VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 925
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, Bora 2.8 4Motion , New Beetle 2.0 , US Jetta mk5 1.9TDi
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 02 Mär 2019, 23:51

Tervitused taaskord.
Haarasin enne nädalavahetuseks maale tulekut kaasa raali ,et võtta end lõpuks kokku kiirete asjatoimetuste kõrvalt ning lisaks puhkamisele kirjutada uuest liikurvahendist ka nõutud teema.

Peale Golfi õnnetut saatust,sai hakatud otsima sobivat kandidaati ,eeskätt just 4motion Golfi/Borat ,et tõsta avariiliselt kogu turbo tehnika ringi. Ainus huvitav isend napsati (vast saatuse tahtel..) ninaeest & rohkem huvipakkuvaid versioone ( sh. mõistliku hinnaga) ei olnud ka naaberriikides. Ringole telefonitsi kogu oma vw maailmavalu jagades ja muuseas jutuga ka New Beetle RSi mudelini jõudes, plahvatas Ringol ,et põhjanaabritel on müügis antud auto replica & veel mõistliku hinnaga. Kuna olen paaril korral RSi (k.a Cup Edition) saadaolevate kerepaneelide + velgede hinda kokku löönud ( ..mis ei ole teps mitte väike raha..),et selline replica luua ,siis oli see inf & kuulutus minu jaoks korralik südame rütmihäire. Kuna mu enda hüpoteeside kohaselt oli arvata et tegu pigem originaal paneelidega ,kuna minu aastatetagused ja põgusad kohesed replica paneelide kittide otsingud eriti vilja ei kandnud ,rääkimata sellest et veljed olid juba pildilt näha originaalid. Siis oli ostu plusse rohkem kui miinuseid.. ütleme siis nii. Peale soomekeelt valdaval sõbral teha lastud telefonikõnet sai konstanteeritud fakti et tegu ongi originaal osadest loodud replicaga.
Nii sai 25. jaanuari õhtul mindud üle lahe ja juba 26. hommikul hakatud kihutama Savonlinna poole Beetlele järele.

Muuseas .. ei peljanud soomest auto toomist ,kuna süsteem lihtne & mis peamine,autod korralikumad (alates soola puudumisest ja autode paremast tehnilisest seisundist) ..sealt tõin mullu sügisel elukaaslasele 06' US Jetta (..ehk teeb sellestki kunagi teema) :wink:

Kuna mina polnud sellise kerega isendit realses elus oma ihusilmaga näinud (kuigi arvude jms näol oli mul ammu teada mis vahe on tava Beetle'l & RSi'l) siis oli "esmakohtumine" sõnatuksvõttev. Kaasas olnud (vähe teist masti autoentusiastist) sõber seevastu kasutas "teravamaid komplimente" :D
Soomele mitteomaselt oli auto seest viisakas ja puhas. Lisaks muule oli heaks üllatuseks esisillas paiknevad 3.2l suured pidurid.

Paar pilti müügikuulutusest ja laevareisilt tagasisuunal:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kui pisemad tagasilöögid ,nagu näiteks ilusti alla laskuv - aga üles suunas poolepealt kinni kiiluv juhiukseklaas ,välja jätta .. sujus ca 400km sõit probleemideta :mrgreen:

Autoks siis 99' aastal Mehhiko tehasest välja veerenud 2.0 , 85kw (AQY) bensiinimootoriga, millel küljes 5k. manuaalkast (EGT).
Ls: 178000 km
Varustus: el. aknad, el. peeglid , soojendusega istmed , konditsioneer ,ESP.
Väliselt: New Bettle RSi kogu kerepaneelide/tiibade,laiendite ,stangede & antitiibade (sh suunatuled,liistud,tuulesuunajad jm.) + kirsiks tordil RSi originaal 9 x 18 ET10 OZ Racing Superturismo veljed.
Esipidurid 3.2l 334mm pidurid , H&R (arvatavasti 40mm) madaldusvedrud, põhjaall metallist suur karterikatse.

