Webasto DW-50 jamad ja remont Golf mk4

Do It Yourself, ehk siis tee ise ja õpeta teisi.

Moderaatorid: J.Aru, GTI, dellu

Vasta
guits1
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 13 Veebr 2020, 21:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Webasto DW-50 jamad ja remont Golf mk4

Lugemata postitus Postitas guits1 » 30 Dets 2021, 23:36

Ehk on kellelegi abiks järgnev info ja õiges teemas:

1. Kõigepelt Webasto käivitub ja mõne minuti pärast lülitub välja. Seega ei tööta ja sooja ei anna :crazy:

2. Proovisin ühendust saada netist tasuta alla laetava "Webasto Thermo Test" programmiga vw OBD KKL-usb kaabliga. Töötab diagnostika üle K-Line otse Webasto 6_pin pistiku nr 2 otsa peal. Selleks on kaitsmete juurde toodud lausa eraldidi diagnostika juhe. Vaja pin-out teha OBD kaablile.
Ühendasin kõik juhtmetega aga ei midagi. Nimekirjas pole minu Webastot DW50 (proovisin kõik nimekirjast läbi) ja ühendust ei saa ning viga ei tuvastanud.

3. Mõtlesn, et proovin veel vana OBD KL-serial kaabliga (mille ise kunagi 20 a tagasi kokku jootisn), mis ühendub otse arvuti RS232 COM-porti ja töötas!

4. ThermoTop(98) nimekirjast oli õige valik e DW-50 Webasto protokoll. Sain veakoodi kätte.

Fault 1............................................................Heating unit overheated
Code.............................................................................9811/00
Counter..............................................................................255
Temperature..........................................................................125 [°C]
Operating state.................................After-run prior to control idle period 1

5. Selge kui õues on -10 ja dignostika näitab +125 on kala temp anduris, mis viskab villast. Katkusin Webasto auto küljest ära. Selleks oli vaja esipamper eemaldada ja kõik roostes Webasto kinnitused (poldid puruks) lahti saada. Mitu tundi jubedat tööd. Tosooli voolikud ühendasin otse salongi ringile tagasi ja diisli voolikud laht ning otsad pimedaks. Pamper tagasi Auto sõidab siis ilma Webastota. Vähemalt rattad jälle all.

6. Hakkkasin siis Webastot lahti kiskuma, kruvid mis trükiplaadi katet hoidsid olid nii roostes, et 2 tk murdusid kohe ära ja nägin kurja vaeva, et kaant kätte saada . Lahti ma sain... Selgus siis põhjus, elehktroonika oli märg ja kondentsi oli kogunenud nii palju, et juhttransistor ning temperatuuriandur olid poolest saadik vee sees.

7. Vedasin kogu kraami tuppa ja kuivatasin toas ahju peal 24 tundi kõik ära.
Diagnostika näitas juba +110 kraadi kui juhtmed tükiplaadile järgi panin.
NTC temperatuuriandur on pisike valge kandiline jublakas suure juhttransistori kõrval. Veel 24 h toas ja diagnost näitas 90 kraadi, seega veekahjustus (lühis)selles anduris.

8. Internet pakub NTC anduriks 2 varianti 12kiloo-oomi ja 10kilo-oomi, kuna lähim Oomipood asub 80km kaugusel ja üks temperatuurirelelee oli kodus, sai sealt võetud 10kO NTC ja see juhtus olema vist õige.Toas + 25 ja Webasto diagnost näitas täpselt sama. Näpuga hoides temp tõusis kuni +34 ja siis tagasi kuni +25.

9. Nüüd asi autol jälle peale ja vaid nautida sooja autot hommikuti. :D
Kes tänasid kasutajat guits1 selle postituse eest:
tofetome

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5206
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Telefon: 53364980
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 55 korda

Webasto DW-50 jamad ja remont Golf mk4

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 31 Dets 2021, 02:21

Väga hästi kirjutatud, liigutan DIY alafoorumisse. :thumbup: Kui juhtub mõni pilt selle anduri asukohast jms. olema siis võiks lisada, saaks väga hea õpetuse kokku.

Vasta

Mine “DIY”