b5 salong ei soene

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

-marek87-
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 26 Aug 2008, 10:06
Asukoht:

b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas -marek87- »

passat 2004 19TDS salong ei soene, puhub leiget (termostaat vahetatud)?
Kui kohapeal kaasitada siis armaturis muliseb.

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Õhutada oled proovinud? Äkki mingi õhk kuhugi kinni jäänud. Kuidas salongi minevad/tulevad torud on, kuumad?

-marek87-
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 26 Aug 2008, 10:06
Asukoht:

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas -marek87- »

kuda õhutada? salongi minevad torud on suht leiged, aga kui kohapeal kõvast tuuritada saab lõpuks kuumaks(ajutiselt).

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Salongiradikasse mineval voolikul on väike auk, kui voolikut natuke otsast tõmmata siis august hakkab õhku/vedeliku tulema.
Ja siis paisupaaki ka kergitada natuke õhutamise ajaks.

-marek87-
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 26 Aug 2008, 10:06
Asukoht:

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas -marek87- »

kas õhutus-auk seal kus salongi minevad/tulevad torud on?

tean et audidel on seal aga passatil ei tundunud olevat.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1689
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 97 korda
Tänatud: 50 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas murkamarko »

Kusagilt lekib tosooli ja siis tuleb õhk vahele. Mul sama viga. Mul lekke koht teada. Leke ei pruugi suur olla ja seda ei pruugigi märgata.
Viimati muutis murkamarko, 01 Veebr 2014, 11:27, muudetud 1 kord kokku.

-marek87-
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 26 Aug 2008, 10:06
Asukoht:

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas -marek87- »

vedeliku kadu pole küll märgatav.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

No kui juba muliseb, siis õhk raudselt vahel. Ja kui juba õhk vahel, siis ei pruugitagi kuuma vedelikku suurele ringile ajada (õhumull segab). Kui sa räägid täna, s.o 1. veebruaril sellist juttu, kus aknataga on Tartumaal juba -5C, siis ... Oma Passatil pole soojaga mingeid probleeme, ka siin -26C juures, mis paar päeva olid, kuid G3-l (bensukas) sai jahutusvedelik vahetatud ja hiljem õhutatud - nina soovitaks natuke kõrgemale ajada (et vedelik ka kaugemasse punkti, ehk salongiradikasse liikuma hakkaks, paisupaagi korka maha ja vaikselt tuure tõstes kukub paagis mullitama, ehk õhku välja ajama. Õhumulli väljaajamine väljendub selles, et vedelik hakkab paagis vaikselt kaduma, valad juurde, kuni enam ei kao, kork peale ja trassile proovima - soovituslikult jahutusvedeliku kanister kaasa, kuna minul ajas viimase õhu vahelt peale 3km. läbimist ja imes viimase koguse paagist ära. Peale kogu seda protseduuri, oli toas saun 8)

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Mõtelge tehniliselt . Kes soovitab auto nina üles tõsta ? Mida TEHNILISELT annab jahutus vedelikust õhu välja laskmine ,kui auto esiots on üles tõstetud ca. pool meetrit. Haige soovitus. See nina tõstmise ,,soovitus,, on siiski arvuti friikide väljac paisatud teooria.Tulge kahe jalaga maale,reaalne elu on teine. t

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

t6nis3 kirjutas:Mõtelge tehniliselt . Kes soovitab auto nina üles tõsta ? Mida TEHNILISELT annab jahutus vedelikust õhu välja laskmine ,kui auto esiots on üles tõstetud ca. pool meetrit. Haige soovitus. See nina tõstmise ,,soovitus,, on siiski arvuti friikide väljac paisatud teooria.Tulge kahe jalaga maale,reaalne elu on teine. t
Tõnn, ära enam peale võta! :D Mina rääkisin erinevalt mõnest ENDA ja toimivast kogemusest. Mis sina siiani öelnud oled, peale selle, et jälle kedagi materdada? :roll: ..ja kust võtsid sa kõrguse pool meetrit? :roll:
Viimati muutis TiitRE, 01 Veebr 2014, 23:06, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Võta Tiit siiski RAHULIKULT. Tundub,et tõde on valus lugeda,kuid suhtleme t5ehniliselt edasi. Keda mina materdasin ? Tunduks,nagu olen puberteetikutega rääkimas, Mida te solvute iga TÕE pähe. Vestleme,tehniliselt.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

