Sõitnud olen eelmainitud autoga 2 hooaega - talviti mitte - ning enamasti viperusteta. Vahetatud on kõik võimalikud jubinad ja jupid.
► Näita Spoilerit
5-käiguline manuaal käigukast
2 ukseline luukpära
RL coilover vedrustus
GTI originaalsisu
Clear glass ristiga esituled
Üle värvitud ning rooste puudub.
Pagassis vineerpõrand koos vaibaga, samuti uus mütsiriiul
Subwoofer koos võimuga + 4 kölarit salongis raadioks on Pioneer.
Teema tegin seetõttu, et kui midagi küsida on, siis saaksin siit vastuse ning kes otsib midagi leiab ka ehk vastuseid.
ebayst sai ostetud veel, et esimene käik sisse lülituks
Keegi teab öelda, kuhu käib mk1l see kleeps?
Kaugelt maalt jöudsid kohale ka heliisolatsiooni materialid, aga pigimatt jöuab hiljem kohale.
Mure on ka veel sellega, et sai vwheritagest tellitud laepolster - on kellegil kogemusi installiga, enda arust veel nii pädev pole, et saaks installiga hakkama
Samuti oleks huvi laepolstri tihendiga, mis ümber katuseluugi käiks.
Autoga on veel kõvasti tööd, õnneks talv on pikk ja kevadeks tahan uued jupid külge keerata
Pakkuda võite vanakooli velgesid 200euri väärtuses 14-15" või siis laiendatud plekk velgi.