Passat 2,0 103kw turbo probleem / vaakumklapi reguleerimine

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
ivorturb12
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Passat 2,0 103kw turbo probleem / vaakumklapi reguleerimine

Lugemata postitus Postitas ivorturb12 » 25 Sept 2019, 18:53

Mure ühe passatiga, 2,0 103kw kahe nukkvõlliga mootor manuaalkasti otsas. Auto osteti juba sellise probleemiga aga algselt ei pööratud üldse tähelepanu. Nimelt on minek väga uimane. Algselt sai vaadatud geomeetria liikuvust ja see oli täiesti olematu, kuigi vaakum tuli peale. Sai võetud turbo maha ning geomeetria ei saanudki liikuda, kuna vaakumklapp oli keeratud põhimõtteliselt nii lühikeselt kui võimalik. Kui vaakum klapp sai küljest võetud, siis oli tunda, et geomeetria takerdus mõne koha peal veidikene. Sai võetud lahti ja ära pestud ultraheli pesuris. Turbo ise tundus muidu viisakas, labad head, ristilõtk minimaalne ja pikilõtku polnud. Nüüd sai vaakumklapp keeratud niiöelda tunde järgi paika, et geomeetria liiguks omas ulatuses vaakumiga. Klapp hoiab ise ka vaakumit ilusti. Kuid küsimus, kuidas saada see vaakumklapi reguleering täpselt paika nüüd? Minek on hetkel ka ikka üsna kehva ning suitseb samuti pööretepeal. Võibolla on ka mitu erinevat probleemi kokku mure allikaks aga üks asi korraga.
Vag-com kaabel streigib, sai teise kaabliga mõned näidud jäädvustatud. Üks pihusti ka rohkem miinuses, kuid samas mitte katastroofiliselt nüüd.
Turbo rõhu logid tehtud 1-4 käiguga kiirendades ja rõhud väga paigast.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis ivorturb12, 25 Sept 2019, 18:55, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Passat 2,0 103kw turbo probleem / vaakumklapi reguleerimine

Lugemata postitus Postitas R36 » 25 Sept 2019, 19:02

Keera mutrid lahti, pane -0.8Bar vaakumit ja siis keera mutrid vastu.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

keimo2007
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Dets 2018, 08:17
Auto: VW TOURAN
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 2,0 103kw turbo probleem / vaakumklapi reguleerimine

Lugemata postitus Postitas keimo2007 » 19 Okt 2019, 22:47

Ei tea täpset mootori koodi aga endal sai paika pandud CR mootoril järgnevalt.
-Kruvikeerajaga level alla lükatud ja loetud samal ajal anduri millivolte.
-Reguleeritud et alumises asendis stopperi vastas oleks lugem 760-770mv
--vabastades turboactuatori oli ülemises asendis oli lugem 3100 juures.
- Kõik toimis sai katsetatud ja isegi pool pööret muudatust stopperkruvil viis avariiresiimi sest lugem on väga tundlik.

Engine ID CFHC CFFB CFGB CLLA CFFA CFGC

Select diagnostic function:
– Click the “011 - Measured values” button on the display.
– In the selection list, select “Positioner for high pressure turbocharger,
actual raw voltage” and switch until measured value
is displayed.
– Connect hand vacuum pump - VAS 6213- to vacuum unit.
– Observing the displayed measured value, set a voltage of
760 mV by causing a vacuum of max. 0.65 bar.
– Slowly screw the locknut-B- of the control rod downwards by
hand. Adjusting lever is resting on the lower »stop«.
– Counterhold locknut-B- and screw securing nut-A- onto the
control rod towards the adjusting lever. Tighten slightly with a
ring spanner 10x12 - T10423- .
– Allow partial vacuum to escape from the vacuum unit.
– Observe displayed measured value; value at normal pressure
should be set at 3,000 … 3,400 mV.

Vasta

Mine “Diislid”