Tulevikuplaanidest siis kui hakkab asjaga tegelema, sai seda juba eelmises teemas väga põletavana nähtud :mrgreen:


Nüüd siis toimetustest lähemalt:

Sai hakatud lahkama & loomulikult ka likvideerima esimesi avastusi ning muud mis silma riivas. & pisut "erilise" interjööri muutmist olemasolevaga :)

* Muret teinud akna üles-alla liikumine .. lahenes lihtsalt klaas lahti lastes ja uuesti kinni kruvides. Kiilus vaid kinni.
* Keskluku standard probleem MK4 + platformipõhistel. Golfilt võtsin korralikud uste lukustid ja viskasin ringi - Toimivad.
* Puuduv (loe: nipukaga asnedatud) kapoti tuuleluku hoob koheselt esindusest tellitud ja hiljem ka vahetatud

*esimesed modifikatsioonid siis interjööris: R'i Rool , TT pedaalikatted+jalatugi & Golfi sportlikud & tumedad esiistmed. Tagaistme istumisalune sobib peaaegu bolt-on , seljatugi aga ei sobi üldse, lukustuskohad näiteks eri kõrgustel jms. Aga peatselt saab ka tagaiste oma lahenduse.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Lisaks.. Kui algul oli plaanis, et mis seal ikka ,kihutab ka talvel ringi sellega ..igapäevaauto siiski.. siis peatselt oli selge ,et kindlasti jääb see vaid suveautoks 8)

Järgmine, kui ka algusest peale üks häirivamaid nüansse väliselt oli tagaotsa olukord. Peamiselt just diffuusori õudne välimus. Kuid ilusamaks ei teinud seda ka keskelt pooleks olev lisa pidurituli , suvalised/universaalsed(kusjuures Hella toodetud) numbrituled ega ka tagaluugi lingi kattel asuv suur kopitanud VW logo. kõigest järgemööda.

Kõigepealt tellisin B varuosa lisa piduritule (a osa tundus pisut kallivõitu) . Vana eemaldades sai juba ohtralt kiruda ja vanduda,sest keegi tark oli mingisugust liimi tule ja kere vahele laksnud. Õnneks toimis selle liimi peal kõige paremini nn. kummiketas/käi (kleebiste eemaldamiseks)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Kuna eelnevatel omanikel oli vaja lahendada kuidagi tagumise udu- & tagurdustule probleem , oli sinna tehtud suurte ja vägevate led tuledega & alumiinium kronsteiniga aretis.
Kuna pidin üldse välja mõtlema ,mis stiilis seda tagaotsa teha. pidin mingi hübriidi looma kahest jäärgnevast olemasolevast versioonist:
Cup Edition kasutab keskmistes avades võrke ,paremas nurgas on tagurdustuli ja vasakus nurgas on summutitoru (tegelikult on seal veel üks plastik kate ,millesse tehtud summutiava)
RSi 'l on keskmised avad tühjad..lihtsalt põhjaall on korralik diffuusor ühendatud stangega & nurkades siis samuti plastikkatted milledes summutitorude avad.

Kuna olemasolevat originaal viimast summutipütti modifitseerima ei tahtnud hakata,kuigi kaalumisel olid erinevad variandid, (ka. mõlemale poole torud nagu RSi 'l.. mille puhul parema toru ühendamine on probleemne tänu varuratta süvendile) jäi viimaseks plaaniks kogu diffuusori ava täies laiuses kinni panna alumiinium nn. tuuninvõrguga. RSi'ga sarnaselt lisab ligilähedase udu- & tagurdustule (mis muide pärinevad Hiinast , on päris hea kvaliteedi ja valgustugevusega ning äärmiselt odavad..kusjuures alternatiivseid pole eriti võtta) diffuusori ülaserva. Paraku tuli teha ka diffuusori osal värviparandus,sest värvi koorus korralikult ja ei oleks kohe kuidagi esteetiline jäänud. Lõpptulemusega võib rahule jääda..selleks hooajaks :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Järgmisena Sai võetud ette numbrituled.. Otsisin netist infi,pilte ,videosid et näha millised on originaal numbrituled RSi'l (tava Beetle'l paiknevad numbrituled külgedel) ..ning ühest lahedast RS'i videost paistavad silma Golf 4 numbrituled. Sai tellitud uued numbrituled.
Installimise eel aimasin halba,kuna oli näha ,et küljesolevate toimimisel mängivad olulist rolli erinevad liimid & silikoonid. Nii oligi.. kasutatud oli nii sanitaar silikooni,liimmasse kui ka super attacki laadset jama. :silent: Peale 2,5 tundi ,oli eemaldatud vanad,eemaldatud kipsinoaga superliimi jäägid ,erinevate keemiatega - erinevad liimid/silikoonid , pisut vesipaberiga jääke lihvitud ,pind pisut poleeritud, pintsliga pisut tule süvendisse värvigi tupsutatud ja valmis. Lõplikult valmis tulede saaga alles eile,kui sai golfilt lõigatud numbrituledele pistikud ,neist pinnid välja ,kõvasti jootmist ja surramurrat auto küljes oleva pornograafiaga ,ning lõpptulemusega võib rahule jääda taaskord :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Siinkohal jätan lektüüri pooleli.. jätkan homme :)
Viimati muutis ompracing, 04 Mai 2019, 20:41, muudetud 6 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat ompracing selle postituse eest:
jojoonasGolfar1argovredesteincorbe
Veidike irooniat igasse päeva :)

