Kütusepump ei anna õiget survet, 1.9 81kw
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
- Telefon: +37256783211
- Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
- Asukoht: Vaasa, Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Kütusepump ei anna õiget survet, 1.9 81kw
http://sparescode.blogspot.com/2016/01/ ... n.html?m=1.
pumba skeem
Passat B5 1.9 TDI 81kw 97a
Oli probleem ja sai lahti võtmata vahetatud kütusepumbal mõned tihendid.
Kõige suurem mehaanik pole, sai yuutuubi vaadatud ja veidi targema mehega sai koos jebitud.
Täpsemalt need neli mis pihustitesse jooksevad: (nr54)
Nr. 254 vahetatud ainult pealmine rõngas. Kuna sealkandis leket polnud siis tegin nagu vana tarkus - kui töötab - ära näpi.
Veidi edasi tuleb nr51. Sai vahetatud nii et nr60 poldid vedrupinge pealt maha + 1-1.5mm vahe max mis peale seda tuli. Vana kumm maha uus peale asi vask. Probleemi polnud, ilus puhas.
Andis küll peegli ja konksuga jebida, aga lõpuks timmis.
Midagi rohkemat ei timmind ja kõik sai kokku tagasi pandud nii nagu oli. Omast arust ühtegi reguleerivat asja ei vahetand.
Oli ka kahtlus, et nr129 laseb veel läbi, aga pole praegu õiget tööriista. Eks hiljem näis
Nüüd tekkis uus probleem. Pump ei anna õiget survet. Õhu sai nigu igaltpoolt välja: pihustid lahti, tagasivoolust sai imeda niikaua kuni õhk väljas. Sai veel isegi mootorit veidi käiatud ja igatipidi katsetatud.
Pump nigu töötab, probleemi nigu et selles ei ole, aga samas ta ei anna nigu õiget survet, ja peamine, ei lähe käima. Ei tõmmates ei käiates.
(Tõmmates, sest keegi soovitas et tal sama mure lahenes ükskord opelil tõmmates, et kuidagi mingi õhk oli sees.)
Üks mõte on, et kas nr.52 võis kuidagi välja/paigast nihkuda selle ~1-1.5mm vahega mis tekkis kui nr.60 poldid lõdvaks keerasin?
Teoreetiliselt nr. 29 on nigu tihe pesa tal ümber (videode järgi aru saades) ehk loogiliselt ei tohiks selle taga probleem olla. Millimeetrist ei tohiks midagi paigast olla.
Kas võib olla et kuidagi mingi peenema häälestuse ära rikkund ja nüüd ei taha vedu võtta, või rikkus see 1 tihend surve ära? Kõik muu nigu timmis.
Teine mõte on kas on ehk vahet kas kui õhku voolikuga välja imed, et kas pihustid on kinni või lahti?
Meil olid esialgu kinni, õhk välja, siis tuli taibuhetk et äkki prooviks, et ehk on seal ka õhk vahel. Siis sai lahti keeratud ja käiatud.
Visuaalselt tundub et pole õiget survet. Nigu jookseb, mõni paremini kui teine aga ei purska nii nagu peaks.
Kasutan isikliku autot tööautona ja nüüd vähe täbarad lood, niiet igasugune targem mõte ja soovitus oodatud.
Tänud ette
pumba skeem
Passat B5 1.9 TDI 81kw 97a
Oli probleem ja sai lahti võtmata vahetatud kütusepumbal mõned tihendid.
Kõige suurem mehaanik pole, sai yuutuubi vaadatud ja veidi targema mehega sai koos jebitud.
Täpsemalt need neli mis pihustitesse jooksevad: (nr54)
Nr. 254 vahetatud ainult pealmine rõngas. Kuna sealkandis leket polnud siis tegin nagu vana tarkus - kui töötab - ära näpi.
Veidi edasi tuleb nr51. Sai vahetatud nii et nr60 poldid vedrupinge pealt maha + 1-1.5mm vahe max mis peale seda tuli. Vana kumm maha uus peale asi vask. Probleemi polnud, ilus puhas.
Andis küll peegli ja konksuga jebida, aga lõpuks timmis.
Midagi rohkemat ei timmind ja kõik sai kokku tagasi pandud nii nagu oli. Omast arust ühtegi reguleerivat asja ei vahetand.
