VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 15 Nov 2017, 17:38

Ikka ja jälle VW ridades ja seekordseks valikuks osutus veidi võimsama mootoriga masin, millel kõik rattad kere edasi liigutavad.

Mootor: 2.0 BiTDI (CUA)
Võimsus: 176 kW / 240 hj
Käigukast: 7-käiguline DSG automaatkast
Veoskeem: nelivedu
Värv: uranus gray
Tehase kütusekulu: linn 6.5 l/100km, maantee 4.7 l/100km, keskmine 5.4 l/100km

Varustus:
LED esituled kurvifunktsiooniga
ACC seismajäämise funktsiooniga
360 kaamera (ees, taga, väliste peeglite all)
iseparkiv koos haagise parkimise abiga
võtmeta käivitus
Discover Pro meelelahutus (aux+usb+2xSD kaart)
multifunktsionaalne kelladeplokk FPIC (freely programmable instrument cluster)
ergoComfort elektriliselt reguleeritavad esimesed istmed (juhiiste mälude ja maššaazi funktsiooniga)
elektriliselt reguleeritavad, kokkuklappivad, soojenduse ja mäludega välispeeglid
juhipoolne ja sisemine peegel isetumenevad
Alcantara/nahk sportistmed ees
LED salongivalgustus ja uste liistud
tagaustel kardinad
tehase toonklaas
18" veljed "Dartford" hall metallik (235/45 rehvidega)
teisaldatav haakekonks
elektriliselt avatav/suletav tagaluuk
seisusoojendus ja -ventilatsioon, taimeriga ja puldist juhitav
3-tsooniline kliima
4x istmesoojendused

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis ainer, 16 Nov 2017, 09:53, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1763
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 26 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 15 Nov 2017, 20:11

Oo, selline pill ka siia jõudnud. Äge :) Väga ülbe perevagun. Kuda see 176KW mootor on, jaksab madalalt ka toimetada?
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Kasutaja avatar
corbe
Huviline
Postitusi: 1198
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A6/S3
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas corbe » 16 Nov 2017, 09:23

Vägagi huvitava kombinatsiooniga Passat. Oleks väga huvitav kui muljetad emotsioonide põhjal, kuidas auto on. Kui oled ehk 3.0 176kw sõitnud, kuidas erinevus tunda annab ja kas üldse?

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 16 Nov 2017, 09:49

Madalatel pööretel on ikka uimane. Linnas 55km/h sõites lükkab juba 6 käigu sisse ja siis pöörded ~1200 juures. Kui nüüd väike tõus peaks olema, siis on ikka värin sees ja natuke häirib. Õnneks aitab selle vastu S reziim.

Olen sõitnud 3.0 180kW Touareg-ga ja V6 hääl on ikka mehisem. Aga kere jällegi raskem ja kiirendus peaaegu paar sekundit aeglasem, aga väänet tiba rohkem. Seega Passat liigub hetkevõrdluses paremini.
Viimati muutis ainer, 16 Nov 2017, 10:11, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
outlaw1
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 07 Mai 2017, 19:26
Auto: Touareg 7P 3.0TDI V6 180kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas outlaw1 » 16 Nov 2017, 09:56

Edu ja muretuid kilomeetreid! Kena masin :thumbup:
Kusjuures pildipealt tundub masin sinist värvi kuigi värvus uranus gray :P
Let's Make VW Great Again

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 578
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 95 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Golhv » 16 Nov 2017, 10:35

ideaalist on puudu vaid olive matt salongiliistud ja metallik värv. Ei saagi väga aru, miks 176kw highline komplekteerimisel metallikvärvi kõrvale jätta:D

natuke nokkida siis need ei ole "sportistmed" muidu ;)
aga muidu vinge Passat

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 16 Nov 2017, 10:40

Kirjas nagu oleks:
Q4H - L - VOS - Sports comfort seats in front

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1763
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 26 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 16 Nov 2017, 10:42

ainer kirjutas:Madalatel pööretel on ikka uimane. Linnas 55km/h sõites lükkab juba 6 käigu sisse ja siis pöörded ~1200 juures. Kui nüüd väike tõus peaks olema, siis on ikka värin sees ja natuke häirib. Õnneks aitab selle vastu S reziim.

