Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: GTI, J.Aru, dellu

Vasta
teet82
Huviline
Postitusi: 377
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki

Lugemata postitus Postitas teet82 » 11 Jaan 2021, 20:12

Autoks B7 Passat 2.0TDI CR 125kW, mootorikoodi jään hetkel võlgu. Autol on hammasrihmal pooled hambad maas. Ei tuvastanud, et midagi oleks kinni jooksnud kuskil. Enamus nookureid on pooleks.
Kas kellelgi on kogemusi seda tüüpi mootoritega, kui suured on kahjustused? Kas nukkvõllidel võib nukid paigast keerata, klapid kõverad jne.. Teatavasti ju vanemat tüüpi 2.0 PD mootoritel piisab tavaliselt uutest nookuritest ja sõidab edasi.

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1825
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 27 korda

Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 11 Jaan 2021, 21:19

Mootori tüüp on CFGB. Palju selle rihmaga lastud oli ka?
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

teet82
Huviline
Postitusi: 377
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki

Lugemata postitus Postitas teet82 » 11 Jaan 2021, 22:41

Seda ei oska öelda, kliendi auto.
Ta ise polevat kunagi vahetanud ja ühtegi kirja rihma peal ei näinud enam, seega vist päris vana.

links
Klubiline
Postitusi: 681
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Audi A4 B5 1.8T
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 51 korda

Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki

Lugemata postitus Postitas links » 11 Jaan 2021, 22:54

Palju ls?
Sital ajal on küpsis ka kringel ja kärbes liha. Kui mingi totrus on muutunud rutiiniks, siis mida
absurdsem on see totrus, seda raskem on teda välja juurida. Ärge tehke, mida teate, vaid teadke, mida teete!

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1162
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 17 korda

Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 12 Jaan 2021, 07:03

Kui kliendil palju raha siis kaas maha ja remontima. Muul juhul on auto vaid varuosadeks müüa.

MartenL
Huviline
Postitusi: 413
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 28 korda

Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki

Lugemata postitus Postitas MartenL » 12 Jaan 2021, 07:42


teet82
Huviline
Postitusi: 377
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki

Lugemata postitus Postitas teet82 » 12 Jaan 2021, 09:09

Läbisõit kellal on 347000km.
Vaatasin nüüd põhjalikumalt ja nukkvõllid on ikkagi ära keeranud paigast, süvendid plokikaanepoltide keeramiseks pole samal ajal õiges kohas. Ja ühel nukkvõllil peaks olema hammasratas kaheosaline "vedruga" , lôtku tihendamiseks. Seal on puudu see üks hammasratta pool ja ei paista kusagil. Äkki siis on ära võetud kunagi, sest pole olnud spetsiaaltööristasid paigalduseks või polegi kõigil seda juba tehasest.
Sellise jama korral vist tõesti mõttekam teine mootor panna.
Viimati muutis teet82, 12 Jaan 2021, 09:12, muudetud 1 kord kokku.

rendoqoz
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 02 Apr 2014, 14:08
Skype: rendoqoz
Auto: Audi A4
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki

Lugemata postitus Postitas rendoqoz » 12 Jaan 2021, 13:21

MartenL kirjutas:
12 Jaan 2021, 07:42
Kas lihtsam ei oleks teine toorik mootor vahele tõsta?
https://www.xdalys.lt/en/engine-vw-pass ... el-engines

https://www.xdalys.lt/en/engine-20-tdi- ... el-engines
Võib uurida ka https://rrr.lt/en/search?q=CFGB

teet82
Huviline
Postitusi: 377
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki

Lugemata postitus Postitas teet82 » 12 Jaan 2021, 19:44

Sai plokikaas kontrolli saadetud ja väidetavalt enamus klappe viga saanud. Lähevad siis uued klapid, nukkvõllid, nookurid ja tõukurid. Lisaks siis hammasrihmakomplekt ja erinevad tihendid, kokku kisub 1500EUR kanti koos tööga.Tõenäoliselt oleks tulnud odavam teine mootor peale panna koos uue õli ja rihmakomplektiga, aga omanik väga ei usu nendesse lammutuse mootoritesse ja on remondiga nõus.
Samas on need B-varuosad kohati prügi. Samast kohast tuli kunagi üks KIA nukkvõll. Enne mind prooviti paar kuud käima saada ja ma sain ka paar korda lahti-kokku lapata seda mootorit. Viimases hädas mõõtsin kellaga üle nukkide profiilid ja kuju oli täiest vale, klapid ainult korraks läksid kinni. Arusaamatu kes ja kus selliseid asju toodab.
Viimati muutis teet82, 12 Jaan 2021, 19:50, muudetud 1 kord kokku.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1162
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 17 korda

Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 12 Jaan 2021, 20:59

Pihusteid ei lasd stendida? Kui kõik nagunii laiali? Seal kannataks veel päris palju teha. Õlifiltri kopsiku tihendid ka ära vahetada jne üks tegemine. Kui kap siis juba korralikult.

Vasta

Mine “Diislid”