Touareg 4.2 d ,v8
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 30 Mär 2018, 20:48
- Auto: Passat2007
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Touareg 4.2 d ,v8
Tere mida arvate Touareg 2014a,4.2d,v8 ls 320 tuh,kellel kogemusi paluks välja tuua head ja vead.Hetkel on 1 masin silmapiiril nende andmetega hinnaks 19 tuh eurot ,varustus tase on hea ja välimus samuti ,kas see masin on seda hinda väärt või ülehinnatud teie arvates .Aitäh vastamast
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 88 korda
Touareg 4.2 d ,v8
Antud masina hooldusajalugu peab olema siis ikka sigakindel, et osta 320 tuh sõitnud Touareg.rauno2006 kirjutas: ↑15 Dets 2022, 04:50Tere mida arvate Touareg 2014a,4.2d,v8 ls 320 tuh,kellel kogemusi paluks välja tuua head ja vead.Hetkel on 1 masin silmapiiril nende andmetega hinnaks 19 tuh eurot ,varustus tase on hea ja välimus samuti ,kas see masin on seda hinda väärt või ülehinnatud teie arvates .Aitäh vastamast
19 tuhhi väärt - vaevalt. Praegustel müügiautodel on seda "õhku" müügihinnas küll ja veel, aga selline on autoturu seis.
Aga ma kahtlustan, et mõningad tükivead on ..

Pigem ikka 230 tuh sõitnud?
Olukorra teeks ka lihtsamaks automüügikuulutus, siin mõned vaatavad piltide järgi juba ära, et mis on hea varustus ja mis ei ole.

- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Touareg 4.2 d ,v8
See pigem ikka 320k sõitnuna on reaalne, 230k on juba pigem keritud.
8a vana auto kohta teeks 40k aastas ja see pole üldse midagi eriliselt palju. Eriti diislil ja suht suure tõenäosusega välismaalt toodud isendil.
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 88 korda
Touareg 4.2 d ,v8
Noh, kuidas võtta, leidub ka Eestist ostetud masinaid, millel alla 200k läbisõit (näiteks A24-s) ja seetõttu jäingi mõtlema, et äkki trükiviga teemaalgatajal.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7787
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 46 korda
- Tänatud: 219 korda
- Kontakt:
Touareg 4.2 d ,v8
Mis siin öelda.
Ma võiks absull kõik antud aasta tregi vead üles loetleda aga, mis see annaks.
Õhkvedrustus on lämmastiku pealt ja ilmselt on 3 patja neljast lekkega ja vajab vahetust. Odavalt tehes võib õhuga ka täita ja miinuskraadidega vilkuvat tuld vaadata. Kompressor ka ilmselt läbi.
Pihustite korrigeerimisnäit ilmselt+40ms ja kõik kaheksa pihustit reaalsuses läbi ning DPF-id ammu välja võetud, sest raha ei jätku auto remondi jaoks ning odavam välja peksta ja kokkuostu viia.
Aga mõnus sõita kui ei kolise. Aga sillaremont ilmselt tuhandetes ja seda ei jaksa teha.
Ma võiks absull kõik antud aasta tregi vead üles loetleda aga, mis see annaks.
Õhkvedrustus on lämmastiku pealt ja ilmselt on 3 patja neljast lekkega ja vajab vahetust. Odavalt tehes võib õhuga ka täita ja miinuskraadidega vilkuvat tuld vaadata. Kompressor ka ilmselt läbi.
Pihustite korrigeerimisnäit ilmselt+40ms ja kõik kaheksa pihustit reaalsuses läbi ning DPF-id ammu välja võetud, sest raha ei jätku auto remondi jaoks ning odavam välja peksta ja kokkuostu viia.
Aga mõnus sõita kui ei kolise. Aga sillaremont ilmselt tuhandetes ja seda ei jaksa teha.
Viimati muutis R36, 15 Dets 2022, 20:32, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 88 korda
Touareg 4.2 d ,v8
Mingi osa juba loetlesid ära, aga päris huvitav lugemine oleks ka muude kohtaR36 kirjutas: ↑15 Dets 2022, 20:31Mis siin öelda.
