Turbo rõhk

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
astrolaab
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
Asukoht:
Tänatud: 2 korda

Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas astrolaab »

Juhtus maanteepeal sõites(pirakas käru taga)et ühel hetkel kadus turbo tagant ära.Ja mitte geomeetria ei jäänud kinni vaid vaid rõhk gaasi andmisel suisa miinuses(mehaaniline kell paigaldet).Kiirust jaksas hoida ca.80km/h ei riskinud seisma jätta ja uhasin umbes 5km edasi, käisin umbes 15 minti poes ja pärast seda föön puhus jälle.Järgmine päev loksutasin välli üle,loksud mõistlikes piires olemas ja kuhugi kinni ei takerdu.Ühtegi tulukest põlema ei löönud.Ühtegi koodi lugejat mul ka pole.Oskab keegi mingi analoogse asjaga välja tulla.Kas probleem lihtsalt selles et lihtsalt mingil põhjusel kiilus kinni.Ühtlasel kiirusel sõites lamedal teelõigul oli rõhk konstantselt 0,5bar.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas tito »

Ikka viitab ju limp modele, süüde välja ja asi paranes :roll:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

astrolaab
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
Asukoht:
Tänatud: 2 korda

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas astrolaab »

Aga kuidas puht füüsiliselt turbo 0 bar rõhku annab ,kas geomeetria on selleks võimeline?

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas tito »

No mitte ainult geomeetria, seal siis ju ka juhtaju karvane käsi mängus, mis siis korrigeerib asjad avariireziimi
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

astrolaab
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
Asukoht:
Tänatud: 2 korda

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas astrolaab »

Ma mõtlesin rohkem seda et kas see turbo on võimeline ringi käies 0bari tekitama.

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Gomeetria käib nii palju lahti jah, et vabalthingavaks muutuks.

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas Laur »

Mootor lihtsalt avarii režiimis. Ka kütuse kogust, turbo rõhku, maksimu pöördeid. Kõik tõmmatakse alla kui kusagil mingid väärtused ei klapi.
Lihtsalt arvatakse, et kui jõud kadunud siis kohe on turbo minema jalutanud
M.O.T.T

astrolaab
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
Asukoht:
Tänatud: 2 korda

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas astrolaab »

No selge siis.Kas seda sorti tegevus salvestub tavalise koodilugeja jaoks ka kuhugi?

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Enamasti on veakood mootoriaju mälus jah. On mõned harvad juhused kus viga resetib ennast uue käivitusega.

astrolaab
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
Asukoht:
Tänatud: 2 korda

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas astrolaab »

Tundub,et see harv juhus juhtub minu massinaga ka,igatahes TorquePro-ga vigu ajust ei tuvastanud.Kuhu Rakvere kandis pöörduda võiks kui liiga ära tüütama hakkab.Täna viskas jälle limpi

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas copilot »

Nagu pudru ja kapsad....otsige siit samast alafoorumist limp mode kohta.....ja alustaks algusest.....vaakumvoolikud, rõhulekked, N75...(geomeetria VIST ei ole kinni kiilunud st puhas ja VNT klapp kah heas korras nagu ma umbmäärasest teemaalgtaja jutust aru saan.....kuigi MILLE põhjal nii kindlalt väidad et geomeetria kinni ei jää????).....MAP andur jne. Edasi output testid VCDS abil ja testisõidud et näha mida rõhud TÄPSELT teevad vs aju poolt nõutuga...siin mingi mehaanilise kellaga umbes silma järgi öeldud jama põhjal võiks sama hästi pmt kohvipaksult hakata ennustama, mis viga ja juppe vahetada kateseeksituse meetodil! Ja ma isegi ei tea, mis asi on TorquePro....ilmselt misikine mitte tõsiselt võetav asi!
Viimati muutis copilot, 05 Juul 2015, 20:31, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas R36 »

