Passat B6 CDGA 2009a käivitamine & käimas hoidmine, juhtmepusle..

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
ökonugis
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 28 Juun 2017, 19:45
Auto: Volkswagen Passat 1.4T CNG
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Passat B6 CDGA 2009a käivitamine & käimas hoidmine, juhtmepusle..

Lugemata postitus Postitas ökonugis »

Tere,

Mingi hetk selle auto elus on külas käinud mingi maagiline elektroonik.. Tõenäoliselt ma olen jalgadega nüüd selle juhtmenussi lahti tõmbanud ja kogu sellele üritusele kriipsu peale tõmbanud.

Starterit võtit vajutades enam järgi ei tõmbanud. Pimp my ride on teinud järgneva muudatuse (märkisin erinevad juhtmed pildil numbritega):
  • Juhtmele 3.1 (punane juhe, lilla triip) on külge tinutatud sinine juhe 3.2;
  • Juhe 1 ning juhe 2 on läbi lõigatud;
  • Juhtmele 1 (punane juhe, hall triip) on külge tinutatud hall juhe;
  • Juhtmele 2 (punane juhe, hall triip) on külge tinutatud pruun juhe;
  • Sinine, hall ning pruun juhe nüüd lihtsalt ripuvad ühenduseta;
Kogu tegevus toimub rooli all asuvas releedega (central electronics module, varuosa nr. 3C8 937 049 D) paneeli taga.

Nii.. Ühendades omavahel sinise juhtme ning halli juhtme (ehk siis punane juhe, lilla triip ühendatud punase juhtme, halli triibuga) ajab starteri ringi ning auto käivitub, kuid sureb kohe välja. Ühendades pruuni juhtme halli juhtmega läheb see võtmest käima nii kuidas kord ja kohus. Tõenäoliselt jääb kuskil siin tuuningahelas tähelepanuta kütusepump mis oma tööd tegema ei hakka.

Kuidas ma selle huvitava olukorra lahendatud saan? Äkki mõni eelmine omanik tunneb oma kätetöö ära ja oskab tarka juttu rääkida..
  • Milline on sellel paneelil (central electronics module, varuosa nr. 3C8 937 049 D) kütusepumba relee?
  • Kas kellelgi juhtub olema mingit lugemist mooduli kohta? Mis pistik ning mis juhe täpselt teeb?
.
.
EDIT: Kas siin on võimalik, et üks juhtmetest on kütusepumba releesse viidud? See sama sinine juhe näiteks?
.
.
whatthefuck.jpg
whatthefuck.jpg (151.85 KiB) Vaadatud 5176 korda
Pusle asukoht:
Screenshot_1.png
Screenshot_1.png (416.67 KiB) Vaadatud 5162 korda
Läbilõigatud juhtmed:
78164041_1332546683578149_1649882669959348224_n.jpg
78164041_1332546683578149_1649882669959348224_n.jpg (88.14 KiB) Vaadatud 5158 korda
Viimati muutis ökonugis, 26 Nov 2019, 18:43, muudetud 8 korda kokku.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2060
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 144 korda

Passat B6 CDGA 2009a käivitamine & käimas hoidmine, juhtmepusle..

Lugemata postitus Postitas siLc »

Mõlemad juhtmed tulevad originaalis sellesse pistikusse süütelukust.

Viimaselt pildilt vasakpoolne juhe on Terminal 50 (starteri relee) juhe, süüteluku pistikusse klemmi 6. Ametlikult juhtmevärv punane ja hall.
Parempoolne juhe on Terminal 15 (süütevoolu) juhe, süüteluku pistikusse klemmi 5. Ametlikult juhtmevärv punane ja lilla. Võiks olla üsna loogiline, et kui see juhe signaali ei anna, siis auto ei jää käima ja asi pole üldsegi kütusepumbas vaid märksa mastaapsemas asjaolus, et süüdet pole sees.

Tõenäoliselt avastad nende pornojuhtmete teise otsa süüteluku tagant või armatuuri alt. Süütelukule saad ligi kui eemaldad juhipoolse armatuuri keskmise osa.
Viimati muutis siLc, 26 Nov 2019, 19:58, muudetud 1 kord kokku.

ökonugis
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 28 Juun 2017, 19:45
Auto: Volkswagen Passat 1.4T CNG
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Passat B6 CDGA 2009a käivitamine & käimas hoidmine, juhtmepusle..

Lugemata postitus Postitas ökonugis »

Ma vaatan homme sinna süüteluku taha, äkki seal ripub veel mingisugune lahtine ots.

Kas (allpool pilt) klemmis 11 peaks vool sees olema kui võti süütelukku panna? Ühendades oma sinise juhtme halliga, ehk siis tekitades kontakti klemmide 1 ning 11 vahel (klemmil 11 pistikupoolsel otsal) hakkab starter ketrama, mis peaks omakorda tähendama et süütevool on sees (sest süütevoolust saab voolu ning starteri relee aktiveerub voolu saades).

Ehk ideepoolest ma peaksin multimeetriga vaatama kas klemmi 11 jääb pärast käivitamist vool sisse. Kuid ikkagi miks starteri juhe läbi lõigata ja sinna mingit aretust vahele visata.. Kas sa väidad et starteri klemmi juhe tuleb pistikusse süüteluku tagant ning sama värvikoodiga juhe mis tuleb mootoriruumist tuleb samuti kuskilt süüteluku tagant?

