Caddy mk2 1.9 TDI 66kw, Vw Golf 3 kere, Seat Inca mk2 kere, Vw t4 2.4 57kw
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 3 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Luuranud siin foorumis teiste afk-te projekte ajast kui mul veel lube ei olnud, vahepeal unustan selle foorumi ning lasen kõigil oma teemasi uuendada, et jälle kord hooga peale lennata ja vaadata, kuidas, kes, mida, miks. Kuna töö juures on meeletult igav periood ja sõbra mk1 caddy jaoks oli vaja mõtteid aidata koguda siis kolasin jälle foorumis. Järsku mõtlesin, et ma lubasin endale, et teen ka enda autost teema, siin ma nüüd olen. Tervitust sama margi austajad!
Alustame algust, kust siis mujalt. Äkki oli kuupäev siis 16.11.21, miksi pärast oli mul ilgelt mk2 Caddy vaja, ahja "Hea asju vedada" oli teemas vennaga. Hoidsin kuukese peategelases silma peal aga rahakott ei hakanud gümnasistina peale, lõpuks kukkus hind sinna maani, kus mul ainult 50euri puudu. Kõne isale, kes mind muidugi väljas naeris, et ma mingit pirukat tahan osta, kuid vaja minev raha laekus mu arvele, samal ajal kui vennaga olime juba teel auto poole.
Alguses tundus ka mulle see värvi kombo veider, selle arvelt ka härralt 50euri alla tingitud, natuke vist solvus kui ütlesin, et see värv üldse ei istu. Juba eos oli selge, et see 47kw-ne vaevalt hingav elektroonilise pumba diisel on jõuline, teel koju sai see väga selgeks kui üle 120-ne ei tulnud sellest mitte mingi imega(ma olin juba tallinnast liikuma hakates 15minutit haapsalusse hiljaks jäänud, muidu vist ei kihuta nii palju) . Oli Mul golfi vahel 1z (1.9tdi) võtta ning see swap pidi juhtuma kuu pärast algaval koolivahe ajal, muidugi ei toimunud (Spoileriks, see on seal vahel nüüd).
Võtan siin vaikselt kõik kokku, mis üle aastaga on juhtunud, vähemasti nii palju kui mul juhtunud on ja palju pildimaterjali on (60+ pilti). Meeleldi vastan kõigile küsimustele ja soovin head lugemist. Kirjutan nii, kuidas aega on, töö juures on mul igav eks näeb äkki ei lähegi väga kaua
Pets
Alustame algust, kust siis mujalt. Äkki oli kuupäev siis 16.11.21, miksi pärast oli mul ilgelt mk2 Caddy vaja, ahja "Hea asju vedada" oli teemas vennaga. Hoidsin kuukese peategelases silma peal aga rahakott ei hakanud gümnasistina peale, lõpuks kukkus hind sinna maani, kus mul ainult 50euri puudu. Kõne isale, kes mind muidugi väljas naeris, et ma mingit pirukat tahan osta, kuid vaja minev raha laekus mu arvele, samal ajal kui vennaga olime juba teel auto poole.
Alguses tundus ka mulle see värvi kombo veider, selle arvelt ka härralt 50euri alla tingitud, natuke vist solvus kui ütlesin, et see värv üldse ei istu. Juba eos oli selge, et see 47kw-ne vaevalt hingav elektroonilise pumba diisel on jõuline, teel koju sai see väga selgeks kui üle 120-ne ei tulnud sellest mitte mingi imega(ma olin juba tallinnast liikuma hakates 15minutit haapsalusse hiljaks jäänud, muidu vist ei kihuta nii palju) . Oli Mul golfi vahel 1z (1.9tdi) võtta ning see swap pidi juhtuma kuu pärast algaval koolivahe ajal, muidugi ei toimunud (Spoileriks, see on seal vahel nüüd).
Võtan siin vaikselt kõik kokku, mis üle aastaga on juhtunud, vähemasti nii palju kui mul juhtunud on ja palju pildimaterjali on (60+ pilti). Meeleldi vastan kõigile küsimustele ja soovin head lugemist. Kirjutan nii, kuidas aega on, töö juures on mul igav eks näeb äkki ei lähegi väga kaua
Pets
Paigaldan autodele lisatulesi ja helitehnikat Läänemaal
-
- Veteran
- Postitusi: 707
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Kui 1,9tdi 66kw siia vahele paned ega siis enam midagi paljut kuuti panna ei saa sest kandevõime tõmmatakse vormistamisel 200kg allapoole kohe!
