Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
mul ei ole erilist elektroonikat juu sellel , 1,6 td 1991 aasta
pumba peaks kontrolli viima jah.
pumba peaks kontrolli viima jah.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Eelnev jutt on puhas kuld , kuid tegu on 1,6 TD-ga, mis on hullu moodi pommikindel ja ainus elektroonilne asi on seal magnetklapp millega mootor seisatakse. Huvitab mindgi, kas on siis mootor kohvi või on midagi tuulutusega lahti et õli jõuab sealt mootorisse...
Viimati muutis Boxerdaja, 08 Nov 2010, 11:14, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Selle oleks võinud kohe alguses ära nimetada, mis aasta ja mis diisel moto su masinal on....lugesin mitu korda su teema läbi ja ei leidnud ühtegi su posti, kus sa oleks selle ära nimetanud ja kohvipaksu pealt ei oska veel ennustadaSander_GSI kirjutas:mul ei ole erilist elektroonikat juu sellel , 1,6 td 1991 aasta
pumba peaks kontrolli viima jah.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Pealkiri võiks sobivam panna - muidu arvatakse et jutt hobustest käib!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Seda arvad ainult sina!GTI kirjutas:Pealkiri võiks sobivam panna - muidu arvatakse et jutt hobustest käib!
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Nii täna sai siis masin koju toodud, võtsin karterituulutus toru lahti ja panin pläsku sinna otsa ja sõitsin muretult koju
arvatavasti siis rõngad läbi ja kui õli vedelamaks läheb siis lööb tulutusest õli sisselaskesse ja lähebki lõhkuma.
arvatavasti siis rõngad läbi ja kui õli vedelamaks läheb siis lööb tulutusest õli sisselaskesse ja lähebki lõhkuma.
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Ära tee _jälle_ ennatlikke oletusi! Nüüd uuri kas õlipüüdjad on alles...Sander_GSI kirjutas:arvatavasti siis rõngad läbi
1. Osadel on klapikambri kaane peal, sealt kust tuulutusvoolik tuleb, kopsik vahel - kas sinu omal peab seal olema ütleb manual?
2. Võta klapikambri kaas maha ja vaata kas tuulutusava ees on võrk alles.
3. (ja eriti oluline) Kas kaane all nukkvõlli peal on plastkate olemas?
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
nii on see plastik ja on see õlipüüdja kopsik mul vahel aga surve oli suur mis tuulutusest tuli ja võtsin mootoril kaane maha ära , sain teada miks külmalt tööle ei läinud enam, nimelt kaks eelsüüteküünalt jumala puru. siis ei tea kui suurt rolli mängib see et klappide vahel mõrad sees . klappidega ka suht jamad seisud, tahavad lihvimist ning viin kaane tegemisse arvatavasti. ja üldse kap remondi teen mootorile.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Kuidas plokkiga lood on? Kas rõngad paistavad vastu ülalt? Kui jah siis mootor üsna kulunud.
Mõradega on selline asi, et need on kõigil, väikesed ei tekkita muret aga kui mõra on juba oma 1mm lai siis suure tõenäosusega jõuab varsti kuhugi kanalisse välja. Lase survestada ja pilt selge.
Mõradega on selline asi, et need on kõigil, väikesed ei tekkita muret aga kui mõra on juba oma 1mm lai siis suure tõenäosusega jõuab varsti kuhugi kanalisse välja. Lase survestada ja pilt selge.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
rõngaid küll näha ei ole, kolb küll natukene loksub sees aga suht vähe, homme võtan karteri alt ja kolvid välja eks siis ole näha mis saab, praegused ideed on rõngad vahetada, saaled, klappid ja klappipesad ära teha ja tihendid uued ja peaks vast parem saama... pumba viin ka kontrolli arvatavasti.siis vast kaane jätan samaks sest mõrad midagi suurt ei ole. kolbidel on pihusti kohtade juures ära põlenud( või kulunud kohad aind selline kerge lohk või asi) ei tea kas see loeb suurt rolli ja ei tea kui kallid uued kolvid talle maksavad?
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
umestäpselt 700-800 koos rõngastega, üks kolb loomulikult
Viimati muutis Boxerdaja, 11 Nov 2010, 22:45, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Lõhkuma läheb mootor üldiselt siis kui turbo lõdvikud on õli täis!
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
läheb lõhkuma siis kui õli sattub sisselaskesse, aga minul mure lahendatud tegin mootori kap remondi ja nüüd masin üle 500 km juba sõitnud
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Ma panen ka oma kogemuse "lõhkuma" minemisega.
Kunagi oli vaja Põlvas käia, Põlva-ots tehtud ja kui kodus maja ees auto käima panin läks ka lõhkuma. Või juudas kus ehmatas ikka, õnneks jäi mul kohe seisma ka kui pöörded oli põhja ära tõmmanud. Ega midagi, ise ei osanud siis midagi arvata, viisin auto tuttava juurde, rääkisin mis toimus autoga ja ta ütles korraga, et "lõhkuma" läks mootor. Käskis uue kõrgsurvepumba osta.
Sain siis klubist uue pumba ja masin töötas nagu varem.
Samas, kui ma juba siia kirjutasin, siis peale kõrgsurvepumba vahetust on hakanud mootor turtsuma. Külma mootoriga teeb nii, kerge suitsu lööb ka välja, umbes 5s ja siis töötab korralikult.
Augusti kuus sai pump vahetatud ja soojade ilmadega tegi ka nii. Käima läheb hästi, starteri ketramist ei vaja.
Kunagi oli vaja Põlvas käia, Põlva-ots tehtud ja kui kodus maja ees auto käima panin läks ka lõhkuma. Või juudas kus ehmatas ikka, õnneks jäi mul kohe seisma ka kui pöörded oli põhja ära tõmmanud. Ega midagi, ise ei osanud siis midagi arvata, viisin auto tuttava juurde, rääkisin mis toimus autoga ja ta ütles korraga, et "lõhkuma" läks mootor. Käskis uue kõrgsurvepumba osta.
Sain siis klubist uue pumba ja masin töötas nagu varem.
Samas, kui ma juba siia kirjutasin, siis peale kõrgsurvepumba vahetust on hakanud mootor turtsuma. Külma mootoriga teeb nii, kerge suitsu lööb ka välja, umbes 5s ja siis töötab korralikult.
Augusti kuus sai pump vahetatud ja soojade ilmadega tegi ka nii. Käima läheb hästi, starteri ketramist ei vaja.
Viimati muutis m1k0, 01 Dets 2010, 20:22, muudetud 1 kord kokku.