Webasto paigaldus Passat 2,0 TDI 2006a.

Do It Yourself, ehk siis tee ise ja õpeta teisi.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
passat2,0tdi
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Juun 2010, 05:08
Telefon: +358445778415
Auto: VW Passat2,0tdi DSG 2006
Asukoht: Soome

Webasto paigaldus Passat 2,0 TDI 2006a.

Lugemata postitus Postitas passat2,0tdi »

Alustaks sellest, et mu auto oli jube kylm :D ja kuna siine seltskond tegi kohe ainuyksi selle m¨tte täiesti maha, et seda ise hakata paigaldama siis tuli juba sportlik huvi seda ise paigaldada :twisted: vastu ytleks, et sellega saab absoluutselt igayks hakkama kellel pysib mutriv¨ti käes ja omab natukenegi teadmisi tehnikast. Ytlen kohe et paigaldasime kahekesi ja meist kumbki ei ole kunagi varem Webastot paigaldanud ja pildid ei ole just kïge paremad kuna telefoniga tehtud ja kindlasti käsi kah värises. Kïgepealt muidugi tuli auto t¨stukile ajada http://www.upload.ee/image/1063338/Valokuva0147.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ja muidugi enne tööriistad välja v¨tta ja kuna algusestpeale oli m¨te asja m¨nuga teha siis kuulus ka tööriistadehulka muidugi ka see http://www.upload.ee/image/1063345/Valokuva0142.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; kui juba auto t¨stukil oli siis sai muidugi ka arvuti appi vëtud kuna seal oli selline programm nagu "Webasto Data Dop 2010" kus kirjas täpselt kuidas mingile autole paigaldada seda vidinat ja muiduga muudki selle firma toodangut . kuna juhend nägi ette, et se ahi käib paremale rattakoopase siis sai suure huraaga hakatud stanget eest v¨tma et rohkem ruumi saada kuna seal suht kitsas ja oh seda r¨¨mu kui logarite eemaldamisel tuli välja, et vasakulpoolel hoopis r¨¨msamad uudised seal täitsa tyhjus ja ruumi kui palju :o sai siis uuritud natsa arvutit ja avastatud et kuna CC-l kah vasakulpool ettenähtud siis miksmitte ka endaomal sinna panna (jäi hulk lammutust ära kuna stanget ei pidanudki eemaldama oleks piisanud lihtsalt logari eemaldusest. Sai siis kuidagi se ahi sinna ripputatud ja avastatud, et ega se universaalne paigaldus kronsa ei sobi kohe sinna yltse mitte, aga ta vähemalt rippus seal kyll algselt paari plekiribaga ja kahe kruviga http://www.upload.ee/image/1063382/Valokuva0144.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ja sai vähemalt pildi ette, et milline kronsa oleks hea ja kuidas ta sinna yltse istub siis sai natsa m¨¨detud ja paarist vikelrauast sai kokku keevitatud juba korralik kronsa mis hoiab ilusti seda kupatust seal paigal http://www.upload.ee/image/1063401/Valokuva0153.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; selleks ajaks oli vb kulunud vb 3-4 tundi kui ahi juba oli korralikult kinni ja vist olid juhtmedki peal se kyll oli lihtne muidugi ainult kaks pistikut :D vahepeal sai siis veetorustikuga tegeletud ja oh yllatust oligi kell juba 12öösel tiksunud ja poolkasti märjukest ära kulunud otsustasime ¨htale minna. Ärkasime järgmine päev sygasime ennast siit ja sealt ja pidasime aru, et kuidas edasi käituda kuna selge oli see et täna tuleb kuiv päev kuna kïgetähtsamad tööd ees siis otsustasime kohe et oleme karsked ja esimene otsus oli, et käime poes ja ostama karastusjoogid kaasa :D ja peale selle oli puudu veel kytusejaoks paagi väljav¨te ja plaanisin uue kytusetoru ka osta kuna orginaal oli just niipalju lyhikeseks lïgatud, (muidugi mu omalsyyl) et enam ei