Mootori vahetus 51kw-55kw Error..
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 05 Nov 2012, 12:22
- Auto: Seat Leon '05 1.9TDI 110kw
- Asukoht:
Mootori vahetus 51kw-55kw Error..
Sai siis selline vahetus tuttaval töökojas tehtus
Öeldi, et too on juba mõtleva ajuga. Ja aju reguleerib mingil määral turbo tööd ja et praegu see töötab "kahtlaselt", turbo tõmmet nagu ei oleks.
Panen siis pildi
Mis on see punasega märgitud jubin(EGR?) Igatahes sealt läheb vaakum toru kollase noolekesega näidatud andurisse ja vist oli seal 2 juhet ka. 51kw seda polnud.
Rohelisega on näidatud kütusetorude vahelt tulev mingi klapp vms, kust tuleb 2 juhet välja, need ripuvad peale vahetust niisama.
Kuna ise pole selle pumba ja ka mootori tüübi kohta eriti teadmisi omandanud, siis loodan siit saadud abile.
Mootor käivitub külmalt (-18) poolest pöördest, soojalt natukene halvemini. Ma usun, et kõik need anomaaliad on tingitud nendest ühendamata jubinatest..
Öeldi, et too on juba mõtleva ajuga. Ja aju reguleerib mingil määral turbo tööd ja et praegu see töötab "kahtlaselt", turbo tõmmet nagu ei oleks.
Panen siis pildi
Mis on see punasega märgitud jubin(EGR?) Igatahes sealt läheb vaakum toru kollase noolekesega näidatud andurisse ja vist oli seal 2 juhet ka. 51kw seda polnud.
Rohelisega on näidatud kütusetorude vahelt tulev mingi klapp vms, kust tuleb 2 juhet välja, need ripuvad peale vahetust niisama.
Kuna ise pole selle pumba ja ka mootori tüübi kohta eriti teadmisi omandanud, siis loodan siit saadud abile.
Mootor käivitub külmalt (-18) poolest pöördest, soojalt natukene halvemini. Ma usun, et kõik need anomaaliad on tingitud nendest ühendamata jubinatest..
Re: Mootori vahetus 51kw-55kw Error..
Turbo toimimist kontrollitakse ikka vastava manomeetriga. Sõltuvalt tehase seadetest ei pruugigi AAZ puhul turbo rakendumine nii äkiliselt tunda olla... igast ökonõuete jms tõttu on AAZ-i potentsiaali veidi kohitsetud. Asja annab siiski mõnevõrra parandada näiteks 1.9td üpris lameda boostpini vahetusega 1.6td pini vastu... (või ümbertegemisega). Google abiks...
Aga sinu mootori näol on tegemist ühe hiliseima aaz modifikatsiooniga, millele algsega võrreldes mõningast kola juurde pandud. Punase ringi sees on tõesti EGR, mis on lisatud sh. keskkonnanõuete täitise eesmärgil. Suur osa ümberehitajaid-ratsijaid blokeerivad selle, või viskavad kogu täiega vahelt minema. AAZ-l mootoriaju pole ja midagi muud sellest lolliks ei lähe.
Kui inglish pole probleem, siis vaata need lingid läbi:
http://forum.club8090.co.uk/viewtopic.p ... f24e6a34a5" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.brick-yard.co.uk/forum/late- ... 54399.html" onclick="window.open(this.href);return false;
siin ka lugemist: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... =boost+pin" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga sinu mootori näol on tegemist ühe hiliseima aaz modifikatsiooniga, millele algsega võrreldes mõningast kola juurde pandud. Punase ringi sees on tõesti EGR, mis on lisatud sh. keskkonnanõuete täitise eesmärgil. Suur osa ümberehitajaid-ratsijaid blokeerivad selle, või viskavad kogu täiega vahelt minema. AAZ-l mootoriaju pole ja midagi muud sellest lolliks ei lähe.
