Tere
Plaan on vahetada autot ja olemas kogemus aastatepikkune kogemus B6 2,0 tdi 103 kw variant manuaali kui ka a4, b8 avant 2,0 tdi multitronicuga.
4 veolisega ja dsg kastiga kogemus puudub ja ammu olen 4 vedulist tahtnud.
Silma on jäänud uks 2,0 tdi dsg 130kw alltrack
Tean, et antud 6 käigulisel dsg`l on õlivahetus ette nähtud iga 60k tagant. Kui tihti aga tehas haldex siduris õlivahetust ette näeb ja mis haldexi õlivahetuse maksumuse suurusjärk võiks olla?
Veel küsiks, et kuidas see b7 alltrack näiteks maanteel käitub. Kas seal (b7-l) näiteks roolivõimenduses mingeid muutusi ka on tehtud võrreldes b6 ga? B6 ga on selline lugu, et külgtuulega ta hakkab nö teed otsima (215/55/16 rehv) ja muutub tüütuks see pidev roolimine sirgel maanteel, pidevalt pead rooliga korrigeerima. Eriti talverehvidega. Samas kui a4 b8 ga jookseb maanteel kui mööda rööpaid ükskõik kui suure külgtuulega. Huvitav kas b7 on selles osas parem. Alltrackil on kliirensit 3 cm rohkem kui tavapassatil. Huvitav kas tal tavavedrustus on pehmem, või vastupidi-jäigem kui tavapassatil. Kellel kogemusi, palun jagage.
Passat alltrack 2,0 tdi 130kw dsg
Sellel teemal on 5 vastust
Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.
Registreeru Logi sisse