Kliima&Lähituled
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2014, 13:12
- Auto: Passat B5.5
- Asukoht: Pärnu
Kliima&Lähituled
Tervist, oleks paar küsimust antud asjade kohta.
1) Mis tingib kliima mittetöötamise/külma puhumise seisu ajal kuid sõitmise ajal puhub?
2) Millest aru saada kui kliima atribuut on tühi, kas ta hakkab vähem külma puhuma võid kuidas?
3) Mis lähitule pirne soovitaksite sisse panna, mis oleksid soliidsed ja valgustaksid inimlikult. Juhipoolne andis saba ja tahaks uued sisse panna.
Autoks Passat/universaal B5.5 1.9Tdi 96kw
1) Mis tingib kliima mittetöötamise/külma puhumise seisu ajal kuid sõitmise ajal puhub?
2) Millest aru saada kui kliima atribuut on tühi, kas ta hakkab vähem külma puhuma võid kuidas?
3) Mis lähitule pirne soovitaksite sisse panna, mis oleksid soliidsed ja valgustaksid inimlikult. Juhipoolne andis saba ja tahaks uued sisse panna.
Autoks Passat/universaal B5.5 1.9Tdi 96kw
Kliima&Lähituled
1) oled kindel, et puhub konditsioneeri külma, mitte lihtsalt jahedamat õhku?
2) külmaaine vähenedes efektiivsus väheneb, kuni üks hetk ei lase rõhulüliti enam süsteemi tööle. hakkab järjest vähem külma puhuma kuni enam ei puhu üldse.
3) sellel mudelil on väga kehvad (halogeen)tuled. lampide (pirnide) kohta on siin päris pikk teema, kasuta otsingut. parem valgus - lühem eluiga, pane sellised mida rahakott kannatab.
2) külmaaine vähenedes efektiivsus väheneb, kuni üks hetk ei lase rõhulüliti enam süsteemi tööle. hakkab järjest vähem külma puhuma kuni enam ei puhu üldse.
3) sellel mudelil on väga kehvad (halogeen)tuled. lampide (pirnide) kohta on siin päris pikk teema, kasuta otsingut. parem valgus - lühem eluiga, pane sellised mida rahakott kannatab.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2014, 13:12
- Auto: Passat B5.5
- Asukoht: Pärnu
Kliima&Lähituled
Hetkel siin 30 kraadi ja tunda on et pole ikka õueõhk vaid ikka külmem, kohapeal pikalt tiksudes hakkab ta soojemaks minema. Kui panna 3 astme peale puhuma siis on ta täitsa okei, kui aga mingi lõppastme kiiruses puhuma siis on ta nagu lahjem.
Tegu on climatronicuga, igaksjuhuks ütlen.
Tegu on climatronicuga, igaksjuhuks ütlen.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 318 korda
- Tänatud: 180 korda
Kliima&Lähituled
Minul näiteks oli kliimavent katki. Maanteel sõites puhus külma ilusti aga linnas ummikus või kohapeal tiksudes tuli sooja õhku ja oli kuulda, et kompressor läks tagant ära.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Kliima&Lähituled
Just vaata kliimavent esimesena üle. Kui vent ei tööta, siis läheb rõhk liiga suureks. Kliima taha lükates peab väiksem nn lisavent kohe tööle hakkama. Maanteel sõites lihtsalt liikumine jahutab ise süsteemi. Mul ühel autol on vent sundasendis ja siis pigem maanteel tunned, et süsteem on lahja, ehk ilmselt langeb rõhk liiga väikseks.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2014, 13:12
- Auto: Passat B5.5
- Asukoht: Pärnu
Kliima&Lähituled
Kohapeal tõesti mootor nagu muudab häält, või nagu mingi asi läheks tagant ära või peale. kergelt krigiseb/viliseb vahest.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Kliima&Lähituled
vaata mis reaalselt kapoti all toimub. Pump taha tuleb siis reaalselt mootori pöörded muidugi muutuvad. Aga kas ka väiksem elektriline kliimavent rakendub (nn kaasreisija poolne)
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 12 korda
Kliima&Lähituled
Väga mitmed asutused pakuvad väga soliidse raha eest kliimasüsteemi kontrolli ja täitmist.
Kuna teemaalgataja isetegija ei tundu, siis alustaksin justnimelt hoopis sellest. Kui selgub, et süsteemis on ainekogus õige, mingeid lekkeid ega sellist ei leidu, tasub hakata juba eelkõnelejate soovitusel järge ajama hakata.
