K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud!
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud!
Kuna 13 kuupäev on minu jaoks ennegi jama tähendanud, siis polnud erand ka tänane hommik .
Nimelt uuriks targemate (ilmselt läheb asi elektroonika valdkonda), et mis võis autoelektriga juhtuda? Naine hellas hommikul, et auto armatuur on tulukesi täis ja auto suri välja. Kirjeldan naise juttu võimalikult täpselt, et asjast paremini sotti saada.
Hommikul käivitas maja ees auto, lasi ca. 10 min. soojeneda. Kõik toimis, ei mingeid tulukesi ega muid häireid mootori töös. Sõitnud ca. 3..4 km. oli järsku erinevad tulukesed armatuuri tekkima (ABS, airbag, hüüumärk, jne..), samuti kiilus spido kiiruse seier fooritaga kinni. Kuna foori taha ristmikule seisma jääda ei tahtnud, siis ukerdas kuidagi lähedal asuvasse parklasse ja sinna pidurdamisel, suri auto päris välja. Uuesti käivitades, karjus (piiksus) hüüumärk jätkuvalt ja armatuur oli tulesi täis.
Kui mina auto juurde jõudsin, keerasin võtit ja auto käis kui poleks midagi juhtunudki , ainuke tähelepanek minu käivitamise juures, et kliimaplokk vilkus kiiresti ja kõik pikslid olid esindatud, samuti panin tähele, et jooksev kilometraaž oli nulli läinud. Kui juba käima läks, siis rahunes ka kliimaplokk maha ja kõik vajalikud numbrid kenasti ees.
Ilmselt siis kuskil toimus mingi korralik voolukatkestus, kas ajul endal, vms.
Katsun päevapeale kellegagi kaabli taha visata, äkki talletas mingi info ajusse?
Siinkohal ka väike üleskutse, et kui kellelgi Tartu kandis (Tõrvandis tegelikult) oleks võimalik mind kaabliga aidata, siis oleksin tänulik. Ja k*rt, esimesel võimalusel tellin omalegi kaabli ära .
Edit: Igaksjuhuks ütlen üle, et tegu ´98a. B5 1,9 tdi automaat Passatiga.
Nimelt uuriks targemate (ilmselt läheb asi elektroonika valdkonda), et mis võis autoelektriga juhtuda? Naine hellas hommikul, et auto armatuur on tulukesi täis ja auto suri välja. Kirjeldan naise juttu võimalikult täpselt, et asjast paremini sotti saada.
Hommikul käivitas maja ees auto, lasi ca. 10 min. soojeneda. Kõik toimis, ei mingeid tulukesi ega muid häireid mootori töös. Sõitnud ca. 3..4 km. oli järsku erinevad tulukesed armatuuri tekkima (ABS, airbag, hüüumärk, jne..), samuti kiilus spido kiiruse seier fooritaga kinni. Kuna foori taha ristmikule seisma jääda ei tahtnud, siis ukerdas kuidagi lähedal asuvasse parklasse ja sinna pidurdamisel, suri auto päris välja. Uuesti käivitades, karjus (piiksus) hüüumärk jätkuvalt ja armatuur oli tulesi täis.
Kui mina auto juurde jõudsin, keerasin võtit ja auto käis kui poleks midagi juhtunudki , ainuke tähelepanek minu käivitamise juures, et kliimaplokk vilkus kiiresti ja kõik pikslid olid esindatud, samuti panin tähele, et jooksev kilometraaž oli nulli läinud. Kui juba käima läks, siis rahunes ka kliimaplokk maha ja kõik vajalikud numbrid kenasti ees.
Ilmselt siis kuskil toimus mingi korralik voolukatkestus, kas ajul endal, vms.
Katsun päevapeale kellegagi kaabli taha visata, äkki talletas mingi info ajusse?
Siinkohal ka väike üleskutse, et kui kellelgi Tartu kandis (Tõrvandis tegelikult) oleks võimalik mind kaabliga aidata, siis oleksin tänulik. Ja k*rt, esimesel võimalusel tellin omalegi kaabli ära .
Edit: Igaksjuhuks ütlen üle, et tegu ´98a. B5 1,9 tdi automaat Passatiga.
Viimati muutis TiitRE, 14 Mär 2014, 17:01, muudetud 6 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: K: Mis võis juhtuda?
Kui kuskilt mujalt abi ei saa siis saan tartus kaabli külge panna sul autole.
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K: Mis võis juhtuda?
