Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Krix
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 28 Dets 2003, 20:12
Auto: VW Golf 5 1,9TDI DSG 2009
Asukoht: Tallinn

Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas Krix »

Tere!


Püüdsin foorumist otsida, kuid sarnase sümptomiga klobina kohta ei leidnud. Seega teen siis probleemile uue teema.


Nimelt külmalt käivitades tekib mootorisse kuuldav klobin, nagu keegi taoks rauda vastu rauda.
Kui panen õhtul auto seisma ning hommikul käivitan, siis kestab umbes 10-15 sekundit. Seejärel kaob klobin ära ning rohkem sooja mootoriga ei tule.

Eile jätsin auto seisma kell 15.00 ning täna käivitasin umbes kell 14, siis oli klobin väga tugevalt ning väga pikalt. Minut aega vähemalt. Õnneks oli telefon käepärast ning sain seda heli salvestada.

Link siin:
http://vanaraamat.planet.ee/klobin.mp3

Alguses on kohe klobinat kuulda, siis ta korraks kaob, tuleb jälle ning niimoodi lõpuks hääbub.

Kuna pole diislitega enam 8 aastat kokku puutunud, siis küsiksin targematelt, milles võib olla viga?
Kas kahemassiline hooratas (auto on 7k DSG kastiga), kõrgsurvepump, klapid/vedrud või veel midagi muud??

Niipalju ka, et kui sõita siledal teel ühtlase kiirusega, siis õrnalt käib gaasipedaalist vibratsioon läbi. Aga mitte kogu aeg, vaid hooti. Ise paneksin selle diiselmootori süüks, aga kas klobin ja kerge vibratsioon võivad viidata DMF-i veale?
Autol vahetatud sidur 3000km tagasi Saksa autos.


Ette tänades!
Krix
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 01:33, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
VW Golf 2 1,6D -> VW Golf 3 1,8GT -> VW Bora 1,6 ->VW Golf 5 Variant 1,9TDI DSG

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas copilot »

pakuks küll välja jah et kahemassiline mis sul seda häält teeb. Midagi muud ei oskaks küll öelda mis sellist häält ja niiviisi nagu ta esineb, teha võiks. :roll:
see DMF kipubki rohkem külmalt häält tegema, kui muidugi juba päris peetis siis teeb kogu aeg.
siduri vahetus tähendas siis mida täpselt???
Viimati muutis copilot, 05 Aug 2012, 22:01, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Krix
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 28 Dets 2003, 20:12
Auto: VW Golf 5 1,9TDI DSG 2009
Asukoht: Tallinn

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas Krix »

Ma tegelikult ei tea täpselt, miks sidur vahetati, või mismoodi viga väljendus (ostsin auto 11 päeva tagasi), aga igal juhul vahetati ära ainult topelt siduriketas.
VW Golf 2 1,6D -> VW Golf 3 1,8GT -> VW Bora 1,6 ->VW Golf 5 Variant 1,9TDI DSG

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas tobimarg »

Lõgistab jah nagu DMF. Palju autol läbisõitu on juba? Kahju küll kui sellised suuremad kalad vahetult peale ostu selguvad. Müüja oli sellest kindlasti teadlik. Ega sa teda esindusest ei ost, a'la tagastatud liisingauto vms? Kas garantii on lõppenud?

Krix
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 28 Dets 2003, 20:12
Auto: VW Golf 5 1,9TDI DSG 2009
Asukoht: Tallinn

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas Krix »

Tere!


Läbisõit on hetkel 133000km.

Ostsin eraisiku käest, hetkel on veel 3 päeva aega liisingust loobuda. Homme hommikul lasen Mölleris seda klõbinat kuulata, kui nad ka tuvastavad DMF vea, siis lasen neil uurida Saksamaalt, kas saab garantii korras ära vahetada (sidur vahetati autol 130000km juures niimoodi, omanik pidi maksma 30% tööraha).

Auto on hetkel 2,5 aastat vana (novembri lõpus 2009 ostetud), seega tehase garantii on iseenesest läbi.