Olen sõitnud 3.0 180kW Touareg-ga ja V6 hääl on ikka mehisem. Aga kere jällegi raskem ja kiirendus peaaegu paar sekundit aeglasem, aga väänet tiba rohkem. Seega Passat liigub hetkevõrdluses paremini.
See on see DSG võlu jah, et jõle ökoks üritatakse asi ajada. Ennast häiris ka algul see, et sõidab linnas @1200 pööret ja kui nt viadukt tuleb, siis auto kujutab ette, et ta võiks sealt ilma käiku alla vahetamata üle sõita. Nüüd teen ennetavalt varbaga õrna kick-downikese või tõmban roolilt manuaalselt käigu alla, et vältida seda auto piinamist.
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

ryan
Huviline
Postitusi: 1502
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A3 1,9 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 25 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ryan » 16 Nov 2017, 14:14

See vana fordi kell võiks küll valikust välja jääda .
S-wagen 1,9 TDI

Ussike
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Ussike » 16 Nov 2017, 21:29

Eks ta ole et kilovattide kogus ei kompenseeri silindrite puudujääki,olenemata võimsusest ei taha neljasilindrised all otsas eriti ühtlaselt vedada.Ju mingi asjapulk otsustab kui öko see auto peab olema ja sellisena see kasti programm tehakse.Käsikastiga autodel suunab ka see käigusoovitaja liiga vara käiku vahetama.

Maxpower
Huviline
Postitusi: 426
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: VW Touareg 3.0TDI 180kw
Asukoht: EU
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 8 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 17 Nov 2017, 10:31

uutel masinatel see active info display on ikka mõnus lisa :thumbup:

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1763
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 26 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 17 Nov 2017, 11:14

Kui veel rääkida sellest madalama otsa jõust, siis seda videot vaadates tundub, et allpool otsas (ehk alla 2500rpm) on kõik tavapärane. Ehk üks justkui "tavalise" suurusega muutuva geomeetriaga turbo mis spoolib ja boostib samamoodi nagu a'la 140KW mootoril. Üleval liitub teine sama suur , kuid ilma geomeetriata turbo ja koos lajatavad nad 3,79bar rõhku. Samas on 500nm väänet saadaval juba alates 1750rpm, mis tähendab, et juba madalal peaks ka rõhku rohkem olema kui ühe turboga TDI-l. Kuskilt see vääne peab tulema. Kas siis ikkagi esimene turbo on väiksem ja spoolib varem ja rohkem kui nt 140KW TDI puhul...

https://www.youtube.com/watch?v=iL5lYWUSNPk
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 6 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ivohi » 17 Nov 2017, 18:00

1000rpm peal on saadaval 200nm väänet. (66kw tdi näiteks :D). Et väga hull ei tohiks olla. Lihtsalt magusat osa, 2.5x kõrgemat väänet, peab "ootama" kuniks see seal 2000rpm alla saavutub.

_rein_
Huviline
Postitusi: 369
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 17 Nov 2017, 20:17

ainer kirjutas:Madalatel pööretel on ikka uimane. Linnas 55km/h sõites lükkab juba 6 käigu sisse ja siis pöörded ~1200 juures. Kui nüüd väike tõus peaks olema, siis on ikka värin sees ja natuke häirib. Õnneks aitab selle vastu S reziim.

Olen sõitnud 3.0 180kW Touareg-ga ja V6 hääl on ikka mehisem. Aga kere jällegi raskem ja kiirendus peaaegu paar sekundit aeglasem, aga väänet tiba rohkem. Seega Passat liigub hetkevõrdluses paremini.
Mind huvitaks kui suur on õlirõhk selle 1200 pöörde juures.Näitu teades võiks ennustada turbode ja mootori eluiga.

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 22 Nov 2017, 08:58

Kas keegi teab öelda, on sellest warningust võimalik lahti saada ja kuskilt disable-da?

