Küsimus passati kohta? Paluks abi !
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
- Telefon: 56218835
- Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Küsimus passati kohta? Paluks abi !
Plaanis soetada siis kas bensukas 1,8T või diisel passat aga vaatan et B5,5 ei ole pandud enam 1,9tdi 81 kw ja 85kw mootoreid.
Kas uuemad diislid on mõtet osta või siiski osta bensukas mis on töökindlam. Enamus sõite teen ikka linnavahel ja pisikesed otsad.
Paluks natuke abi targematelt enne kui saab auto ära ostetud ja pärast kahetsed ja kirud miks ei uurind natuke tausta.
Tänud ette ära kes viicib kribada
Kas uuemad diislid on mõtet osta või siiski osta bensukas mis on töökindlam. Enamus sõite teen ikka linnavahel ja pisikesed otsad.
Paluks natuke abi targematelt enne kui saab auto ära ostetud ja pärast kahetsed ja kirud miks ei uurind natuke tausta.
Tänud ette ära kes viicib kribada
Viimati muutis MustVälk, 31 Dets 2015, 16:18, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 17 Jaan 2008, 17:55
- Telefon: 53951562
- Auto: Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4motion
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
Diislite kohta niipalju...Minul oli ennem b5 1.9 81kw..või noh..siiani veel on... siis ostsin b5.5 1.9 96kw 2001 ja hetkel olen väga rahul...eks erinevusi neil on... uuel kardetakse pumppihusteid mis maksavad palju.. samas vanal on kõrgsurvepump palju kallim.. kui uue pihustid kokku. Aga enamjaolt on neil süsteem sama..ja kuna ma enne ostu lammutasin ühte 96kw mootorit siis see andis veits enesekindlust juurde..mootor nagu mootor ikka..pole seal mingit tulnukate tehnoloogiat..siiani olen rihmavahetuse ja õlid ja muud tööd ise teinud ja pole seal keerukat midagi.. ja eks see kasutatud auto ost on nagunii üks loterii..kuid uuem on ikka uuem ja nagu üks tartu rollerimees ütles, et kes ei riski see šampust ei joo
VW Passat "Built like a Tank, goes like a Missile"
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
B5.5 pannakse peale 1.9 74,85,96 kw diisleid.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
Olksumees.....kui sa ostad ikka päris tutnoid pihustid, siis on see PD lõbu ikka palju palju kallim kui uus kõrgsurve pump. Lisaks probleemsed pihusti tihendid...ja muidugi nuka ning sinna kuuluva kulumine(see kui kiiresti nad kuluvad oleneb mitmest tegurist, üldiselt kui juba korra teinud oled siis teist vahetust enam ei näe st kui varuosad saavad kvaliteetsed). Vanakool on ikkagi pommikindlam....jah, dünaamikas ja mootori lärmakuse poole pealt jääb vanakooli 81kw 96kw PD motole alla...85kw puhul enam nii suurt vahet dünaamikas ei tohiks olla.
Viimati muutis copilot, 15 Mai 2014, 14:21, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
85 kw on õnnetus 74 ja 96 kõrval. Aga noh, esimene PD katse ka.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 16 Aug 2013, 22:32
- Auto: Golf Plus 1,9 tdi 77kw
- Asukoht: Tallinn,Harjumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
Kui sul lühikesed otsad ja enamus linna vahel siis minu soovitus bensukas ,
Kas 1,8T. 2,0. ( 2,8 või 4,0w8) see juba oma rahakoti asi
Kas 1,8T. 2,0. ( 2,8 või 4,0w8) see juba oma rahakoti asi
Viimati muutis alca, 15 Mai 2014, 14:51, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
- Telefon: 56218835
- Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
Enamus linnaotsad ja sellised lühikesed ka kuna elan pärnus mitte tallinnas
Palju see kütusekulu vahe tuleb umbkaudu ja remont on ju bensukal natuke odavam?