Omast kogemusest tean, et pump hakkab ka vähese aine puhul veidraid hääli tegema.
Kuna teemaalgataja isetegija ei tundu, siis alustaksin justnimelt hoopis sellest. Kui selgub, et süsteemis on ainekogus õige, mingeid lekkeid ega sellist ei leidu, tasub hakata juba eelkõnelejate soovitusel järge ajama hakata.
Omast kogemusest tean, et pump hakkab ka vähese aine puhul veidraid hääli tegema.
Viimati muutis jojoonas, 16 Juul 2018, 16:37, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2014, 13:12
- Auto: Passat B5.5
- Asukoht: Pärnu
Kliima&Lähituled
Ise ma tegija ei olegi ja st ma uuringi et kas peaks laskma kliimasüsteemi üle vaadata.
Kuid aitäh, sain targemaks.
Kuid aitäh, sain targemaks.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 318 korda
- Tänatud: 180 korda
Kliima&Lähituled
Kui ma nüüd ei eksi siis climatronicu self test tehes peaks ta kliima venti taha lükkama ehk kui auto väljas, süüde sees, hoia õhuringlust ja econ nuppe korraga all ja süsteem peaks self testi tegema. Siis peaksid kohe kuulma kuidas kapoti all vent huugama hakkab.Farewell21 kirjutas: ↑16 Juul 2018, 15:55 Ise ma tegija ei olegi ja st ma uuringi et kas peaks laskma kliimasüsteemi üle vaadata.
Kuid aitäh, sain targemaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2014, 13:12
- Auto: Passat B5.5
- Asukoht: Pärnu
Kliima&Lähituled
etnies858 kirjutas: ↑16 Juul 2018, 16:16Kui ma nüüd ei eksi siis climatronicu self test tehes peaks ta kliima venti taha lükkama ehk kui auto väljas, süüde sees, hoia õhuringlust ja econ nuppe korraga all ja süsteem peaks self testi tegema. Siis peaksid kohe kuulma kuidas kapoti all vent huugama hakkab.Farewell21 kirjutas: ↑16 Juul 2018, 15:55 Ise ma tegija ei olegi ja st ma uuringi et kas peaks laskma kliimasüsteemi üle vaadata.
Kuid aitäh, sain targemaks.
Õhuringluse all mõtled sa seda kiirust?
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 318 korda
- Tänatud: 180 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2014, 13:12
- Auto: Passat B5.5
- Asukoht: Pärnu
Kliima&Lähituled
Sai katsetatud, viskas numbrid ette 256 või oli 25b ning 00 oli lõpus, kapotiall midagi ei liikunud. Ilma käivitamisega lasi toasooja õhku kuid töötava mootoriga oli täitsa jahe õhk kui mitte päris see mis peaks. Aga kas igakord peale auto seismajätmist selline gaasisusin keskelt kosta on okei mis vaikselt kahaneb?etnies858 kirjutas: ↑16 Juul 2018, 16:16Kui ma nüüd ei eksi siis climatronicu self test tehes peaks ta kliima venti taha lükkama ehk kui auto väljas, süüde sees, hoia õhuringlust ja econ nuppe korraga all ja süsteem peaks self testi tegema. Siis peaksid kohe kuulma kuidas kapoti all vent huugama hakkab.Farewell21 kirjutas: ↑16 Juul 2018, 15:55 Ise ma tegija ei olegi ja st ma uuringi et kas peaks laskma kliimasüsteemi üle vaadata.
Kuid aitäh, sain targemaks.
Sain guugeldades targemaks ja leidsin mitu faulti seda testi tehes.
318 A/C Pressure Switch F129
4F7 Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
4F8 Central Flap Positioning Motor
25B Positioning Motor for Foot/Defrost Flap
Ilmselt tuleb diagnostika sappa visata.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
Kliima&Lähituled
Pane arvuti järgi ja hakka eralid neid (flap) mootoreid kontrollima.
Enda b5l oli ka viga sees: näitas nii
Kinnine olek 200, sai käsu avada(80peale pidi liikuma) aga tuli ainult 160... Selge klapp kiilub kinni. Lahti võttes selgus, et hoob oli millegi pärast paigast ära, panin paika tagasi ja asi korras.