ulatanud kytusepumbast kuni Webastoni ja jätku p¨hjaalla teha ei tahtnud ja tahtsin veel muidugi summutile seda kaitsvat sukka peale ja suundusime Webasto ametliku esindusepoole "Autoexpert" vist oli selle asutuse nimi, sain sealt kïk peale summuti suka ja kui kysisin kust siis selle saan öeldi, et eestis seda niivähe ostetakse ja yldiselt seda lihtsalt ei paigaldata ja kui avaldasin arvamust, et m¨ttetu raha mida kokku hoida, kui peaks auto sellepärast kunagi maha p¨lema siis kehitati lihtsalt ¨lgu, aga nohh vahet pole igayks ise teab millepealt ja kuidas kokku hoiab. Suundusime siis autojuurde kell oli umbes pool yks päeval ja esimeseasjana v¨tsin kytusepumba ja selle paagi väljav¨tte käsile umbes tunniga olid m¨lemad paigas http://www.upload.ee/image/1063476/Valokuva0150.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ja http://www.upload.ee/image/1063481/Valokuva0159.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; samalajal s¨ber l¨ppetas veeringi mis osutus keerulisemaks kui algul arvas kuna ruumi suht vähe ja peab ikka akrobaat olema pikkade kätega, et seal kakstoru korralikult paikka saada ja tasub tähele panna, et ei jääks käigukangi trossi segama http://www.upload.ee/image/1063496/Valokuva0164.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; tulemyyri poolt pilt puudub seal oli liigapime, et pilti teha ja ega head nurka kah polnud. Selleksajaks oli minul kytusetorustik veetud ja paika pandud ja vïs öelda, et jäänud oli ainult elektritööd mis ei olnud ka eriti keerulised lihtsalt kuna ahi kolis algsest paigast teiselepoole siis tuli natsa juhtmekimpu harutada et asjad paremini kokku sobiksid (kytusepumba kaabel ei ulatunud sihtkohta ja jätkudese mul ei ole usku) http://www.upload.ee/image/1063517/Valokuva0155.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ja http://www.upload.ee/image/1063518/Valokuva0157.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; :P Siis selleksajaks oli juba kell tiksunud nii umbes neljapaiku peale lünat ja kuigi autol oli veel palju pillapalla vïs hakata vaikselt m¨tlema esimese katsetusepeale 8) jahutusvedelik oli juba ammu sees ja sai juba tykkaega tagasi auto käimagi pandud ja soojaks lastud, et ¨hk ilusti veevärgist välja tuleks selleksajaks oli juba autogi maha jahtunud vaatasime veel kïk kriitilisepilguga yle ja oli yksmeelne otsus käima panna ja ohh seda pettumust läks käima ja puhus ainult läbi :evil: aga ahju taha ei v¨tnud ja kytusepumba kl¨ppsumist kah ei kuulnud ja nii paarkorda järjest. Sai siis auto uuesti natsa yles t¨stetud ja oh seda r¨¨mu kytusepumba pistik ei olnud korralikult pesas ja kuna taimerit autose ei olnud isegi mitte plaanis oli juhtmetevahel tavaline Biltema luliti ja juhe rippus veel kapotiserva vahelt alla sai kohe uuesti proovitud olin ise veel autoall ja seda r¨¨mu kui umbes 10 seki pärast kuulsin kytusepumba tuksumist ja kui ahi veel seda m¨nusat puhinat yles kogus läks suu ikka k¨rvuni kyll :mrgreen: siis sai selgeks et oleks aeg auto viimaneaeg kokku laduda kuna autol olid kïk p¨hjaplastikud ära vëtud logarid mëlemaltpoolt eemaldatud ja ka stange rippus veel paaripoldiga ainult kinni ja kuna algselt pidin juba laupäeval ehk juba järgmiselpäeva ¨htul juba autoga soome tulema oli ajaga suht kitsas paari tunniga oli auto enamvähem koos kah juba, summutiga oli veel natsa leiutamist kuna p¨hjakaitsmest tuli teha veel uus auk läbi ja ka kinnitused tul kuidagi