t6nis3 kirjutas:Võta Tiit siiski RAHULIKULT. Tundub,et tõde on valus lugeda,kuid suhtleme t5ehniliselt edasi. Keda mina materdasin ? Tunduks,nagu olen puberteetikutega rääkimas, Mida te solvute iga TÕE pähe. Vestleme,tehniliselt.
Sinupoolset lahendust asjale, peale pläma, pole siiani tulnud? :roll:
P.S ja mis oli selles halba või valesti, kui oma TÖÖTAVA kogemuse kirjutasin? Ja nüüd palun Sinu oma!...
Viimati muutis TiitRE, 01 Veebr 2014, 23:26, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Õhutus seisneb siiski selles,et salongi radiaatorisse sisse mineval lõdvikul on tehase poolt ette nähtud kork,mida eemaldada (korraks vaid). Kes teab,see teab. Aga mõtelge REAALSELT. Auto nina ülesse,ja tegelikult,kui kõrgele? Mida see auto nina tõstmine annab jahutusvedelikult õhu välja toomise kohapealt ?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

t6nis3 kirjutas:Õhutus seisneb siiski selles,et salongi radiaatorisse sisse mineval lõdvikul on tehase poolt ette nähtud kork,mida eemaldada (korraks vaid). Kes teab,see teab. Aga mõtelge REAALSELT. Auto nina ülesse,ja tegelikult,kui kõrgele? Mida see auto nina tõstmine annab jahutusvedelikult õhu välja toomise kohapealt ?
Vaatasin, et olid koguaeg sisselogituna, kuid vastus tuli jube kaua - olid netis asja uurimas vms? Aga mis me vaidleme, mina jään enda toimiva kogemuse juurde, Sina pauguta palju tahad! :lol:
P.S Auto nina ajasin teadlikult NATUKE kõrgemale autoga võrreldes ja poindiga, millest kirjutasin. Kuid, eks Sina oled ju KUNN ja ainult Sinu jutt siin ainult maksabki! :mrgreen:

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Veelkord sinule ja teistele lugejatele. Kuidas saab auto jahutusvedeliku süsteemist õhku välja,TÕSTES AUTO NINA.(ESI OTSA ). Mind on visatud foorumist välja ainult jutupeale,mis on tõde. Tehke,poisikesed selgeks siis,mis EFFEKT,on õhutusel,kui auto nina on üleval? Nina kõrgust ei küsi.(surnult sündinud teema).

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

t6nis3 kirjutas:Veelkord sinule ja teistele lugejatele. Kuidas saab auto jahutusvedeliku süsteemist õhku välja,TÕSTES AUTO NINA.(ESI OTSA ). Mind on visatud foorumist välja ainult jutupeale,mis on tõde. Tehke,poisikesed selgeks siis,mis EFFEKT,on õhutusel,kui auto nina on üleval? Nina kõrgust ei küsi.(surnult sündinud teema).
Poisikesed? :lol: Nojah, taat on rääkinud!
Ma ei väidagi, et tookord just see nina pisut kõrgemale selle õhu välja aitas, kuid tehtud niimoodi sai ja õhu sealt kätte sain. Punkt!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Võtame uuesti KORRAKS teema päevakorda. Õhutus (õhk välja ) jahutussüsteemist. Nüüd peaks küll tulema mingigi pilt jahutussüsteemist,mis näitaks asja mõtet. Nimelt auto nina tõstmine ja sellega seoses,et oleks parem õhutamine. Tiit,vabandan,kuid kui paiskasid välja teema -auto nina tõstmine-- = parem õhutus,siis see on ju loll jutt.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

t6nis3 kirjutas:Võtame uuesti KORRAKS teema päevakorda. Õhutus (õhk välja ) jahutussüsteemist. Nüüd peaks küll tulema mingigi pilt jahutussüsteemist,mis näitaks asja mõtet. Nimelt auto nina tõstmine ja sellega seoses,et oleks parem õhutamine. Tiit,vabandan,kuid kui paiskasid välja teema -auto nina tõstmine-- = parem õhutus,siis see on ju loll jutt.
:lol: Mina ei hakka sulle küll mingeid pilte otsima! Ja pealegi, sa magada saad ikka? :lol:

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Puht teoreetiliselt :) :

Kuna õhutamiseks on soovitatav (B5 kerega passatil) tõsta paisupaak kõrgemale, siis auto nina kõrgemale ajamine annab sama EFFEKTI ...