+ ventikas oli läbi, harjad olid nii otsas kui vähegi veel said ja olid lühisesse läinud (eelmise omaniku käes), uus ventikas külge+ uus 40A suur kaitse mis oli oma töö teinud ja töötab(kaks erinevad astet, aegane ja kiire, kiirust juhib relee)
Enda b5l oli ka viga sees: näitas nii
Kinnine olek 200, sai käsu avada(80peale pidi liikuma) aga tuli ainult 160... Selge klapp kiilub kinni. Lahti võttes selgus, et hoob oli millegi pärast paigast ära, panin paika tagasi ja asi korras.
+ ventikas oli läbi, harjad olid nii otsas kui vähegi veel said ja olid lühisesse läinud (eelmise omaniku käes), uus ventikas külge+ uus 40A suur kaitse mis oli oma töö teinud ja töötab(kaks erinevad astet, aegane ja kiire, kiirust juhib relee)
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2014, 13:12
- Auto: Passat B5.5
- Asukoht: Pärnu
Kliima&Lähituled
Mul tundub kõik asjad liikuvat, vähemat kui ise panna jalgadele/keskele/klaasi peale on ok ja Auto peal ta majandab ise, et õhu liikumise probleemi pole vaid tunne on et kliima on tühjaks saamas, põhjaalt tilgub ilusti kondetsi jn. Kuna auto ostsin peretuttava käest mille ta omakorda tõi itaaliast, arvan et tema selle 5-6aasta jooksul pole täitnud seda. Kuigi ma ei tea kui kauaks seda freooni peaks jätkuma.OneWheel kirjutas: ↑16 Juul 2018, 22:16 Pane arvuti järgi ja hakka eralid neid (flap) mootoreid kontrollima.
Enda b5l oli ka viga sees: näitas nii
Kinnine olek 200, sai käsu avada(80peale pidi liikuma) aga tuli ainult 160... Selge klapp kiilub kinni. Lahti võttes selgus, et hoob oli millegi pärast paigast ära, panin paika tagasi ja asi korras.
+ ventikas oli läbi, harjad olid nii otsas kui vähegi veel said ja olid lühisesse läinud (eelmise omaniku käes), uus ventikas külge+ uus 40A suur kaitse mis oli oma töö teinud ja töötab(kaks erinevad astet, aegane ja kiire, kiirust juhib relee)
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
Kliima&Lähituled
Kindlasti võib ka ainet vähe olla aga millegi pärast pidid need nimetatud veakoodid tekkima JA V71 peaks olema klapp mis suunab sise ja välis ringile ja kui sul on välis ringil siis ei saagi sa autosse külma sest imetakse välisõhku. NB! Enda autol oligi selle klapi hoob paigast ära ja imes väljast õhku aga kui kliima on järgi, lülitatakse klapp(välisõhk) kinni ja võetakse autost seest.Farewell21 kirjutas: ↑17 Juul 2018, 14:29Mul tundub kõik asjad liikuvat, vähemat kui ise panna jalgadele/keskele/klaasi peale on ok ja Auto peal ta majandab ise, et õhu liikumise probleemi pole vaid tunne on et kliima on tühjaks saamas, põhjaalt tilgub ilusti kondetsi jn. Kuna auto ostsin peretuttava käest mille ta omakorda tõi itaaliast, arvan et tema selle 5-6aasta jooksul pole täitnud seda. Kuigi ma ei tea kui kauaks seda freooni peaks jätkuma.OneWheel kirjutas: ↑16 Juul 2018, 22:16 Pane arvuti järgi ja hakka eralid neid (flap) mootoreid kontrollima.
Enda b5l oli ka viga sees: näitas nii
Kinnine olek 200, sai käsu avada(80peale pidi liikuma) aga tuli ainult 160... Selge klapp kiilub kinni. Lahti võttes selgus, et hoob oli millegi pärast paigast ära, panin paika tagasi ja asi korras.
+ ventikas oli läbi, harjad olid nii otsas kui vähegi veel said ja olid lühisesse läinud (eelmise omaniku käes), uus ventikas külge+ uus 40A suur kaitse mis oli oma töö teinud ja töötab(kaks erinevad astet, aegane ja kiire, kiirust juhib relee)
4F7 Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
4F8 Central Flap Positioning Motor
25B Positioning Motor for Foot/Defrost Flap
Või siis ei lülita kliimapumpa järgi - 318 A/C Pressure Switch F129
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
Possible Symptoms:
A/C System not working
Possible Causes:
A/C System Malfunctions:
Over or insufficiently charged
Refrigerant System blockage
Insufficient Air Flow to Condensor and/or Engine Radiator
Wiring to/from A/C Pressure Switch (F129) faulty
A/C Pressure Switch (F129) faulty
Possible Solutions:
Check A/C System for Malfunctions
Check Wiring to/from A/C Pressure Switch (F129)
Check A/C Pressure Switch (F129)
Special Notes:
In some applications, the F129 will be refereed to as the High Pressure Sensor (G65) in the factory wiring diagram.