Oli ka kahtlus, et nr129 laseb veel läbi, aga pole praegu õiget tööriista. Eks hiljem näis
Nüüd tekkis uus probleem. Pump ei anna õiget survet. Õhu sai nigu igaltpoolt välja: pihustid lahti, tagasivoolust sai imeda niikaua kuni õhk väljas. Sai veel isegi mootorit veidi käiatud ja igatipidi katsetatud.
Pump nigu töötab, probleemi nigu et selles ei ole, aga samas ta ei anna nigu õiget survet, ja peamine, ei lähe käima. Ei tõmmates ei käiates.
(Tõmmates, sest keegi soovitas et tal sama mure lahenes ükskord opelil tõmmates, et kuidagi mingi õhk oli sees.)
Üks mõte on, et kas nr.52 võis kuidagi välja/paigast nihkuda selle ~1-1.5mm vahega mis tekkis kui nr.60 poldid lõdvaks keerasin?
Teoreetiliselt nr. 29 on nigu tihe pesa tal ümber (videode järgi aru saades) ehk loogiliselt ei tohiks selle taga probleem olla. Millimeetrist ei tohiks midagi paigast olla.
Kas võib olla et kuidagi mingi peenema häälestuse ära rikkund ja nüüd ei taha vedu võtta, või rikkus see 1 tihend surve ära? Kõik muu nigu timmis.
Teine mõte on kas on ehk vahet kas kui õhku voolikuga välja imed, et kas pihustid on kinni või lahti?
Meil olid esialgu kinni, õhk välja, siis tuli taibuhetk et äkki prooviks, et ehk on seal ka õhk vahel. Siis sai lahti keeratud ja käiatud.
Visuaalselt tundub et pole õiget survet. Nigu jookseb, mõni paremini kui teine aga ei purska nii nagu peaks.
Kasutan isikliku autot tööautona ja nüüd vähe täbarad lood, niiet igasugune targem mõte ja soovitus oodatud.
Tänud ette
Viimati muutis J.Aru, 29 Jaan 2019, 20:16, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirjale mootori info lisamine, tulevikus otsinguga lihtsam leida
Põhjus: Pealkirjale mootori info lisamine, tulevikus otsinguga lihtsam leida
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
Kütusepump ei anna õiget survet
Kunagi oli sarnane probleem BMW pumbaga, mis on ehituselt sama, lihtsalt ei hakanud lööma peale tihendite vahetust. Ja arvan, et oli ka see nr. 52 paigast läinud, sai püsti keeratuna lahti võetud ettevaatlikult ja siis oli see nr. 52 külje peale liikunud. Tagasi kokku panne oli korras.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
- Telefon: +37256783211
- Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
- Asukoht: Vaasa, Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Kütusepump ei anna õiget survet
Tänud info eest.teet82 kirjutas: ↑15 Dets 2018, 18:35Kunagi oli sarnane probleem BMW pumbaga, mis on ehituselt sama, lihtsalt ei hakanud lööma peale tihendite vahetust. Ja arvan, et oli ka see nr. 52 paigast läinud, sai püsti keeratuna lahti võetud ettevaatlikult ja siis oli see nr. 52 külje peale liikunud. Tagasi kokku panne oli korras.
Eks peab lammutama jälle hakkama
Sai kiiruga ühe opeli kokku lappida, saan vähemalt seda laenata
Eks rõhutati asja eest et pingest ei tohi välja keerata vedrusid
Tagant alati hea targutada
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
- Telefon: +37256783211
- Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
- Asukoht: Vaasa, Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Kütusepump ei anna õiget survet
Oot ei saanudki nüüd aru. Praegu proovida ei saa, kuna auto laiali lammutatud.
Aga ennem kui kõik veel koos oli ja käima ei läind siis ühendasime pihusti voolikud ükshaaval läbi ja teistkorda kõik korraga.
Tulemus nagu mainitud oli et nigu pumpas, aga surve andis puudujääke.
Ei mäleta kas tagasivoolust just midagi erilist täheldas.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
- Telefon: +37256783211
- Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
- Asukoht: Vaasa, Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Kütusepump ei anna õiget survet
Njaa ingel [VW Bot: "Keel korda!"] pikk jutt, lühike jutt.teet82 kirjutas: ↑15 Dets 2018, 18:35Kunagi oli sarnane probleem BMW pumbaga, mis on ehituselt sama, lihtsalt ei hakanud lööma peale tihendite vahetust. Ja arvan, et oli ka see nr. 52 paigast läinud, sai püsti keeratuna lahti võetud ettevaatlikult ja siis oli see nr. 52 külje peale liikunud. Tagasi kokku panne oli korras.