Pilt


Sai kaabliga mõned mälus olnud vead ka kustutatud, eks aeg näitab kas mõni suvatseb tagasi ka tulla. Peale vigade eemaldamist ükski tagasi ei ilmunud igatahes
► Näita Spoilerit

4ratast
Klubiline
Postitusi: 404
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: Golf 7.5 GTI DSG 2017
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas 4ratast » 22 Nov 2017, 12:21

ainer kirjutas:Kas keegi teab öelda, on sellest warningust võimalik lahti saada ja kuskilt disable-da?
► Näita Spoilerit
Keera tulede lüliti õigesse asendisse :P

PS. Võiks seda sulle ju üle lauda ka karjuda .. aga kirjutame siis foorumis :mrgreen:
Viimati muutis kessu135, 25 Nov 2017, 21:15, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Tsiteerides pildiga postitust, tuleb pilt lisada spoilerisse. Vt:Reeglid-postitamine
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄ ▅ ▇

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 578
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 95 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Golhv » 22 Nov 2017, 13:10

vajuta roolilt OK, siis peaks ära minema, kuigi miks mitte sõita AUTO asendis, mis selle point on?

Kasutaja avatar
jojoonas
Huviline
Postitusi: 226
Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
Auto: Golf 7.5 Variant R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 54 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas jojoonas » 22 Nov 2017, 13:53

Golhv kirjutas:vajuta roolilt OK, siis peaks ära minema, kuigi miks mitte sõita AUTO asendis, mis selle point on?
Mina kasutan ka nähtaval ajal 0 asendit, sest tulede lülitusaeg on hoolimata seadistusest minu jaoks liiga vara. Päevatuled on ilusamad :oops:

Ma võin natuke bluffida nüüd kuid mu Passatil oli ka esimese generatsiooni Active info ja sellel ei saanud OK nupuga seda eest.

Uuema tüübi omadel juba saab, mis tuli mulle ühel hetkel täieliku üllatusena.


EDIT: Visuaalselt on vahe neil kahel sees, uuema funktsionaalsuse osas on mulle silma jäänud 2 asja:
1) OK nupuga saab tulede meeldetuletuse eest ära lükata
2) Navigation mode's saab üles-alla nuppudega active infol kaarti sisse-välja suumida.

Mälu on kehvake kuid minu Passati displeil neid võimalusi vist ei olnud.

Vanem
Pilt

Uuem
Pilt

Kasutaja avatar
murf
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 20 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas murf » 22 Nov 2017, 14:23

Vanemal saab jah OK nupuga zuumida.

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 22 Nov 2017, 14:48

Samuti häirib, et liiga vara paneb "Auto" asendis tuled põlema.
Kui nüüd mälu ei peta, siis "OK" nupuga eest ära ei kadunud (mõne tunni pärast katsetan uuesti).

Küsimus minu poolt oli see, et kas kaabliga annab kuskilt selle hoiatuse maha keerata?

rraivo
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas rraivo » 22 Nov 2017, 16:11

Hea kuulda et on veel "friike" kes aeg-ajalt tulede AUTO nupuga mängivad :D
Aga kas VW-l ei saa hämaruse andurid ehk selle tundlikkust menüüdest sättida?

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 250
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas kraff » 22 Nov 2017, 16:17

Saab panna early, normal ja late.

Kasutaja avatar
jojoonas
Huviline
Postitusi: 226
Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
Auto: Golf 7.5 Variant R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 54 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas jojoonas » 22 Nov 2017, 17:23

kraff kirjutas:Saab panna early, normal ja late.
Just aga ka see "late" ei ole üldse piisavalt "late" ja võiks olla tunduvalt "leidim"

Mindfreak ehk ütleb, kas saab ja kui saab, siis teeb ära ka ilmselt :)

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Arteon
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 58 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Mindfreak » 23 Nov 2017, 09:23

Peaks olema tehtav tõesti ;) Võid huvi korral ühendust võtta.
Aitan VW-de diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Maxpower
Huviline
Postitusi: 426
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: VW Touareg 3.0TDI 180kw
Asukoht: EU
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 8 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 23 Nov 2017, 12:07

rraivo kirjutas:Hea kuulda et on veel "friike" kes aeg-ajalt tulede AUTO nupuga mängivad :D
Aga kas VW-l ei saa hämaruse andurid ehk selle tundlikkust menüüdest sättida?
kevad/suvel kui rohkem valget aega siis lasen kogu aeg 0 asendis (mitte öösel muidugi)...sügis/talvel ei viici mässata ja kasutan Auto varianti

Vasta

Mine “Huviliste autod”