Aga jah oletada on raske, kui ise jagu ei saa siis vii kuhugi kus kliimaga tegeletakse
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2014, 13:12
- Auto: Passat B5.5
- Asukoht: Pärnu
Kliima&Lähituled
OneWheel kirjutas: ↑17 Juul 2018, 21:19Kindlasti võib ka ainet vähe olla aga millegi pärast pidid need nimetatud veakoodid tekkima JA V71 peaks olema klapp mis suunab sise ja välis ringile ja kui sul on välis ringil siis ei saagi sa autosse külma sest imetakse välisõhku. NB! Enda autol oligi selle klapi hoob paigast ära ja imes väljast õhku aga kui kliima on järgi, lülitatakse klapp(välisõhk) kinni ja võetakse autost seest.Farewell21 kirjutas: ↑17 Juul 2018, 14:29Mul tundub kõik asjad liikuvat, vähemat kui ise panna jalgadele/keskele/klaasi peale on ok ja Auto peal ta majandab ise, et õhu liikumise probleemi pole vaid tunne on et kliima on tühjaks saamas, põhjaalt tilgub ilusti kondetsi jn. Kuna auto ostsin peretuttava käest mille ta omakorda tõi itaaliast, arvan et tema selle 5-6aasta jooksul pole täitnud seda. Kuigi ma ei tea kui kauaks seda freooni peaks jätkuma.OneWheel kirjutas: ↑16 Juul 2018, 22:16 Pane arvuti järgi ja hakka eralid neid (flap) mootoreid kontrollima.
Enda b5l oli ka viga sees: näitas nii
Kinnine olek 200, sai käsu avada(80peale pidi liikuma) aga tuli ainult 160... Selge klapp kiilub kinni. Lahti võttes selgus, et hoob oli millegi pärast paigast ära, panin paika tagasi ja asi korras.
+ ventikas oli läbi, harjad olid nii otsas kui vähegi veel said ja olid lühisesse läinud (eelmise omaniku käes), uus ventikas külge+ uus 40A suur kaitse mis oli oma töö teinud ja töötab(kaks erinevad astet, aegane ja kiire, kiirust juhib relee)
4F7 Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
4F8 Central Flap Positioning Motor
25B Positioning Motor for Foot/Defrost Flap
Või siis ei lülita kliimapumpa järgi - 318 A/C Pressure Switch F129
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
Possible Symptoms:
A/C System not working
Possible Causes:
A/C System Malfunctions:
Over or insufficiently charged
Refrigerant System blockage
Insufficient Air Flow to Condensor and/or Engine Radiator
Wiring to/from A/C Pressure Switch (F129) faulty
A/C Pressure Switch (F129) faulty
Possible Solutions:
Check A/C System for Malfunctions
Check Wiring to/from A/C Pressure Switch (F129)
Check A/C Pressure Switch (F129)
Special Notes:
In some applications, the F129 will be refereed to as the High Pressure Sensor (G65) in the factory wiring diagram.
Aga jah oletada on raske, kui ise jagu ei saa siis vii kuhugi kus kliimaga tegeletakse
Sai vaadatud ning hetkel kliima ventikas (mootor) surnud, uus tellitud ja homme läheb vahetusse, ehk paraneb olukord.
Ta puhub kordades külmemat õhku kui õues on niiet kliima ikka töötab, vahetpole kas võtab seest/väljast.
Järgmisena lähen lasen ainet juurde panna.
Samuti sai radikas suruõhuga puhtaks lastud, imekombel ta 20 minutit kohapeal tiksudes suutis jahedat puhuda ilma jahutuseta.
Proovin ka diagnosti pääseda et saaks klappe kalibreerida/liigutada.
