Mure ühe passatiga, 2,0 103kw kahe nukkvõlliga mootor manuaalkasti otsas. Auto osteti juba sellise probleemiga aga algselt ei pööratud üldse tähelepanu. Nimelt on minek väga uimane. Algselt sai vaadatud geomeetria liikuvust ja see oli täiesti olematu, kuigi vaakum tuli peale. Sai võetud turbo maha ning geomeetria ei saanudki liikuda, kuna vaakumklapp oli keeratud põhimõtteliselt nii lühikeselt kui võimalik. Kui vaakum klapp sai küljest võetud, siis oli tunda, et geomeetria takerdus mõne koha peal veidikene. Sai võetud lahti ja ära pestud ultraheli pesuris. Turbo ise tundus muidu viisakas, labad head, ristilõtk minimaalne ja pikilõtku polnud. Nüüd sai vaakumklapp keeratud niiöelda tunde järgi paika, et geomeetria liiguks omas ulatuses vaakumiga. Klapp hoiab ise ka vaakumit ilusti. Kuid küsimus, kuidas saada see vaakumklapi reguleering täpselt paika nüüd? Minek on hetkel ka ikka üsna kehva ning suitseb samuti pööretepeal. Võibolla on ka mitu erinevat probleemi kokku mure allikaks aga üks asi korraga.
Vag-com kaabel streigib, sai teise kaabliga mõned näidud jäädvustatud. Üks pihusti ka rohkem miinuses, kuid samas mitte katastroofiliselt nüüd.
Turbo rõhu logid tehtud 1-4 käiguga kiirendades ja rõhud väga paigast.
Passat 2,0 103kw turbo probleem / vaakumklapi reguleerimine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Passat 2,0 103kw turbo probleem / vaakumklapi reguleerimine
Viimati muutis ivorturb12, 25 Sept 2019, 18:55, muudetud 3 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Passat 2,0 103kw turbo probleem / vaakumklapi reguleerimine
Keera mutrid lahti, pane -0.8Bar vaakumit ja siis keera mutrid vastu.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 22 Dets 2018, 08:17
- Auto: VW TOURAN
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat 2,0 103kw turbo probleem / vaakumklapi reguleerimine
Ei tea täpset mootori koodi aga endal sai paika pandud CR mootoril järgnevalt.
-Kruvikeerajaga level alla lükatud ja loetud samal ajal anduri millivolte.
-Reguleeritud et alumises asendis stopperi vastas oleks lugem 760-770mv
--vabastades turboactuatori oli ülemises asendis oli lugem 3100 juures.
- Kõik toimis sai katsetatud ja isegi pool pööret muudatust stopperkruvil viis avariiresiimi sest lugem on väga tundlik.
Engine ID CFHC CFFB CFGB CLLA CFFA CFGC
Select diagnostic function:
– Click the “011 - Measured values” button on the display.
– In the selection list, select “Positioner for high pressure turbocharger,
actual raw voltage” and switch until measured value
is displayed.
– Connect hand vacuum pump - VAS 6213- to vacuum unit.
– Observing the displayed measured value, set a voltage of
760 mV by causing a vacuum of max. 0.65 bar.
– Slowly screw the locknut-B- of the control rod downwards by
hand. Adjusting lever is resting on the lower »stop«.
– Counterhold locknut-B- and screw securing nut-A- onto the
control rod towards the adjusting lever. Tighten slightly with a
ring spanner 10x12 - T10423- .
– Allow partial vacuum to escape from the vacuum unit.
– Observe displayed measured value; value at normal pressure
should be set at 3,000 … 3,400 mV.
-Kruvikeerajaga level alla lükatud ja loetud samal ajal anduri millivolte.
-Reguleeritud et alumises asendis stopperi vastas oleks lugem 760-770mv
--vabastades turboactuatori oli ülemises asendis oli lugem 3100 juures.
- Kõik toimis sai katsetatud ja isegi pool pööret muudatust stopperkruvil viis avariiresiimi sest lugem on väga tundlik.
Engine ID CFHC CFFB CFGB CLLA CFFA CFGC
Select diagnostic function:
– Click the “011 - Measured values” button on the display.
– In the selection list, select “Positioner for high pressure turbocharger,
actual raw voltage” and switch until measured value
is displayed.
– Connect hand vacuum pump - VAS 6213- to vacuum unit.
– Observing the displayed measured value, set a voltage of
760 mV by causing a vacuum of max. 0.65 bar.
– Slowly screw the locknut-B- of the control rod downwards by
hand. Adjusting lever is resting on the lower »stop«.
– Counterhold locknut-B- and screw securing nut-A- onto the
control rod towards the adjusting lever. Tighten slightly with a
ring spanner 10x12 - T10423- .
– Allow partial vacuum to escape from the vacuum unit.
– Observe displayed measured value; value at normal pressure
should be set at 3,000 … 3,400 mV.