copilot kirjutas:Nagu pudru ja kapsad....otsige siit samast alafoorumist limp mode kohta.....ja alustaks algusest.....vaakumvoolikud, rõhulekked, N75...(geomeetria VIST ei ole kinni kiilunud st puhas ja VNT klapp kah heas korras nagu ma umbmäärasest teemaalgtaja jutust aru saan.....kuigi MILLE põhjal nii kindlalt väidad et geomeetria kinni ei jää????).....MAP andur jne. Edasi output testid VCDS abil ja testisõidud et näha mida rõhud TÄPSELT teevad vs aju poolt nõutuga...siin mingi mehaanilise kellaga umbes silma järgi öeldud jama põhjal võiks sama hästi pmt kohvipaksult hakata ennustama, mis viga ja juppe vahetada kateseeksituse meetodil! Ja ma isegi ei tea, mis asi on TorquePro....ilmselt misikine mitte tõsiselt võetav asi!
Nutimobla app eOBD koodide ja live-data jälgimiseks. Kehtestati see asi universaalseks jõuosa(mootor, aut-kast) remondiks - ülevõetud asi USA OBD standartist. Reaalsuses aga remondimehe eksitaja, sest täis info saaks ikkagi tehase-testri protokollidega.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

astrolaab
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
Asukoht:
Tänatud: 2 korda

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas astrolaab »

Ega ma väga jahuda enam sellel teemal ei viitsi aga kui tühja autoga sõita siis limpi minemisest enne aru ei saagi kui sõidureziimi muudad või rõhu kella jälgid.
Ja muuseas #kaaspiloot# mu viimane küsimus oli kuhu ma Rakvere kandis pöörduma peaks,mitte mida kõike ma tegema peaks.Vagiina tüüpi masinad ei kuulu minu hobide nimistusse,üritan teda hoida transpordivahendina ja oma aega eriti mitte kulutada.
Peale multimeetri ja OBD2 interface mul rohkem instrumente pole.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas copilot »

astrolaab kirjutas:Ega ma väga jahuda enam sellel teemal ei viitsi aga kui tühja autoga sõita siis limpi minemisest enne aru ei saagi kui sõidureziimi muudad või rõhu kella jälgid.
Ja muuseas #kaaspiloot# mu viimane küsimus oli kuhu ma Rakvere kandis pöörduma peaks,mitte mida kõike ma tegema peaks.Vagiina tüüpi masinad ei kuulu minu hobide nimistusse,üritan teda hoida transpordivahendina ja oma aega eriti mitte kulutada.
Peale multimeetri ja OBD2 interface mul rohkem instrumente pole.
Siis mine ja proovi õnne...milline koht vahetab juppe katseeksituse meetodil kõige rohkem ja kui joppab lotoga siis leiad koha/inimese kes jagab seda "VAGIINAT"! Kuna sul "instrumente" rohkem pole ja varasemaid teemasid ei viitsi lugeda ning ise asjast ei jaga ega ei viitsigi jagada, siis on juba eos see teema pointless/BS! Good Luck! Teema oleks pidanud algama küsimusega: kus leian Rakveres Vagiina remondimehe/koha...oleks hoidnud eelkõige hulgaliselt sinu aega kokku!!! MOTT
Viimati muutis copilot, 06 Juul 2015, 01:23, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

astrolaab
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
Asukoht:
Tänatud: 2 korda

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas astrolaab »

Kas nii natuke raske elada pole kui arvad et enamus teenindavast sfäärist üritab sind persest tõmmata.Kasvatad omale kapsaid ka või kuna poe oma on petukaup niikuinii.Töötan muuseas raskeveokaid müüvas ja remontivas esinduses mehaanikuna ja käed ei ole ka pudrust aga ei pea vajalikuks ise remontida kogu olemas olevat tehnikat ,kaasa arvatud külmkapid ja plasma telekad jne.
Kusjuures meite majas on vea tuvastamiseks aega 2h ja kui diagnostika ei anna otseselt viga välja ning aega kulub rohkem siis on see firma kulu.
Teema võib lugeda lõppenuks või kui modedel silma riivab siis ära kustutatud.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas tito »

astrolaab kirjutas: Teema võib lugeda lõppenuks või kui modedel silma riivab siis ära kustutatud.
Teema võib lugeda lõppenuks, kui Sa saad jälile milles viga ja pajatad ka siin lahendusest :wink:
Kustutada pole küll mõtet, kui siis mõned lauslollused teema teises pooles :)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

astrolaab
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
Asukoht:
Tänatud: 2 korda

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas astrolaab »