dub1
Klubiline
Postitusi: 968
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 14 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas dub1 » 03 Mär 2019, 09:51

Tundub huvitav putukas olema.
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
vredestein
EVWK juhatus
Postitusi: 1099
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby 1,3 bikecarb ?kw; Passat 1,8 G60 Syncro 90 118kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 34 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas vredestein » 03 Mär 2019, 09:55

Lahe asi kui midagi on siis anna märku
Kes tänasid kasutajat vredestein selle postituse eest:
ompracing
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 925
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, Bora 2.8 4Motion , New Beetle 2.0 , US Jetta mk5 1.9TDi
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 03 Mär 2019, 11:27

Järgmise suurema probleemina sai ette võetud esistange,mis on esistangele kohaselt väga palju "vitsa saanud" ,millele aitas kõvasti kaasa (suure üllatusena tulnud) stangetala sootuks puudumine!!! Stange toetus vaid stangetala kinnitus kronsteinidele,et mitte öelda suisa rippus ees.
kasutatud stangetala koos tala peal asetseva penoplastist lisatoega sai tellitud naaberriigist. Tala poleks hakanud kasutatud ostma tingimata,kuid kuna antud penplastitükk maksab originaalis ligi 100 kohalikku valuutat,sai otsitud komplektne kasutatud asi :)

Pilt

Kuna New Beetlel eemaldub stange ühesena esitiibadega,sai hakatud kõike lahti kruvima. Vaskapoolse tiiva taga ülaosas asetseb ,suunaga tahapoole, mootori sisselaske torustik. Antud torustikust eemaldunud esiosa kaalus kuidagi palju..koputades vastu maad, hakkas antud torust välja voolama suures koguses liiva-muda sodi. Lõpuks jäi suisa mõistatuseks ,et läbi mille see mootor üldse hingas.:shock:

Pilt
Pilt

Kuna adekvaatsed logarid puudusid ,siis olid painduvast plastist lõigatud ribad loodud asendamaks eelmainituid. Kergelt humoorikas oli hetk,kui järjekordset "logari" kinnituskruvi plekiseest välja keerasin & sealt ilusa peenikese joana vedelikku hakkas voolama :mrgreen: Nimelt oli keegi osavnäpp kruvinud ,tolle primitiivse logari ,kinnitus kruvi läbi kerepleki,mille taga oli klaasipesuvedeliku anum!
Suurem komistuskivi oli eitulede eemaldamine. Iseenesest peaksid eralduma nad äärmiselt lihtsalt, liiguta lukustusriiv lahti ja tõmba tuli välja. Kui parempoolne riiv vähemalt liikus,kuigi latern sealt siiski irdus vaid toore loomajõuga ,siis vasakpoolsel ei liikunud riiv grammigi & lähemal vaatlusel oli tule ja kere vahel kasutatud ohtrasti mingisugust kereliimi laadset ollust (TAASKORD Liiiiiiiiim!!) Kuid kuna stange muul moel ei irdu kui vaid peale laternate eemaldamist,polnud muud valikut kui ligipääsetavad liimikollid läbi lõigata ja siis loomajõuga latern välja kiskuda. Irdus lihtsamalt kui parempoolne! Hakates asja süübima,sain aru ,et tõenäoliselt on lukustusriivi mittetoimimisel latern ette "lukustatud" eelmainitud liimiga.
Esistange koos tiibadega eemaldatud , avanes erakordne pilt mudahunnikust kõikjalt kuhu sai see ladestuda. Kõige hullemad olid nn ülemised lansekad ning nende õõnsused. Lisaks oli kilode viisi sodi ka tulede kinnitus raamides/koobastes. Kokku sai antud sodi eemaldatud julgelt mõnekümne kilo ringis.

