v?imalik selline lugu, armatuuri taga olev pistik ja selle vastus kellades on tr?kkplaadi peale minevates klemmides tekkinud k?lmjoodised. v?ta lahti kellad ja kontrolli seda viga, vajadusel jooda need kohad ?le
vasakult tulede l?liti ?ra seal all kruvi, paremal diagnosti pistiku kate ?ra-- ka kruvi ja armatuuri katte ?leval servas ka kruvid.
parem ligip??s ka siis kui rool veel maas..
Ei tea kuidas 95.a. Passatil on ,aga enda omal oli toitekivi jalad kehvasti joodetud. Ei t??danud temp. ega k?tuse kell. ?le jootes asi korras juba aastaid. See kivi asub juhipoolt vaadates paremal ?leval nurgas, 3 jalaga must ning kinnitub plekist radika k?lge
Loodan,et on kasu
No mul on ka tr?kkplaat sees,kuigi ei ole kompuutrit.
Kui rada juba l?bi p?lenud,siis on kuskil voolud suureks l?inud.
Kas m?ni komponent ei ole ?ra p?lenud(katust minema visanud v?i mahlu v?lja ajanud)?
M??da kas toitekivilt tuleb +5V, tavaliselt t??tavad mikroskeemid +5V
Uue hind algab sealt 3500 ja reipalt ?lesse aga Passatile saab sinna pea k?ike eraldi ka tellida (tr?kiplaadid, kellad, dioodid jne.)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Mine kuhugi kes tegeleb orig. osade tellimisega - enne pead muidugi kindlaks tegema vea p?hjuse, selleks otsi m?ni elektrikust entusiast (v?i vastupidi!);)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..