Sai täna püsti keeratuna lahti võetud ettevaatlikult.
Toosama nr.52 oli oma õige kohapeal.
Kusjuures ta püsis veel nii ilusti pesas, et sai tükk aega otsitud, et äkki kukkus maha. Ei paistnud lihtsalt eriti välja.
Aga jutt selline et kui 52 oli paigas, mis võiks olla algne probleem?
Täna sai kõik peensusteni pilpaks ja puhastatud. Pärast ilusti suruõhuga kuivaks, tihendid vahetatud ja kokku tagasi.
Pole jõudnud veel külge tagasi ehitada, seisab nii nagu on praegu.
Edaspidine plaan on külge tagasi, esiots jääb laiali. Elektrivärk külge tagasi ja proovib kas läheb käima või mis ta täpselt teeb. Ei näe mõtet kokku lahti laduda koguaeg enne kui tööle saab
On kellegil häid mõtteid või ideid?
Või kas on veel midagi muud mis võis natuke paigast nihkuda kui vedrupingest lahti sai?
Pole nüüd kõige targem ütleja, aga kas on võimalik, et äkki mõni liikuv osa keeras ajastuse vähe nihkesse?
Pm nigu pump töötas ja lubas aga lihtsalt surve pole õige.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Kütusepump ei anna õiget survet
Tegemist arvata võib rootor pumbaga. Ehk kaotasid,,seibi plunzeri ja nuki plaadi vahelt ära. Kordades väiksem sissepritse surve,nagu kurtsid. Tekistades olukorda ,mis oli 1.6D.40 kw.mootoril.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
- Telefon: +37256783211
- Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
- Asukoht: Vaasa, Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Kütusepump ei anna õiget survet
Hmm. Plunzeri ja nuki plaadi vahelt. Ei meenu praegu nii hilja enam. Vbl homme targem.
Aga mida täpsemalt silmas pead?
Ei jaga väga eestikeelseid asjade nimetusi.
Jooniselt ka nigu Plungerit välja ei loe
Aiman et nuki plaat on too tugiplaat, aga mis seibi täpsemalt silmas pead?
Mõte on väga hea, tänud ette.
Edit: njmh. Unise peaga tõepoolest essugi ei jaga. Soovitus hea, aga seekord ei pruugi läbi minna.
Viimati muutis Aukswagen, 30 Dets 2018, 22:52, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
- Telefon: +37256783211
- Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
- Asukoht: Vaasa, Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Kütusepump ei anna õiget survet
Suured tànud. Asun uurima ja annan màrku kui targem.
Edit: viskasin just pilgu joonisele. Ei ole eriti abistav info.
Me ise panustasime ka selle peale, aga meie üllatuseks oli ta ilusti paigas. Polnud kuhugi kadund.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
- Telefon: +37256783211
- Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
- Asukoht: Vaasa, Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Kütusepump ei anna õiget survet
Igastahes. Sai pumba lahti uuesti peale seda kakutud, kõik seibid punnid vahetatud mis vähegi jonnida võiks.
Varsti paneb mootorile jälle külge ja vaatab kas läheb käima.
Märkid on paigas, kui käib siis arvuti sappa ja häälestama.
Kui ei, siis eks jebib edasi.
Huvitavaid mõtteid võib alati jagada.
Midagi juhtub/edeneb siis annan märku.
Varsti paneb mootorile jälle külge ja vaatab kas läheb käima.
Märkid on paigas, kui käib siis arvuti sappa ja häälestama.
Kui ei, siis eks jebib edasi.
Huvitavaid mõtteid võib alati jagada.
Midagi juhtub/edeneb siis annan märku.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
- Telefon: +37256783211
- Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
- Asukoht: Vaasa, Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Kütusepump ei anna õiget survet
Nonii Pulli ja nalja ka.
Tuli vähe korralikum kahtlus, et loogiliselt võttes ei tohiks midagi puru läind olla.
Tihend mida soovitasite vaadata oli lõppkokkuvõttes paigas ja asi korras.
Sai nüüd aega eile võtta, kokku laduda niipalju et aint radikas ja stange polnud külge pantud. Õhu sai välja, aga käima ei lähe.