Pilt
Pilt

Peale laternapesade eemaldamist & puhastamist ,sai eemaldatud ka eelmainitud lukustusriivid,et need ilusti pesta/puhastada , ilusti paika sättida ning taas monteerida. Mind paneb ikka imestama,kui lihtsa asja võib muuta nii keeruliseks..selle asemel et kolme kruvi alt eemaldada antud riiv , pesta ja tagasi installida ,selleasemel et leida mingi imetabane kereliim ja sellega kõik kinni liimida :roll:

Pilt
Pilt
Pilt


Äärmiselt kehvas seisu on ka esimesed suunatuled (klaasid küll terved,muu aga mitte),millede seest pudenes imekombel samuti välja arvestatav kogus sodi.
Kuigi välimuselt suisa identsed Golf 2 kitsa stange suunatuledega (kui välja arvata RSi kumer klaas) ,siis mõõtudel kahjuks pisut erinevad. Tegu RSi ühtede odavaimate & õnneks ka saadavate osadega.

Pilt
Pilt

Peal kõik eelnevat ,sai nina korralikult pestud & alustatud esistange renoveerimisega.
Praod plasikus said liimitud & edasi läks stange (enda närvirakkude säästmise nimel) peaspetsialisti kätte :wink:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Järgmised suuremad tööd on hammasrihma vahetus + hooldus ,esiklaasi vahetus, velgede taastamine (üks pisut kõver velg juba sirutatud) & kui ilm lubab ,siis MNT's arvelevõtt.

Kuulmiseni..
Veidike irooniat igasse päeva :)

woody
Klubiline
Postitusi: 1648
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas woody » 03 Mär 2019, 12:23

Julm tegemine puhkuseks, aga edu ja jõudu.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2384
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Auto: TFSI
Asukoht: Ida
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 33 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas argo » 03 Mär 2019, 13:12

Viisaks päevik ja korralik ettevõtmine! Silmal ilus kohe lugeda. :)
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
phpBB kogukond | Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi | 230/380 Elektritööd

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 1987
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora, Golf
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 53 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 03 Mär 2019, 14:59

Mis plaan sul on ARK-iga? Lähed nende velgedega sinna?

Kasutaja avatar
vedelleib
Klubiline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Juul 2018, 11:52
Auto: Golf6 R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas vedelleib » 03 Mär 2019, 18:05

Kaasvõitleja, kes lahendab samuti eelmise omaniku "aretisi". Süda läks soojaks. Jõudu.
Voodis mage, roolis sõge.
MX-3 1.8 V6 ---> AR GTV ---> Honda CTR ---> VW Golf6 R

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 925
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, Bora 2.8 4Motion , New Beetle 2.0 , US Jetta mk5 1.9TDi
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 03 Mär 2019, 18:32

Tänud, jõudu läheb ikka vaja.
Velgedega plaanin sinna minna jah, aga loon endale natukene backup’i. Eks paistab.
Veidike irooniat igasse päeva :)

Riho72
Huviline
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant. Chipped by Jyrisoo
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas Riho72 » 04 Mär 2019, 00:09

5+, edu ja jaksu!
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

Lilleke92
Klubiline
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
Asukoht: Kadrina
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas Lilleke92 » 04 Mär 2019, 08:32

:clap: Väga huvitav ja veel huvitavam ettevõtmine! Jõudu ja jaksu! :D
Viimati muutis Lilleke92, 04 Mär 2019, 08:32, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.

Kasutaja avatar
Purjekas
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
Asukoht: Kohila vald
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas Purjekas » 04 Mär 2019, 17:35

:lol: Nüüd kui see muda jms. sealt eemaldatud, siis peaks paremini liikuma ka kuna auto palju kergem :D

Kasutaja avatar
silverpik
EVWK juhatus
Postitusi: 827
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 93 korda
Tänatud: 68 korda
Kontakt:

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas silverpik » 04 Mär 2019, 19:52

Siis kui vanas teemas natuke sarkastiliselt torkisin Beetle valikut... selle teema algust lugedes - väga hea valik. Jõudu-jaksu selle masina ilusaks tegemisel!
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 925
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, Bora 2.8 4Motion , New Beetle 2.0 , US Jetta mk5 1.9TDi
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 19 Mär 2019, 23:58

Vahepeal niisama istunud pole.
Sai sebitud leedust (orig.) esistange tala koos “pehmendusega”. Kokku koos 0.- € saatekuluga 11,40.- :thumbup: ja ka koheselt külge kruvitud.