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Huviline
- Postitusi: 597
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Kes seda ikka vaatab, või kaalub, et mis ja palju sul seal peal on.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Pole kuulnudki, et SDI padasid penoplastist tehakse
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- PeeterPets
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 09 Jaan 2020, 21:48
- Auto: Vw Golf 3 1.9D 47kw, Vw Caddy mk2 1.9 TDI 66kw, Vw Golf 3 kere, Seat Inca mk2 kere, Vw t4 2.4 57kw
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 3 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Ega see tdi 300kg raskem pole vaevalthingavast ju, miks nad kandevõime ära peaks kaotama?
Paigaldan autodele lisatulesi ja helitehnikat Läänemaal
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 72 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Auto kohalt ma ei oska väga midagi öelda, kui edu projektiga! Mis aga olen mina elus õppinud: "Kuulutuse hind ei ole tehingu hind" Loodan, et su tööandja sellega rahul on, et sul igav on
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- PeeterPets
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 09 Jaan 2020, 21:48
- Auto: Vw Golf 3 1.9D 47kw, Vw Caddy mk2 1.9 TDI 66kw, Vw Golf 3 kere, Seat Inca mk2 kere, Vw t4 2.4 57kw
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 3 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Edu läheb tarvis, tänud! Enamasti ikka saab hinna kohapealt rääkida jah, nii on. Tuleb osata nägu teha nagu poleks igav ja räigelt tegevust on
Paigaldan autodele lisatulesi ja helitehnikat Läänemaal
- PeeterPets
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 09 Jaan 2020, 21:48
- Auto: Vw Golf 3 1.9D 47kw, Vw Caddy mk2 1.9 TDI 66kw, Vw Golf 3 kere, Seat Inca mk2 kere, Vw t4 2.4 57kw
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 3 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Kust sai ikkagist idee osta pirukat? Süüdistaks oma venda, kelle kunagi samasugune kongikas oli.
Samal toomise õhtul jõudis loomulikult ka peategelane garaazi Esimese asjana said need naljakad plekid sealt alt ära ja valukad alla Sai juba nägemise vähe meeldivamaks, ning nii palju enam see sinine-must-valge(katus sinine, liist/tihend must ja auto valge) värvi kombo ei häirinudki.
Sõita oli kole külm, vend andis soovituse panna vaheseinale veel lisaks mingi riie, hüppasin peale kooli kaltsukast läbi, oh mingi kalts, vaatasin, et no siin on riiet küll ja veel. Garaazi jõudes kukkusin kohe paigaldama ning tuli välja, et täpselt õige mõõt. Muidugi sai ka minu golfist pärinev nahk salong riiuli otsast alla tiritud ja esiistmed pirukasse visatud, eelmised istmed oli eelmise omaniku juurde ford mondeolt pärit, kui need rauasae abil sealt autost eemaldusid siis tulid välja seati kirjad, ehk siis ford mondeo istmed, Vw caddys ja seati kirjadega, korras kombo.
Mikski pärast on mul igale poole vaja toppida tulukesi, seda Te näete Esimese asjana said ette prosed kuna peale paari sadat kilomeetrit sai selgeks, et nende originaal teeküünaldega küll sõita ei kannata. Prosedeks said laka pealt mingi mersu veoka udukad. Lisaks sai seda sinised kombot veidi vähendatud ja riiulist külge polo must esivõre. Mingi pilt ka:
Muidugi, olid ka puudu eest udukad, ka need tulid riiuli pealt, polo omad. Eriline elektrik ei ole ning aru ei saanud, miks tööle ei hakka. Kahtlustasin releed, ning tõmbasin selle välja, et kuskilt kastist samasugune võtta, Hoidsin korra peos ja nägin, Ingel see on 24v ju, õuest mingi auto küljest 5jalga relee ja kõik toimis. Uduka ja täistule kombost ka pilti, sest prosedes pargid puudusid, too hetk
Jätkame nende tulede saaga, kuna ma ei mäleta, enam mis asi, mis järjestuses toimus. Nii siis, prosedes puudus pargid eks, ehituspoest käbipuur, autopoest 2x t10 pirnipesa ja garaazi, 4juhet esivõre vahe juurde, mõlemad pargid eraldi tulest, sest Vw-l saab ju paremat ja vasakut parki eraldi lülitada ja valmis ta saigi
Süüdi oli ta kindlasti, kas just see pisik tuli sealt või oli ta mulle saatnud igasuguste selliste kastikate ja kongikate müügikuulutusi, sest "Oh sellega oleks hea asju vedada". Audiofookuse kastikas oli mulle kui suurte supikausside austajale ammu teada, ning algul oligi mõte sebida endale kuskilt mk2 pickup. Miks mitte mk3 kong? Vastus lihtne, mulle ei meeldi uute autodega sõita ja 90-00a. volkareid on naeruväärselt odav remontida. Samal toomise õhtul jõudis loomulikult ka peategelane garaazi Esimese asjana said need naljakad plekid sealt alt ära ja valukad alla Sai juba nägemise vähe meeldivamaks, ning nii palju enam see sinine-must-valge(katus sinine, liist/tihend must ja auto valge) värvi kombo ei häirinudki.
