Passat alltrack 2,0 tdi 130kw dsg

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
Kasutaja avatar
kuzmits
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 26 Aug 2015, 09:14
Auto: VW Passat Alltrack 2,0 TDI DSG 130kw 4motion 2014a, VW Sharan 2,0 TDI DSG 130kw, 2013a
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Passat alltrack 2,0 tdi 130kw dsg

Lugemata postitus Postitas kuzmits »

Tere

Plaan on vahetada autot ja olemas kogemus aastatepikkune kogemus B6 2,0 tdi 103 kw variant manuaali kui ka a4, b8 avant 2,0 tdi multitronicuga.
4 veolisega ja dsg kastiga kogemus puudub ja ammu olen 4 vedulist tahtnud.


Silma on jäänud uks 2,0 tdi dsg 130kw alltrack

Tean, et antud 6 käigulisel dsg`l on õlivahetus ette nähtud iga 60k tagant. Kui tihti aga tehas haldex siduris õlivahetust ette näeb ja mis haldexi õlivahetuse maksumuse suurusjärk võiks olla?
Veel küsiks, et kuidas see b7 alltrack näiteks maanteel käitub. Kas seal (b7-l) näiteks roolivõimenduses mingeid muutusi ka on tehtud võrreldes b6 ga? B6 ga on selline lugu, et külgtuulega ta hakkab nö teed otsima (215/55/16 rehv) ja muutub tüütuks see pidev roolimine sirgel maanteel, pidevalt pead rooliga korrigeerima. Eriti talverehvidega. Samas kui a4 b8 ga jookseb maanteel kui mööda rööpaid ükskõik kui suure külgtuulega. Huvitav kas b7 on selles osas parem. Alltrackil on kliirensit 3 cm rohkem kui tavapassatil. Huvitav kas tal tavavedrustus on pehmem, või vastupidi-jäigem kui tavapassatil. Kellel kogemusi, palun jagage.

Sellel teemal on 5 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Autoostu abi”