Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Palju see 5s klapp peale kuluosade juurde annab? . aga kui detailid on laialt käibel ja hinnad mõistlikud ning ehitamine põnev, siis võib sobiva eelarve sisse mahutada just täpselt meelepärase. Mulle lihtsalt otsepritse dünaamika väga meeldib. Aga kui endale ehitada siis kindaslti see versioon kus on lisa kaud pihustid, et carbon buildupi ei tekiks.
R.
R.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Minul on 20v hybridR384n3 kirjutas:Keegi siit 2.0 20v moto ka valmis teinud on? Omal plaan võtta audi ABK tallblock, sinna sisse ACK 2.8 142kw kolvid(bore dia mõlemal 82.5mm, pin mõlemal 21mm, ack kolb abk omast 0.74mm madalam(compression height) ning ack kolvil klapipesad ka juba sees. Kaane võtaks adr/aeb oma, millel siis 3 õli tagasivoolu pimedaks teeks. On keegi sellist combot proovinud ka?
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Ja kas on suur vahe 2.0 ja 1.8 turbode vahel? On see 10% kubatuur kuskilt tunda kah ?
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Eks 10% töömahu suurendamine annab ikka tunda, on ta NA või turbo.
Mul on NA. ADY alumine ja AEB ülemine ots. 144,1 kW ja 228,9 Nm rattast
Mul on NA. ADY alumine ja AEB ülemine ots. 144,1 kW ja 228,9 Nm rattast
-
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
- Telefon: 59077987
- Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 1 kord
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Tarmo, räägid ehk lähemalt oma setupist? Mis cr tuli? Mis ecu asja juhib? Kui suured pihustid? Sul short või longblock?
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
CR tuli 12.4, Juhib MS2 V3, pihustid 320cc/min(3bar) minul 4.5bar, ADY on longblock.
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Tere,kas keegi seletaks lollile,mis kolbe kasutada agg mootoril et surveastet madalamaks saada turbo jaoks?
-
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
- Telefon: 59077987
- Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 1 kord
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Audi 2.8 128kw kolvid ehk? Need sama läbimõõduga ning 0.7mm madalamad. Sõrm 21mm, mis sõrm agg kolvil on, ei tea.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Topelt metall kaanetihend ilmselt kõige lihtsam lahendus. Muidu agg peaks 21mm sõrmega olema.
Veel infoks juurde, 220mm kõrgusega plokkidesse peaks ilusti sobima uue tsi 2.0 kepsud, sõrm on 21mm, pikkus tundub 144mm olevat. Õigetest kohtadest on jämedad, kellegile ehk head mõnda säästu turbo projekti panna. Üks komplekt üle kui huvi on.
Veel infoks juurde, 220mm kõrgusega plokkidesse peaks ilusti sobima uue tsi 2.0 kepsud, sõrm on 21mm, pikkus tundub 144mm olevat. Õigetest kohtadest on jämedad, kellegile ehk head mõnda säästu turbo projekti panna. Üks komplekt üle kui huvi on.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Kui alla sul vaja surveaste saada?nismo kirjutas:Kust metall tihendit tellida saaks?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Originaalis peaks neil juba olema metalltihendid ja kui vaadata näiteks ladu24.ee siis mls ehk metall tihendid täiesti saadaval.
-
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
- Telefon: 59077987
- Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 1 kord
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
220mm plokki lähevad audi 2.2t aan kepsud ka 1:1 sisse, ja neid liigub ac foorumis vahest 30€ eest. Samuti sobilikud, kui säästumotot ehitada.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 09 Juun 2022, 19:24
- Telefon: 55930175
- Auto: mersu, mitsubishi, nissan, fiat ducato
- Asukoht: Türi Alliku
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Tere kõigile. Kas keegi teab, kuidas vahetatakse VW AGP 1,9SDI 50kw mootoril hülssi. Hülss Epoes täitsa saadaval. Keegi tuttavatest täpselt ei tea ja mingi inff on, et vana puuritakse välja ja kodustes tingimustes seda ei tee. Küsimus selline, et kas tõmmitsaga on võimalik silindri hülssi välja tõmmata.
-
- Huviline
- Postitusi: 598
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Ei ole mitte kunagi ühtegi hülssi paigaldanud ega välja võtnud, aga tõenäoliselt mingi kuumtumise je pressimise teema on.
Mis olemasolevaga juhtus? Ühes silindris lendas midagi kotti ja äestas silindris seina ka ära?
Ei usu vist hästi, et kodus lihtsalt mingi tõmmitsaga välja ja uus sisse, aga kindel ei ole.
Mis olemasolevaga juhtus? Ühes silindris lendas midagi kotti ja äestas silindris seina ka ära?
Ei usu vist hästi, et kodus lihtsalt mingi tõmmitsaga välja ja uus sisse, aga kindel ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 598
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Samas vene autodel vist küll külasepad kodu kuuriall kunagi vahetasid. Mine tea.
Vajadust pole olnud, aga huvitaks ennastki.
Google ja youtube ka abiks ilmselt
Vajadust pole olnud, aga huvitaks ennastki.
Google ja youtube ka abiks ilmselt
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Ainult teadavalt Moskvitzi mootori plokis oli võimalik hülsse vahetada.
-
- Huviline
- Postitusi: 598
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Teadaolevalt ongi tegemist vene autoga. Kindel pole, aga äkki zillidel või gazidel sai ka? Kuskilt meelde jäänud.
Ma nii noor, et kui mul esimesed veneautod olid, siis maksid need kolmsada krooni ja vedeles igalpool neid kärakaid
Midagi kotti läks siis järgmine mootor peale ja sõit võis jätkuda.
Polnud vajadust midagi hülssida ega leiutada
Ma nii noor, et kui mul esimesed veneautod olid, siis maksid need kolmsada krooni ja vedeles igalpool neid kärakaid
Midagi kotti läks siis järgmine mootor peale ja sõit võis jätkuda.
Polnud vajadust midagi hülssida ega leiutada
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
See info on täiesti õige. Lähtugi sellest.roosteants kirjutas: ↑09 Juun 2022, 20:55 mingi inff on, et vana puuritakse välja ja kodustes tingimustes seda ei tee.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Võid uurida nende käest kes silindreid rem. mõõtu puurivad. Detjonõševid või Tõukurist.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
VW gen ja Audi mootori plokid on monoliitsed.Neil ei ole eemaldatavaid hülsse. Puuritakse läbimõõdudga originaalist 0,25 MM. See on esimene remont. Järgmine samm on 0,50 mm.