Et vaatan turul liigub neid diisleid palju rohkem kui 1,8T bensukaid näiteks
Milline oleks kokkuvõttes kasulikum
Arvatavasti pikki otsasid ei hakka ma sõitm kõik sellised lühikesed otsad ja auto ika igapäeva kasutusse.
Arvatavasti pikup ja kindlasti manuaal kastiga
Ootan lihtsalt soovitusi. Kokkuvõttes auto valik ika ise välja aga teab mida hakkata otsima kas diislit või bensukat
Palju see kütusekulu vahe tuleb umbkaudu ja remont on ju bensukal natuke odavam?
Et vaatan turul liigub neid diisleid palju rohkem kui 1,8T bensukaid näiteks
Milline oleks kokkuvõttes kasulikum
Arvatavasti pikki otsasid ei hakka ma sõitm kõik sellised lühikesed otsad ja auto ika igapäeva kasutusse.
Arvatavasti pikup ja kindlasti manuaal kastiga
Ootan lihtsalt soovitusi. Kokkuvõttes auto valik ika ise välja aga teab mida hakkata otsima kas diislit või bensukat
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
ets , sada ja viis korda on mainitud , et võta 1.8T või lihtsalt bensukas 2.0 mis sa niipalju üle mõtled , diisel ei sobi sul pärnulinna.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
Kuna eranditult linnas ja lühikesed otsad, siis järgmine talv, kui ikka -25c ära viskab pikemaks, mitte nagu viimane pehme talv, siis sa kiruksid diisli ostu ilmselt. Diisel ikkagi pikemate otste jaoks mõeldud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 442
- Liitunud: 08 Nov 2012, 08:13
- Auto: Skoda Superb 1.4TSI Elegance Plus DSG
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
rako kirjutas:B5.5 pannakse peale 1.9 74,85,96 kw diisleid.
Mis ajast B5.5 peale 85kw diislit pandud on? B5 viimaste peal oli küll jah, aga B5.5 peal pole seda olnud. B5.5 tuli vaid 1.9TDI-PD 74kw või 96kw.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
Tõsi. Minu näpukas tõesti.Markko_ kirjutas:Mis ajast B5.5 peale 85kw diislit pandud on? B5 viimaste peal oli küll jah, aga B5.5 peal pole seda olnud. B5.5 tuli vaid 1.9TDI-PD 74kw või 96kw.rako kirjutas:B5.5 pannakse peale 1.9 74,85,96 kw diisleid.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
- Telefon: 56218835
- Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
Kui bensukas siis kas 1,8T või 2,0 bensukas
Kumb on siis pommikindlam odavam ülal pidada ja väiksema kütusekuluga
Ei ole kursis nende uutemate 96kw mootoritega 2,0
Olen kuulnud aga et 1,8T on hea mootor kui on korralikult hooldatud
tänud abi eest
Kumb on siis pommikindlam odavam ülal pidada ja väiksema kütusekuluga
Ei ole kursis nende uutemate 96kw mootoritega 2,0
Olen kuulnud aga et 1,8T on hea mootor kui on korralikult hooldatud
tänud abi eest
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
Mul sõbral on 2.0 96kw ja teisel sõbral on 1.8 92kw ja mitmel on 1.8VT 110kw siiani olen täheldanud, et turbo mootorite kütuse kulud on tiba madalamad kui vabalt hingavatel. Hooldus kulud vabalt hingavatel suht samad. Turbokatel on lisa asi mis võib kulu tekitada nagu ikka turbo. Muidu laias laastus ka hooldus/remont sama.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
Mul 2,0 85KW ja ei ole siiamaani midagi halba õelda korrapäraselt õli ja rihmad vahetatud ei ole autol viga midagi.
Ma sõidan kaa enamasti linnas ja kütusekulu arvuti järgi 8,8 muidugi oma jalga teades saaks ka ilmselt väiksemaks seda numbrit.
Olen läbi uhanud temaga 150000 ja ikka olen rõõmus,muidugi kunagi oli soovunelm 4motion.
Päikest!