Ma võiks absull kõik antud aasta tregi vead üles loetleda aga, mis see annaks.
Õhkvedrustus on lämmastiku pealt ja ilmselt on 3 patja neljast lekkega ja vajab vahetust. Odavalt tehes võib õhuga ka täita ja miinuskraadidega vilkuvat tuld vaadata. Kompressor ka ilmselt läbi.
Pihustite korrigeerimisnäit ilmselt+40ms ja kõik kaheksa pihustit reaalsuses läbi ning DPF-id ammu välja võetud, sest raha ei jätku auto remondi jaoks ning odavam välja peksta ja kokkuostu viia.
Aga mõnus sõita kui ei kolise. Aga sillaremont ilmselt tuhandetes ja seda ei jaksa teha.

- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5182
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 562 korda
Touareg 4.2 d ,v8
On ka suure läbisõiduga korralikke isendeid.
Tean/teadsin 11a Phaetonit, mille ls lähenes paar aastat tagasi 600000 km-le (pm ainult Eestis sõidetud), mille kere ja tehnika oli paremas seisus kui mõnel paari aastasel. Ilmselgelt oli selle aja jooksul sinna ka päris mitu Phaetoni hinda sisse taotud, Esinduste arvete arv lähenes 200-le!
Ühsõnaga silmapiiril võib vabalt olla ka miraaz. Ilma konkreetse autota ei saa keegi sulle öelda, et kas hea või halb.
Tean/teadsin 11a Phaetonit, mille ls lähenes paar aastat tagasi 600000 km-le (pm ainult Eestis sõidetud), mille kere ja tehnika oli paremas seisus kui mõnel paari aastasel. Ilmselgelt oli selle aja jooksul sinna ka päris mitu Phaetoni hinda sisse taotud, Esinduste arvete arv lähenes 200-le!
Ühsõnaga silmapiiril võib vabalt olla ka miraaz. Ilma konkreetse autota ei saa keegi sulle öelda, et kas hea või halb.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7787
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 46 korda
- Tänatud: 219 korda
- Kontakt:
Touareg 4.2 d ,v8
Arvestades Phaetoni kapriisust pidi sellel omanikul olema mingi väga veider armastus selle Phaetoni vastu.jussike kirjutas: ↑15 Dets 2022, 21:42On ka suure läbisõiduga korralikke isendeid.
Tean/teadsin 11a Phaetonit, mille ls lähenes paar aastat tagasi 600000 km-le (pm ainult Eestis sõidetud), mille kere ja tehnika oli paremas seisus kui mõnel paari aastasel. Ilmselgelt oli selle aja jooksul sinna ka päris mitu Phaetoni hinda sisse taotud, Esinduste arvete arv lähenes 200-le!
Ühsõnaga silmapiiril võib vabalt olla ka miraaz. Ilma konkreetse autota ei saa keegi sulle öelda, et kas hea või halb.
USA mandril ka paar huvilist, kes seda esimese genni phaetonit ikka isuga armastavad kuna uuemaid GP-sid sinna ei tarnitud.
Ise ostaks A8 pigem.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5182
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 562 korda
Touareg 4.2 d ,v8
Noh, suurfirma bossil võib ju erinevaid huvisi olla ja ega korras Phaeton pole ju paha masin.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Jetta 1.6 TD 51kw, Vento 1.9 TDI 66KW(76kw), Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf VI 1.6 PD TDi77kw.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 22 korda
Touareg 4.2 d ,v8
Ütlen ka oma arvamist. Arusaamatu,kui tegu on nn. premium autoga (kallim,luksuslikum ,kui G3. 104 kw.) miks on luksuslikul autol kordades rohkem probleeme ? On siiski neid ,,mugavus,, andureid nii palju vaja,et iga andur nõrkeb ca.7 A. tagant. Seda ütlesin mina. Mugavus autol on jah. Sõida. Kui , juhul kui auto kebib rahakotti ,siis see ei ole mugavus. Sellest vaikitakse ,kui palju aega läheb teenindusse mingi anduri vahetusse sõit. Kõik ei ela Tallinnas. Lugesin teksti läbi.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 143 korda
Touareg 4.2 d ,v8
Tõnis - esiteks, enamus autosid on luksuslikumad kui G3. Teiseks kui inimene on nõus maksma remondi eest, siis miks ei saaks see siiski mugavus olla? Kui jätkata paralleelidega, siis bussiga sõit on ju ka mugavus (pead selle eest maksma) - odavamalt saaksid jala kõndides.