Sai õhtupimeduses natuke tögada jebida, tuli kerge avastus, et äkki elektriliselt mingi per*e majas. (Mul oli aken lahti, auto katuse all. Keegi hea hing arvas vist et targem kinni panna. Äkki ajas lühisesse midagi)
Nii. Solenoid Nr.240 skeemil ei saa pinget peale.
Arvasin, et äkki läkski siis mõni kaitse läbi ja sellepärast ei löö survet.
Sai volkarist saksa hooldusraamatu välja jebida,
Elektrisk bränslepump. Kaitse 15. Aga mul pole seal mingit kaitset.
Asjad jäid sinnapaika.
Täna sõidan kohe sinna tagasi ja vaatan edasi.
Kui midagi välja ei nuputa kirjutasin igaksjuhuks siia ka.
Loodan et saab juba timmi
Tuli vähe korralikum kahtlus, et loogiliselt võttes ei tohiks midagi puru läind olla.
Tihend mida soovitasite vaadata oli lõppkokkuvõttes paigas ja asi korras.
Sai nüüd aega eile võtta, kokku laduda niipalju et aint radikas ja stange polnud külge pantud. Õhu sai välja, aga käima ei lähe.
Sai õhtupimeduses natuke tögada jebida, tuli kerge avastus, et äkki elektriliselt mingi per*e majas. (Mul oli aken lahti, auto katuse all. Keegi hea hing arvas vist et targem kinni panna. Äkki ajas lühisesse midagi)
Nii. Solenoid Nr.240 skeemil ei saa pinget peale.
Arvasin, et äkki läkski siis mõni kaitse läbi ja sellepärast ei löö survet.
Sai volkarist saksa hooldusraamatu välja jebida,
Elektrisk bränslepump. Kaitse 15. Aga mul pole seal mingit kaitset.
Asjad jäid sinnapaika.
Täna sõidan kohe sinna tagasi ja vaatan edasi.
Kui midagi välja ei nuputa kirjutasin igaksjuhuks siia ka.
Loodan et saab juba timmi
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 66 korda
Kütusepump ei anna õiget survet
Küünalde tuli hakkab süüdet sisse keerates põlema? Suretusklapile peaks otse ajust pinge peale tulema kui pole just mõnda salalülitit vahele tehtud.
-
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Kütusepump ei anna õiget survet
Kui suretusklapile vool peale ei tule, siis tõmba sinna otsejuhe akult.
Kui siis töötab ja ilma juhtmeta ei tööta, siis kontrolli armatuurialt releed nr. 109, sealt vibreerivad tavaliselt jooted lahti, see võib juhtuda ükskõik millal.
Igal eeskujulikul vw-diislimehel on see relee alati kaasas,
Kui siis töötab ja ilma juhtmeta ei tööta, siis kontrolli armatuurialt releed nr. 109, sealt vibreerivad tavaliselt jooted lahti, see võib juhtuda ükskõik millal.
Igal eeskujulikul vw-diislimehel on see relee alati kaasas,
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 66 korda
Kütusepump ei anna õiget survet
See relee ei ole armatuuriall Passatil vaid kapotiall aju karbis ning enamasti mingi teise numbriga. Suretusklapile otse juhtne vedamine ei pruugi aidata, kuna sel juhul peaks aju nö. tagurpidi toite saama. Kõige lihtsam kontroll ongi armatuuri vaadata süüte sisse keeramisel, kui eelsüüteküünla tuli süttib on ajul toide olemas, vastasel korral mitte ja tasuks releed hakata otsima.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
- Telefon: +37256783211
- Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
- Asukoht: Vaasa, Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Kütusepump ei anna õiget survet
Nonii kiitused.
Sai igast proovitud ja jõudnud samadele järeldustele.
Kõigepealt mure et ainult 1 pihusti pritsis. Kuigi õhk väljas.
Sai igast uuesti proovitud ja sai täna uuesti pumba lahti võtta. Uuesti üle kontrollida ja kokkupanna.
Siis üllatuseks hakkas nigu kõik 4 tööle.
Eelsüüde toimib.
Sain isegi proovi korral aku pealt käima.
Paari agaga.
Pöördeid ei näita enam.
Ja pöörded panevad suht lakke kui juhtme pealt käima panna.
Gaasipedaal ei reageeri üldse.