Ma sõidan kaa enamasti linnas ja kütusekulu arvuti järgi 8,8 muidugi oma jalga teades saaks ka ilmselt väiksemaks seda numbrit.
Olen läbi uhanud temaga 150000 ja ikka olen rõõmus,muidugi kunagi oli soovunelm 4motion.
Päikest!
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
Mõlemad on suhteliselt pommikindlad mootorid. Kui 1.8T-l on turboga seonduv korras, siis on see parem mootor. Minek on teravam ja kulu väiksem.ets27 kirjutas:Kui bensukas siis kas 1,8T või 2,0 bensukas
Kumb on siis pommikindlam odavam ülal pidada ja väiksema kütusekuluga
Ei ole kursis nende uutemate 96kw mootoritega 2,0
Olen kuulnud aga et 1,8T on hea mootor kui on korralikult hooldatud
tänud abi eest
"Don't touch my monkey"
- sygnus
- Huviline
- Postitusi: 262
- Liitunud: 02 Sept 2011, 21:07
- Telefon: +37256883021
- Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 M54B30 SMG '03
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
1,8T-st on räägitud siin korduvalt, aga kordan siis mõned olulisemad asjad veel korra üle.
Võrreldes tavalise vabalthingava 2,0 (85kW) mootoriga on tegemist tublisti kapriissema mootoriga.
Üldiselt on tegemist selleajastu VAG-i bensiinimootoritest parima mineku ja kütusekulu suhtega mootoriga, milllele on võimalik üsna kergesti jõulisa tekitada, kuid sellega ka asi piirdub. Suurtel läbisõitudel hakkab mootor teinekord korralikult nöökima ja seetõttu võib heast mootorist saada üsna suur kuluallikas.
Jutt, et kui 1,8T on turboga seonduv korras, siis on see väga mootor, ei pea siinkohal paika, sest sel mootoril on oluliselt nõrgemaid külgi kui pelgalt 500€ maksev uus turbo.
1,8T on õli kvaliteedi ja välba suhtes üpris kapriisne ja see avaldub mitmel moel. Esimene ja kõige levinum põhjus, mille tagajärjeks on mootori väljavahetamine on õlivõtturi sõela ülipeenikeste avade ummistumine. Üsna levinud probleem, et tühikäigul kaob ära mootorile vajalik õlirõhk ning hakkab saalesid sööma.
Seda probleemi on tulnud ette päris paljudel, k.a mul. Mootori kap remont kvaliteetseid osi kasutades koos uue mootoriplokiga läks ca 1200€. Tavaliselt avalduvad taolised tagajärjed pärast ostu ca 10k km jooksul.
Teine murekoht on turbo õlituse jaoks vajalik pealevoolutoru, mille diameeter on üpris väike. Kuna toru paikneb väljalaske kollektori lähedal, siis välpade mittekinnipidamisest ja kehvast õlist tingituna võib toru ummistuda ning turbolt õlitus ära kaduda.
Kolmas probleem on seotud nukkvõlli ringi vedava keti pingutiga, mis ajapikku ära väsib.
Lisaks veel igasugused tilu-liluprobleemid nagu ABS aju suremine, igasuguste väiksemate andurite rikked, kliimakompressori laagri kinni jäämine, jahutusvedeliku T-liitmiku purunemine, karterituulutuskolmiku ummistumine, roolilatt jne. Lisaks on suurem osa autodest juba turbo-loksuga.
Olen nõus, et ükski nimetatud kuluosa ei maksa ülemäära palju, kuid kehvema õnne korral on stabiilselt mõnisada eurot per kuu autosse investeerimine garanteeritud. Tundmatu taustaga auto ostmisel võib saada sellest hiljem üpris suur kuluartikkel, kuna laguneda neile meeldib. Ja seda ei saa vältida isegi mitte hea ostueelse kontrolli läbiviimisel.