Kui Møller ütleb, et garantii korras ei saa, siis pean autost loobuma. Kahju küll, kuna päris suur samm on Borast sellesse autosse istuda (mugavus, kütusekulu, lisad).
VW Golf 2 1,6D -> VW Golf 3 1,8GT -> VW Bora 1,6 ->VW Golf 5 Variant 1,9TDI DSG

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas dellu »

Kindel? Vanasti oli vastavalt VÕSile 7 tööpäeva minuarust, ehk siis 10 päeva üldarvestuses või miskit sellist. 14 päeva kindlasti ei olnud. Kas see klobin oli enne või tekkis sinu käes? Ma täitsa tahaks kuulda mis müüja ütleb kui tagasi viima lähed ja klobinat enne polnud. Töotab huvitav case tulla.
14 päeva tagastamisõigus peaks olema uute asjade ostmisel elektroonilisel teel (telefon või veeb/email), kus sa ei saa eelnevalt veenduda kas kaup on see mida loodud (füüsiliselt poes saad ju uurida).
Viimati muutis dellu, 06 Aug 2012, 11:24, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Krix
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 28 Dets 2003, 20:12
Auto: VW Golf 5 1,9TDI DSG 2009
Asukoht: Tallinn

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas Krix »

Läheb küll teemast välja, kuid liisinguhaldur ütles juba enne liisingulepingu allkirjastamist, et liisingust taganemise aeg on 14 päeva.

Edit: Klobin oli juba alguses, aga ei osanud sellele suurt tähelepanu pöörata. Ning autot vaatamas käies oli mootor soe, siis kuulda ei olnud.
Viimati muutis Krix, 06 Aug 2012, 13:11, muudetud 1 kord kokku.
VW Golf 2 1,6D -> VW Golf 3 1,8GT -> VW Bora 1,6 ->VW Golf 5 Variant 1,9TDI DSG

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas copilot »

dellu kirjutas:Kindel? Vanasti oli vastavalt VÕSile 7 tööpäeva minuarust, ehk siis 10 päeva üldarvestuses või miskit sellist. 14 päeva kindlasti ei olnud. Kas see klobin oli enne või tekkis sinu käes? Ma täitsa tahaks kuulda mis müüja ütleb kui tagasi viima lähed ja klobinat enne polnud. Töotab huvitav case tulla.
14 päeva tagastamisõigus peaks olema uute asjade ostmisel elektroonilisel teel (telefon või veeb/email), kus sa ei saa eelnevalt veenduda kas kaup on see mida loodud (füüsiliselt poes saad ju uurida).
siis võib sellele müüjale öelda et DMF il ongi selline komme häält teha nii kuidas tahab kui ta on manale teele minemise algstaadiumis. Pakuks välja et endine omanik ikkagi teab asjast. Üldiselt ei hakka DMF küll nii kõva kolinat üle paar pärva järsku tegema. Enda teisel boratil teeb kah vahest harva häält aga üldse mitte nii hullult nagu sul. Teinekord ei ole mitu mitu päeva mitte midagi, siis on nii et hommikul käivitad ja teeb külmalt mõned kolksud aga kui moto soe siis pole mitte midagi. Saab sõita sellega veel küll ja küll arvestades et siin inglismaal ei tule mul suurt aastast kilometraasi niikuinii :lol:
Diesel Power KEEPS ME GOING

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas tobimarg »

Käi jah Mölleris ja uuri asja. Kui auto on aus ja tehas aitab siis tasub alles hoida küll.

Aga see 14 päeva jutt on tõsi. Sõbrad automüüjad on kõik hädas ja teevad mingeid X lepinguid (juriidilise nüansse pole ma uurind), et sellest 14 päevast taganeda. Seda seetõttu, et keegi ei taha, et mingi Ljova paugutab tema pilliga 13 päeva ja siis toob tagasi, et tead ei sobi ikkagi. Aga samas ausat ostjat see säte õnneks kaitseb.

Krix
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 28 Dets 2003, 20:12
Auto: VW Golf 5 1,9TDI DSG 2009
Asukoht: Tallinn

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas Krix »

Nii.. Käidud ning kontrollitud.

100% kindlalt hääle järgi ikkagi viga tuvastada ei saa, aga väga suure tõenäosusega ongi viga DMF-s.
Tehase poolt abi loota ei ole, kuna 7k DSG puhul ei ole DMF-i viga nende sõnul levinud.

Nüüd tuleb siis lihtsalt pakkumist oodata, palju maksma läheb.


Kui palju võib hooratas rikkuda mootorit/käigukasti, kui seda kohe ära ei jõua vahetada?
VW Golf 2 1,6D -> VW Golf 3 1,8GT -> VW Bora 1,6 ->VW Golf 5 Variant 1,9TDI DSG

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas copilot »

Krix kirjutas:Nii.. Käidud ning kontrollitud.

100% kindlalt hääle järgi ikkagi viga tuvastada ei saa, aga väga suure tõenäosusega ongi viga DMF-s.
Tehase poolt abi loota ei ole, kuna 7k DSG puhul ei ole DMF-i viga nende sõnul levinud.

Nüüd tuleb siis lihtsalt pakkumist oodata, palju maksma läheb.