Kui inglish pole probleem, siis vaata need lingid läbi:
http://forum.club8090.co.uk/viewtopic.p ... f24e6a34a5" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.brick-yard.co.uk/forum/late- ... 54399.html" onclick="window.open(this.href);return false;
siin ka lugemist: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... =boost+pin" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis grahv, 05 Veebr 2013, 13:38, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 05 Nov 2012, 12:22
- Auto: Seat Leon '05 1.9TDI 110kw
- Asukoht:
Re: Mootori vahetus 51kw-55kw Error..
Enne kui hakkan lugema neid teemasid, siis kas oskad öelda mis andur või jubin tuleb pihustite vahelt välja? 2 juhtmega.grahv kirjutas:Turbo toimimist kontrollitakse ikka vastava manomeetriga. Sõltuvalt tehase seadetest ei pruugigi AAZ puhul turbo rakendumine nii äkiliselt tunda olla... igast ökonõuete jms tõttu on AAZ-i potentsiaali veidi kohitsetud. Asja annab siiski mõnevõrra parandada näiteks 1.9td üpris lameda boostpini vahetusega 1.6td pini vastu... (või ümbertegemisega). Google abiks...
Aga sinu mootori näol on tegemist ühe hiliseima aaz modifikatsiooniga, millele algsega võrreldes mõningast kola juurde pandud. Punase ringi sees on tõesti EGR, mis on lisatud sh. keskkonnanõuete täitise eesmärgil. Suur osa ümberehitajaid-ratsijaid blokeerivad selle, või viskavad kogu täiega vahelt minema. AAZ-l mootoriaju pole ja midagi muud sellest lolliks ei lähe.
Kui inglish pole probleem, siis vaata need lingid läbi:
http://forum.club8090.co.uk/viewtopic.p ... f24e6a34a5" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.brick-yard.co.uk/forum/late- ... 54399.html" onclick="window.open(this.href);return false;
siin ka lugemist: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... =boost+pin" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mootori vahetus 51kw-55kw Error..
Enne kui hakkad küsima, võinuks vähemalt pildidki läbi vaadata... äkki olnuks vastus juba kohe käes?Jusspb kirjutas:Enne kui hakkan lugema neid teemasid, siis kas oskad öelda mis andur või jubin tuleb pihustite vahelt välja? 2 juhtmega.
Sinu pildi pealt ei paitsa, mida sa täpselt mõtled, aga oletan et on sama asi - "z is your start of injection sensor". Ehk sensor mis ütleb, et algas/toimub kütte pihustitele pumpamine. Mõnel juhul on kuskil seal lähedal ka "gaasi" asendi andur.
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 05 Nov 2012, 12:22
- Auto: Seat Leon '05 1.9TDI 110kw
- Asukoht:
Re: Mootori vahetus 51kw-55kw Error..
Jap peale kirjutamist avasin pildid ja sain ka oma vastuse.grahv kirjutas:Enne kui hakkad küsima, võinuks vähemalt pildidki läbi vaadata... äkki olnuks vastus juba kohe käes?Jusspb kirjutas:Enne kui hakkan lugema neid teemasid, siis kas oskad öelda mis andur või jubin tuleb pihustite vahelt välja? 2 juhtmega.
Sinu pildi pealt ei paitsa, mida sa täpselt mõtled, aga oletan et on sama asi - "z is your start of injection sensor". Ehk sensor mis ütleb, et algas/toimub kütte pihustitele pumpamine. Mõnel juhul on kuskil seal lähedal ka "gaasi" asendi andur.
Kuid oskad lühidalt öelda, mismoodi see mõjutab auto tööd? aju tal ju pole seega kuhu see info jõuab?
Tänud!
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Mootori vahetus 51kw-55kw Error..
Aju pole aga kunagi ammu oli ka minuarust(võin eksida) 55kw golf millel oli diag pistik(ABS muidugi ka) ja ühendust ei saanud mitte kaabliga engine1 alagrupile(mis enamus autodel) vaid engine 2 v 3. Ja mingisugust inffi seal oli.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Mootori vahetus 51kw-55kw Error..