Puhtalt minu arvamus, et kui vilest väga lugu ei pea, siis igapäeva sõidukiks võtaks murevabama vabalthingava. Vilega autodest tasuks vaadata diislit või järgmise põlvkonna 1,8T mootorit, mis on oma vastupidavuselt tublisti parem (ma küll nüüd ei tea, kas VW paigaldati neid 120 kW turbomootoreid või mitte).
Edit: üks oluline fakt veel - 1,8T ei ole mitte ühestki otsast pommikindel mootor.
Võrreldes tavalise vabalthingava 2,0 (85kW) mootoriga on tegemist tublisti kapriissema mootoriga.
Üldiselt on tegemist selleajastu VAG-i bensiinimootoritest parima mineku ja kütusekulu suhtega mootoriga, milllele on võimalik üsna kergesti jõulisa tekitada, kuid sellega ka asi piirdub. Suurtel läbisõitudel hakkab mootor teinekord korralikult nöökima ja seetõttu võib heast mootorist saada üsna suur kuluallikas.
Jutt, et kui 1,8T on turboga seonduv korras, siis on see väga mootor, ei pea siinkohal paika, sest sel mootoril on oluliselt nõrgemaid külgi kui pelgalt 500€ maksev uus turbo.
1,8T on õli kvaliteedi ja välba suhtes üpris kapriisne ja see avaldub mitmel moel. Esimene ja kõige levinum põhjus, mille tagajärjeks on mootori väljavahetamine on õlivõtturi sõela ülipeenikeste avade ummistumine. Üsna levinud probleem, et tühikäigul kaob ära mootorile vajalik õlirõhk ning hakkab saalesid sööma.
Seda probleemi on tulnud ette päris paljudel, k.a mul. Mootori kap remont kvaliteetseid osi kasutades koos uue mootoriplokiga läks ca 1200€. Tavaliselt avalduvad taolised tagajärjed pärast ostu ca 10k km jooksul.
Teine murekoht on turbo õlituse jaoks vajalik pealevoolutoru, mille diameeter on üpris väike. Kuna toru paikneb väljalaske kollektori lähedal, siis välpade mittekinnipidamisest ja kehvast õlist tingituna võib toru ummistuda ning turbolt õlitus ära kaduda.
Kolmas probleem on seotud nukkvõlli ringi vedava keti pingutiga, mis ajapikku ära väsib.
Lisaks veel igasugused tilu-liluprobleemid nagu ABS aju suremine, igasuguste väiksemate andurite rikked, kliimakompressori laagri kinni jäämine, jahutusvedeliku T-liitmiku purunemine, karterituulutuskolmiku ummistumine, roolilatt jne. Lisaks on suurem osa autodest juba turbo-loksuga.
Olen nõus, et ükski nimetatud kuluosa ei maksa ülemäära palju, kuid kehvema õnne korral on stabiilselt mõnisada eurot per kuu autosse investeerimine garanteeritud. Tundmatu taustaga auto ostmisel võib saada sellest hiljem üpris suur kuluartikkel, kuna laguneda neile meeldib. Ja seda ei saa vältida isegi mitte hea ostueelse kontrolli läbiviimisel.
Puhtalt minu arvamus, et kui vilest väga lugu ei pea, siis igapäeva sõidukiks võtaks murevabama vabalthingava. Vilega autodest tasuks vaadata diislit või järgmise põlvkonna 1,8T mootorit, mis on oma vastupidavuselt tublisti parem (ma küll nüüd ei tea, kas VW paigaldati neid 120 kW turbomootoreid või mitte).
Edit: üks oluline fakt veel - 1,8T ei ole mitte ühestki otsast pommikindel mootor.
Viimati muutis sygnus, 21 Mai 2014, 14:28, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 442
- Liitunud: 08 Nov 2012, 08:13
- Auto: Skoda Superb 1.4TSI Elegance Plus DSG
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
Pidamise kuludelt kindlasti valiks 2.0 ja 96kw võimalusel. Kütusekulu sama, mis 85kw, kuid minek parem. Sai kunagi tööautona peetud 2.0 96kw isendit. Igati asjalik masin oli, minekut oli, kütusekulu oli ka OK, vastu pidas mootor hästi.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
Ok, kuigi selles jutus on osaliselt tõsi sees, siis jääb väga mingi isikliku halva kogemuse maitse suhu.sygnus kirjutas:1,8T-st on räägitud siin korduvalt, aga kordan siis mõned olulisemad asjad veel korra üle.