Kui palju võib hooratas rikkuda mootorit/käigukasti, kui seda kohe ära ei jõua vahetada?
kui see hooratas peaks laiali lendama, siis tõenäoliselt lõhub ka kasti ära, manuaalil näiteks võib vabalt korpusest tükid välja lüüa mis täh uut kasti. räägitakse et võib isegi moto blokile häda teha.
Aga jutt et dsg pole see levinud viga on BS, VW lihtsalt ei tunnista seda. VAG grupi DMF on olenemata masinast nõrk koht nii v naa. Ühes välismaises foorumis iseg väideti et DSG diislil pole kahemassilist aga kui vend võttis kasti maha vaatas vastu DSG-esimene URL

muidugi naljakas kuidas eestis kotitakse inimesti garantiiga.ma ei anna pead, aga kuskilt on kõrvade vahele jäänud et siin inglismaal on näiteks garantii puhul autodel kilometraasiks 100 000 miili mis teeb siis ~ 160tkm, eestis aga 100tkm.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=232970

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=280042

aga jah, arvestades seda heli mis sealt tuleb tasuks suht kiiremas korras asi ära vahetada. muidu saad mõnesaja eurose arve asemel mõne tuh arve uue kasti näol pluss uus DMF juurde nii v naa.
Pane google otsingusse DSG DMF failure, leiad teemasid küll ja küll selle kohta.
kui peaks see DMF laiali lendama maantee sõidu pealt ja eriti räigelt siis pidavat see isegi ohtlik olema kuna võib sisuliselt blokeerida esirattad, mis kindlasti võib olla harv juhus arvan ma ise.
Ja mis veel jäi silma siis väidetavalt pidi olema mingi vana seeria DMF e mis pidid olema kõvasti nõrgemad kui uuemad. Mingi varuosa nr vahe pidi olema millest aru saada.
Viimati muutis copilot, 07 Aug 2012, 12:08, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Krix
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 28 Dets 2003, 20:12
Auto: VW Golf 5 1,9TDI DSG 2009
Asukoht: Tallinn

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas Krix »

Tänud info eest!

Hetkel võtsin vastu igaljuhul otsuse auto alles jätta, kuna uut ja ideaalses korras niikuinii ei leia ning lisaks on mul juba enam-vähem selle auto vead teada. Lihtsam on suured vead alguses hambad risti ära likvideerida ning seejärel muretumalt edasi sõita.

DMF-i garantii korras vahetuse teemaga lähen uuel nädalal edasi, kuna siis on Mölleris õige inimene puhkuselt tagasi, kes taoliste juhtumitega tegeleb. Eks näha ole, kuidas ja mis saab.

Garantiiga kottimise kohta veel niipalju, et kuna auto on ostetud Prantsusmaalt ning selle aasta Aprillis Eestisse toodud, siis üritataksegi selle taha peituda, et Prantsusmaa turul on omad reeglid ning garantiid, siin aga omad. Aga noh, vabandusi tuleb ikka leida, peaasi et maksma ei peaks :) Ei süüdista sellega Møller Eestit, aga VAG peaks ikkagi suutma oma tüüpvigade eest vastutada, olenemata riigist.

Eks siis uuel nädalal selgub, kui kulukaks ikkagi vahetus läheb.
VW Golf 2 1,6D -> VW Golf 3 1,8GT -> VW Bora 1,6 ->VW Golf 5 Variant 1,9TDI DSG

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas copilot »

http://www.autoevolution.com/news/fault ... 46766.html

lihtsalt huvitavat lugemist selle DSG kohta. ei tundu just kõige parem valik olema manuaaliga võrreldes. sinul siis lisaks see DMF i jama.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Krix
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 28 Dets 2003, 20:12
Auto: VW Golf 5 1,9TDI DSG 2009
Asukoht: Tallinn

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas Krix »

Halb lugeda muidugi, kuid dsg sai valitud eelkõige mugavuse eesmärgil. Üks põhikriteeriume oli otsinguil just automaatkast. Ning kuna teiste automarkidega pole kokku puutunud, siis saigi taaskord VW valitud.