Väga hea! Kas nii sobiks, et võtan su koos juhtmega linnast peale ja kimame Tõrvandisse? Millal sul aega oleks muidu?aht kirjutas:Kui kuskilt mujalt abi ei saa siis saan tartus kaabli külge panna sul autole.
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: K: Mis võis juhtuda?
Ilmselt käis süüde ja/ või moodulitel vool tagant ära.vigane akuklemm(+-), mõni kere massipunkt...mainrelay 271...vaja arvutiga kontrollida esmalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
- Auto: Volkswagen Passat 1.8 92 kw 2000.a
- Asukoht: Võru
Re: K: Mis võis juhtuda?
Kui vana aku on? Mul juhtus kunagi sarnane asi ja selgus, et aku oli omadega õhtal. Spidoplokis kõik tuled vilkusid nagu juudi jõulupuul Uus aku peale ja asi korras
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K: Mis võis juhtuda?
Nii. Teema ilmselt ammendatud - lukku veel ei paneks , kuna kurjajuur teada Sai täna selle jamaga tegeletud üle 3 tunni, kuid nüüd on auto õnnelikult remondifirmas. Kurjajuureks osutus töölepingu lõpetanud genekas (99% tõenäosus). Siinkohal teen lausa 2x maani kummarduse foorumlasele "aht" (Ahti), kes eelkõige veakoode luges ja hiljem oma "konna" laenas, et auto linna vedada.
Homme saab siis teada, mis seal genekas järgi täpselt andis, et mingit eelnevat hoiatust ei andnud, jne..
Lõpptulemus oli selline:
Homme saab siis teada, mis seal genekas järgi täpselt andis, et mingit eelnevat hoiatust ei andnud, jne..
Lõpptulemus oli selline:
Viimati muutis TiitRE, 13 Mär 2014, 21:39, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: K: Mis võis juhtuda?
Tuttav koht , naine töötab Ülenurme Gümnaasiumis ?TiitRE kirjutas:Nii. Teema pmst lukku, kuna kurjajuur teada Sai täna selle jamaga tegeletud üle 3 tunni, kuid nüüd on auto õnnelikult remondifirmas. Kurjajuureks osutus töölepingu lõpetanud genekas. Siinkohal teen lausa 2x maani kummarduse foorumlasele "aht" (Ahti), kes eelkõige veakoode luges ja hiljem oma "konna" laenas, et auto linna vedada.
Homme saab siis teada, mis seal genekas järgi täpselt andis, et mingit eelnevat hoiatust ei andnud, jne..
Lõpptulemus oli selline:
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K: Mis võis juhtuda?
Ei, naine jõudis hommikul lastega täpselt nii kaugeleOliverJ kirjutas:Tuttav koht , naine töötab Ülenurme Gümnaasiumis ?TiitRE kirjutas:Nii. Teema pmst lukku, kuna kurjajuur teada Sai täna selle jamaga tegeletud üle 3 tunni, kuid nüüd on auto õnnelikult remondifirmas. Kurjajuureks osutus töölepingu lõpetanud genekas. Siinkohal teen lausa 2x maani kummarduse foorumlasele "aht" (Ahti), kes eelkõige veakoode luges ja hiljem oma "konna" laenas, et auto linna vedada.
Homme saab siis teada, mis seal genekas järgi täpselt andis, et mingit eelnevat hoiatust ei andnud, jne..
Lõpptulemus oli selline:
[img]► Näita Spoilerit
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud!
Aku ostetud kunagi talvel.raido90 kirjutas:Kui vana aku on? Mul juhtus kunagi sarnane asi ja selgus, et aku oli omadega õhtal. Spidoplokis kõik tuled vilkusid nagu juudi jõulupuul Uus aku peale ja asi korras
Veakoode oli mustmiljon , kõik mis vähegi tühja akuga seoses põlema andis süttida, see ka veakoodi andis. Pärast aku laadimist ja vigade kustutamist oli absull 0 errors (k.a kasti töö)ylbik kirjutas:Küsin huvipärast, et mingit veakoodi ka näitas?
Viimati muutis TiitRE, 13 Mär 2014, 22:10, muudetud 2 korda kokku.
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud!
Miks sa naisele head autot ei osta, omal jeep ja naisel mingi tumeroheline universaalkerega 1.8 passati pann... Ma tean ühte vend veel kellel siuke kilu on.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud!
Tegelikult on 1,9 hoopis ja "tark ei torma"!masuurik kirjutas:Miks sa naisele head autot ei osta, omal jeep ja naisel mingi tumeroheline universaalkerega 1.8 passati pann... Ma tean ühte vend veel kellel siuke kilu on.