Sõita oli kole külm, vend andis soovituse panna vaheseinale veel lisaks mingi riie, hüppasin peale kooli kaltsukast läbi, oh mingi kalts, vaatasin, et no siin on riiet küll ja veel. Garaazi jõudes kukkusin kohe paigaldama ning tuli välja, et täpselt õige mõõt. Muidugi sai ka minu golfist pärinev nahk salong riiuli otsast alla tiritud ja esiistmed pirukasse visatud, eelmised istmed oli eelmise omaniku juurde ford mondeolt pärit, kui need rauasae abil sealt autost eemaldusid siis tulid välja seati kirjad, ehk siis ford mondeo istmed, Vw caddys ja seati kirjadega, korras kombo.
Mikski pärast on mul igale poole vaja toppida tulukesi, seda Te näete Esimese asjana said ette prosed kuna peale paari sadat kilomeetrit sai selgeks, et nende originaal teeküünaldega küll sõita ei kannata. Prosedeks said laka pealt mingi mersu veoka udukad. Lisaks sai seda sinised kombot veidi vähendatud ja riiulist külge polo must esivõre. Mingi pilt ka:
Muidugi, olid ka puudu eest udukad, ka need tulid riiuli pealt, polo omad. Eriline elektrik ei ole ning aru ei saanud, miks tööle ei hakka. Kahtlustasin releed, ning tõmbasin selle välja, et kuskilt kastist samasugune võtta, Hoidsin korra peos ja nägin, Ingel see on 24v ju, õuest mingi auto küljest 5jalga relee ja kõik toimis. Uduka ja täistule kombost ka pilti, sest prosedes pargid puudusid, too hetk
Jätkame nende tulede saaga, kuna ma ei mäleta, enam mis asi, mis järjestuses toimus. Nii siis, prosedes puudus pargid eks, ehituspoest käbipuur, autopoest 2x t10 pirnipesa ja garaazi, 4juhet esivõre vahe juurde, mõlemad pargid eraldi tulest, sest Vw-l saab ju paremat ja vasakut parki eraldi lülitada ja valmis ta saigi
Paigaldan autodele lisatulesi ja helitehnikat Läänemaal
- PeeterPets
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 09 Jaan 2020, 21:48
- Auto: Vw Golf 3 1.9D 47kw, Vw Caddy mk2 1.9 TDI 66kw, Vw Golf 3 kere, Seat Inca mk2 kere, Vw t4 2.4 57kw
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 3 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Ikkagist oli tulesi vähe, jällegist autopoest 2x t10pirnipesa ja sahtlist eelnevaalt soetatud käbipuur, mõned juhtmed veetud ja jälle 2 parki ees juures, see kord siis suunad põlemas.
Algselt sai proovitud t10 12v äkki 5w pirni, suunatule vilkumist polnud eriti võimalik eristada, takistite ja asjadega ma sina peal pole, küll aga leidus mul garaazis 24v t10 pirni, mis sobisid sinna väga hästi, boonuspilt ka pimedas :
Sõbra v70-l oli juba tehasepoolt selline lisa, seal lahendatud asi 2niidiga pirniga, pirnipesa vahetamine oleks ma usun palju parem jäänud kui olen ka praeguse lahendusega rahul, lisaks on seda pirnipesa sealt kõrvalt palju lihtsam välja tõmmata üv-ks kui iga kord pirnipesa vahetada.
