Turbo rõhk
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Turbo rõhk
Juhtus maanteepeal sõites(pirakas käru taga)et ühel hetkel kadus turbo tagant ära.Ja mitte geomeetria ei jäänud kinni vaid vaid rõhk gaasi andmisel suisa miinuses(mehaaniline kell paigaldet).Kiirust jaksas hoida ca.80km/h ei riskinud seisma jätta ja uhasin umbes 5km edasi, käisin umbes 15 minti poes ja pärast seda föön puhus jälle.Järgmine päev loksutasin välli üle,loksud mõistlikes piires olemas ja kuhugi kinni ei takerdu.Ühtegi tulukest põlema ei löönud.Ühtegi koodi lugejat mul ka pole.Oskab keegi mingi analoogse asjaga välja tulla.Kas probleem lihtsalt selles et lihtsalt mingil põhjusel kiilus kinni.Ühtlasel kiirusel sõites lamedal teelõigul oli rõhk konstantselt 0,5bar.
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: Turbo rõhk
Aga kuidas puht füüsiliselt turbo 0 bar rõhku annab ,kas geomeetria on selleks võimeline?
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Turbo rõhk
No mitte ainult geomeetria, seal siis ju ka juhtaju karvane käsi mängus, mis siis korrigeerib asjad avariireziimi
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: Turbo rõhk
Mootor lihtsalt avarii režiimis. Ka kütuse kogust, turbo rõhku, maksimu pöördeid. Kõik tõmmatakse alla kui kusagil mingid väärtused ei klapi.
Lihtsalt arvatakse, et kui jõud kadunud siis kohe on turbo minema jalutanud
Lihtsalt arvatakse, et kui jõud kadunud siis kohe on turbo minema jalutanud
M.O.T.T
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: Turbo rõhk
Enamasti on veakood mootoriaju mälus jah. On mõned harvad juhused kus viga resetib ennast uue käivitusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: Turbo rõhk
Tundub,et see harv juhus juhtub minu massinaga ka,igatahes TorquePro-ga vigu ajust ei tuvastanud.Kuhu Rakvere kandis pöörduda võiks kui liiga ära tüütama hakkab.Täna viskas jälle limpi
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo rõhk
Nagu pudru ja kapsad....otsige siit samast alafoorumist limp mode kohta.....ja alustaks algusest.....vaakumvoolikud, rõhulekked, N75...(geomeetria VIST ei ole kinni kiilunud st puhas ja VNT klapp kah heas korras nagu ma umbmäärasest teemaalgtaja jutust aru saan.....kuigi MILLE põhjal nii kindlalt väidad et geomeetria kinni ei jää????).....MAP andur jne. Edasi output testid VCDS abil ja testisõidud et näha mida rõhud TÄPSELT teevad vs aju poolt nõutuga...siin mingi mehaanilise kellaga umbes silma järgi öeldud jama põhjal võiks sama hästi pmt kohvipaksult hakata ennustama, mis viga ja juppe vahetada kateseeksituse meetodil! Ja ma isegi ei tea, mis asi on TorquePro....ilmselt misikine mitte tõsiselt võetav asi!
Viimati muutis copilot, 05 Juul 2015, 20:31, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Turbo rõhk
Nutimobla app eOBD koodide ja live-data jälgimiseks. Kehtestati see asi universaalseks jõuosa(mootor, aut-kast) remondiks - ülevõetud asi USA OBD standartist. Reaalsuses aga remondimehe eksitaja, sest täis info saaks ikkagi tehase-testri protokollidega.copilot kirjutas:Nagu pudru ja kapsad....otsige siit samast alafoorumist limp mode kohta.....ja alustaks algusest.....vaakumvoolikud, rõhulekked, N75...(geomeetria VIST ei ole kinni kiilunud st puhas ja VNT klapp kah heas korras nagu ma umbmäärasest teemaalgtaja jutust aru saan.....kuigi MILLE põhjal nii kindlalt väidad et geomeetria kinni ei jää????).....MAP andur jne. Edasi output testid VCDS abil ja testisõidud et näha mida rõhud TÄPSELT teevad vs aju poolt nõutuga...siin mingi mehaanilise kellaga umbes silma järgi öeldud jama põhjal võiks sama hästi pmt kohvipaksult hakata ennustama, mis viga ja juppe vahetada kateseeksituse meetodil! Ja ma isegi ei tea, mis asi on TorquePro....ilmselt misikine mitte tõsiselt võetav asi!
