T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru

Vasta
ivorturb12
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused

Lugemata postitus Postitas ivorturb12 » 21 Juun 2022, 17:40

Autoks 2006a T5 BPC mootoriga (128kw, ilma tahmafiltrita). Autol kepsusaaled otsas, väntvõll rikutud, turbo haiget saanud, ülemises otsas vigastusi.
Eestist hetkel täpselt sellist mootorit leida ei ole õnnestunud.
Küll oleks saada 96kw BNZ (peaks olema tahmafiltriga mootor), täiskomplektne mootor, ainsa asjana kliimapump ja käigukast mootoriruumis asuvast ära võetud.
Kas keegi on neid mootoreid omavahel vahetanud või oskab öelda mis, mis erinevused üldse 96kw ja 128kw on?

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2118
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Jetta 1.6 TD 51kw, Vento 1.9 TDI 66KW(76kw), Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf VI 1.6 PD TDi77kw.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 15 korda

T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 21 Juun 2022, 18:06

Kindel on see et juhtme pistiku ,,aju,, on teine . Sealt hakkab argnema elektri jama.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7645
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 187 korda
Kontakt:

T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused

Lugemata postitus Postitas R36 » 21 Juun 2022, 19:26

Ei oska hiliste aastate kohta öelda kuid esimese otsa omadel vahe turbos ja softis ainult.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

teet82
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 17 korda

T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused

Lugemata postitus Postitas teet82 » 21 Juun 2022, 20:38

Siin keegi väidab, et pihustid ka erinevad:
https://www.vwt4forum.co.uk/threads/dif ... r.1594130/

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7645
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 187 korda
Kontakt:

T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused

Lugemata postitus Postitas R36 » 21 Juun 2022, 21:53

25tdi.png
BNZ ja BPC erinevus on kolvides. Kepsud, vänt, saaled jne... Sama.
Plokikaaned BNZ ja BPC sama.
Pihustid erinevad
Turbod erinevad.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

ivorturb12
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused

Lugemata postitus Postitas ivorturb12 » 24 Juun 2022, 15:03

Tänud vastuste eest!
Pihustit saab vanalt originaalmootorilt võtta ja ringi tõsta, sellega pole probleemi.
BNZ mootoril on ka EGR jahuti, originaalmootoril ei ole, need asjad tuleb ümber tõsta.
Mis vahe nendel turbodel on, kui keegi oskab täpsemalt öelda?

dub1
Huviline
Postitusi: 1321
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 27 korda

T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused

Lugemata postitus Postitas dub1 » 24 Juun 2022, 20:50

ivorturb12 kirjutas:
24 Juun 2022, 15:03
Tänud vastuste eest!
Pihustit saab vanalt originaalmootorilt võtta ja ringi tõsta, sellega pole probleemi.
BNZ mootoril on ka EGR jahuti, originaalmootoril ei ole, need asjad tuleb ümber tõsta.
Mis vahe nendel turbodel on, kui keegi oskab täpsemalt öelda?
Äkki see plokki küljes olev jalg milles on õlikanalid turbole.
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 276
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 22 korda

T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 25 Juun 2022, 10:49

dub1 kirjutas:
24 Juun 2022, 20:50
ivorturb12 kirjutas:
24 Juun 2022, 15:03
Tänud vastuste eest!
Pihustit saab vanalt originaalmootorilt võtta ja ringi tõsta, sellega pole probleemi.
BNZ mootoril on ka EGR jahuti, originaalmootoril ei ole, need asjad tuleb ümber tõsta.
Mis vahe nendel turbodel on, kui keegi oskab täpsemalt öelda?
Äkki see plokki küljes olev jalg milles on õlikanalid turbole.
Kas sa pead silmas, et see on eraldi jupp? Minu teada mitte. Uurisin ise ka mingi aeg seda, et kui kerge on bnz mootorit ehitada 128kw mootoriks kasutades siis volksu enda juppe. Kuskil välismaa foorumis oli sellest pikalt juttu ja see on raskem kui esialgu tunduda võib. Päris paljud jupid on erinevad.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

dub1
Huviline
Postitusi: 1321
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 27 korda

T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused

Lugemata postitus Postitas dub1 » 25 Juun 2022, 17:35

JaanusVambola kirjutas:
25 Juun 2022, 10:49
dub1 kirjutas:
24 Juun 2022, 20:50
ivorturb12 kirjutas:
24 Juun 2022, 15:03
Tänud vastuste eest!
Pihustit saab vanalt originaalmootorilt võtta ja ringi tõsta, sellega pole probleemi.
BNZ mootoril on ka EGR jahuti, originaalmootoril ei ole, need asjad tuleb ümber tõsta.
Mis vahe nendel turbodel on, kui keegi oskab täpsemalt öelda?
Äkki see plokki küljes olev jalg milles on õlikanalid turbole.
Kas sa pead silmas, et see on eraldi jupp? Minu teada mitte. Uurisin ise ka mingi aeg seda, et kui kerge on bnz mootorit ehitada 128kw mootoriks kasutades siis volksu enda juppe. Kuskil välismaa foorumis oli sellest pikalt juttu ja see on raskem kui esialgu tunduda võib. Päris paljud jupid on erinevad.
Ei ole eraldi jupp.
Plokki külge valatuna vms juba kohe.

Mul mu enda buss oli algselt 128kw AXE. Nüüd juba aasta olnud BNZ.
Lasin BNZ il tahmafiltri välja kirjutada ja rõhku tõsta ja kütet peale keerata... Võiks öelda et nüüd väga 128kw alla ei jää.
Olen veel ise mõelnud, et võiks lasta mootoris sees asju kergendada(väntvõll ja kepsud nt), Samuti võiks nukkvõll olla vähe kangem(kusagilt meelde jäänud, et axe oma on suurema tõusuga kui BNZ oma)
VäikeWürst - VW

teet82
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 17 korda

T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused

Lugemata postitus Postitas teet82 » 25 Juun 2022, 19:12

Seda tüüpi mootoritel on kaks täiesti erinevat turbot kasutusel, ühel tulevad õlikanalid alt sisse ja teisel külje pealt, sellest tingituna peab ka mootoriplokk erinev olema. Puhtalt google põhjal on plokk ja turbo õlikanalite asetus sama nendel mootoritel. Seega peaks saama neid ringi tõsta ja erinevus äkki näiteks kodade suuruses.
Turbo õhu sissevõtu poolele läheb poltidega veel üks flants ja mäletan, et kunagi oli mingi suuruste erinevus nendega, vana flants ei sobinud uue turboga.

Vasta

Mine “Diislid”