Võrreldes tavalise vabalthingava 2,0 (85kW) mootoriga on tegemist tublisti kapriissema mootoriga.
Üldiselt on tegemist selleajastu VAG-i bensiinimootoritest parima mineku ja kütusekulu suhtega mootoriga, milllele on võimalik üsna kergesti jõulisa tekitada, kuid sellega ka asi piirdub. Suurtel läbisõitudel hakkab mootor teinekord korralikult nöökima ja seetõttu võib heast mootorist saada üsna suur kuluallikas.
Jutt, et kui 1,8T on turboga seonduv korras, siis on see väga mootor, ei pea siinkohal paika, sest sel mootoril on oluliselt nõrgemaid külgi kui pelgalt 500€ maksev uus turbo.
1,8T on õli kvaliteedi ja välba suhtes üpris kapriisne ja see avaldub mitmel moel. Esimene ja kõige levinum põhjus, mille tagajärjeks on mootori väljavahetamine on õlivõtturi sõela ülipeenikeste avade ummistumine. Üsna levinud probleem, et tühikäigul kaob ära mootorile vajalik õlirõhk ning hakkab saalesid sööma.
Seda probleemi on tulnud ette päris paljudel, k.a mul. Mootori kap remont kvaliteetseid osi kasutades koos uue mootoriplokiga läks ca 1200€. Tavaliselt avalduvad taolised tagajärjed pärast ostu ca 10k km jooksul.
Teine murekoht on turbo õlituse jaoks vajalik pealevoolutoru, mille diameeter on üpris väike. Kuna toru paikneb väljalaske kollektori lähedal, siis välpade mittekinnipidamisest ja kehvast õlist tingituna võib toru ummistuda ning turbolt õlitus ära kaduda.
Kolmas probleem on seotud nukkvõlli ringi vedava keti pingutiga, mis ajapikku ära väsib.
Lisaks veel igasugused tilu-liluprobleemid nagu ABS aju suremine, igasuguste väiksemate andurite rikked, kliimakompressori laagri kinni jäämine, jahutusvedeliku T-liitmiku purunemine, karterituulutuskolmiku ummistumine, roolilatt jne. Lisaks on suurem osa autodest juba turbo-loksuga.
Olen nõus, et ükski nimetatud kuluosa ei maksa ülemäära palju, kuid kehvema õnne korral on stabiilselt mõnisada eurot per kuu autosse investeerimine garanteeritud. Tundmatu taustaga auto ostmisel võib saada sellest hiljem üpris suur kuluartikkel, kuna laguneda neile meeldib. Ja seda ei saa vältida isegi mitte hea ostueelse kontrolli läbiviimisel.
Puhtalt minu arvamus, et kui vilest väga lugu ei pea, siis igapäeva sõidukiks võtaks murevabama vabalthingava. Vilega autodest tasuks vaadata diislit või järgmise põlvkonna 1,8T mootorit, mis on oma vastupidavuselt tublisti parem (ma küll nüüd ei tea, kas VW paigaldati neid 120 kW turbomootoreid või mitte).
Edit: üks oluline fakt veel - 1,8T ei ole mitte ühestki otsast pommikindel mootor.
Üles loetud probleemid esinevad kõik peale ühe kas ühel, või teisel kujul ka 2.0 peal. Ainuke üles loetud turbospetsiifiline viga on turbo õlitustoru sisse õli ära kõrbemine ja see on ka esimene asi, mis selle mootori kohta infot otsides välja tuleb. See on selle mootori turboga seonduv tüüpviga ja ei tekita peavalu, kui sellest teada ja sellega arvestada.