Enamjaolt sul kalla ja talla pill, kui ma endale kivi poleks põhja alla sõitnud ja sealt maha nikerdades poleks sidur maha põlenud, Kuna tegu on siiski ju praktilise autoga ja oma kärukonksu siis sai igal pool transpordiga abis oldud, mõned klõpsud ka:
Olete selgeks saanud nüüd, et mulle meeldib, et mu auto oleks nagu juudi jõulupuu, riiul peal ootab üks kena tükk ka, mis peale auto sõidukorda saamist ka ilmselt külge rändab. Ja boonuseks üks talvine klõps siia vahele:
Kuna kongiuste toon oli juba väsind siis sai mõeldud, mis teha. Toonkile peale tuleb ju iga üks, tänuvahe seinale pole neist mul mitte mingit kasu ja plaan ka autoga matkama minna siis jäi silma must aerosool, mida alati peab garaazis olema eks. Bemmivenad teevad Kempi lukke, mina tegin Motipi tooni
Kord sai kuskil parklas autost väljudes kuuldud väikeste poiste seltskonnast "Ou see on ju see politsei auto" Sõpradega sai ka kord sama pildi peale satutud:
Paigaldan autodele lisatulesi ja helitehnikat Läänemaal
- PeeterPets
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 09 Jaan 2020, 21:48
- Auto: Vw Golf 3 1.9D 47kw, Vw Caddy mk2 1.9 TDI 66kw, Vw Golf 3 kere, Seat Inca mk2 kere, Vw t4 2.4 57kw
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 3 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Kuna 1. märtsist oli juba aega möödas ja mina lasin oma siletaks lastud kunagiste naeltega veel ringi siis oli hädasti vaja velgi, kuna üks tegelane, kes velgi müüs ei olnud mu pommitamistele 2kuud vastanud siis sai öösel kell kolm postitust tehtud, et otsin velgi, sama päeva hommikul 8st oli mulle juba pakutud meelepäraseid velgi, hind oli soodne aga nagu mulle läänlasele kohane siis muidugi asusid ka need tartus, sõbrale kõne, et ma olen 10minuti pärast su maja ees, me lähme tartusse ja toodud nad said. Koha peal muidugi õige veljepilt ka, kus ikka vanavelg ja tung ka pildid :
Sai siis endale ka hakatud ehitama, miksit kommentaare ei oska lisada, pildi materjal on hädine, kes tahab, küsib täpsustuseks midagi üle. Kuna tagakõlarid on puudulikud siis sai ka need lisatud: Jaaa plaks valmis, hästi pildistatud Pets Tulevikus plaan subwoofri lahendus nii teha: Ahja see tümpsu teema ka, ustes ja armatuuril on dd mingid koaksiilid, kes tahab,võin mudel üle täpsustada, neid duosi toidab jbl helivõimendi. Hetkel on ovaalid lihtsalt augutäiteks kuna, plaan midagi tahaustesse hoopis paigalda(Ukselahti siis peale woofri oleks ka vokaale). Woofer oli R15 vana kooli alpine kolaka kastiga Hetke seisuga seda ei tea, mis selle asemele tuleb, kuna vedeles niisama ja teadsin, et element viimase peal pikalt peksnud mul siis vahetasin ta raha vastu.
Ahja need tulukesed, ega siis salong neist pääse, või noh nüüd jälle pääsend kuna odavad hiina ledid küpsetasin ma läbi, massipuudus.
Muidugi ei suutnud ma kiusatusele vastu panna ja kruttisin samal õhtul kell 12öösel need veljed veel alla endale :
Selle hinna eest ei lootnud saada ma ei rehve ega ka täiesti rahuldava sirgusega velgi, 195/55r15 mis seni all olid isegi diameetrilt 6mm? suuremad kui nüüdsed 205/40r17-d, kuid autoga esimene sõit oli väga veider, nagu auto oleks kuidagi juba palju tõusnud või mdea, ei oska täpselt seletada, väga kõva sõita ei ole, ning olen rahul selle valikuga. Sai ka käidud esimest korda ülemistel neljapäevakul, kus sai pilke ikka meeletult kogutud, isegi sattusin ühe kaamera ette:
Eelnevalt sai mainitud, et plaan autoga matkama minna, kong aga jäi minu keskmise pikkuse juures lühikeseks(Mina 185, kong 175vms). Kuna gümnaasiumis loovtööna sai ehitatud T4-ja voodi:Sai siis endale ka hakatud ehitama, miksit kommentaare ei oska lisada, pildi materjal on hädine, kes tahab, küsib täpsustuseks midagi üle. Kuna tagakõlarid on puudulikud siis sai ka need lisatud: Jaaa plaks valmis, hästi pildistatud Pets Tulevikus plaan subwoofri lahendus nii teha: Ahja see tümpsu teema ka, ustes ja armatuuril on dd mingid koaksiilid, kes tahab,võin mudel üle täpsustada, neid duosi toidab jbl helivõimendi. Hetkel on ovaalid lihtsalt augutäiteks kuna, plaan midagi tahaustesse hoopis paigalda(Ukselahti siis peale woofri oleks ka vokaale). Woofer oli R15 vana kooli alpine kolaka kastiga Hetke seisuga seda ei tea, mis selle asemele tuleb, kuna vedeles niisama ja teadsin, et element viimase peal pikalt peksnud mul siis vahetasin ta raha vastu.
Ahja need tulukesed, ega siis salong neist pääse, või noh nüüd jälle pääsend kuna odavad hiina ledid küpsetasin ma läbi, massipuudus.