Samuti räägiti mingist filtrist milles võiks igaksjuhuks vahetada.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
Kliima&Lähituled
Kui ventikas ei tööta siis on oht, et süsteemis läheb rõhk liiga kõrgeks(andur peaks hoolitsema selle eest ja süsteemi välja lülitama), aga võib ka laiali lennata kui ei suudeta jahutada ja seal süsteemis on kõrged BARID, seda just koha peal tiksudes, sõites jahutab(eriti mnt peal saad tunda muutust et puhub külma), kes kliimaga tegelevad võivad sellest pikemalt rääkida.Farewell21 kirjutas: ↑18 Juul 2018, 12:46OneWheel kirjutas: ↑17 Juul 2018, 21:19Kindlasti võib ka ainet vähe olla aga millegi pärast pidid need nimetatud veakoodid tekkima JA V71 peaks olema klapp mis suunab sise ja välis ringile ja kui sul on välis ringil siis ei saagi sa autosse külma sest imetakse välisõhku. NB! Enda autol oligi selle klapi hoob paigast ära ja imes väljast õhku aga kui kliima on järgi, lülitatakse klapp(välisõhk) kinni ja võetakse autost seest.Farewell21 kirjutas: ↑17 Juul 2018, 14:29
Mul tundub kõik asjad liikuvat, vähemat kui ise panna jalgadele/keskele/klaasi peale on ok ja Auto peal ta majandab ise, et õhu liikumise probleemi pole vaid tunne on et kliima on tühjaks saamas, põhjaalt tilgub ilusti kondetsi jn. Kuna auto ostsin peretuttava käest mille ta omakorda tõi itaaliast, arvan et tema selle 5-6aasta jooksul pole täitnud seda. Kuigi ma ei tea kui kauaks seda freooni peaks jätkuma.
4F7 Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
4F8 Central Flap Positioning Motor
25B Positioning Motor for Foot/Defrost Flap
Või siis ei lülita kliimapumpa järgi - 318 A/C Pressure Switch F129
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
Possible Symptoms:
A/C System not working
Possible Causes:
A/C System Malfunctions:
Over or insufficiently charged
Refrigerant System blockage
Insufficient Air Flow to Condensor and/or Engine Radiator
Wiring to/from A/C Pressure Switch (F129) faulty
A/C Pressure Switch (F129) faulty
Possible Solutions:
Check A/C System for Malfunctions
Check Wiring to/from A/C Pressure Switch (F129)
Check A/C Pressure Switch (F129)
Special Notes:
In some applications, the F129 will be refereed to as the High Pressure Sensor (G65) in the factory wiring diagram.
Aga jah oletada on raske, kui ise jagu ei saa siis vii kuhugi kus kliimaga tegeletakse
Sai vaadatud ning hetkel kliima ventikas (mootor) surnud, uus tellitud ja homme läheb vahetusse, ehk paraneb olukord.
Ta puhub kordades külmemat õhku kui õues on niiet kliima ikka töötab, vahetpole kas võtab seest/väljast.
Järgmisena lähen lasen ainet juurde panna.
Samuti sai radikas suruõhuga puhtaks lastud, imekombel ta 20 minutit kohapeal tiksudes suutis jahedat puhuda ilma jahutuseta.
Proovin ka diagnosti pääseda et saaks klappe kalibreerida/liigutada.
Samuti räägiti mingist filtrist milles võiks igaksjuhuks vahetada.
Teiseks, kui ventikas läbi kontrolli kas ventika pistikusse vool jõuab(lülita kliima järgi ja külm LOW peale ja pistik asub PASSATI 1.9tdi puhul roolivõimu õli anuma juures, katte all), kui ei siis on juba kaitse enda tööd teinud ja läbi läinud(selleks tuleb juhi jalgade üleval asuv plastik eemaldada ja kliima ventikas on 40A suur kaitse). (soovitan NISSENS-i toodanguga ventikat või org.)
Kolmandaks, seda kalibreerimist saadki teha sellega, kui climatronicul lased teha automaatse testi(hoides kahte nuppu all, nii nagu üleval tekstis mainitud), sellega liigutatakse kõik labad algusest lõppu ja kontrollitakse algus ja lõpp punkt üle+muud asjad! Mingit teistsugust kalibreerimist sa sealt ei leia, kui leiad anna teada(vahe lihtsalt selles et ühe teed arvuti kaudu ja teise auto enda kaudu)!
