Märkasime vanamehega ükspäev, et kas Ventol on selline asi vahetatav, nagu kapotiall on need amordikannud, kuhu püstak toetub. Mul on enda omal üpris mäda vasakpoolne ja nö lahti tulnud, lahti tulemisel on selle lõige kuidagi väga puhas ja mingi mastiksitaoline mant on vahel, lisaks on näha et suure jupina on see nagu kinnikeevitatud poltitega seal. Et kas selline asi on vahetatav? Lisan siia pilti ka, et kui jutust aru ei saa, siis pilt selgitab millest räägin ja mida tahan teha sellega
See koht mida tahan vahetada või siis keevitada on fookuses pildil
VW Vento kapotialused püstakuhoidjad?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 22 Nov 2015, 20:32
- Telefon: 56717869
- Auto: Audi 80 2.0E 83kw
- Asukoht: Tartumaa
VW Vento kapotialused püstakuhoidjad?
https://www.facebook.com/skyhazeofficial" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/DJHendrikSilm" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/DJHendrikSilm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 528
- Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
- Telefon: 56782346
- Skype: Kristjan Velleste
- Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
- Asukoht: Saku/Tallinn
Re: VW Vento kapotialused püstakuhoidjad?
Amordikannud on punktkeevitusega kinni nii nagu enamus autodel ikka.
Mõõda serva lase relakaga ära(traadiga) ja siis sõrmega libista mõõda serva, kui tunned lohku siis seal kohas on punktkeevitus, mille pead läbi 1 lehtmetalli puurima, vabastades nii vahetatava detaili. Teinekord on nendel detailidel ka vahel tehase hermeetik, kaitsmaks kere õõnsusi rooste leviku, tolmu ja muu eest.
Vahest on ka punktkeevitust teatud valguse nurga all näha ja ka niisama mõõda serva sõrmega libistades läbi värvi on teinekord punktkeevituse kohta tunda.
Samas teinekord kui roostelevik on väike, siis ei pea tervet detaili vahetama vaid piisab ka mingi konkreetse koha väljalõikamine ja asendamine uue metalli vastu.
Mõõda serva lase relakaga ära(traadiga) ja siis sõrmega libista mõõda serva, kui tunned lohku siis seal kohas on punktkeevitus, mille pead läbi 1 lehtmetalli puurima, vabastades nii vahetatava detaili. Teinekord on nendel detailidel ka vahel tehase hermeetik, kaitsmaks kere õõnsusi rooste leviku, tolmu ja muu eest.
Vahest on ka punktkeevitust teatud valguse nurga all näha ja ka niisama mõõda serva sõrmega libistades läbi värvi on teinekord punktkeevituse kohta tunda.
Samas teinekord kui roostelevik on väike, siis ei pea tervet detaili vahetama vaid piisab ka mingi konkreetse koha väljalõikamine ja asendamine uue metalli vastu.
Viimati muutis q2800, 27 Jaan 2016, 12:11, muudetud 3 korda kokku.
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 22 Nov 2015, 20:32
- Telefon: 56717869
- Auto: Audi 80 2.0E 83kw
- Asukoht: Tartumaa
Re: VW Vento kapotialused püstakuhoidjad?
Selge, siis pole see mingi imeauto millel saab neid niisama vahetada Tänud selle valgustuse eestq2800 kirjutas:Amordikannud on punktkeevitusega kinni nii nagu enamus autodel ikka.
Mõõda serva lase relakaga ära(traadiga) ja siis sõrmega libista mõõda serva, kui tunned lohku siis seal kohas on punktkeevitus, mille pead läbi 1 lehtmetalli puurima, vabastades nii vahetatava detaili. Teinekord on nendel detailidel ka vahel tehase hermeetik, kaitsmaks kere õõnsusi rooste leviku, tolmu ja muu eest.
Vahest on ka punktkeevitust teatud valguse nurga all näha ja ka niisama mõõda serva sõrmega libistades läbi värvi on teinekord punktkeevituse kohta tunda.
Samas teinekord kui roostelevik on väike, siis ei pea tervet detaili vahetama vaid piisab ka mingi konkreetse koha väljalõikamine ja asendamine uue metalli vastu.
Minu autol on servad suht mõlemal pool lahti (paremal on vaikselt tulemas poolraami küljest lahti), eriti jube on seis vasakul poolel(näpu saab vahele torgata ja on ruumi veel veidi) + korralik auk sisse mädan'd, sellepärast vahetangi pigem terve detailina kui keevitan, seda poolt vähemalt, saab parem kui lappida enamust kannu ja siis aasta pärast või natuke rohkem juba uuesti probleem kallal. Ehk siis kui tahan vahetada suure detailina siis tuleb tiib küljest võtta, aku maha, klaasipesuvedeliku paak, paisupaak ja peaks nagu ligi saama? Hetkel tundub loogiline nii läheneda.
https://www.facebook.com/skyhazeofficial" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/DJHendrikSilm" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/DJHendrikSilm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: VW Vento kapotialused püstakuhoidjad?
Vaata väga kriitilise pilguka kogu kere allosa üle - kui juba amordipüstakud hakkavad küljest ära roostetama siis on asi ikka halb, arvatavasti suurem lappimine vaja ette võtta (e. kas asjal üldse mõtet?).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 22 Nov 2015, 20:32
- Telefon: 56717869
- Auto: Audi 80 2.0E 83kw
- Asukoht: Tartumaa
Re: VW Vento kapotialused püstakuhoidjad?
Kere all osa olen juba kontrollinud, seal tundub asi isegi normaalne olevat. Tõstekohad peavad, karbid ise makrot eelnevate poolt täis lastud, uksenurgad väljaspoolt on veidi nii ja naa, seest poolt pole midagi. Poolraam (niipalju kui seda olen hetkel saanud vaadata) tundub mootori pool ilus. Pagasnikusse pole pilguga niiviisi jõudnud, roostet seal on veidi, aga pole hetkel saanud mahti sinna pikemalt vaadata, kraami täis hetkel pagassGTI kirjutas:Vaata väga kriitilise pilguka kogu kere allosa üle - kui juba amordipüstakud hakkavad küljest ära roostetama siis on asi ikka halb, arvatavasti suurem lappimine vaja ette võtta (e. kas asjal üldse mõtet?).
Mõtet on asjal senikaua, kuni see on odav mulle (ehk siis ma ei maksa üüratuid summasid) ja isetehtav. Ehk siis keevitused jms teen ise, kuni need on sellised lihtsamad. Kui asi kisub raskeks ja kulukaks, siis pole enam asjal mõtet...
EDIT: üks põhjus miks asjad nii kehvasti on - auto on ka enne mind avarii teinud (seda kui suure ja mitu, ei tea) mina ise olen (a'la libedaga kergelt äärekivisse jne, teel välja...) Eks ta nendega saab ka viga ja ostes oli seal ainult roostet jms, nüüd on ta end eemale löönud peale minu äärekivi saagat. Niiet tuleb tõdeda, et enne on seda autot ikka tõega kasutatud ja piirile pandud, ostes olid juba mitmed asjad nutused
Viimati muutis Skyhaze, 28 Jaan 2016, 10:55, muudetud 1 kord kokku.
https://www.facebook.com/skyhazeofficial" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/DJHendrikSilm" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/DJHendrikSilm" onclick="window.open(this.href);return false;