Praegusel momendil pole õhufiltrit ega radikat ühendatud.
Pigem kiirtestiks kas üldse pump töötab.
Täna praegu rohkem ei torgi. Tuul ja külm ja tuiskab.
+ autopood kinni juba.
Tänud kaasamõtlemise eest.
Loodab parimat.
Ausalt öeldes opelist kõrini juba,
Minu limusiin sõidab. Erm sõitis* palju paremini
Sai igast proovitud ja jõudnud samadele järeldustele.
Kõigepealt mure et ainult 1 pihusti pritsis. Kuigi õhk väljas.
Sai igast uuesti proovitud ja sai täna uuesti pumba lahti võtta. Uuesti üle kontrollida ja kokkupanna.
Siis üllatuseks hakkas nigu kõik 4 tööle.
Eelsüüde toimib.
Sain isegi proovi korral aku pealt käima.
Paari agaga.
Pöördeid ei näita enam.
Ja pöörded panevad suht lakke kui juhtme pealt käima panna.
Gaasipedaal ei reageeri üldse.
Praegusel momendil pole õhufiltrit ega radikat ühendatud.
Pigem kiirtestiks kas üldse pump töötab.
Täna praegu rohkem ei torgi. Tuul ja külm ja tuiskab.
+ autopood kinni juba.
Tänud kaasamõtlemise eest.
Loodab parimat.
Ausalt öeldes opelist kõrini juba,
Minu limusiin sõidab. Erm sõitis* palju paremini
-
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Kütusepump ei anna õiget survet
Kuid siiski oled sa jätnud mainimatta, milles üldse probleem seisnes, et sa pidid pumpa näppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
- Telefon: +37256783211
- Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
- Asukoht: Vaasa, Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Kütusepump ei anna õiget survet
Pump lekkis parasjagu. Tekkind lekked sõid lõdvikuid ja oli punane rida igalpool järgi.
Võisid päevas 20l vett sisse kallata ei näind lõppu ega otsa.
Nii lihtne oligi.
Edit:
Sai esialgselt telefoniga trükkida kui postituse tegin. Vahest kui ekraani ära kustutad laeb lehe uuesti ja sai otsast peale kirjutada. Tundub et läks meelest uuesti mainida.
Muud probleemi polnudki.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
- Telefon: +37256783211
- Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
- Asukoht: Vaasa, Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Kütusepump ei anna õiget survet
Jälle järjekordselt auto taga.
Stange on järjepidavalt maa külge jäätand. Peab seda meelitama hakkama.
Progress: mõned juhtmed veel ühendada, radikas ja muud mis raami küljes, tuled jne on küljes.
Sai isegi kliimarihma ringi vahetada kui juba laiali oli
(Hammasrihma vahetusel sai alles suht värskelt ringi vahetada kõik rihmad. V.a kliimarihm sest tookord läks meelest. Vana parasjagu kulund niiet sai täna pensile minna)
Plaan on et juhtmed asjad külge. Proovib käima. Kui pole lihtsalt mingi probleem aju omavahelises infopuuduses siis vahetab tolle relee ringi.
Too mees on ise ka üks vana volkarimees.
Siin piirkonnas niivana passatit olen vaid 2-3 näind.
Varuosasi pole väga nii kaugel soomes romukast võtta
Ideoloogiliselt ei tohiks siis enam rohkem probleemi olla.
Juba uurib kas kohalik varuosamees teab kedagi õige tarkvaraga siis saab viimase häälestuse ka paika.
Annan märku ka siin kui mingi probleem tuleb/või kui väga hästi läheb.
Alati ei pea ka sitasti minema
Stange on järjepidavalt maa külge jäätand. Peab seda meelitama hakkama.
Progress: mõned juhtmed veel ühendada, radikas ja muud mis raami küljes, tuled jne on küljes.
Sai isegi kliimarihma ringi vahetada kui juba laiali oli
(Hammasrihma vahetusel sai alles suht värskelt ringi vahetada kõik rihmad. V.a kliimarihm sest tookord läks meelest. Vana parasjagu kulund niiet sai täna pensile minna)
Plaan on et juhtmed asjad külge. Proovib käima. Kui pole lihtsalt mingi probleem aju omavahelises infopuuduses siis vahetab tolle relee ringi.
Too mees on ise ka üks vana volkarimees.
Siin piirkonnas niivana passatit olen vaid 2-3 näind.
