Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära
Tere lugupeetud Eesti Volkswageni Klubi liikmed!
Ma vajaks natukene abi oma 2007 aasta Passatiga. Nimelt armatuuril vilgub spiraal-tuli ja mootori tuli, autoga sõites 4. käigu pealt kaob masinal jõud ära ja sealt ülespoole käike ei vaheta, kuid samas on pöörded kõrged.
+
proovides neutraalse käigu peal pöördeid üles tõmmata, ei lähe need kõrgemaks, kui 3000rpm, Kas kellegil on kogemusi säärase probleemiga, ning ehk oskab öelda milles võiks viga olla?
Tegemist siis 2007.a Volkswagen Passat B6 2.0TDI automaat.
Ma vajaks natukene abi oma 2007 aasta Passatiga. Nimelt armatuuril vilgub spiraal-tuli ja mootori tuli, autoga sõites 4. käigu pealt kaob masinal jõud ära ja sealt ülespoole käike ei vaheta, kuid samas on pöörded kõrged.
+
proovides neutraalse käigu peal pöördeid üles tõmmata, ei lähe need kõrgemaks, kui 3000rpm, Kas kellegil on kogemusi säärase probleemiga, ning ehk oskab öelda milles võiks viga olla?
Tegemist siis 2007.a Volkswagen Passat B6 2.0TDI automaat.
Viimati muutis J.Aru, 02 Dets 2019, 22:58, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri kohendatud
Põhjus: Pealkiri kohendatud
-
- Veteran
- Postitusi: 1692
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
Palun aidake! Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära.
Alusta kõigepealt veakoodide ülevaatamisest. Kui endal võimalust ei ole, siis leia oma elukohale lähemal oleva kaabliga/ tarkvara ja riistvaraga isik ja las aitab.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Palun aidake! Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära.
On proovitud, kuid probleemi pole üles leitud. Enamik ütleb, et kas mingi andur või egr kinni (juba puhastatud) aga ma ise kahtlustan õhuleket.
-
- Veteran
- Postitusi: 824
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
Palun aidake! Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära.
Mis veakoode ette viskas? Kui mootori- ja eelsüüteküünalde tuled põlevad, siis midagi peab ju olema?
M
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Palun aidake! Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära.
Pikemalt gaas põhjas kiirendades juhtub see?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Palun aidake! Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära.
loe limp mode teemasid, aga no selle peaks iga vähegi asisem kaabliga toimetaja välja lugema. Tallinnas võiks koode vaadata ja vajadusel ka logida rõhkude tööd.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Palun aidake! Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära.
Ma leidsin nüüd paberi kus on kirjas veakoodid(paraku soome keelsed):
P1592 korkeus-/imusarjan alipainetunnistin = epälooginen suhde.
&
P0234 ahtopaineen säätö = säätörajat ylitetty.
P1592 korkeus-/imusarjan alipainetunnistin = epälooginen suhde.
&
P0234 ahtopaineen säätö = säätörajat ylitetty.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Palun aidake! Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära.
No N75 nüüd ei pruugi ju diagnoos olla. See on uks võimalikke. Lisaks katkised vaakumvoolikud, kinnine geomeetria, pekkis aktuaator jne. Kui oleks N75 siis ma ülerõhku väga ei prognoosiks. Turbo juhtimise loogika on sedapidi, et geomeetria tõmmatakse madalal pöördel vaakumiga peale, et saada parem rõhk. Lõpus lastakse niiöelda vaakum maha (kõrgel pöördel). Seega kui N75 oleks pekkis (kui just lahtisesse asendisse pole jäänud), siis pigem N75 ei oleks põhjuseks.
@B607 kiirendus on ilmselt hea, mitte uimane?
@B607 kiirendus on ilmselt hea, mitte uimane?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Palun aidake! Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära.
See esimeses veakoodis olev võrdlus tehakse süüte sisse panemisel, vaja vaadata palju näitab rõhuandur seisva mootoriga, grupp 10 oli vist.
Palun aidake! Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära.
