Autoks 2013a mudel sharan 2.0 103kw. DPF tuluke põleb vahelduva eduga. Reaalne küttekulu 9L/100 (tavalselt on olnud 5-6/100L). Konsoolis näitab 5.5/100, aga tankimine vs läbitud kilomeetrid näitavad midagi muud.
Algas jama peale seda kui hakkas jamama AdBlue kütteelement, lasin viimase mölleris vahetada, aga DPF endiselt jamab.
Møller tegi diagnoosi ja nägi, et DPF põletusprotsess käib ca. 40-100km tagant (normaalne oleks 600km)- sellest ka suur küttekulu. Arvuti näitas, et tahm on normis ja mingit sundpõletust seal ei tehtud. Samas märgiti ära, et tuha sisaldus on üle normi . Kui õigesti mäletan, siis norm oli ~0.7, aga mul ~1.1 (mul ei ole aimugi, mis numbrid need on, aga need jäid meelde).
Sõidud ei ole linnasõidud, pigem 30km kuni 100km maanteed. Pea iga sõidu ajal umbes 10km peale sõitu hakkab tuli põlema.
Kas see tuhk võib ka tingida pidevat põletamist, isegi kui tahma sisaldus on normis? Kas seda võimalik ka tuhast puhastada? Esindus ütleb et viimane ei ole võimalik, vaid pakub uut A-varuosa 2400€ või B-varuosa 600€.
Esialgu ei tahaks isegi kaaluda selle vahelt ära võtmist, kuna me siiski EL ja vb homme juba võin TÜV läbi saamise unustada
DPF tuha sisaldus üle normi. Küttekulu 50% suurem
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
DPF tuha sisaldus üle normi. Küttekulu 50% suurem
No seda ilmselt ei puhasta ükski esindus jah, aga google täis firmasid kes puhastust pakuvad. 50/50 et saad korraks probleemile lahenduse
B osa on ilmselt samasugune loto, kui üldse raha raisata siis oem.
B osa on ilmselt samasugune loto, kui üldse raha raisata siis oem.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!