Passat B3 voolutarbe teema
Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18 Veebr 2012, 16:58
- Telefon: 53829306
- Auto: Passat '91 2.0 85kw
- Asukoht:
Passat B3 voolutarbe teema
Tere!
Sai täna hommikul avastatud, et mu Passat on ööga aku tühjaks imenud. Ei oska ma muus probleemi näha kui selles, et eile sai demonteeritud tagaluugi avamise nuppu ja sellega koos näpitud ka tagaluugis olevat keskluku vaakumsüsteemi ja ilmselt jätsin ma ta kuidagi "valesse" asendisse. Kas keegi oskab öelda milline kaitse/relee kesklukusüsteemi juhib? Kuna see nagunii ei tööta, siis pigem eemaldaksin ma ta üldse vooluringist, et välistada võimalus, et kesklukk mu akut tühjendab.
Tänud ette.
Sai täna hommikul avastatud, et mu Passat on ööga aku tühjaks imenud. Ei oska ma muus probleemi näha kui selles, et eile sai demonteeritud tagaluugi avamise nuppu ja sellega koos näpitud ka tagaluugis olevat keskluku vaakumsüsteemi ja ilmselt jätsin ma ta kuidagi "valesse" asendisse. Kas keegi oskab öelda milline kaitse/relee kesklukusüsteemi juhib? Kuna see nagunii ei tööta, siis pigem eemaldaksin ma ta üldse vooluringist, et välistada võimalus, et kesklukk mu akut tühjendab.
Tänud ette.
Viimati muutis XCV, 11 Mär 2012, 17:27, muudetud 3 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas eemaldada kesklukk vooluringist? (Passat B3)
Pagassis on vaakumpump. Tõmba selle pistik lahti.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18 Veebr 2012, 16:58
- Telefon: 53829306
- Auto: Passat '91 2.0 85kw
- Asukoht:
Re: Kuidas eemaldada kesklukk vooluringist? (Passat B3)
Vaakumpumbalt oli juhe juba sabast krutitud, nüüd langes kahtlus raadio juhtmetele, milles mingi väike pinge on ja mis küljekarbi sees vabalt ilma isoleerimata ringi jooksid. Sai need ära isoleeritud, eks homne hommik näitab, kas on viga veel mõnes kolmandas kohas.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3325
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas eemaldada kesklukk vooluringist? (Passat B3)
Ampermeeter akujuhtmele vahele ja kohapeal seismise voolutarve kohe näha ning pole hommikut vaja oodata.XCV kirjutas:Vaakumpumbalt oli juhe juba sabast krutitud, nüüd langes kahtlus raadio juhtmetele, milles mingi väike pinge on ja mis küljekarbi sees vabalt ilma isoleerimata ringi jooksid. Sai need ära isoleeritud, eks homne hommik näitab, kas on viga veel mõnes kolmandas kohas.
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18 Veebr 2012, 16:58
- Telefon: 53829306
- Auto: Passat '91 2.0 85kw
- Asukoht:
Re: Kuidas eemaldada kesklukk vooluringist? (Passat B3)
Seisva auto voolutarve oli 0,12 amprit. Hommikul probleemi ei olnud, küll aga vajas täna kooli ees masin teise Volkari rammu, et käima minna. Ilmselt tuleb nüüd lähiajal uurima hakata, mis voolu võtab. Üheks kahtlusaluseks on makk, mis aku tahaühendamisel end suristab ja korra ka 0,5 amprise tarbe tekitab.
Muideks, kas asja võib mõjutada ka see, millisesse asendisse jääb kojameeste kang või puhuri nupp?
Muideks, kas asja võib mõjutada ka see, millisesse asendisse jääb kojameeste kang või puhuri nupp?
Viimati muutis XCV, 23 Veebr 2012, 16:11, muudetud 1 kord kokku.