Selle anduri abil jälgitakse/muudetakse pritse ajastust. Sel juhul peaks sel pumbal olema ka elektiline külmkäivituse mehhanism, mitte käsitross rooli kõrval? Turboga ta seotud ei ole. Seega, kontrolli kas pumba ajastus on paigas kui need otsad lahti on. Või kas mootori töö muutub paremaks/halvemaks kui ajastuse solenoidi abil pritsenurka muudad.
Seda VIST kontrollib see eelsüüte küünalde kontrollmoodul: http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=26884.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Samas ütlevad teised sellise pumba kasutajad, et need otsad võib vabalt lahti jätta kui seda kontrollerit pole.
ps. mul ka samasugune 97a mootor ootab ümbertõstmist. lisaks on minu omal suretusklapi ümber veel must plastkarp, milles immo pudinad.
Seda VIST kontrollib see eelsüüte küünalde kontrollmoodul: http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=26884.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Samas ütlevad teised sellise pumba kasutajad, et need otsad võib vabalt lahti jätta kui seda kontrollerit pole.
ps. mul ka samasugune 97a mootor ootab ümbertõstmist. lisaks on minu omal suretusklapi ümber veel must plastkarp, milles immo pudinad.
Viimati muutis grahv, 06 Veebr 2013, 16:47, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 05 Nov 2012, 12:22
- Auto: Seat Leon '05 1.9TDI 110kw
- Asukoht:
Re: Mootori vahetus 51kw-55kw Error..
Töökojas tehti mingi valemiga see elektriline külmkäivituse mehhanism mehaaniliseks. Seega siis tuleks vaadata see ajastus ainult üle..grahv kirjutas:Selle anduri abil jälgitakse/muudetakse pritse ajastust. Sel juhul peaks sel pumbal olema ka elektiline külmkäivituse mehhanism, mitte käsitross rooli kõrval? Turboga ta seotud ei ole. Seega, kontrolli kas pumba ajastus on paigas kui need otsad lahti on. Või kas mootori töö muutub paremaks/halvemaks kui ajastuse solenoidi abil pritsenurka muudad.
Päris viimastel 55kw TD-del tundub siiski juba mingi ecu-eellane olema, mis seda jälgib... Samas ütlevad teised sellise pumba kasutajad, et need otsad võib vabalt lahti jätta kui seda ecu-alget pole.
ps. mul ka samasugune 97a mootor ootab ümbertõstmist. lisaks on minu omal suretusklapi ümber veel mingi must plastkarp, mis immo pudinatega seotud.
Re: Mootori vahetus 51kw-55kw Error..
Algatuseks otsi turborõhu näidik ja kontrolli meetodil, nagu tehas selle mootori puhul ette näeb.
Kas see mootor tuli normaalselt sõitva auto pealt? Hammasrihma pole vahetatud? Kui pumba ajastus on liiga varane, siis plagiseb kõvasti. Kui liiga hiline, siis käib pehmelt, aga on jõuetum ja kipub suitsema... tõmba külmkäivitus peale ja proovi kas veab paremini.
Kas see mootor tuli normaalselt sõitva auto pealt? Hammasrihma pole vahetatud? Kui pumba ajastus on liiga varane, siis plagiseb kõvasti. Kui liiga hiline, siis käib pehmelt, aga on jõuetum ja kipub suitsema... tõmba külmkäivitus peale ja proovi kas veab paremini.
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 05 Nov 2012, 12:22
- Auto: Seat Leon '05 1.9TDI 110kw
- Asukoht:
Re: Mootori vahetus 51kw-55kw Error..
Hammasrihm oli vahetatud suvel saksamaal. Ja tuli täiesti töötavalt masinalt maha ja läks otse peale teisele masinale.grahv kirjutas:Algatuseks otsi turborõhu näidik ja kontrolli meetodil, nagu tehas selle mootori puhul ette näeb.
Kas see mootor tuli normaalselt sõitva auto pealt? Hammasrihma pole vahetatud? Kui pumba ajastus on liiga varane, siis plagiseb kõvasti. Kui liiga hiline, siis käib pehmelt, aga on jõuetum ja kipub suitsema... tõmba külmkäivitus peale ja proovi kas veab paremini.