VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:

VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana »

► Näita Spoilerit
Tervist,

Kõik on ilmselt antud isendiga kursis, et tegemist on Passati eelkäijaga ja ajalugu wikipediast kopeerida pole vaja siis.

Mõned faktid enda Santanast:

Mootor: 2.0 85kW R5, mehhaaniline pritsung.

Aastad 1984-1999 Saksamaal- keegi õnnelik sai ta endale uuest peast kunagi.
Aastal 1999 registreeriti Eestis, baseerus Võrumaal- keegi õnnelik sai seda masinat kõvasti hooldada.
Aastal 2006/2007 ostis mu vend ta endale igapäeva sõiduks. Põhiline probleem oli käivitumine sooja mootoriga. Muid juppe sai alates uuest akust kuni sillaosadeni rohkelt vahetatud (tol ajal ma neid asju veel ei teadnud).
Aastal 2008 august sai auto mulle. Alguses vaatasin küll sellise pilguga, et no mis selle risuga peale hakata, täiesti tavaline auto ju.

Juhtus aga nii, et hakkas see auto meeldima. Ja juba teadsingi, et tulevikus ootab masinat ees suurem remont. Samas ma ei teadnud autodest mitte midagi, see oli mu esimene isiklik sõiduauto. Sõitsin temaga umbes aasta aega, ning kuna auto kere ja veermik ei kannatanud enam kriitikat, siis leidsin tuttava, kes auto ette võttis ja intensiivravi osakonda viis. Tegemist siis sellise väikse kohaga Saaremaal nagu Kogula- Underground Kogula Garaaž (UKG) http://ukgaraaz.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false; Muuseas need pildid siin ülevalpool on 2009 suvest.

Enne seismajäämist: uus aku, uued küünlad ja juhtmed, kütusefilter, õlifilter, uued rehvid, spidomeetri tross, pidurivoolik, piduriklotsid, rattalaagrid, ühesõnaga suht tavaline hooldus.

Mis tal viga on?

KERE:
1) Tiiva servad ja ukse allääred on rängalt läbi roostetanud (aitäh Eesti talv). Keretööd kuluvad siin ära. Originaal värv on tumehall. Plaanis kas must, tumesinine või mõni muu värv. Auto on kriime täis nagu oleks romurallit sõitnud.
2) Tagumine stange sai kunagi laksu, väike kild on väljas. Ilmselt lasen Finishlines Tartus ära parandada, sest uut 84.a. isendile pole ja kasutatud stanged ei kannata kriitikat.
3) Esituled natuke vildakad; esiklaasis on ÜV kõlblik mõra, aga mind häirib; tagumine klaas või toonkile on kriimustatud. Ja üldse, kes need toonkiled sinna toppis?

VEERMIK: kõik puksid, amordid ja vedrud, ratta laagrid

MOOTOR: päris heas korras, aga siiski: hammasrihm, generaatori rihm, radikas on korrodeerunud, õhuvoolik, pritsepea vajab puhastamist.

MUUD: tag. el. akna mootorid, püsikiirusehoidja ei tööta mingil põhjusel, armatuuri valgustus (öösel oli mõnikord päris pime sõita), käsipidur ei toimi.

HIRM ON: et tulevikus tuleb siduri ja käigukastiga probleeme, sest talvel mõnikord madalatel pööretele ei vahetanud hästi 1.- 2. käigule.

Praeguseks olen soetanud: uued amordid ja vedrud, küljekarbid, esitiivad, tagumised tiiva ääred, küljepeeglid, kasutatud esiuksed, summuti täies pikkuses, piduriklotsid, keskkonsool, iluliistud ja igasugust muud pudi-padi, mida võikski loetlema jääda. Aga kõik oluline on hetkel juurde ostetud.

Viimased jupid tulid näiteks suvel Poolast, ilusad värsked esitiivad.

Kokkuvõttes: tööd on palju ning kindlasti leidub töökäigus veel mitmeid vigu.

Mõned 2010 talve pildid UKG-s:
► Näita Spoilerit
Eks ajajooksul täiendan, kui miskit uudist tuleb.

Ja kui kellelgi vedeleb: tagumised el. akna mootorid, radikat, tagumist stanget, esimest ja tagumist klaasi, originaalveljed (4x100; offset 32-38; keskauk 57) siis andke teada!

Samuti, kui keegi teab, siis rääkige selle auto püsikiiruse hoidjast, et kas see on seal ilujaoks või on võimalik seda töökorda saada?
Viimati muutis Maahärra, 30 Sept 2014, 19:09, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: Pealkiri reeglitele vastavaks
Brain Power is the new horsepower.

Sellel teemal on 68 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”