Re: Kuidas eemaldada kesklukk vooluringist? (Passat B3)
Vigane tulede pealüliti võib põhjustada ootamatuid nähtusi. Omal läbielatud teema,kus tulede lüliti pani salongiventi auto seismise ajal öösel käima ja hommikuks oli aku tühi.
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18 Veebr 2012, 16:58
- Telefon: 53829306
- Auto: Passat '91 2.0 85kw
- Asukoht:
Re: Kuidas eemaldada kesklukk vooluringist? (Passat B3)
Nii, leidsin siis üles vooluröövli, või vähemalt selle, millise kaitsme taga ta end peidab. Skeemides seda aga justkui silma ei hakka ja kaitsmekarbi kaanel ka kirjas pole selle kohta.
Sellel pildil asuv kollane kaitse siis.
Nii palju veel täpsustuseks, et kui see kaitse paigas on, on aku klemmi ühendades kuulda kapoti alt mingit klõpsu ja voolutarve on stabiilselt 0,12 või nii, aga kui ei ole, siis klõpsu pole kuulda ja voolutarve on umbes 0,01.
Sellel pildil asuv kollane kaitse siis.
Nii palju veel täpsustuseks, et kui see kaitse paigas on, on aku klemmi ühendades kuulda kapoti alt mingit klõpsu ja voolutarve on stabiilselt 0,12 või nii, aga kui ei ole, siis klõpsu pole kuulda ja voolutarve on umbes 0,01.
Viimati muutis XCV, 12 Mär 2012, 00:07, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18 Veebr 2012, 16:58
- Telefon: 53829306
- Auto: Passat '91 2.0 85kw
- Asukoht:
Re: Passat B3 voolutarbe teema
Oskab keegi ehk öelda, milleks see kaitse tarvilik on? Ei taha teda niisama välja kakkuda igaks juhuks.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3325
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas eemaldada kesklukk vooluringist? (Passat B3)
0,12A on suhteliselt väikene tarve tegelikult.XCV kirjutas:Nii, leidsin siis üles vooluröövli, või vähemalt selle, millise kaitsme taga ta end peidab. Skeemides seda aga justkui silma ei hakka ja kaitsmekarbi kaanel ka kirjas pole selle kohta.
Sellel pildil asuv kollane kaitse siis.
Nii palju veel täpsustuseks, et kui see kaitse paigas on, on aku klemmi ühendades kuulda kapoti alt mingit klõpsu ja voolutarve on stabiilselt 0,12 või nii, aga kui ei ole, siis klõpsu pole kuulda ja voolutarve on umbes 0,01.
See teeb ju 24*0,12=2,88Ah ehk siis ööpäevaga kuluks akust ligikaudu 3Ah ja kui aku on umbes 60 Ah mahtuvusega siis täielik tühjendamine võtaks aega 20 päeva.
Re: Passat B3 voolutarbe teema
Minu B3-le oli kunagi Fordi raadio sisse pandud, mille aju sõi pidevalt voolu. Panin raadio sellesse vooluahelasse lisalüliti, millest siis raadiot sisse-välja lülitama hakkasin. Aga sul võib see vabalt olla signa kaitse.
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18 Veebr 2012, 16:58
- Telefon: 53829306
- Auto: Passat '91 2.0 85kw
- Asukoht:
Re: Passat B3 voolutarbe teema
Ei teagi nüüd milles viga on. Täna seisis öö otsa ja pool päeva veel peale ja käivitus nagu vanakurat. Muidugi ma igaks juhuks seisma jättes keerasin puhurid ja kõik jutud nulli - mine tea kus kotermann peituda võib.
Signat mul ei ole, nii et selle kaitsmega ilmselt tegu ei ole.
Edit: Mnjah, täna oli jälle tühjus. Peab vist mingi hetk uue aku vaatama.
Signat mul ei ole, nii et selle kaitsmega ilmselt tegu ei ole.
Edit: Mnjah, täna oli jälle tühjus. Peab vist mingi hetk uue aku vaatama.
Viimati muutis XCV, 16 Mär 2012, 14:35, muudetud 1 kord kokku.