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: Turbo rõhk
Ega ma väga jahuda enam sellel teemal ei viitsi aga kui tühja autoga sõita siis limpi minemisest enne aru ei saagi kui sõidureziimi muudad või rõhu kella jälgid.
Ja muuseas #kaaspiloot# mu viimane küsimus oli kuhu ma Rakvere kandis pöörduma peaks,mitte mida kõike ma tegema peaks.Vagiina tüüpi masinad ei kuulu minu hobide nimistusse,üritan teda hoida transpordivahendina ja oma aega eriti mitte kulutada.
Peale multimeetri ja OBD2 interface mul rohkem instrumente pole.
Ja muuseas #kaaspiloot# mu viimane küsimus oli kuhu ma Rakvere kandis pöörduma peaks,mitte mida kõike ma tegema peaks.Vagiina tüüpi masinad ei kuulu minu hobide nimistusse,üritan teda hoida transpordivahendina ja oma aega eriti mitte kulutada.
Peale multimeetri ja OBD2 interface mul rohkem instrumente pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo rõhk
Siis mine ja proovi õnne...milline koht vahetab juppe katseeksituse meetodil kõige rohkem ja kui joppab lotoga siis leiad koha/inimese kes jagab seda "VAGIINAT"! Kuna sul "instrumente" rohkem pole ja varasemaid teemasid ei viitsi lugeda ning ise asjast ei jaga ega ei viitsigi jagada, siis on juba eos see teema pointless/BS! Good Luck! Teema oleks pidanud algama küsimusega: kus leian Rakveres Vagiina remondimehe/koha...oleks hoidnud eelkõige hulgaliselt sinu aega kokku!!! MOTTastrolaab kirjutas:Ega ma väga jahuda enam sellel teemal ei viitsi aga kui tühja autoga sõita siis limpi minemisest enne aru ei saagi kui sõidureziimi muudad või rõhu kella jälgid.
Ja muuseas #kaaspiloot# mu viimane küsimus oli kuhu ma Rakvere kandis pöörduma peaks,mitte mida kõike ma tegema peaks.Vagiina tüüpi masinad ei kuulu minu hobide nimistusse,üritan teda hoida transpordivahendina ja oma aega eriti mitte kulutada.
Peale multimeetri ja OBD2 interface mul rohkem instrumente pole.
Viimati muutis copilot, 06 Juul 2015, 01:23, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: Turbo rõhk
Kas nii natuke raske elada pole kui arvad et enamus teenindavast sfäärist üritab sind persest tõmmata.Kasvatad omale kapsaid ka või kuna poe oma on petukaup niikuinii.Töötan muuseas raskeveokaid müüvas ja remontivas esinduses mehaanikuna ja käed ei ole ka pudrust aga ei pea vajalikuks ise remontida kogu olemas olevat tehnikat ,kaasa arvatud külmkapid ja plasma telekad jne.
Kusjuures meite majas on vea tuvastamiseks aega 2h ja kui diagnostika ei anna otseselt viga välja ning aega kulub rohkem siis on see firma kulu.
Teema võib lugeda lõppenuks või kui modedel silma riivab siis ära kustutatud.
Kusjuures meite majas on vea tuvastamiseks aega 2h ja kui diagnostika ei anna otseselt viga välja ning aega kulub rohkem siis on see firma kulu.
Teema võib lugeda lõppenuks või kui modedel silma riivab siis ära kustutatud.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Turbo rõhk
Teema võib lugeda lõppenuks, kui Sa saad jälile milles viga ja pajatad ka siin lahendusestastrolaab kirjutas: Teema võib lugeda lõppenuks või kui modedel silma riivab siis ära kustutatud.
Kustutada pole küll mõtet, kui siis mõned lauslollused teema teises pooles
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: Turbo rõhk
No väheke emotsionaalseks kiskus küll,vabandust.
Vaatasin mehaanilise osa üle,toimib laitmatult.Käisin kiusamas ka aga mitte midagi huvitavat ei juhtunud.Võmalik et kuskil ahelas vilets kontakt aga niisama ei viitsi ka pistikuid ja kaableid lammutama hakata,seda enam et mingit jälge maha ei jäänud.Pistan skänneri külge kui sõitma lähen,äkki joppab ja viskab limpi ning on võimalik koheselt ajus sobrada.