Varuosasi pole väga nii kaugel soomes romukast võtta
Ideoloogiliselt ei tohiks siis enam rohkem probleemi olla.
Juba uurib kas kohalik varuosamees teab kedagi õige tarkvaraga siis saab viimase häälestuse ka paika.
Annan märku ka siin kui mingi probleem tuleb/või kui väga hästi läheb.
Alati ei pea ka sitasti minema
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
- Telefon: +37256783211
- Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
- Asukoht: Vaasa, Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Kütusepump ei anna õiget survet
Asi sealmaal et uurin releesid.
Veidrad omapärad.
Niisama käima ei lähe.
Eelsüüdet näitab ilusti.
Akult suretusklapile siis läheb käima.
Pöörded lähevad lakke.
Juhtme suretuselt lahti võtta siis käib edasi normaalselt aga pöördeid ei näita. Vahest korraks näitab 3 tonni kandis siis kustub jälle ära
Kapotiall kastis ei olnud toda releed.
Uurib salongis olevaid.
Sai ka hooldusraamatuid sirvida aga see mingi rootsist tulnud mudel.
Mõned kaitsmed teevad hoopistükkis muud kui raamatus märgitud.
Eriti pull see et kõik kolm kaitset mis märgitud nigu mootoritehnika ei olnud ühtegi kaitset nendes kohtades.
Kuidagi teisiti sätitud või mida värki
Kõlab kõik nagu kahtlane elektrivärk.
Volkarimiest ka täna veel kätte ei saanud.
Nigu oleks ikka relee, aga siin paljud väidavad et kui eelsüüde toimib siis releed pole mõtet torkida.
Veidrad omapärad.
Niisama käima ei lähe.
Eelsüüdet näitab ilusti.
Akult suretusklapile siis läheb käima.
Pöörded lähevad lakke.
Juhtme suretuselt lahti võtta siis käib edasi normaalselt aga pöördeid ei näita. Vahest korraks näitab 3 tonni kandis siis kustub jälle ära
Kapotiall kastis ei olnud toda releed.
Uurib salongis olevaid.
Sai ka hooldusraamatuid sirvida aga see mingi rootsist tulnud mudel.
Mõned kaitsmed teevad hoopistükkis muud kui raamatus märgitud.
Eriti pull see et kõik kolm kaitset mis märgitud nigu mootoritehnika ei olnud ühtegi kaitset nendes kohtades.
Kuidagi teisiti sätitud või mida värki
Kõlab kõik nagu kahtlane elektrivärk.
Volkarimiest ka täna veel kätte ei saanud.
Nigu oleks ikka relee, aga siin paljud väidavad et kui eelsüüde toimib siis releed pole mõtet torkida.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
- Telefon: +37256783211
- Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
- Asukoht: Vaasa, Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Kütusepump ei anna õiget survet
Eelsüüde olemas.J.Aru kirjutas: ↑10 Jaan 2019, 17:29See relee ei ole armatuuriall Passatil vaid kapotiall aju karbis ning enamasti mingi teise numbriga. Suretusklapile otse juhtne vedamine ei pruugi aidata, kuna sel juhul peaks aju nö. tagurpidi toite saama. Kõige lihtsam kontroll ongi armatuuri vaadata süüte sisse keeramisel, kui eelsüüteküünla tuli süttib on ajul toide olemas, vastasel korral mitte ja tasuks releed hakata otsima.
Eelsüüte ajal sai isegi pinget mõõta igaksjuhulks.
Igaksjuhuks sai ka ikkagist releesid piiluda.
Kapotiall ajukarpis kõik timm. Aga 109 ei olnud.
Salongis on ka taga all peidus üks 213. Üks 213 on ka ilusti välja toodud.
Sai paljusid releesid võrrelda tollega mis poest osta sai ja ükski kontakt polnud isegi mitte sama kontaktiga.
Nüüd järeldus et ju siis sai vale relee sebida äkki?
Sai kõik olemasolevad relee nr.d kiire google sappa ja ei leidnud midagi ligidast.
No ingel [VW Bot: "Keel korda!"] pea hakkab täna järgi andma juba
Vend(loe eelmine omanik) ei osand selle relee kohta midagi öelda. Arvas et juhiistme all on teine kompuuter veel, et äkki tuleb kompuutrist otse mingeid lülitussignaale ecule.
