Passat B3 voolutarbe teema

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru

Vasta
XCV
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 18 Veebr 2012, 16:58
Telefon: 53829306
Auto: Passat '91 2.0 85kw
Asukoht:

Passat B3 voolutarbe teema

Lugemata postitus Postitas XCV »

Tere!
Sai täna hommikul avastatud, et mu Passat on ööga aku tühjaks imenud. Ei oska ma muus probleemi näha kui selles, et eile sai demonteeritud tagaluugi avamise nuppu ja sellega koos näpitud ka tagaluugis olevat keskluku vaakumsüsteemi ja ilmselt jätsin ma ta kuidagi "valesse" asendisse. Kas keegi oskab öelda milline kaitse/relee kesklukusüsteemi juhib? Kuna see nagunii ei tööta, siis pigem eemaldaksin ma ta üldse vooluringist, et välistada võimalus, et kesklukk mu akut tühjendab.

Tänud ette.
Viimati muutis XCV, 11 Mär 2012, 17:27, muudetud 3 korda kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Kuidas eemaldada kesklukk vooluringist? (Passat B3)

Lugemata postitus Postitas dellu »

Pagassis on vaakumpump. Tõmba selle pistik lahti.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

XCV
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 18 Veebr 2012, 16:58
Telefon: 53829306
Auto: Passat '91 2.0 85kw
Asukoht:

Re: Kuidas eemaldada kesklukk vooluringist? (Passat B3)

Lugemata postitus Postitas XCV »

Vaakumpumbalt oli juhe juba sabast krutitud, nüüd langes kahtlus raadio juhtmetele, milles mingi väike pinge on ja mis küljekarbi sees vabalt ilma isoleerimata ringi jooksid. Sai need ära isoleeritud, eks homne hommik näitab, kas on viga veel mõnes kolmandas kohas.

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3325
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: Kuidas eemaldada kesklukk vooluringist? (Passat B3)

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

XCV kirjutas:Vaakumpumbalt oli juhe juba sabast krutitud, nüüd langes kahtlus raadio juhtmetele, milles mingi väike pinge on ja mis küljekarbi sees vabalt ilma isoleerimata ringi jooksid. Sai need ära isoleeritud, eks homne hommik näitab, kas on viga veel mõnes kolmandas kohas.
Ampermeeter akujuhtmele vahele ja kohapeal seismise voolutarve kohe näha ning pole hommikut vaja oodata.

XCV
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 18 Veebr 2012, 16:58
Telefon: 53829306
Auto: Passat '91 2.0 85kw
Asukoht:

Re: Kuidas eemaldada kesklukk vooluringist? (Passat B3)

Lugemata postitus Postitas XCV »

Seisva auto voolutarve oli 0,12 amprit. Hommikul probleemi ei olnud, küll aga vajas täna kooli ees masin teise Volkari rammu, et käima minna. Ilmselt tuleb nüüd lähiajal uurima hakata, mis voolu võtab. Üheks kahtlusaluseks on makk, mis aku tahaühendamisel end suristab ja korra ka 0,5 amprise tarbe tekitab.
Muideks, kas asja võib mõjutada ka see, millisesse asendisse jääb kojameeste kang või puhuri nupp?
Viimati muutis XCV, 23 Veebr 2012, 16:11, muudetud 1 kord kokku.

kolmnurk
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 24 Jaan 2008, 19:25
Asukoht: Pärnu

Re: Kuidas eemaldada kesklukk vooluringist? (Passat B3)

Lugemata postitus Postitas kolmnurk »

Vigane tulede pealüliti võib põhjustada ootamatuid nähtusi. Omal läbielatud teema,kus tulede lüliti pani salongiventi auto seismise ajal öösel käima ja hommikuks oli aku tühi.

XCV
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 18 Veebr 2012, 16:58
Telefon: 53829306
Auto: Passat '91 2.0 85kw
Asukoht:

Re: Kuidas eemaldada kesklukk vooluringist? (Passat B3)

Lugemata postitus Postitas XCV »

Nii, leidsin siis üles vooluröövli, või vähemalt selle, millise kaitsme taga ta end peidab. Skeemides seda aga justkui silma ei hakka ja kaitsmekarbi kaanel ka kirjas pole selle kohta.
Sellel pildil asuv kollane kaitse siis.
Nii palju veel täpsustuseks, et kui see kaitse paigas on, on aku klemmi ühendades kuulda kapoti alt mingit klõpsu ja voolutarve on stabiilselt 0,12 või nii, aga kui ei ole, siis klõpsu pole kuulda ja voolutarve on umbes 0,01.
Viimati muutis XCV, 12 Mär 2012, 00:07, muudetud 2 korda kokku.

XCV
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 18 Veebr 2012, 16:58
Telefon: 53829306
Auto: Passat '91 2.0 85kw
Asukoht:

Re: Passat B3 voolutarbe teema

Lugemata postitus Postitas XCV »

Oskab keegi ehk öelda, milleks see kaitse tarvilik on? Ei taha teda niisama välja kakkuda igaks juhuks.

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3325
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: Kuidas eemaldada kesklukk vooluringist? (Passat B3)

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

XCV kirjutas:Nii, leidsin siis üles vooluröövli, või vähemalt selle, millise kaitsme taga ta end peidab. Skeemides seda aga justkui silma ei hakka ja kaitsmekarbi kaanel ka kirjas pole selle kohta.
Sellel pildil asuv kollane kaitse siis.
Nii palju veel täpsustuseks, et kui see kaitse paigas on, on aku klemmi ühendades kuulda kapoti alt mingit klõpsu ja voolutarve on stabiilselt 0,12 või nii, aga kui ei ole, siis klõpsu pole kuulda ja voolutarve on umbes 0,01.
0,12A on suhteliselt väikene tarve tegelikult.
See teeb ju 24*0,12=2,88Ah ehk siis ööpäevaga kuluks akust ligikaudu 3Ah ja kui aku on umbes 60 Ah mahtuvusega siis täielik tühjendamine võtaks aega 20 päeva.

FATA
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 24 Veebr 2012, 17:08
Auto: VW PASSAT LPG
Asukoht:

Re: Passat B3 voolutarbe teema

Lugemata postitus Postitas FATA »

Minu B3-le oli kunagi Fordi raadio sisse pandud, mille aju sõi pidevalt voolu. Panin raadio sellesse vooluahelasse lisalüliti, millest siis raadiot sisse-välja lülitama hakkasin. Aga sul võib see vabalt olla signa kaitse.

XCV
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 18 Veebr 2012, 16:58
Telefon: 53829306
Auto: Passat '91 2.0 85kw
Asukoht:

Re: Passat B3 voolutarbe teema

Lugemata postitus Postitas XCV »

Ei teagi nüüd milles viga on. Täna seisis öö otsa ja pool päeva veel peale ja käivitus nagu vanakurat. Muidugi ma igaks juhuks seisma jättes keerasin puhurid ja kõik jutud nulli - mine tea kus kotermann peituda võib.
Signat mul ei ole, nii et selle kaitsmega ilmselt tegu ei ole.
Edit: Mnjah, täna oli jälle tühjus. Peab vist mingi hetk uue aku vaatama.
Viimati muutis XCV, 16 Mär 2012, 14:35, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Elektroonika”