Õlipumbaga seonduv ja nukvõlli (ning ketiajam üleüldse) pinguti kuuluvad kuluosade juurde, ning kui autot on plaanis pikemalt pidada, siis on nendega tegelemiseks auto ostimise ajal juba mõistlik mingi summa arvestada.
ABS aju, igasugu väiksemad andurid, kliimakompressorilaagrid, roolilatt ja kõik muu üles loetu on 2.0 mootoriga autol täpselt samasugune küljes ja halva õnne korral laguneb samamoodi.
Ma ei taha siin mingit vaidlusmomenti tekitada. Viskasin lihtsalt enda arvamuse ja kogemused teise kaalukaussi.
"Don't touch my monkey"
- lauri76
- Klubiline
- Postitusi: 393
- Liitunud: 16 Okt 2004, 19:56
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
tsiteerin Sygnust;
"1,8T on õli kvaliteedi ja välba suhtes üpris kapriisne ja see avaldub mitmel moel. Esimene ja kõige levinum põhjus, mille tagajärjeks on mootori väljavahetamine on õlivõtturi sõela ülipeenikeste avade ummistumine. Üsna levinud probleem, et tühikäigul kaob ära mootorile vajalik õlirõhk ning hakkab saalesid sööma. "
Oma autol lasin eelmisel aastal koos mootoriõlivahetusega ära puhastada ka õlipumba võtturi igaksjuhuks,et ennetada neid probleeme.
"1,8T on õli kvaliteedi ja välba suhtes üpris kapriisne ja see avaldub mitmel moel. Esimene ja kõige levinum põhjus, mille tagajärjeks on mootori väljavahetamine on õlivõtturi sõela ülipeenikeste avade ummistumine. Üsna levinud probleem, et tühikäigul kaob ära mootorile vajalik õlirõhk ning hakkab saalesid sööma. "
Oma autol lasin eelmisel aastal koos mootoriõlivahetusega ära puhastada ka õlipumba võtturi igaksjuhuks,et ennetada neid probleeme.
Viimati muutis lauri76, 29 Mai 2014, 18:01, muudetud 1 kord kokku.
- sygnus
- Huviline
- Postitusi: 262
- Liitunud: 02 Sept 2011, 21:07
- Telefon: +37256883021
- Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 M54B30 SMG '03
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Küsimus passati kohta? Paluks abi !
Muidugi kõiki neid probleeme, mis kirjeldasin, saab enneteda, aga tavaliselt inimesed seda ei tee - kas siis teadmatusest või viitsimatusest.
Need rohkem sellised põhjused, mille tõttu tõsisel huvilisel auto ostmata ei jää, küll aga vabalthingavaga võrreldes tahab lihtsalt rohkem tähelepanu. Mul oli esimene 1,8T AEB ja praegu on 1,8T AJL. Üldiselt mingisugust emotsiooni need koned ei paku. Samas vabalthingava 85 kiluvatise 2,0 roolist turbokasse istuda oli päris vahva tunne.
2,8 ACK tundus ehk isegi neist kolmest VAGist, mis olnud, kõige parem. Madalalt oli jõudu ja küllaltki krapsakas. Muidugi hooldus- ja kütusekulu poolest oli hoopis teisest puust masin võrreldes nende lihtsamate R4 mootoritega.
Need rohkem sellised põhjused, mille tõttu tõsisel huvilisel auto ostmata ei jää, küll aga vabalthingavaga võrreldes tahab lihtsalt rohkem tähelepanu. Mul oli esimene 1,8T AEB ja praegu on 1,8T AJL. Üldiselt mingisugust emotsiooni need koned ei paku. Samas vabalthingava 85 kiluvatise 2,0 roolist turbokasse istuda oli päris vahva tunne.
2,8 ACK tundus ehk isegi neist kolmest VAGist, mis olnud, kõige parem. Madalalt oli jõudu ja küllaltki krapsakas. Muidugi hooldus- ja kütusekulu poolest oli hoopis teisest puust masin võrreldes nende lihtsamate R4 mootoritega.