Ma eeldan, et kui inimene vaatab sellist autot, siis pole tal probleemi ka teeninduses olemise ajal muud autot rentida - aga ma tean küll kelle ema eeldamine on.
Ma eeldan, et kui inimene vaatab sellist autot, siis pole tal probleemi ka teeninduses olemise ajal muud autot rentida - aga ma tean küll kelle ema eeldamine on.
-
- Huviline
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Jetta 1.6 TD 51kw, Vento 1.9 TDI 66KW(76kw), Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf VI 1.6 PD TDi77kw.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 22 korda
Touareg 4.2 d ,v8
Alkeemik (Heinar),luksus autol on teretulnud,kuid liigne luksus nii autol , kui ka laste mobiilid uinutavad neid Reaalsest maailmast. Maad ega mütsi ei jagata. Nüüd tehnikast. G3. Jah. Aastaarv on ....vana. Heinar,kui mainin,et G3 on autona liiga,liiga vana siis sina võiksid ju ennast ka maha kanda. 1976 anna andeks,oli siis 1974. Jutt sinu aastaarvust. Meie elektroonik jääb ka sinnakanti. Teksti mõte,ütlemine on ju kasutajate sünniaastast. Heinar. Kes on teenenduses. Tolbajoobad, või kes jagavad tehnilist ? matsu.Arvan,et pahasti ei ütelnud ,kuid tööd on tehtud. Kui ÜKSI teen remonti,vastutan Ü K S I.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 143 korda
Touareg 4.2 d ,v8
Oeh, Tõnis. Kuskohast nüüd siis alustada. Esiteks, kui sa üritad siin mingeid sünniaasta numbreid paugutada, siis tee endale kõigepealt faktid selgeks. Ilmselgelt sa eksid päris korralikult. Teiseks, pole vaja tuua teemasse inimesi, kes ilmselt siia teemasse ei kuulu. Mina rääkisin luksusest ja luksus maksab. See kui palju ühele või teisele inimesele luksust vaja ja kui palju ta on nõus selle eest maksma, on väga individuaalne - rumal on sinu poolt mingit luksuse standardit tõmmata ja ütelda, et kõik teised on lollid, kel luksus meeldib. Me keegi ei tule ju ütlema, et Tõnis, sa oled rumal vanamees, et sõidad Golf 3-ga või lausa Jetta 2-ga.
Eks me kõik sõida selliste autodega millel meist jõud/rahakott üle käib. Ei tasu olla nii kibestunud.
Sa võid kõike teha, kuid ära võrdle mind endaga - me oleme siga ja kägu. Valik on sinu, kes sa neist olla tahad.
PS rääkides vanusest. Tõnis, su juttu on enamvähem sama raske lugeda kui teismeliste tüdrukute oma - mõtle korra eesti keele reeglite peale. Mõtle kuhu käivad kirjavahemärgid ja kõige tähtsam on meeles pidada kuskohast su lause algas ja mida sa sellega üldse ütelda tahad.
Eks me kõik sõida selliste autodega millel meist jõud/rahakott üle käib. Ei tasu olla nii kibestunud.
Sa võid kõike teha, kuid ära võrdle mind endaga - me oleme siga ja kägu. Valik on sinu, kes sa neist olla tahad.
PS rääkides vanusest. Tõnis, su juttu on enamvähem sama raske lugeda kui teismeliste tüdrukute oma - mõtle korra eesti keele reeglite peale. Mõtle kuhu käivad kirjavahemärgid ja kõige tähtsam on meeles pidada kuskohast su lause algas ja mida sa sellega üldse ütelda tahad.