Vaatasin mehaanilise osa üle,toimib laitmatult.Käisin kiusamas ka aga mitte midagi huvitavat ei juhtunud.Võmalik et kuskil ahelas vilets kontakt aga niisama ei viitsi ka pistikuid ja kaableid lammutama hakata,seda enam et mingit jälge maha ei jäänud.Pistan skänneri külge kui sõitma lähen,äkki joppab ja viskab limpi ning on võimalik koheselt ajus sobrada.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo rõhk
SRY ka minu poolt emotsioonide ülevoolavuse osas....aga kuna minu esimesele vastusele(mis oli ikkagi suht positiivne st vastasin et kas basic on asja juures üle kontrollitud) sain vastuse et sul pole aega seda "vagiinat" ise remontida....siis mis pointi oli siia tulla? Ja kuigi ma ise olen Rakvere ligidalt pärit, siis ei osanud ma sulle ka tuua mitte ühtegi pädeva remondikoha nime sealtkandist....mis just seda "vagiinat" remontida suudab ilma et peaks juppe katseeksituse meetodil vahetama....ja diagnostika selle vagiina puhul on väga kaugel pelgalt veakoodide lugemisest!astrolaab kirjutas:No väheke emotsionaalseks kiskus küll,vabandust.
Vaatasin mehaanilise osa üle,toimib laitmatult.Käisin kiusamas ka aga mitte midagi huvitavat ei juhtunud.Võmalik et kuskil ahelas vilets kontakt aga niisama ei viitsi ka pistikuid ja kaableid lammutama hakata,seda enam et mingit jälge maha ei jäänud.Pistan skänneri külge kui sõitma lähen,äkki joppab ja viskab limpi ning on võimalik koheselt ajus sobrada.
Seda enam, et sa oled luksep....võta veidi aega, loe siin alafoorumis veidi ja hakka asju kontrollima(lihtsaid asju)....viga võib olla lihtne nagu a la vaakumi leke vms. Kui soovid VCDS diagnostikat sealtkandist....siis kindlasti leiad kui vastava teema siit üles viitsid otsida! Vastasel juhul mine proovi õnne kuskil....olen küll ja küll lugenud, kui "eduliselt" need all in 1 remondikohad neid "vagiinasid" remontida suudavad!
NB! Limp mode i põhjused on kõik siin sisuliselt läbi käinud ja jalgratast pole siin leiutada võimalik!
Viimati muutis copilot, 06 Juul 2015, 15:31, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 20 Dets 2007, 12:19
- Auto: Passat 1.9 TDI 96kw 2001, Passat 1.9 TDI 77kw 2009
- Asukoht: Rakvere-Jõhvi
Re: Turbo rõhk
Mul oli sama probleem, ühel hetkel limp modes ja naera või nuta.
Õhulugeja ei näidanud midagi seega sai uus ostetud. Tulemus ümmargune null.
Viisin diagnosti. taheti 80- aga korda sai.
Viga oli selles, et küljetaskus pagassis, tungraud surus tagurdus tule juhtme lühisesse, see omakorda lõi
kaitsme läbi, mille all oli ka õhulugeja.
Õhulugeja ei näidanud midagi seega sai uus ostetud. Tulemus ümmargune null.
Viisin diagnosti. taheti 80- aga korda sai.
Viga oli selles, et küljetaskus pagassis, tungraud surus tagurdus tule juhtme lühisesse, see omakorda lõi
kaitsme läbi, mille all oli ka õhulugeja.
Bensiiniga võid pintsleid pesta!
Diislis peitub jõud!
Diislis peitub jõud!
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Turbo rõhk
Scuall,paluks rohkem mitte lollusi postitada. Copilot, nõustun sinuga TEHNILISELT jutuga. Pole vaja postitada mõttetuid teemasi. Astrolaab, oled lukksepp,autoremondi lukksepp,siis ei esita küsimusi sina vaid vastad küsijatele.
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: Turbo rõhk
Siin foorumis olen paraku küsija rollis.Vaadates su avatari siis oled tõsine VAG-i fan,anna andeks mina ei ole.Ja oma igapäevaliikuri kapoti all sobramine ei kuulu kasulikult veedetud aja alla.Pahatihti tuleb odavam esindusse minna kui kulutada tunde lugemisele,softi tundma õppimisele jne.Kuna limpi minemise kohta puudus mul igasugune ettekujutus siis saigi asi õhku visatud.Sain piisava vastuse nii,et pole vaja praegu rohkem omale postitusi koguda.Kui Tallinnas tagasi , siis lähen kellegi juurde kellel seadmed ja teadmised.Enne siia rohkem midagi ei kirjuta kui asi korras.