Esimesest neljanda käiguni on pigem tavaline kiirendus, kuigi pöörded on kõrged, kuni neljanda käiguni enam edasi ei vaheta ja mootori jõud kaob ära.dellu kirjutas: ↑02 Dets 2019, 12:34 No N75 nüüd ei pruugi ju diagnoos olla. See on uks võimalikke. Lisaks katkised vaakumvoolikud, kinnine geomeetria, pekkis aktuaator jne. Kui oleks N75 siis ma ülerõhku väga ei prognoosiks. Turbo juhtimise loogika on sedapidi, et geomeetria tõmmatakse madalal pöördel vaakumiga peale, et saada parem rõhk. Lõpus lastakse niiöelda vaakum maha (kõrgel pöördel). Seega kui N75 oleks pekkis (kui just lahtisesse asendisse pole jäänud), siis pigem N75 ei oleks põhjuseks.
@B607 kiirendus on ilmselt hea, mitte uimane?
Ütleks, et nagu turbo rõhk lekiks kusagilt välja
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Palun aidake! Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära.
16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) sul ju selline veakood. Pigem on ikka rõhk just liiga kõrge, ehk kas geomeetria turbol kinni või juhtimisega midagi. Esimese asjana oleks vaja proovida arvutiga geomeetria liigutamist simuleerida ja vaadata kas midagi toimub ka.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Palun aidake! Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära.
Ma võib-olla enne kirjutasin kiiruga liiga segaselt, aga esimene veakood ütleb, et turborõhuandur ja õhurõhu andur näitavad liiga erinevat rõhku süüte sisse panemisel, seega võib üks neist vigane olla, vaja on arvutiga võrrelda nende näite. Ülerõhu veakood võib olla selle tulemus, kui MAP näitab reaalsest suuremat rõhku. Kas hakkab üldse vilkuma eelsüüde tavalise ülerõhu korral, vist mitte?
Viimati muutis teet82, 02 Dets 2019, 18:41, muudetud 1 kord kokku.
Palun aidake! Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära.
Okei see teemajuba kaunis keeruline.. Ma arvan, et esialgu võtan meistri juurte aja ja lasen tal kompuutriga kontrollida kas turbo üldse töötab. Ning siis annan teada, mis uudist.
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära
Kui alates süüte sisse panemisest eelsüüte spiraal vilgub, siis ikkagi elektri viga, mitte turbo. Kuna see probleem võib minna välja kuni aju enda veani, siis tasub minna kohe esindusse või mõnda teise tõsisemasse kohta. Mõttetu on raisata aega kohtades, kus soovitatakse EGR kraapida ja osatakse ainult veakoode lugeda. Vaja on vaadata grupp 10 alustuseks!
Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära
Tere taas, käisin täna siis remondikojas ja tundub, et sain auto enamvähem korda.
Nimelt asi oli õhurõhu anduris (egr'i all),mis oli väidetavalt vanaks jäänud ja seetõttu pani hullu.
Lisaks sellele on Egr'i õhutorus on väike pragu/mõra, kuid loodetavasti saab selle teibi või millegi säärasega korda + aeg-ajalt viskab armatuuril põlema eelsüüte tuli ja siis kustub ära.
Nimelt asi oli õhurõhu anduris (egr'i all),mis oli väidetavalt vanaks jäänud ja seetõttu pani hullu.
Lisaks sellele on Egr'i õhutorus on väike pragu/mõra, kuid loodetavasti saab selle teibi või millegi säärasega korda + aeg-ajalt viskab armatuuril põlema eelsüüte tuli ja siis kustub ära.
Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära
1 päev hiljem: tuled endiselt põlevad, jõud kaob ära, 3000st rpm'st käiku edasi ei vaheta & hakkab hullumoodi hüppama.
Käidud on 6s töökojas ja ikka pole lahendust,
#help
Käidud on 6s töökojas ja ikka pole lahendust,
#help
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära
Alustuseks vaja ikka vaadata arvutiga, et kas on sama viga, äkki avaldus mingi järgmine.
Aga olen näinud sellise veaga autot, ainult sellel ei olnud viga pidev, vaid avaldus suvalisel hetkel. Kui arvuti taha tuli, siis jälle toimis kõik, ainult veakood oli näha. Kui ma õigest mäletan, siis lõpuks jõudis see auto esindusse ja diagnoosiks pandi aju viga, sellepärast kirjutasingi, et mõistlik on kohe sinna minna. Üks andur on see, mille arvatavasti juba vahetasid (MAP) ja teine peaks asuma ajus sees. Need kaks andurit peavad näitama samasugust rõhku kui mootor seisab ja süüde on sees, ehk siis atmosfääri rõhku. Lubatud erinevus oli vist 50mbar, sellega aju testib andureid enne käivitamist. Ju siis on see erinevus suurem mingil hetkel. Kui MAP on vahetatud ja ajusse minev juhtmestik korras, siis jääb vist ainult aju ise.