P.S Naisel said Märtsi alguses just vahtrakad läbi ja hakati samuti mingit uuema auto juttu suruma
Viimati muutis TiitRE, 13 Mär 2014, 21:40, muudetud 1 kord kokku.
Re: K: Mis võis juhtuda? - Ilmselt lahendatud?
Midagi ei klapi siin. Kui akus pinge juba nii madal, et tuled viled tööle hakkavad ja auto välja sureb siis ei ole akus enam nii palju jaksu, et kohe uuesti käivitades starterit vedada.
Viimati muutis ylbik, 14 Mär 2014, 01:21, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K: Mis võis juhtuda? - Ilmselt lahendatud?
Kohe ei käivitanudki. Ajavahe minu jõudmine autoni oli 20 min. ja ilmselt jõudis end siis niipaljukest koguda? Aga nii kui tuled peale keerasin, hakkas tuledemeri mõne hetkepärast uuesti pihta. Pärast juba auto juurde minnes ja enda auto pealt natuke akut laetud, paugutas jälle käima, nagu poleks midagi olnudki. Mõõtsime multimeetriga ka pinget sel ajal, kui korralikult tuuritasime, ei liikunud number grammivõrdki suuremaks ehk genekas ei laadinud.ylbik kirjutas:Midagi ei klapi siin. Kui akus pinge juba nii madal, et tuled viled tööle hakkavad ja auto välja sureb siis ei ole akus enam nii palju jaksu, et kohe uuesti käivitades starterit vedada.
Hetk tagasi uurisin remondifirmast, et kuidas läheb, öeldi, et lammutatakse ja eks siis päeva peale selgub, mis ja kus?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K: Mis võis juhtuda? - Ilmselt lahendatud?
Asi siis selleks korraks lõpetatud. Veaks osutusid täiesti töö lõpetanud harjad + millegipärast oli lahkunud geneka küljest ka pistik, kuigi indikaatortuli armatuuris põles ja kustus korrapäraselt
Ühesõnaga, genekas laeb nüüd mehiselt ja loodan, et sellega ka teema lõpetatud .
Ühesõnaga, genekas laeb nüüd mehiselt ja loodan, et sellega ka teema lõpetatud .
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud?
Ma tahtsin ka juba ammu genekat pakkuda, aga see ei tundunud samuti ühestki otsast loogiline, et siis pärast uuesti käivitub. Võimalik muidugi, et bensukal on pinge siis niipalu olulisem, et disla laseb kauem sõita. Ma olen tulnud Inglismaalt tagasi "elektriautoga" ja kui ikka juba ABS ja veojõukontroll jne tuled põlema viskas, siis enam pikka pidu polnud, tuli kiirelt mõni kiirteeäärne peatumiskoht leida ja järgmine aku peale visata. Samas siis enam käivitamisest küll juttugi polnud tühjaga.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud!
Ilmselt see poolenisti lahtine pistik ka lollitas lisaks kulunud harjadele.
Mul on 2 korda olnud genekaga probleeme. Esimene kord piisas harjade vahetusest ja teine kord vahetasin geneka uue vastu välja, kuna panin mingid forsist ostetud hiinlased(carco või miski sarnane toode oli), mis lihtsalt sõid 40 000 km. jooksul kontaktrõngad ära.
Mõlemad korrad jäi lihtsalt geneka tuli põlema ja kompu peale viskas vastava kirja aga mingit tulede merd küll ei olnud, kui aku pinge mingi piirini langes siis lõi ABS-i ja ESP tule põlema ja kui aku hakkas päris otsa saaama siis läks kast ka avariisse, peale seda sai veel sõita u.10 km.
Mul on 2 korda olnud genekaga probleeme. Esimene kord piisas harjade vahetusest ja teine kord vahetasin geneka uue vastu välja, kuna panin mingid forsist ostetud hiinlased(carco või miski sarnane toode oli), mis lihtsalt sõid 40 000 km. jooksul kontaktrõngad ära.
Mõlemad korrad jäi lihtsalt geneka tuli põlema ja kompu peale viskas vastava kirja aga mingit tulede merd küll ei olnud, kui aku pinge mingi piirini langes siis lõi ABS-i ja ESP tule põlema ja kui aku hakkas päris otsa saaama siis läks kast ka avariisse, peale seda sai veel sõita u.10 km.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud!
Eks sellest ka selline teema pealkiri, kuna tundus omalgei natuke müstika valda kuuluvaga . Ära kulunud harjadega olen ennegi kokku puutunud ja alati järgnes vähemalt võbelev akutuli, vms.