Paigaldan autodele lisatulesi ja helitehnikat Läänemaal
- PeeterPets
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 09 Jaan 2020, 21:48
- Auto: Vw Golf 3 1.9D 47kw, Vw Caddy mk2 1.9 TDI 66kw, Vw Golf 3 kere, Seat Inca mk2 kere, Vw t4 2.4 57kw
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 3 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Kongi pealt küsiks veel nii palju abi kallitelt kaasfoorumlastel, et kus leida seinade jaoks taolist materjali:
Töölt koju sõites ja romulast möödudes jäi silma 6n2 polo classic, järgmine päev vaatasin teravamalt ja sain ka nr märgi ning üllatuseks diisel, järgmise päeva lõunal raiskasin ma seal romulas, saagiks juhipoole tuulesuunaja, istmesoojenduse nupp(nüüd on mul neid 2, üks on pakkumisel ), spidoplokk ja nipetnäpet midagi täpselt samasugusele kodus seisvale polole: Nüüd siis uuriks veel veidi, kuidas ja mida teha:
1. Ilgelt hakkas see kindalaekaluuk meeldima, kuidas teha, kleeps või riie, mis mõtted teistel sihukese plaaniga? 2. No Ingel, see spidoplokk näeb kõva välja, kuidas taustavalgust muuta, see roheline tegelikult eriti ei eruta. Kui kellegil taolise välja nägemise ja rahuldavas seisukorras rool peaks üle olema siis oleks sellest huvitatud. Orig nardiks mul raha pole aga olen ka repsiga rahul
Niisiis, kuna ma ei suutnud kuskilt leida oma autole soodsalt hästi sobivaid tekstiil matte siis sai ehituspoest tavalist esikuvaipa võetud, närakatest kummimattidest said sabloonid ja nii valmisid minu enda kätetööl normaalsed jalamatid minu pirukasse, lisaks kongi põranda lõpp sai materjali jäägist ka endale viisakama kujunduse:
Teatavasti Caddydele ei pandud käetugesi, polodele ka vist mitte? Ajasin taga autode originaale, jube naljakas oli küsida mõõte kuna kõik imestasid, et miks mul mulle neid vaja ja targutasid, et tema autol ja kõigil muudel mudeli kaaslastel on samad mõõdud. Pidin korduvalt selgitama, et ei lähe üldse sinna, kuhu tehasest see loodud oli, siis ikka sain mõõdud ka. Kuna hinnad veidi kõrged siis sai võetud tükike viineri, vanast madratsist porolooni ja tükike kunstnahka, eriline sadulsepp ma pole aga siin on lahendus, tulevikus plaan ka lisada sellele topsihoidjad aga hetkel oleme minevikus. Pilti kah:Töölt koju sõites ja romulast möödudes jäi silma 6n2 polo classic, järgmine päev vaatasin teravamalt ja sain ka nr märgi ning üllatuseks diisel, järgmise päeva lõunal raiskasin ma seal romulas, saagiks juhipoole tuulesuunaja, istmesoojenduse nupp(nüüd on mul neid 2, üks on pakkumisel ), spidoplokk ja nipetnäpet midagi täpselt samasugusele kodus seisvale polole: Nüüd siis uuriks veel veidi, kuidas ja mida teha:
1. Ilgelt hakkas see kindalaekaluuk meeldima, kuidas teha, kleeps või riie, mis mõtted teistel sihukese plaaniga? 2. No Ingel, see spidoplokk näeb kõva välja, kuidas taustavalgust muuta, see roheline tegelikult eriti ei eruta. Kui kellegil taolise välja nägemise ja rahuldavas seisukorras rool peaks üle olema siis oleks sellest huvitatud. Orig nardiks mul raha pole aga olen ka repsiga rahul
Paigaldan autodele lisatulesi ja helitehnikat Läänemaal
- PeeterPets
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 09 Jaan 2020, 21:48
- Auto: Vw Golf 3 1.9D 47kw, Vw Caddy mk2 1.9 TDI 66kw, Vw Golf 3 kere, Seat Inca mk2 kere, Vw t4 2.4 57kw
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 3 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Nii, oleme jõudnud umbes juuli keskpaika, kus mootorivent otsustas, et tema 30kraadiga küll end liigutada ei viitsi ja pärast seda kui auto oli pool tundi kohapeal põristanud lõi tosooli välja, algselt lootsin, et viga on termostaadi tihendis, kuna enamus lahkus seda kaudu, kuna garaazi mul endal veebruarist saadik polnud siis sai see töö ette võetud kodus, pilt kah:
Sdi välja võtmisega alustatud Sdi autost lahutatud Peasilinder tulemüüri küljes Seoses sidurisüsteemi ehitamiseks võeti ka armatuur välja, täpselt aru ei saa miks aga olevat olnud vähe ruumi, no ju siis Tdi on ju sama, mis sdi väliselt, lihtsalt teoga, selle suutis vahele panna Radikate kinnitamine ohjah Sumbuti esimine osa koosnes garaazi tagant leitud opel astra bensuka sumpsi juppidest, jälle sain peast kinni hoida. Miks asjad nii kaua aega võtsid siis mehaanik ütles, et tema tegeleb autoremondi mitte nende ümber ehitamisega. No selge, aga milleks lubada algul 200ga ära teha ja lõpuks veedab auto seal 4kuud, muidugi maksin ka palju rohkem. Las ta olla, sain oma õppetunni, mitte viia igasuguste juurde oma autosi kui selleks vajadus peaks olema.