Aga olen näinud sellise veaga autot, ainult sellel ei olnud viga pidev, vaid avaldus suvalisel hetkel. Kui arvuti taha tuli, siis jälle toimis kõik, ainult veakood oli näha. Kui ma õigest mäletan, siis lõpuks jõudis see auto esindusse ja diagnoosiks pandi aju viga, sellepärast kirjutasingi, et mõistlik on kohe sinna minna. Üks andur on see, mille arvatavasti juba vahetasid (MAP) ja teine peaks asuma ajus sees. Need kaks andurit peavad näitama samasugust rõhku kui mootor seisab ja süüde on sees, ehk siis atmosfääri rõhku. Lubatud erinevus oli vist 50mbar, sellega aju testib andureid enne käivitamist. Ju siis on see erinevus suurem mingil hetkel. Kui MAP on vahetatud ja ajusse minev juhtmestik korras, siis jääb vist ainult aju ise.
Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära
Jah algul esines ka sellel autol too probleem aeg ajalt, ning arvutiga sai kergelt aajutise lahendusega korda. Kuid nüüd on see probleem suht pidevaks muutunud..teet82 kirjutas: ↑17 Dets 2019, 17:44 Alustuseks vaja ikka vaadata arvutiga, et kas on sama viga, äkki avaldus mingi järgmine.
Aga olen näinud sellise veaga autot, ainult sellel ei olnud viga pidev, vaid avaldus suvalisel hetkel. Kui arvuti taha tuli, siis jälle toimis kõik, ainult veakood oli näha. Kui ma õigest mäletan, siis lõpuks jõudis see auto esindusse ja diagnoosiks pandi aju viga, sellepärast kirjutasingi, et mõistlik on kohe sinna minna. Üks andur on see, mille arvatavasti juba vahetasid (MAP) ja teine peaks asuma ajus sees. Need kaks andurit peavad näitama samasugust rõhku kui mootor seisab ja süüde on sees, ehk siis atmosfääri rõhku. Lubatud erinevus oli vist 50mbar, sellega aju testib andureid enne käivitamist. Ju siis on see erinevus suurem mingil hetkel. Kui MAP on vahetatud ja ajusse minev juhtmestik korras, siis jääb vist ainult aju ise.
MOP vahetatud küll jah, ning peab vpilgu sinna esinduse poole pöörama. Ehk saab seal lõpuks korda.
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära
Esinduses lase lihtsalt diagnoos panna, kuna nad tahavad arvatavasti müüa uut aju mingi 1000EUR eest, siis tasub lasta kusagil mujal kasutatud aju paigaldada. Või see mingi tarkvaraline viga ja saab üle kirjutada, ei oska seda öelda.
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära
Ma olen suhteliselt kindel, et ka väljaspool esindust osatakse aju viga diagnoosida. Kõik 6 korda erinevates remondikohtades käinud? Ei ole väga ulmelises kategoorias viga. Tallinnas saan üle vaadata, kui lahendus leidmata.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära
Esinduse eelis on lihtsalt see, et nad kasutavad ettenähtud juhendeid ja seadmeid, ühendavad oma "breakout box-id" külge, mõõdavad kiiresti juhtmestiku üle jne., samm-sammult välistavad muud vead kuni jääb üks. Mingid suvalised isehakanud ei oska tihti multimeetritki kasutada või elektriskeemi lugeda, kokkuvõttes on esindus odavam kui 6x sellistes kohtades käia. Ega ei olegi ulmeline viga, eriti kui esineb tihti või on aktiivne uurimise hetkel.
Viimati muutis teet82, 18 Dets 2019, 21:40, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
Passat B6 2.0TDI jõud kaob ära
Nõus 6x nurgatagustes vs korra korralikus kohas käimise jutuga. Ülejäänud osaga niiväga mitte - kirjeldatud "breakout box" on lihtsalt väljavõte mootori aju pistikust mõõtmise lihtsustamiseks. Vähegi adekvaatsem diagnostik suudab sama tulemuse ka ilma selle boxita saavutada. Elektriskeem, Odis(või muu samaväärne) ja mõlemi kasutamise oskus võiks muidugi selliste tööde juures elementaarne olla.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094