1.9 TDI 81kw EGR kahjutuks (Passat B5)
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
- Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Tartu linn
- Tänanud: 19 korda
1.9 TDI 81kw EGR kahjutuks (Passat B5)
Tervist.
On plaanis EGR kahjutuks teha mootoril. Minu arusaam ja teiste kogemused teavad rääkida, et tuleb mingi lehtmetalli tükiga sisselaskekollektori küljes olev klapiavaus pimedaks teha ning vaakumlõdvikule polt ette panna. Kas piisaks ainult vooliku pimedaks tegemisest? Kas ajust tuleks välja programmeerida (kuigi klapp ise on mehhaaniline, aga andmed võivad näiteks õhulugejas muutuda)? Ma oleks tänulik, kui keegi pisikese ülevaate kirjutaks, mida ja miks.
1.9 TDI 81kw, 1998. a. Passat B5
Tänan!
// Loogika ütleb, kui heitgaase peale ei tule enam, siis on õhukogus suurem silindris, mis tähendab üldjoones väiksemat kütuse etteannet, võrreldes sellega, kui see oleks heitgaasidega segamini? Parandage palun mind, kui eksin.
On plaanis EGR kahjutuks teha mootoril. Minu arusaam ja teiste kogemused teavad rääkida, et tuleb mingi lehtmetalli tükiga sisselaskekollektori küljes olev klapiavaus pimedaks teha ning vaakumlõdvikule polt ette panna. Kas piisaks ainult vooliku pimedaks tegemisest? Kas ajust tuleks välja programmeerida (kuigi klapp ise on mehhaaniline, aga andmed võivad näiteks õhulugejas muutuda)? Ma oleks tänulik, kui keegi pisikese ülevaate kirjutaks, mida ja miks.
1.9 TDI 81kw, 1998. a. Passat B5
Tänan!
// Loogika ütleb, kui heitgaase peale ei tule enam, siis on õhukogus suurem silindris, mis tähendab üldjoones väiksemat kütuse etteannet, võrreldes sellega, kui see oleks heitgaasidega segamini? Parandage palun mind, kui eksin.
Viimati muutis Attachment, 26 Nov 2019, 19:41, muudetud 2 korda kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3386
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 716 korda
- Tänatud: 97 korda
1.9 TDI 81kw EGR kahjutuks (Passat B5)
Vaakum voolik läbi lõigata ja plastik pulk sinna sisse surada niiet lõikekoha vahele jääks pime.
Näeb kenam välja kui niisama üks lahtine egr klapi ots ja polt voolikus!
Kogemus, et natuke kauem läheb mootor soojemaks ja midagi veel mida mu vana pea ei mäleta!
Näeb kenam välja kui niisama üks lahtine egr klapi ots ja polt voolikus!
Kogemus, et natuke kauem läheb mootor soojemaks ja midagi veel mida mu vana pea ei mäleta!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
1.9 TDI 81kw EGR kahjutuks (Passat B5)
Ma igatahes oma autol tegin selle korda, oli samuti vaakumvoolikule polt sisse keeratud.
Vahetusse läks ka N-klapp ja siis sain korda
Aga ilmselt aitab Youtuub sind paremini, pane "vw 1,9 egr delite" ..ja küll siis juba tuleb.
Vahetusse läks ka N-klapp ja siis sain korda
Aga ilmselt aitab Youtuub sind paremini, pane "vw 1,9 egr delite" ..ja küll siis juba tuleb.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
- Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Tartu linn
- Tänanud: 19 korda
1.9 TDI 81kw EGR kahjutuks (Passat B5)
Kuidas sisselaset kõige paremini šlakist puhastada? Vana hea põletamine suruõhu ja leeklambiga küll, aga kuidas teha n.ö järeltöötlust, et võimalikult siledaks ja puhtaks pind saada?
-
- Veteran
- Postitusi: 3386
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 716 korda
- Tänatud: 97 korda
1.9 TDI 81kw EGR kahjutuks (Passat B5)
Mehhaaniliselt alustades sellise ja vastava kena tööriistaga mis kollektorisse mahub.
Mõttetu töö kui just kõike muud ka ei tee voolavaks ja ei hakka jõudu juurde hankima kuidagi.
https://www.stokker.ee/lamell-lihvketas ... o/24621046
Mõttetu töö kui just kõike muud ka ei tee voolavaks ja ei hakka jõudu juurde hankima kuidagi.
https://www.stokker.ee/lamell-lihvketas ... o/24621046
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
1.9 TDI 81kw EGR kahjutuks (Passat B5)
Brake Cleaner aitab lahustada sisselaske kollektorit ja ka muid pindasi pigist ja nögist
Sisselaske saad suuremast nögist puhtaks kruvika otsaga vaiksel tegutsedes ja cleaneriga loputades.
Sisselaske saad suuremast nögist puhtaks kruvika otsaga vaiksel tegutsedes ja cleaneriga loputades.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
- Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Tartu linn
- Tänanud: 19 korda
1.9 TDI 81kw EGR kahjutuks (Passat B5)
See põletamine ei ole hea variant, sest võib kolde pinna, mis kinnitub plokile, laineliseks lüüa ja siis lihtsalt jääb lekkima koos tihendiga?
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
1.9 TDI 81kw EGR kahjutuks (Passat B5)
BreakCleaner teeb töö ära. Kuumust andes - eks see tegelikult saab niigi vastu mootoriplokki kuuma, ei tohiks nüüd nii hull olla....
Aga EGR delete puhul sellel vanal masinal piisab lihtsalt metallplaadist.
Aga EGR delete puhul sellel vanal masinal piisab lihtsalt metallplaadist.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
1.9 TDI 81kw EGR kahjutuks (Passat B5)
Kui sisselase tule ja keemiaga enam-vähem puhas aga tahad täiesti haljaks saada, siis mina isiklikult olen teinud järgmiselt: tavaline tross...kasvõi mopeedi gaasitross, umbes 30 cm pikk. Harutad ta otsast haraliseks, nagu pudelihari, teistotsapidi trelli otsa ja lasedki sellega kollektori seest haljaks.