Kuna millegiga oli vaja sõita siis ükspäev lambist facebooki marketplace sirvides jäi silma selline asi: Kuna hind oli enam vähem vanaraua vääriline siis tuiskasin järgi kuna, mul läheb ühte kere veel vaja, SPOILER ALERT: Pikemalt sellel autol ei peatu, sõitsin, remontisin natuke, panin mõned varuosad tuuri oma autole ja müüsin maha.
Veepump vahetud, tosool sisse ja proovima, kas sai korda. Ei saanud. ei tea, mis juhtus aga kaane ja plokki vahelt lööb kõik välja, tosooli kadu umbes 1l/1km, mootorit pole näppind rohkem. Nii ta mul koju seisma jäi ja hakkasin mõltema, et kuidas ja mida, sai otsustatud see Tdi nüüd siis sinna vahele istutada, sest nii või naa oli see olemas ja kunagi pidi ta ju sinna vahele jõudma, Boonuseks üks pilt:
Kuna mul endal jätkuvalt garaazi polnud siis sain esimest korda auto viidud kellegi teise juurde tegemisse, väga halb kogemus ja pikemalt siin ei tahaks peatuda, mida kõike ma nägin ja kuulsin(Pole mehaanikuks õppind, ise hakanud) sellelt "mehaanikult", kiirelt võtan siiski sealsed 4kuud? kokku:Sdi välja võtmisega alustatud Sdi autost lahutatud Peasilinder tulemüüri küljes Seoses sidurisüsteemi ehitamiseks võeti ka armatuur välja, täpselt aru ei saa miks aga olevat olnud vähe ruumi, no ju siis Tdi on ju sama, mis sdi väliselt, lihtsalt teoga, selle suutis vahele panna Radikate kinnitamine ohjah Sumbuti esimine osa koosnes garaazi tagant leitud opel astra bensuka sumpsi juppidest, jälle sain peast kinni hoida. Miks asjad nii kaua aega võtsid siis mehaanik ütles, et tema tegeleb autoremondi mitte nende ümber ehitamisega. No selge, aga milleks lubada algul 200ga ära teha ja lõpuks veedab auto seal 4kuud, muidugi maksin ka palju rohkem. Las ta olla, sain oma õppetunni, mitte viia igasuguste juurde oma autosi kui selleks vajadus peaks olema.
Kuna millegiga oli vaja sõita siis ükspäev lambist facebooki marketplace sirvides jäi silma selline asi: Kuna hind oli enam vähem vanaraua vääriline siis tuiskasin järgi kuna, mul läheb ühte kere veel vaja, SPOILER ALERT: Pikemalt sellel autol ei peatu, sõitsin, remontisin natuke, panin mõned varuosad tuuri oma autole ja müüsin maha.
Paigaldan autodele lisatulesi ja helitehnikat Läänemaal
- PeeterPets
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 09 Jaan 2020, 21:48
- Auto: Vw Golf 3 1.9D 47kw, Vw Caddy mk2 1.9 TDI 66kw, Vw Golf 3 kere, Seat Inca mk2 kere, Vw t4 2.4 57kw
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 3 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Sai siis peategelane endal garaazi toodud kuna, peale seda pilti, kus perfo lint üle ninaraami jooksis ei tahtnud ma teada, kuidas ta ülejäänud radikate kinnitused teeb, kodus garaazis ootasid teda rõõmsalt 2 vennast:
Kõige pealt pidi see ju sinna saama, sõbralt konn ja minekut, bussiga kitsast pirukat juba nõme vedada, ainult kurvides näed, kas veel on kaasas või on kadunud Esialgne plaan oli, et tema teeb juhtmestiku lihtsalt, kuna minu tdi juhtmestik oli pigem juhtme tagavara, peale seda kui ma sealt püsika juhtmed tuuri panin, oih. Juhtmestiku toorik tuli sealt toledo 1.9tdi 66kw pealt, millel oli 150kw Kahjuks eriti kommenteerida seda juhtmestiku värki ei oska aga ka aju läks tolle sama toledo pealt
Õhtuke garaazis ja õuest veel ühe kolmanda küljest varuosi varastedes sain kapoti aluse ja nina kokku:
Ja siis see armtuur, kõik poldid ja mutrid olid salongi laiali ja mina pole kunagi isegi mitte kõrvalt näinud, kuidas armatuur sisse või välja käib. Õnneks on kolm kohtuda seadus ja just kolmanda korraga ma ta ka paika sain, pärast selgus, et mitte just ideaalselt aga pidavat normaalselt olema:
