Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

mrorav
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 23 Sept 2012, 21:19
Auto: VW Passat 1,8 1999a VW Passat 1.9 TDI 1998a
Asukoht: TARTU

Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga

Lugemata postitus Postitas mrorav »

Sinna kolmkantpoldile annab lüüa haamriga nr 7 padruni mina tegin nii
Viimati muutis mrorav, 23 Aug 2013, 08:57, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

mrorav kirjutas:Sinna kolmkantpoldile annab lüüa haamtiga nr 7 padruni mina tegin nii
Aga kui see polt peale lahtikeeramist uuesti kinnikeerata ja padrun pealt ära võtta kas siis järgmine kord vajadusel selle lahti ka saab või keerab ümaraks ära? :roll:
Viimati muutis J.Aru, 22 Aug 2013, 19:11, muudetud 1 kord kokku.

mrorav
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 23 Sept 2012, 21:19
Auto: VW Passat 1,8 1999a VW Passat 1.9 TDI 1998a
Asukoht: TARTU

Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga

Lugemata postitus Postitas mrorav »

See nr 7 padrun hakkab sinna hästi, seda polti saab mitukorda kinni ja lahti keerata nurgad jäävad alles.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

mrorav kirjutas:See nr 7 padrun hakkab sinna hästi, seda polti saab mitukorda kinni ja lahti keerata nurgad jäävad alles.
Selge, nii siis teebki. Tänud vastamast! :)

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga

Lugemata postitus Postitas dellu »

Ja kui ruumi on, siis võibki see padrun ju sinna jääda? Neid peaks ju poest eraldi ka saama? Pole kunagi keeranud neid ise, aga selline uitmõte.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Ma arvan, et siis juba oleks odavam uus polt osta (kui ikka tohib ühte polti korraks välja keerata?) mis teise peaga kui hakata uut padrunit sellejaoks ostma.
Viimati muutis J.Aru, 23 Aug 2013, 11:19, muudetud 1 kord kokku.

.coZy
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 24 Mär 2010, 16:50
Asukoht:

Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga

Lugemata postitus Postitas .coZy »

Pilt
Jup. Pehme r7 padrun otsa ja las jääda. Päris mitmes kohas on küsitud,
et "wth is this" ja mitmes kohas teatakse.. saad tööökojast arvamuse ka kujundada selle abil :D
Kes tegija on, see teab, milleks see padrun seal on. :D

Edit: ingel [VW Bot: "Keel korda!"] .. kohe 400k ees odol- vaja rihmad ja asjad vahetada :) Vaata kui hea, et viitsisin pimedas pilti minna tegema :D
Viimati muutis .coZy, 23 Aug 2013, 22:44, muudetud 1 kord kokku.

SRX
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 12 Apr 2011, 09:51
Asukoht:

Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga

Lugemata postitus Postitas SRX »

Endal tekkis sama mure sama mootoriga, linnas sõites jõnksutab, külmalt viskab sinist. Kuulsin et süütenurga magneetiline klapp või kolb võib kinni olla vms.On keegi korda ka saanud? Ja kuidas?

Hawy
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 22 Juul 2005, 21:39
Asukoht: Kanepi ;)

Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga

Lugemata postitus Postitas Hawy »

Olen ise sama mure läbi teinud ja lahenduse saanud.
Täpsem teema siin http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=146468" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kui otsida leiab ka pildid kuidas täpselt seda pead puhastada.
53 913 746

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga

Lugemata postitus Postitas copilot »

Kas on võimalik, et võib põhjustada ka alla teatud temperatuuri käivitades turtsumist ning mingil määral viskab sel ajal tagant sinist/musta. Peale kuni 10sec mootor käib ühtlaselt, minekuga jne probleeme pole ning muidu käivitub hästi. Sai kunagi pihustid ja surved kontrollitud, küünlad toimivad ja pritse nurk hea ning diislimeistrid mainisid pumba juhtpositsioneeri(nii nimetasid nemad seda) et kas tegu sama asjaga, mida siin viimased postitajad puhastanud? Et vb tõesti lihtsalt must teine sest moto reaalne ls umbes 400k kandis. Küte ei tundu kah tagasi vajuvat vähemalt pealevoolu läbipaistva voolikust nähtu põhjal. Ja antud turtsumine on temperatuurist sõltuv mitte sellest kaua mootor seisnud(suvel kui ikka ööpäevane keskmine temp 10c vms siis probleemi pole.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”