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2014, 13:12
- Auto: Passat B5.5
- Asukoht: Pärnu
Kliima&Lähituled
Vool oli olemas, uus ventikas küljes ja jahutab kuigi muutust ei täheldanud kliima suhtes nign just tundub et lahjemaks läheb see külm just. Veakoode pole mõtet siis vast kustutada?OneWheel kirjutas: ↑19 Juul 2018, 20:39Kui ventikas ei tööta siis on oht, et süsteemis läheb rõhk liiga kõrgeks(andur peaks hoolitsema selle eest ja süsteemi välja lülitama), aga võib ka laiali lennata kui ei suudeta jahutada ja seal süsteemis on kõrged BARID, seda just koha peal tiksudes, sõites jahutab(eriti mnt peal saad tunda muutust et puhub külma), kes kliimaga tegelevad võivad sellest pikemalt rääkida.Farewell21 kirjutas: ↑18 Juul 2018, 12:46OneWheel kirjutas: ↑17 Juul 2018, 21:19
Kindlasti võib ka ainet vähe olla aga millegi pärast pidid need nimetatud veakoodid tekkima JA V71 peaks olema klapp mis suunab sise ja välis ringile ja kui sul on välis ringil siis ei saagi sa autosse külma sest imetakse välisõhku. NB! Enda autol oligi selle klapi hoob paigast ära ja imes väljast õhku aga kui kliima on järgi, lülitatakse klapp(välisõhk) kinni ja võetakse autost seest.
4F7 Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
4F8 Central Flap Positioning Motor
25B Positioning Motor for Foot/Defrost Flap
Või siis ei lülita kliimapumpa järgi - 318 A/C Pressure Switch F129
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
Possible Symptoms:
A/C System not working
Possible Causes:
A/C System Malfunctions:
Over or insufficiently charged
Refrigerant System blockage
Insufficient Air Flow to Condensor and/or Engine Radiator
Wiring to/from A/C Pressure Switch (F129) faulty
A/C Pressure Switch (F129) faulty
Possible Solutions:
Check A/C System for Malfunctions
Check Wiring to/from A/C Pressure Switch (F129)
Check A/C Pressure Switch (F129)
Special Notes:
In some applications, the F129 will be refereed to as the High Pressure Sensor (G65) in the factory wiring diagram.
Aga jah oletada on raske, kui ise jagu ei saa siis vii kuhugi kus kliimaga tegeletakse
Sai vaadatud ning hetkel kliima ventikas (mootor) surnud, uus tellitud ja homme läheb vahetusse, ehk paraneb olukord.
Ta puhub kordades külmemat õhku kui õues on niiet kliima ikka töötab, vahetpole kas võtab seest/väljast.
Järgmisena lähen lasen ainet juurde panna.
Samuti sai radikas suruõhuga puhtaks lastud, imekombel ta 20 minutit kohapeal tiksudes suutis jahedat puhuda ilma jahutuseta.
Proovin ka diagnosti pääseda et saaks klappe kalibreerida/liigutada.
Samuti räägiti mingist filtrist milles võiks igaksjuhuks vahetada.
Teiseks, kui ventikas läbi kontrolli kas ventika pistikusse vool jõuab(lülita kliima järgi ja külm LOW peale ja pistik asub PASSATI 1.9tdi puhul roolivõimu õli anuma juures, katte all), kui ei siis on juba kaitse enda tööd teinud ja läbi läinud(selleks tuleb juhi jalgade üleval asuv plastik eemaldada ja kliima ventikas on 40A suur kaitse). (soovitan NISSENS-i toodanguga ventikat või org.)
Kolmandaks, seda kalibreerimist saadki teha sellega, kui climatronicul lased teha automaatse testi(hoides kahte nuppu all, nii nagu üleval tekstis mainitud), sellega liigutatakse kõik labad algusest lõppu ja kontrollitakse algus ja lõpp punkt üle+muud asjad! Mingit teistsugust kalibreerimist sa sealt ei leia, kui leiad anna teada(vahe lihtsalt selles et ühe teed arvuti kaudu ja teise auto enda kaudu)!