Kuna 1. mehaanikuga ma sain üle, siis ega ma ju teisega ei saa, siiamaani olen ta tegevuste rahul olnud, aega läheb lihtsalt kuna teeb seda teise töö ja eraelu kõrvalt. Nii, mis on toimunud teise mehaaniku juures? Kõige pealt pidi see ju sinna saama, sõbralt konn ja minekut, bussiga kitsast pirukat juba nõme vedada, ainult kurvides näed, kas veel on kaasas või on kadunud Esialgne plaan oli, et tema teeb juhtmestiku lihtsalt, kuna minu tdi juhtmestik oli pigem juhtme tagavara, peale seda kui ma sealt püsika juhtmed tuuri panin, oih. Juhtmestiku toorik tuli sealt toledo 1.9tdi 66kw pealt, millel oli 150kw Kahjuks eriti kommenteerida seda juhtmestiku värki ei oska aga ka aju läks tolle sama toledo pealt
Paigaldan autodele lisatulesi ja helitehnikat Läänemaal
- PeeterPets
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 09 Jaan 2020, 21:48
- Auto: Vw Golf 3 1.9D 47kw, Vw Caddy mk2 1.9 TDI 66kw, Vw Golf 3 kere, Seat Inca mk2 kere, Vw t4 2.4 57kw
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 3 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Elektrik ütles, et need orig riidest rüüga voolikud ei kõlba kuskile, ma tean isegi aga need lihtsalt olid sealt tdi küljes, asemele said edevad sinised voolikud, lähevad auto värvilahendusega ka hästi kokku
Kuid siiski see turbo, samasuguse õppeturbo eest osatakse päris hästi küsida, plaan teha vähe nobedam tdi siis suurem turbo kõlab juba loogiliselt, see pidi küll juhtuma kunagi hiljem aga näe, läheb kohe. Turbo pärineb 2.5 v6 126kw tdi ehk legendaarse Hitleri kättemaksu küljest. Uus turbo käes, läks jälle toimetamiseks, uus turbo istub õnneks kolle külge, ehk kolleb jääb veel stockiks, kunagi ei tea, mis tulevik toob
Ainuke asi, mida modima peab on õlitus. Ja jälle läheb kokku ladumiseks, selleks ka igast asju varutud: Ja olemegi olevikus, hetke seisuga on veel vaja sisselase kokku laduda ja aju õpetada, kuidas ta mootorit käsutab. Kui tehnika osa saab valmis siis on veel vaja põhja keevitada, ei tule suurt taastamist, viimati oli seal 2auku, mis vaja kinni lasta. Siis hakkaks mootori ümber kirjutamisega tegelema. Kes lähi ajal on asjaga tegelend või on lihtsalt kursis siis oleks huvitatud, mis ma tegema pean, kuskilt sillad kaaluma, kas heitgaase ka vaja? Mis ma arki kirjutan, kas ainult kindlatest Arki punktides saab ümberehitust vormistada või saab seda igal pool teha?
Loodan, et sai enamvähem loogilises järjekorras kõik kirja, kuskilt jooksis kindlasti pange aga ehk kuskilt häirima ei jää, järgmised uuendused siis kui miskit autoga toimub.
Pets
Kuna lisatud sai ka välimine map andur siis käis sisselase laiali, õnneks näppis elektrik korra turbot ja avastas sealt umbes 1cm lõtku, pikka eluiga ei ennustaks selle keegi, vedas, et eelmise kere vahel laili ei lennanud. Sai käidud külas tal, auto käivitus poolest pöördest ja see tegi südame soojaks.Kuid siiski see turbo, samasuguse õppeturbo eest osatakse päris hästi küsida, plaan teha vähe nobedam tdi siis suurem turbo kõlab juba loogiliselt, see pidi küll juhtuma kunagi hiljem aga näe, läheb kohe. Turbo pärineb 2.5 v6 126kw tdi ehk legendaarse Hitleri kättemaksu küljest. Uus turbo käes, läks jälle toimetamiseks, uus turbo istub õnneks kolle külge, ehk kolleb jääb veel stockiks, kunagi ei tea, mis tulevik toob
Ainuke asi, mida modima peab on õlitus. Ja jälle läheb kokku ladumiseks, selleks ka igast asju varutud: Ja olemegi olevikus, hetke seisuga on veel vaja sisselase kokku laduda ja aju õpetada, kuidas ta mootorit käsutab. Kui tehnika osa saab valmis siis on veel vaja põhja keevitada, ei tule suurt taastamist, viimati oli seal 2auku, mis vaja kinni lasta. Siis hakkaks mootori ümber kirjutamisega tegelema. Kes lähi ajal on asjaga tegelend või on lihtsalt kursis siis oleks huvitatud, mis ma tegema pean, kuskilt sillad kaaluma, kas heitgaase ka vaja? Mis ma arki kirjutan, kas ainult kindlatest Arki punktides saab ümberehitust vormistada või saab seda igal pool teha?