Veel google rõõmu. "Pöördeid ei näita" on märgatud et seostatakse meie armsa 109ga. Seal pidi vahest mitu funktsiooni olema.
Pedaal ei reageeri see on äkki ka tore punkt. Ei ole veel otsind.
Kuigi väga tark selle kohapealt pole.
Nüüd vaja koju sõita. Äkki hommikul mõtted paremad.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 66 korda
Kütusepump ei anna õiget survet
Korralik pudru ja kapsad Rohelise või sinise valgustusega salongis või veel parem kas ühe või kahe pistikuga aju? Aju relee on siiski Passatil ajukarbis, vähemalt mina olen küll kõigil sealt leidnud. Autodata väidab, et pesa 1 ja relee nr 219. Samas väga kahtlane, et nagu mingi osa ajust toimiks ja mingi mitte... Jalgade all on aju mis juhib kesklukku, elektriaknaid jne. salongielektrit ehk sinu muresse 99.9% tõenäosusega ei puutu. Hea oleks vaadata mootori ajust veakoode.
Edit: Eeldades, et sul on ühe pistikuga aju siis toited peaksid olema mootoriaju klemmidel 23, 45, 68, 38 (vist peaks süütega lülitatav 12v olema), 42 (annab aju peareleele lülitus signaali), mass 1, 24, 46. Suretusklapp tuleb otse aju klemmilt 53. Vaata pumba kolme klemmiga pistik korralikult üle, kogemus kus küll süüte regullimise klapil oli juhe rüü sees katki, pealtnäha oli juhe igati korralik, võibolla sul suretusklapiga sama teema. Samas see ei seleta muid anomaaliaid (eeldades, et ülejäänud pumba juhtmetega mingit jama pole).
Edit: Eeldades, et sul on ühe pistikuga aju siis toited peaksid olema mootoriaju klemmidel 23, 45, 68, 38 (vist peaks süütega lülitatav 12v olema), 42 (annab aju peareleele lülitus signaali), mass 1, 24, 46. Suretusklapp tuleb otse aju klemmilt 53. Vaata pumba kolme klemmiga pistik korralikult üle, kogemus kus küll süüte regullimise klapil oli juhe rüü sees katki, pealtnäha oli juhe igati korralik, võibolla sul suretusklapiga sama teema. Samas see ei seleta muid anomaaliaid (eeldades, et ülejäänud pumba juhtmetega mingit jama pole).
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
Kütusepump ei anna õiget survet
Ei jõua praegu süveneda sellesse teemasse, juttu päris palju siin.. Aga on ka ise pandud käima sama ajastu autosid otse suretusklapile voolu andes kui relee vigane ja siis käibki lihtsalt tühikäigul, gaasipedaal ei tööta. Ehk siis mingi osa ajust/pumbast on ilma toiteta ikkagi, ElsaWin annaks õige skeemi võib-olla. Aga huvitav, et pöörded lakke lööb vahepeal, kas pumba kaas/elektroonika osa on ära liigutatud paigast?
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
- Telefon: +37256783211
- Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
- Asukoht: Vaasa, Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Kütusepump ei anna õiget survet
Njaa, sorry. Viimane ots aint 10-23 tööl kuna vahepeal suutsin korra haige olla ja kombinatsioon sellest + autotaga targutamisest.
Moistus juba natuke pudru ja kapsad kahepeale.
Njaa 219 on ajukarbis ilusti olemas. Eile sai kiire pilgu peale visatud, kate maha, kontakte piiluda. Päris hulluks ei läinud. Teiesel vennal siin oli mingi kinnisidee et tema leidis netist oige relee, aga too ei istu sinna pessa.
Loppude lopuks mitte ukski relee autos ei sobind tema ostetuga irw.
Aga jh, 219. natuke olid kontaktosad seest tiba kulund, sai hästi peen liivapaberiga kergelt ule käia.
Praegu ise seal ei ole, aga ta viskab 2a testkoormuse taha ja kontrollib.
kui ongi läbi siis toenaoliselt teema lukku. Aga vbl su teine jutu pool hoopis aitab. Alati targem kontrollida
Korraks sai kull lahti votta, et vaadata kas ilusti paigas on. Minuteada ei tohiks probleemi olla, aga kui väga peen täpiteadus on siis voibolla on väike nihe kuskil sees.
Viskab teise pilgu peale.