Lisaks, miks ma kütusepumpa kahtlustan, kuna ma sõitsin samasuguste lahtiste rippuvate juhtmeotstega pea 100 kilti maha. Panin samamoodi halli ning sinise juhtme kokku ning auto läks ja jäi käima. Kuna autol on CNG seade, siis gaasiseade seda kütusepumpa ei nõua ju. Auto läks ja jäi käima sest kütuseks oli gaas, mitte bensiin millele seda pumpa vaja on. Praegu kui mootor maha jahtunud on, benaga selle soojaks peab enne gaasile lülitamist ajama, siis mootor ei jäägi käima kuna kütsi ei tule peale. Meikib senssi vist?
asdasd.jpg
asdasd.jpg (56.72 KiB) Vaadatud 5102 korda
Viimati muutis ökonugis, 26 Nov 2019, 22:40, muudetud 5 korda kokku.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2060
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 144 korda

Passat B6 CDGA 2009a käivitamine & käimas hoidmine, juhtmepusle..

Lugemata postitus Postitas siLc »

Kõige lihtsam on taastada olukord selline nagu tehasest, nii nagu kirjeldasin :)

Klemm 11 ilmselt siis omabki akuvoolu. Kui võtme abil süüte sisse paned, siis tekib vooluring klemm 11, rooliluku ja rooliaju vahel. Tulemuseks süüde sees ja auto ärkab ellu. Surudes võtme käivituse asendisse, tekitatakse järgmine ahel klemm 11 ja klemm 1 vahel ja auto käivitub.

See aretus võib väga hästi olla mingi järelturu signa. Sellise rebiks välja, viskaks kaugele, läheks järgi ja viskaks veel kaugemale.

ökonugis
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 28 Juun 2017, 19:45
Auto: Volkswagen Passat 1.4T CNG
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Passat B6 CDGA 2009a käivitamine & käimas hoidmine, juhtmepusle..

Lugemata postitus Postitas ökonugis »

Olukord ongi see et kui ma algse seisu taastan siis auto ei jää käima. Ma näen täna ainult unes et see nii lihtsalt mul laheneb. 😆
Viimati muutis ökonugis, 26 Nov 2019, 22:52, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5387
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Passat B6 CDGA 2009a käivitamine & käimas hoidmine, juhtmepusle..

Lugemata postitus Postitas jussike »

Olen sarnast rappimist näinud autol, millele oli distants käivitus peale aretatud. Sellel oli süüteluku läheduses plastikute alla üks süütevõti immo maha saamiseks peidetud ja oli blä, mis süsteemid sealt veel välja tulid, pm suur kotitäis juhtmeid ja plokke sai minema visatud, enne, kui masin korralikult tööle hakkas....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

ökonugis
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 28 Juun 2017, 19:45
Auto: Volkswagen Passat 1.4T CNG
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Passat B6 CDGA 2009a käivitamine & käimas hoidmine, juhtmepusle..

Lugemata postitus Postitas ökonugis »

Oskad sa öelda kus kütusepumba relee seal asub? Ma kahtlustan et see ei hakka tööle. Gaasiga sõites ei olnud seda vaja, ehk auto jäi käima, nüüd on vaja esmal4 sooja saada bensiiniga.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2060
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 144 korda

Passat B6 CDGA 2009a käivitamine & käimas hoidmine, juhtmepusle..

Lugemata postitus Postitas siLc »

Vähemalt kinnita siis, et süütevõtme sisestamisel esimesse toimuvad tavapärased toimingud ehk kollane rooli tuluke korraks süttib ja roolilukk tuleb maha? Teises asendis tuleb süüde sisse?

CDGA bensiini kütusepumbal pole releed, vaid sel on oma väike aju, mis peamiselt saab voolu kaitsest SC27 (15A kaitse). Samuti kontrolli kas SC10 on vool peal kui süüde sees. Samuti kontrolli kas keskelektriploki pistik A klemm 10 pole midagi vahele pistetud.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Passat B6 CDGA 2009a käivitamine & käimas hoidmine, juhtmepusle..

Lugemata postitus Postitas dellu »

Mul on 2009a Passat CNG juppideks. Kui soovid võid tulla armatuurialust originaalkaabeldust võtma. 99% peaks veel kõik terve olema. Rooliposti võtsin maha ja sealt vist lõikasin ühe pistiku maha, ei viitsinud mässata kehvas kohas.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

ökonugis
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 28 Juun 2017, 19:45
Auto: Volkswagen Passat 1.4T CNG
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Passat B6 CDGA 2009a käivitamine & käimas hoidmine, juhtmepusle..

Lugemata postitus Postitas ökonugis »

siLc kirjutas: 26 Nov 2019, 23:24 Vähemalt kinnita siis, et süütevõtme sisestamisel esimesse toimuvad tavapärased toimingud ehk kollane rooli tuluke korraks süttib ja roolilukk tuleb maha? Teises asendis tuleb süüde sisse?
Ma ei tähelda küll mingeid erinevusi võrreldes eelnevate käivitustega. Tegin kokkuvõtva video kellaplokist mis käivituse ajal toimub.

https://photos.app.goo.gl/qJSDwuHhvMR8QEsC9

Vasta

Mine “Elektroonika”