No väheke emotsionaalseks kiskus küll,vabandust.
Vaatasin mehaanilise osa üle,toimib laitmatult.Käisin kiusamas ka aga mitte midagi huvitavat ei juhtunud.Võmalik et kuskil ahelas vilets kontakt aga niisama ei viitsi ka pistikuid ja kaableid lammutama hakata,seda enam et mingit jälge maha ei jäänud.Pistan skänneri külge kui sõitma lähen,äkki joppab ja viskab limpi ning on võimalik koheselt ajus sobrada.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas copilot »

astrolaab kirjutas:No väheke emotsionaalseks kiskus küll,vabandust.
Vaatasin mehaanilise osa üle,toimib laitmatult.Käisin kiusamas ka aga mitte midagi huvitavat ei juhtunud.Võmalik et kuskil ahelas vilets kontakt aga niisama ei viitsi ka pistikuid ja kaableid lammutama hakata,seda enam et mingit jälge maha ei jäänud.Pistan skänneri külge kui sõitma lähen,äkki joppab ja viskab limpi ning on võimalik koheselt ajus sobrada.
SRY ka minu poolt emotsioonide ülevoolavuse osas....aga kuna minu esimesele vastusele(mis oli ikkagi suht positiivne st vastasin et kas basic on asja juures üle kontrollitud) sain vastuse et sul pole aega seda "vagiinat" ise remontida....siis mis pointi oli siia tulla? Ja kuigi ma ise olen Rakvere ligidalt pärit, siis ei osanud ma sulle ka tuua mitte ühtegi pädeva remondikoha nime sealtkandist....mis just seda "vagiinat" remontida suudab ilma et peaks juppe katseeksituse meetodil vahetama....ja diagnostika selle vagiina puhul on väga kaugel pelgalt veakoodide lugemisest!

Seda enam, et sa oled luksep....võta veidi aega, loe siin alafoorumis veidi ja hakka asju kontrollima(lihtsaid asju)....viga võib olla lihtne nagu a la vaakumi leke vms. Kui soovid VCDS diagnostikat sealtkandist....siis kindlasti leiad kui vastava teema siit üles viitsid otsida! Vastasel juhul mine proovi õnne kuskil....olen küll ja küll lugenud, kui "eduliselt" need all in 1 remondikohad neid "vagiinasid" remontida suudavad!

NB! Limp mode i põhjused on kõik siin sisuliselt läbi käinud ja jalgratast pole siin leiutada võimalik!
Viimati muutis copilot, 06 Juul 2015, 15:31, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Scuall
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 20 Dets 2007, 12:19
Auto: Passat 1.9 TDI 96kw 2001, Passat 1.9 TDI 77kw 2009
Asukoht: Rakvere-Jõhvi

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas Scuall »

Mul oli sama probleem, ühel hetkel limp modes ja naera või nuta.
Õhulugeja ei näidanud midagi seega sai uus ostetud. Tulemus ümmargune null.
Viisin diagnosti. taheti 80- aga korda sai.
Viga oli selles, et küljetaskus pagassis, tungraud surus tagurdus tule juhtme lühisesse, see omakorda lõi
kaitsme läbi, mille all oli ka õhulugeja.
Bensiiniga võid pintsleid pesta!
Diislis peitub jõud!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2587
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Scuall,paluks rohkem mitte lollusi postitada. Copilot, nõustun sinuga TEHNILISELT jutuga. Pole vaja postitada mõttetuid teemasi. Astrolaab, oled lukksepp,autoremondi lukksepp,siis ei esita küsimusi sina vaid vastad küsijatele.

astrolaab
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
Asukoht:
Tänatud: 2 korda

Re: Turbo rõhk

Lugemata postitus Postitas astrolaab »

Siin foorumis olen paraku küsija rollis.Vaadates su avatari siis oled tõsine VAG-i fan,anna andeks mina ei ole.Ja oma igapäevaliikuri kapoti all sobramine ei kuulu kasulikult veedetud aja alla.Pahatihti tuleb odavam esindusse minna kui kulutada tunde lugemisele,softi tundma õppimisele jne.Kuna limpi minemise kohta puudus mul igasugune ettekujutus siis saigi asi õhku visatud.Sain piisava vastuse nii,et pole vaja praegu rohkem omale postitusi koguda.Kui Tallinnas tagasi , siis lähen kellegi juurde kellel seadmed ja teadmised.Enne siia rohkem midagi ei kirjuta kui asi korras.

Vasta

Mine “Diislid”