väljamëlda, et ilusti paigal seisaks ja varsti oligi ta juba ratastel (enam eriti pilti teha ei jüdnud kuna siis oli juba vïdujooks ajaga kuna vahepeal sai lulli löödud :D ) ja muidugi ahju juhtimine oli täiesti veel paigaldamata. Ahju juhtimiseks oli soetatud selline asi http://www.nettivaraosa.com/autotarvikk ... eet/729478" onclick="window.open(this.href);return false; , aga enne kui seda paigaldama hakkasime m¨tlesime ikka korralikult ahju ära kontrollida ja panime tööle samaajal ise istusime m¨nusalt maha ja ohh seda ¨nnetust ahi töötas ainult 4-5 minutit ja siis lylitas ennast välja :x pettumus kui suur olime kaks poolikut päeva k¨vasti vaeva näinud ja nyyd ei tööta kah veel olin kohe vihane :evil: , aga enam polnud midagi omal teha kah m¨tlesime pikkaaega mis teha ladusime viimased pudinad auole kylge ja sïtsime koju ¨htul sain veel viinak¨rvale arutatud miks ta ei tööta yle 5minuti, korduvalt sai väljas käidud proovimas ja nii kui juba vaatasime et nyyd jääb tööle, et niipikalt varem justkui ei töötanud alati peale sellist m¨ttet lylitas ennast välja :| sai siis otsustatud, et järgminepäev ikka laeva ei lähe enne vähemalt kui viga teada ja ahi korras sai siis laupäeval m¨ned k¨ned tehtud ja saime aja teisipäevaks tartus mingi vennajuurde kes pidavat ÄSS olema webastode alal, aga telefoniteel suurt ta öelda ei osanud, kuna pyhapäeval suurt peale peavalutamise teha ei olnud otsustasin igaksjuhuks Härra Kyttile helistada kes remondib kah ahjusid Saadjärveääres ja ta sai minur¨¨muks mu kohe esmaspäeval vastu v¨tta ja diagnosti teha. Esmaspäev selgus siis, et se relee mis on webasto juhtmekimbu kyljes ja juhib kliimatööd on lyhises vï siis vigane ja oligi kogu häda :D v¨tsin relee välja ja asi korras :P
Kuna laevapileti olin t¨stnud nagunii teisipäeva¨htuks ringi siis esmaspäeval otsustasime veel korra garaazi minna ja ikka selle juhtseadme kah kylge riputada http://www.upload.ee/image/1063657/Valokuva0167.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , et asi oleks täiuslik, pildikohta seda muidugi öelda ei saa :D yldiselt oli natsa tinutamist puurimist ja lammutamist lappimist kuna ma nähtavale kohale yhtegi auku ega lylitit ei tahtnud. Nyyd l¨petuseks vïks öelda, et asi peal ja töötab käivitub helistamise peale vï siis s¨numi saatmise aga helistamine lihtsam teed lihtsalt yhe vastamata k¨ne ja ahi käivitub ilusti ja hoiab peal umbes 30 minutit mis peaks piisama igale autole. Vïbolla tuleb teemasid veel kuna m¨ttes liigub veel paar ideed mida oma autol paremaks teha ja rääkige mida tahate aga endajaoks täiusliku autot on vïmatu osta sïtes kasvab isu ja selliseid asju on vïmatu kïke ette näha millest kohutavalt puudust hakkad tundma kui on kunagi olnud, agasiis ei oska seda hinnata ja kui seda lihtsalt ykskord lihtsalt ei ole siis tunned puudust. Ja muideks igalpool mujal maailmas tehaksegi paljuasju ise autojuures ära pannakse koguaeg mingilisa autole juurde kes webastot, kes vahetab näidikuteploki ja vahetab rooli, mida iganes tähtis on isetegemine ja ise rahul olemine. Kui keegi tahab omale ntx webastot paigalda siis vïb v¨tta yhendust kui ei ole varem pannud leian jooniseid ja skeeme abiks ma arvan, et ei ole m¨ttet raha lihtsalt ära anda kui just ei ole raha ylemäärapalju, kokku tööaega kulus vb 10-12 töötundi selle paigaldamiseks.

Edu teile isetegemisel!

Sellel teemal on 10 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “DIY”