Viimati muutis alkeemik, 27 Dets 2022, 10:37, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1649
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 52 korda
Touareg 4.2 d ,v8
@t6nis3 Külasta foorumit kaine peaga. Kirjuta asju kaine peaga. Loe alati tekst läbi mis kirjutasid. Kirjuta tekst mõttega ja arusaadavalt.
- Kes tänasid kasutajat murkamarko selle postituse eest:
- MustVälk • Pets115
-
- Huviline
- Postitusi: 865
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 173 korda
Touareg 4.2 d ,v8
Ärge nüüd liiga palju ka korraga tahtke. Hea kui poolgi sellest rehkendusest oleks saavutatav.murkamarko kirjutas: ↑29 Dets 2022, 14:21@t6nis3 Külasta foorumit kaine peaga. Kirjuta asju kaine peaga. Loe alati tekst läbi mis kirjutasid. Kirjuta tekst mõttega ja arusaadavalt.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 143 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 865
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 173 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 122
- Liitunud: 29 Mär 2010, 13:47
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Touareg 4.2 d ,v8
Huvitav teema jäi sirvides silma. Tulin just Berliinist nädalavahetusel sellisega. Käisin poistega tuulutamas ning tühjade kätega ei tahtnud tagasi tulla, ja CLA220 tundus liiga igav valik. Kindlasti oleks olnud riskivabam 
Kujutan ette, et raskemaid asju vedada on sellisega lausa lust -> liigub nagu loom. Ikkagi 5,8 sek sajani.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... 304743b0c2

Kujutan ette, et raskemaid asju vedada on sellisega lausa lust -> liigub nagu loom. Ikkagi 5,8 sek sajani.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... 304743b0c2
-
- Huviline
- Postitusi: 122
- Liitunud: 29 Mär 2010, 13:47
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Touareg 4.2 d ,v8
850km ca viimasest ööbimiskohast koju. Alguses 150-170kmh, oli keskmine 12. Kodu ees oli langenud 12->8. Leedu-Eesti +20-30kmh gps järgi. Ehk mite halligi ei võta, eriti arvestades möödasõitude hulka antud tempo juures
. Samas täiesti teisejärguline asi antud masina puhul.
160kmh / 2000rpm.

160kmh / 2000rpm.
-
- Huviline
- Postitusi: 2146
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 118 korda
- Kontakt:
Touareg 4.2 d ,v8
160kmh / 2000rpm. seda ma ei tahaks uskuda. Mõned videod näitavad rohkem.AllanA kirjutas: ↑21 Mär 2023, 13:28850km ca viimasest ööbimiskohast koju. Alguses 150-170kmh, oli keskmine 12. Kodu ees oli langenud 12->8. Leedu-Eesti +20-30kmh gps järgi. Ehk mite halligi ei võta, eriti arvestades möödasõitude hulka antud tempo juures. Samas täiesti teisejärguline asi antud masina puhul.
160kmh / 2000rpm.
Viimati muutis miilits, 21 Mär 2023, 16:07, muudetud 2 korda kokku.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 2146
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 118 korda
- Kontakt:
Touareg 4.2 d ,v8
Ma ei süvenenud autosse korralikult, sellel juba 8ne kast peal. Jäin teemat lugedes sõidus enda hetke kinni lihtsalt, kui pilti tegin
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 10 korda
Touareg 4.2 d ,v8
Olen ka Touaregi uurimas praegu, põhiliselt küll 3,0 mootoriga. 2015-2017, alla 150k läbisõiduga, 25k€ plussmiinus.
Kuidas on kolmese diisli vastupidavusega? Ja kas nendel päris viimase otsa masinatel on mingeid tüüpvigu suudetud parandada või on ühe puuga löödud sõltumata aastast? Õhkvedruga Touaregiga olen sõitnud - see oli väga mõnus. Kas tavavedru on sellega võrreldes nagu hobuvanker?
Kuidas on kolmese diisli vastupidavusega? Ja kas nendel päris viimase otsa masinatel on mingeid tüüpvigu suudetud parandada või on ühe puuga löödud sõltumata aastast? Õhkvedruga Touaregiga olen sõitnud - see oli väga mõnus. Kas tavavedru on sellega võrreldes nagu hobuvanker?