Loodan, et sai enamvähem loogilises järjekorras kõik kirja, kuskilt jooksis kindlasti pange aga ehk kuskilt häirima ei jää, järgmised uuendused siis kui miskit autoga toimub.
Pets
Paigaldan autodele lisatulesi ja helitehnikat Läänemaal
- PeeterPets
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 09 Jaan 2020, 21:48
- Auto: Vw Golf 3 1.9D 47kw, Vw Caddy mk2 1.9 TDI 66kw, Vw Golf 3 kere, Seat Inca mk2 kere, Vw t4 2.4 57kw
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 3 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Oled sa selle veendunud, et nad ei näe seda turbot ei näe, mul iseenesest vahet poleks, äge oleks muidugi kui passis tdi oleks
Paigaldan autodele lisatulesi ja helitehnikat Läänemaal
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Passi keegi sulle tdi ei kirjuta. Pole ka kirjas, et praegu turbota oleks. kui kolle on originaal või selle sarnane, siis nad elusees ei tule selle peale, et see asi pole tehasest sellisena tulnud.
Rait.
- PeeterPets
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 09 Jaan 2020, 21:48
- Auto: Vw Golf 3 1.9D 47kw, Vw Caddy mk2 1.9 TDI 66kw, Vw Golf 3 kere, Seat Inca mk2 kere, Vw t4 2.4 57kw
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 3 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Tdi tõesti ei kirjutata, mõtlesin, et 1z ja 66kw, kolle orig, kaalikas vähe suurem lihtsalt. Eks lähen teen proovi, sai kunagi ühe bemmiga käitud, teostatud oli manu swap kuid passis oli jätkuvalt atm, ei saanud need tuhkagi aru tõesti.
Natuke teema väline aga, kas sul on tumesinine golf 2, mis seisis tihti abc parklas?
Viimati muutis PeeterPets, 21 Jaan 2022, 22:06, muudetud 1 kord kokku.
Paigaldan autodele lisatulesi ja helitehnikat Läänemaal
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 59 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Seda manuaal ja automaadi asja ei vaata nad üldse. Neid masinaid ringi liikumas nagu muda, millel passis automaat kuigi reaalselt manuaal, kes hakkab sellepärast mingit riigilõivu maksmaPeeterPets kirjutas: ↑21 Jaan 2022, 22:04Tdi tõesti ei kirjutata, mõtlesin, et 1z ja 66kw, kolle orig, kaalikas vähe suurem lihtsalt. Eks lähen teen proovi, sai kunagi ühe bemmiga käitud, teostatud oli manu swap kuid passis oli jätkuvalt atm, ei saanud need tuhkagi aru tõesti.
Natuke teema väline aga, kas sul on tumesinine golf 2, mis seisis tihti abc parklas?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Seda automaat-manu teemat saan isegi kinnitada, pole 6a jooksul kordagi selle kohta märkust tehtud.
- PeeterPets
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 09 Jaan 2020, 21:48
- Auto: Vw Golf 3 1.9D 47kw, Vw Caddy mk2 1.9 TDI 66kw, Vw Golf 3 kere, Seat Inca mk2 kere, Vw t4 2.4 57kw
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 3 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Kuulutaks ka tagaotsitavaks el. akende süsteemid, polo ja mingid seatid peaks ka vist sobima? Mõte oli lülitiks leiutada vändad, oleks üldse mõeldav?
Pets
Pets
Paigaldan autodele lisatulesi ja helitehnikat Läänemaal
- PeeterPets
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 09 Jaan 2020, 21:48
- Auto: Vw Golf 3 1.9D 47kw, Vw Caddy mk2 1.9 TDI 66kw, Vw Golf 3 kere, Seat Inca mk2 kere, Vw t4 2.4 57kw
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 3 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Auto töötab uue turboga Natuke veel vaja leegitoru keevitada ja siis võiks tehnilise poolega algselt kõik olla. Ajutisest sisselasketorustikust pilti ka:
Paigaldan autodele lisatulesi ja helitehnikat Läänemaal
- PeeterPets
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 09 Jaan 2020, 21:48
- Auto: Vw Golf 3 1.9D 47kw, Vw Caddy mk2 1.9 TDI 66kw, Vw Golf 3 kere, Seat Inca mk2 kere, Vw t4 2.4 57kw
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 3 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Kui mõtled neid ülevoolu vollasi siis ta ütles, et tema ainult neid kasutabki ja kestavad kõige paremini, eks aeg näitab
Paigaldan autodele lisatulesi ja helitehnikat Läänemaal
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
VW Caddy mk2 1.9 TDI - 1996 - PeeterPets
Neid ülevoolusid jah, ma kardan et see mingi tavaline silikoon voolik siis olla ei saa, sest minu teada ei kannata silikoonvoolik kütust absull ja läheb pehmeks võib ummistuda vms
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!