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 318 korda
- Tänatud: 180 korda
Kliima&Lähituled
Võid kirjutada PM, võin sul neid klappe liigutada ja läbi vcds ka testi teha kliimale. Üks asi, mis võib põhjustada vähest külma puhumist on ka pihusti, mis asub vasakul salongifiltri juures. Mõttekas oleks see lasta ära vahetada enne süsteemi täitmist. Kui ei eksi maksis 10e ringis.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Kliima&Lähituled
Asja nimetus on ekspansiooniklapp. Need kipuvad alatasa umbe minema. Ostsin eelmine nädal ühe paari euro eest. Vahetamine ka lihtne - 21 ja 19 lehtvõti kui ma ei eksi. Ventiili juurest mutter lahti, pikkade näpitsatega vana välja ja uus sisse.etnies858 kirjutas: ↑21 Juul 2018, 15:54 Võid kirjutada PM, võin sul neid klappe liigutada ja läbi vcds ka testi teha kliimale. Üks asi, mis võib põhjustada vähest külma puhumist on ka pihusti, mis asub vasakul salongifiltri juures. Mõttekas oleks see lasta ära vahetada enne süsteemi täitmist. Kui ei eksi maksis 10e ringis.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2014, 13:12
- Auto: Passat B5.5
- Asukoht: Pärnu
Kliima&Lähituled
Ma elan kahjuks Pärnus ja Tartu väga ei satu.etnies858 kirjutas: ↑21 Juul 2018, 15:54 Võid kirjutada PM, võin sul neid klappe liigutada ja läbi vcds ka testi teha kliimale. Üks asi, mis võib põhjustada vähest külma puhumist on ka pihusti, mis asub vasakul salongifiltri juures. Mõttekas oleks see lasta ära vahetada enne süsteemi täitmist. Kui ei eksi maksis 10e ringis.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2014, 13:12
- Auto: Passat B5.5
- Asukoht: Pärnu
Kliima&Lähituled
silverpik kirjutas: ↑21 Juul 2018, 22:28Asja nimetus on ekspansiooniklapp. Need kipuvad alatasa umbe minema. Ostsin eelmine nädal ühe paari euro eest. Vahetamine ka lihtne - 21 ja 19 lehtvõti kui ma ei eksi. Ventiili juurest mutter lahti, pikkade näpitsatega vana välja ja uus sisse.etnies858 kirjutas: ↑21 Juul 2018, 15:54 Võid kirjutada PM, võin sul neid klappe liigutada ja läbi vcds ka testi teha kliimale. Üks asi, mis võib põhjustada vähest külma puhumist on ka pihusti, mis asub vasakul salongifiltri juures. Mõttekas oleks see lasta ära vahetada enne süsteemi täitmist. Kui ei eksi maksis 10e ringis.
Kannatab ise vahetada siis jah, kas lahtikeeramisel hakkab midagi välja ka vuhama?
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Kliima&Lähituled
Kui sul süsteem tühi, siis keera ise. Vastasel juhul lase enne tühjaks imeda.Farewell21 kirjutas: ↑23 Juul 2018, 11:08silverpik kirjutas: ↑21 Juul 2018, 22:28Asja nimetus on ekspansiooniklapp. Need kipuvad alatasa umbe minema. Ostsin eelmine nädal ühe paari euro eest. Vahetamine ka lihtne - 21 ja 19 lehtvõti kui ma ei eksi. Ventiili juurest mutter lahti, pikkade näpitsatega vana välja ja uus sisse.etnies858 kirjutas: ↑21 Juul 2018, 15:54 Võid kirjutada PM, võin sul neid klappe liigutada ja läbi vcds ka testi teha kliimale. Üks asi, mis võib põhjustada vähest külma puhumist on ka pihusti, mis asub vasakul salongifiltri juures. Mõttekas oleks see lasta ära vahetada enne süsteemi täitmist. Kui ei eksi maksis 10e ringis.
Kannatab ise vahetada siis jah, kas lahtikeeramisel hakkab midagi välja ka vuhama?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
Kliima&Lähituled
Kui sul juba süsteem tühi siis enne täitmist vaheta KINDLASTI kliima kuivati uue vastu(10-20eur)! Aastate jooksul ei vaheta keegi neid ja lähevad umbe. Parem tee see hetkel ära, kui hakkad pärast mõtlema, et ventikas(nüüd toimib),klapp vahetatud, aine sees ja ikka külma ei tule.... ja siis halvimal juhul(nähtud asi) vahetad kliimapumba ära ja ikka külma ei puhu... viga umbes kuivati. Kui lõpuks külma puhuma saad siis ega teema ei pruugi lõppeda.... siis kontrolli et tekkinud kondensvesi jõuaks sinna kuhu jõudma peab, ehk siis tilguks auto alla, muidu saad endale märja salongi ja see on paraku passatite puhul tüüpiline(toru ummistub ära).