ise kasutan sellist, pidi hea olema. ca 13eur, fixuses nägin 18eur maksis.
10 korraks jätkub ühest pudelist.
Kunagi tehtud ka selline teema: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=78667
Diisli lisandid?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Diisli lisandid?
Kui tutvute nende linkidega siis saate aru, et lisandid on küttesse juba lisatud..
http://www.olerex.ee/kulmakindel-diisli ... i-jaamades
http://www.statoil.ee/11782/
http://www.nesteoil.ee/default.asp?path ... 8960;20262
http://www.alexela.ee/
Kust muidu on pärit "ülemineku kütus" ja kuhu kaob suvisest kütusest tankla mahutitesse jäänud parafin? See on lisanditega ära lahustatud, millega on viidud allapoole kütuse filtreerimise temperatuuri punkti.
Nõuka-ajal oli seda suht odavat kemikaali vabalt saada ja veoautojuhid kasutasid seda. (Oma raha eest osteti firma, tööautole, et talvel suvise küttega sõita saaks. Diisel sõiduautosid praktiliselt polnud.)
Kuna see on päris mürgine värk siis EU nõuete järgi ei tohi teda praegu laiatarbe kaubana kauplustes müüa aga kui teada mida otsida siis 4-5 eur liiter on võimalik osta.
Kanaadas toodetavates külmumisvastastes lisandites on sama aine aga hind mingi 10 korda kallim ( taandatud sisalduse protsendile).
Tegu siis konkreetselt parafiini ja vee lahustajaga mitte süsteemi puhastuseks (sinna kogunenud setetest) mõeldud ainega.
Sellised lisandid töötavad ainult õiges vahekorras. Näiteks see mees sai vist, esimeste külmadega, veel segunemata korraliku "klimbi": http://www.e24.ee/1028872/err-klient-ka ... olkkutust/
Vanad kütusesolkijad teavad, et kasutades õiget keemiat on võimalik 10000Liitri bensu sisse segada 300Liitrit vett, nii et mingi tavaline test ei näita seda. Seda kasutas ka Vene "mafia" Ameerikas tanklate kasumlikuse tõstmiseks.
http://www.olerex.ee/kulmakindel-diisli ... i-jaamades
http://www.statoil.ee/11782/
http://www.nesteoil.ee/default.asp?path ... 8960;20262
http://www.alexela.ee/
Kust muidu on pärit "ülemineku kütus" ja kuhu kaob suvisest kütusest tankla mahutitesse jäänud parafin? See on lisanditega ära lahustatud, millega on viidud allapoole kütuse filtreerimise temperatuuri punkti.
Nõuka-ajal oli seda suht odavat kemikaali vabalt saada ja veoautojuhid kasutasid seda. (Oma raha eest osteti firma, tööautole, et talvel suvise küttega sõita saaks. Diisel sõiduautosid praktiliselt polnud.)
Kuna see on päris mürgine värk siis EU nõuete järgi ei tohi teda praegu laiatarbe kaubana kauplustes müüa aga kui teada mida otsida siis 4-5 eur liiter on võimalik osta.
Kanaadas toodetavates külmumisvastastes lisandites on sama aine aga hind mingi 10 korda kallim ( taandatud sisalduse protsendile).
Tegu siis konkreetselt parafiini ja vee lahustajaga mitte süsteemi puhastuseks (sinna kogunenud setetest) mõeldud ainega.
Sellised lisandid töötavad ainult õiges vahekorras. Näiteks see mees sai vist, esimeste külmadega, veel segunemata korraliku "klimbi": http://www.e24.ee/1028872/err-klient-ka ... olkkutust/
Vanad kütusesolkijad teavad, et kasutades õiget keemiat on võimalik 10000Liitri bensu sisse segada 300Liitrit vett, nii et mingi tavaline test ei näita seda. Seda kasutas ka Vene "mafia" Ameerikas tanklate kasumlikuse tõstmiseks.
Viimati muutis ping, 13 Nov 2012, 09:01, muudetud 2 korda kokku.
ABS on argadele, roolivõim on nõrkadele, pidurid on kiiruse surm :-)
Re: Diisli lisandid?
Just lugesin:
New "ultra low-sulfur petroleum only diesels (ULSD)" cause seals to shrink and can cause fuel pump failures in TDI engines
Ultra-low-sulfur diesel (ULSD) is diesel fuel with substantially lowered sulfur content. As of 2006, almost all of the petroleum-based diesel fuel available in Europe and North America is of a ULSD type.
New "ultra low-sulfur petroleum only diesels (ULSD)" cause seals to shrink and can cause fuel pump failures in TDI engines
Ultra-low-sulfur diesel (ULSD) is diesel fuel with substantially lowered sulfur content. As of 2006, almost all of the petroleum-based diesel fuel available in Europe and North America is of a ULSD type.