Kusjuures auto ajalugu näitab, et kunagi väikese läbisõidu juures on kast juba korra maas käinud, aga miks maha võeti ning mida vahetati, seda ei tea.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt
VW Golf 2 1,6D -> VW Golf 3 1,8GT -> VW Bora 1,6 ->VW Golf 5 Variant 1,9TDI DSG

raix022
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 28 Juun 2012, 12:14
Auto: passat b6
Asukoht:

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas raix022 »

endal oli sama klobin ja tühikäigul fooritaga seistes avaldus väikest värinat kohati.. hooratas vahetati ära paar päeva tagasi.. viga kadus

rraivo
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Telefon: 5031096
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas rraivo »

Mis siis lõpuks selgus?
xc60

Krix
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 28 Dets 2003, 20:12
Auto: VW Golf 5 1,9TDI DSG 2009
Asukoht: Tallinn

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas Krix »

Täna sai vahetatud DMF, eks lähiajal selgub, kas läks paremaks. Ootan juba hommikut, siis mootor külm ning saab kuulata, kas klobin kadunud või ei.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt
VW Golf 2 1,6D -> VW Golf 3 1,8GT -> VW Bora 1,6 ->VW Golf 5 Variant 1,9TDI DSG

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas copilot »

Krix kirjutas:Täna sai vahetatud DMF, eks lähiajal selgub, kas läks paremaks. Ootan juba hommikut, siis mootor külm ning saab kuulata, kas klobin kadunud või ei.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt
nu tegelt kui DMF i juba maha võeti siis oleks saanud juba kindlaks teha kas ta on läbi v mitte. sest ikkagi on see loks nende kahe poole vahel tunda isegi käega liigutades pmt. aga eks anna teada siis jah.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Krix
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 28 Dets 2003, 20:12
Auto: VW Golf 5 1,9TDI DSG 2009
Asukoht: Tallinn

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas Krix »

DMF-i maha võttes oli loks sees olnud küll. Lisaks vajas vahetust ka väntvõlli nõellaager.

Tulemus on hetkel positiivne, klobinat külmalt käies enam sees polnud. Foori taha pidama jäädes tekkis varem väike värin, mis kestis ca 3 sekundit, seda ka hetkel ei olnud. Muidugi, alles 20 km sõitnud ka uue DMF-iga...

rraivo, sa oleks justkui teadnud, et ma eile auto kätte sain, et nii õigel ajal teema üles tõstsid :)
VW Golf 2 1,6D -> VW Golf 3 1,8GT -> VW Bora 1,6 ->VW Golf 5 Variant 1,9TDI DSG

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas tobimarg »

Mis siis eelarveks kujunes?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas copilot »

Krix kirjutas:DMF-i maha võttes oli loks sees olnud küll. Lisaks vajas vahetust ka väntvõlli nõellaager.

Tulemus on hetkel positiivne, klobinat külmalt käies enam sees polnud. Foori taha pidama jäädes tekkis varem väike värin, mis kestis ca 3 sekundit, seda ka hetkel ei olnud. Muidugi, alles 20 km sõitnud ka uue DMF-iga...

rraivo, sa oleks justkui teadnud, et ma eile auto kätte sain, et nii õigel ajal teema üles tõstsid :)

no küllap ta korras ikka on....kui just see uus DMF tehase praagiks ei kujune mis aga väga vähe tõenöoline. :lol:
Diesel Power KEEPS ME GOING

kamme
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 21 Sept 2012, 09:54
Asukoht:

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas kamme »

Mitu päeva remondile kulus ja palju rahakott õhemaks jäi?
Kuidas on autoga pikka otsa sõita ja palju on keskmine kütusekulu?

Krix
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 28 Dets 2003, 20:12
Auto: VW Golf 5 1,9TDI DSG 2009
Asukoht: Tallinn

Re: Klobin mootoris, VW Golf 5 1,9TDI 77kw DSG 2009

Postitus Postitas Krix »

kamme kirjutas:Mitu päeva remondile kulus ja palju rahakott õhemaks jäi?
Kuidas on autoga pikka otsa sõita ja palju on keskmine kütusekulu?
Auto remondile kulus TEOREETILISELT 3 nädalat (hooratas ei tahtnud kahel korral broneeritud teenindusajaks saabuda), aga lõppkokkuvõttes reaalselt 3 päeva. Oleks ka päevaga hakkama saanud, aga kuna üks nõellaager vajas vahetust, mida laos polnud, siis selle pärast venis.

Rahakoti tühjendamisest ei taha rääkida, valus hakkab tagasi mõeldes :)

Pikkade otste sõit on nauditav, Augustis sõitsin peaaegu 400km jutti, püsikiirushoidjaga ning DSG-ga on ikka mugav küll.
Kütusekulu on maanteel spido järgi 90-ga sõites 3,8 ning 4,2 piires, keskmiselt 4,0. Aga linnas on 6-7. Paagitäiega sõidab umbes 1100km ära.
VW Golf 2 1,6D -> VW Golf 3 1,8GT -> VW Bora 1,6 ->VW Golf 5 Variant 1,9TDI DSG

Vasta

Mine “Diislid”