Kui keeruline 70A geneka suurema vastu vahetus?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Kui keeruline 70A geneka suurema vastu vahetus?
Hetkel puhtalt teoreetiline küsimus- kui autol (Passat 1,8 66KW ) on praegu 70 A Valeo genekas, mis vajab nagunii remonti, siis kui raske oleks selle asendamine suurema võimsusega(90 või 120A) generaatoriga?
Ehk siis kas asi on vahetatav 1:1-le või peab miskit veel vahetama/kohandama?
Ehk siis kas asi on vahetatav 1:1-le või peab miskit veel vahetama/kohandama?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Kui keeruline 70A geneka suurema vastu vahetus?
kui kinnitused samad ei ole midagi vaja vahetada läheb 1:1hele
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Kui keeruline 70A geneka suurema vastu vahetus?
Uurisin seda asja veel pisut ja jõudsin järeldusele, 70A-se asemele 120A-st 1:1-le ei pane, küll aga 90A-se.
70A ja 90A B4 Passati geneka rihma(vähemalt Valeo omad) pingutamine käib geneka nihutamisega, 120A-sel käib genekas kronsa külge liikumatult ja rihmapingutus eraldi rullikuga?
70A ja 90A B4 Passati geneka rihma(vähemalt Valeo omad) pingutamine käib geneka nihutamisega, 120A-sel käib genekas kronsa külge liikumatult ja rihmapingutus eraldi rullikuga?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 228
- Liitunud: 19 Nov 2007, 13:37
- Auto: Kõike näinud Golf MK2 Rät
- Asukoht: Harjumaa/Tallinn
Re: Kui keeruline 70A geneka suurema vastu vahetus?
Mul endal golf mk2 ning hetkel 90A genekas (varem oli väiksem, kuid need olid kyll täpselt 1:1), kuid nüüd juba soov veelgi suurema järele.
Kas keegi foorumist ei ole antud probleegima tegelenud juba? Oskaks ehk soovitada, mis genekat jne....
Kas keegi foorumist ei ole antud probleegima tegelenud juba? Oskaks ehk soovitada, mis genekat jne....
-
- Huviline
- Postitusi: 237
- Liitunud: 13 Veebr 2007, 18:50
- Telefon: +358451521045
- Auto: Touareg 4.2 `03 & Passat 2.8 Syncro '98
- Asukoht: Espoo ja Viljandi.
- Kontakt:
Re: Kui keeruline 70A geneka suurema vastu vahetus?
Kui üks-ühele tahad hakkama saada siis uuri kas samale mootorile on suuremat pandud, kui ei ole siis arvatavasti pead natuke muutma et mõne teise mootori oma panna.
Mul VR6-el oli näiteks 70A kuid sellele mootorile on ka olemas 120A ning läks üks-ühele.
Mul VR6-el oli näiteks 70A kuid sellele mootorile on ka olemas 120A ning läks üks-ühele.
Telefon: +358451521045 E-mail: liivo.lips@hot.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 228
- Liitunud: 19 Nov 2007, 13:37
- Auto: Kõike näinud Golf MK2 Rät
- Asukoht: Harjumaa/Tallinn
Re: Kui keeruline 70A geneka suurema vastu vahetus?
Mõnda head linki, kust oleks hea lihtne sarnast infot leida, ei oska soovitada? Eks ilmselt saan ka ise guugeldada, aga tihti läheb see kokkuvõttes suht keeruliseks...napster kirjutas:Kui üks-ühele tahad hakkama saada siis uuri kas samale mootorile on suuremat pandud, kui ei ole siis arvatavasti pead natuke muutma et mõne teise mootori oma panna.
Mul VR6-el oli näiteks 70A kuid sellele mootorile on ka olemas 120A ning läks üks-ühele.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Kui keeruline 70A geneka suurema vastu vahetus?
Audidel on väga tihti 90A genekad. Just rohkemate lisadega versioonidel. Sobivad need kah. Rihmaseib peab ka õige olema. Uuemad kasutavad lamerihma, vanemad kiilrihma. Kui valida saab siis kindlasti võta Bochi genekas. Valeo omad on lahtisemad ja saastuvad seest. Viimastega on ka rohkem probleeme olnud. Osadel kulub ankur nii ära, et pole võimalik isegi taastada.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.