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5374
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 510 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas jussike »

Neil passatitel on tavaliselt ühel lõdvikutest, vist juhipoolsel salongi mineval ca 1cm kaugusel lõdviku otsast auguke, lõdvikult klamber taha poole, liiguta lõdvikut nii palju radika sisend torul, et augukesest hakkab õhku/auru tulema, kui tuleb ainult puhast vedelikku, oled õhu välja saanud.

Ps. Kui augukest pole, tee see ise nt jämeda süstla nõelaga.
Mõnedel on need lõdvikud kaetud plastikust lõõtsaga.
Tööd lihtsustab/kiirendab kui auto on nats tahapoole kaldu.
Viimati muutis jussike, 04 Veebr 2014, 07:17, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

GTI
Moderaator
Postitusi: 7846
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 158 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas GTI »

t6nis3 kirjutas:Kuidas saab auto jahutusvedeliku süsteemist õhku välja,TÕSTES AUTO NINA.(ESI OTSA ). Tehke,poisikesed selgeks siis,mis EFFEKT,on õhutusel,kui auto nina on üleval?
Nagu teada tulevad jahutusradiaatori torud kapotialla peaaegu horisontaalselt (uuematel veidi ülespoole, vanematel pea horisontaalselt). Tõstes veidi auto nina muutuvad need horisontaaltorud natuke suunaga ülespoole, tänu millele pääseb õhumull radiaatorist kergemini välja. Olukurras, kus ringvool radikast võib olla häiritud nii mõnegi nüansi tõttu (soojendusradika läbivool pole kõige parem, veepumba tootlikus mis tsirkulatsiooni tekitab on vilets, õhku võib süsteemis olla ka mujal jne.) aitab see võte kaasa liigse õhu eemaldamisele auto küttesüsteemist. Lisaks võime vabaneda ka mujal tekkinud õhutaskutest süsteemis, mis võivad olla tekkinud samasuguse nn. ''horisontaaltoru'' efekti tõttu nagu kirjeldasin eespool. Tsirkulatsiooni parandamiseks süsteemis on soovitav hoida veidi pöördeid kõrgemal, salongi tuleva õhu temp. muutus on koheselt märgata. Samaaegselt tuleb kontrollida ka jahutusvedeliku taset paisupaagis, vajadusel lisada.
Tegu oli siis ühe ''poisikese'' enda praktilistel kogemustel põhineva kirjeldusega, kuidas olen saanud rohkem kui üks kord süsteemi õhutatud kui muud võtted ei aita.
PS. t6nis3 - palun kontrollida oma keelekasutust!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänatud: 2 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas audivana »

Pole küll vw, aga ühel 2,5tdsil(bmw) ei saanudki õhku välja. Sõitsin kuni juba keema läks, lootes, et nüüd lööb õhu eest, aga ei midagi.
Siis sõber soovitas auto kallakule ajada, nina ülespoole ja see krddi õhk sealt välja tuli.
Arvan siiski, et omakogemused on parimad näited.

Edit: GTI jõudis ette. Tubli!
Viimati muutis audivana, 04 Veebr 2014, 09:04, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Lisan veel juurde, et selle nina väikese kergitamise soovituse andis mulle Amservi väga kogenud ja kiidetud tehnik, kui oma LC-l õhku välja tahtsin ajada. Kas selline teguviis just VW-l ka toimib, pole teada, kuid mina nii tegin ja toonitan veelkord, et õhu ma sealt kätte sain. Kas nüüd nina kergitamisega või muu loetletud protseduuri tulemusena, kuid siiski.
Kogu see jutt siis Tõnisele 8)

Kasutaja avatar
Anvar
Veteran
Postitusi: 450
Liitunud: 11 Jaan 2004, 21:32
Auto: Hunnik busse ja suitsev kaheraudne
Asukoht: Tartu

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas Anvar »

Ilus ja asjalik vastus GTI.Näib, et t6nis, kes on juba 14 aastat oma Passat b5 remontinud sai natuke targemaks ja rohkem küsimusi, miks nina üles tõsta enam pole.
80-ndatel lõppes autode tootmine.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: b5 salong ei soene

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

urbaan kirjutas:Ilus ja asjalik vastus GTI.Näib, et t6nis, kes on juba 14 aastat oma Passat b5 remontinud sai natuke targemaks ja rohkem küsimusi, miks nina üles tõsta enam pole.
Ei tea midagi, hakkame kõik varsti Tõnni käest saama! :lol:

Vasta

Mine “Diislid”