Pilt
Pilt

Üks päev hakkasin uurim lähemalt esimesi suunatulesid,et ehk kannatab neid siiski veel kasutada.. kasvõi ajutiselt. Vaatasin tootekoodi & see kohe kuidagi New Beetle oma polnud. Pigem mõne vanakooli oma, kuna algus koosnes vaid numbritest ,aga oli mulle tundmatu. Googeldades tuli välja ,et tegu vanakooli Kupla suunatulega :mrgreen: ..siit ka üks suurimaid põhjusi ,miks mulle VW hirmsasti meeldib tehniliselt.. alati kui on tehases olnud vajadus mõne “uue detaili” järele ,on see võetud otse riiulist ja seda kasvõi mõne sootuks vana mudeli sektsioonist 8)
Nii saigi tellitud b-osa tuled (millede kvaliteet jätab küll soovida), kui ka mingid “smoke” klaasid, mis kahjuks osutusid liiga tumedaks. Siiski oli sääst üle saja euro.
Pilt
Pilt
Nüüd tuli ette võtta olemasolevad orig. suunatule klaasid,et neisse ladestunud roostevedelik,mingi imeläbi, eemaldada (eelmisel pildil on suurem rooste juba maas). Taskord pisut google abi ,mille tulemusi oma peas edasi arendades, tekkis mõte proovida (parajasti käepärast olnud) Domestost :mrgreen: . Veljepesu harja ning Domestose abiga sai klaasid peaaegu ideaalselt puhtaks. Kuna aga klaasid olid päris matid,siis jäi üle need vaid ära lakkida & tulemusega võib rahule jääda.
Pilt


Järgmisena sai ette võetud suunatuled endid. Esiteks tuli sinna joota pistikud külge..
Pilt

..ja teiseks muuta olemasolev kruvikinnitus algupäraseks tüübliga kruvikinnituseks.
Pilt
Pilt

Järgmisena sai ette võetud velgede korrastamine.. Seal suurt endal midagi teha polnud.. peale rehvide demonteerimise.
Varasemalt sai üks velg ka sirutatud. Nii läksidki veljed puhastusse ja seejärel pulbervärvi. Üldiselt võib rahule jääda. Lähitulevikus saavad kindlasti külge ka õiged (helesinise-valge logoga) keskava kapslid 8)
Pilt
Pilt

Ja lõpuks siis tagaistme saaga..
Sai kaalutud nii üht , teist kui ka kolmandat plaani.. aga kuna Golfis olnud istmed on vägagi heas seisus ja istuvad juba mõnda aega Beetle’s, siis sai jäädud lihtsaima (samas ka säästliku) variandi juurde. Nimelt katta Beetle orig. tagaiste tumeda kangaga,nagu see on ka esiistmetel. (Beetle ja Golfi tagaistme leenil on ülemised kinnitus lukustid erinevatel kõrgustel,tagumikualust saab kasutada). Istmel sai põhja ka mõlema istekoha pealt 3-4cm süvendatud,et oleks tagaistujail rohkem pearuumi.
Pilt

Kuna aga keskkohtadele antud halli-ruudulist kangast võtta pole,sai see lammutatud Golfi tagaistmelt ja lastud kokku õmmelda.
Pilt

Muuhulgas sai eemaldatu ka soomlase poolt käigukangi otsa visatud mingi suvalise VW nupp koos kotiga & asemele läks Golfist pärinev “R”-i nupp koos uue kotiga. Uus nahkkott sai lastud teha seetõttu ,et Beetlel on antud raam ,millega kott ilusti konsooli istub, lihtsalt suurem ning Golfi oma sinna peale lihtsalt ei venita.
Pilt

Püüan pilti teha ka seest lähipäevil..

Sellega hakkab ka salongiosa vaikselt meeltmööda saama.

Ports sju on veel teha siit-sealt ,veel suurem ports asju tellida.. eks jõudu-mööda tegeleb.
Kuulmiseni..
Viimati muutis ompracing, 20 Mär 2019, 10:34, muudetud 2 korda kokku.
Veidike irooniat igasse päeva :)

woody
Klubiline
Postitusi: 1648
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas woody » 20 Mär 2019, 11:37

Tubli :)
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1207
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 20 Mär 2019, 11:57

Tore näha, et selliseid haruldusi hästi hoitakse
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
Kerx
Huviline
Postitusi: 838
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:23
Auto: Mk4 VR6 4motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0
Kontakt:

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas Kerx » 20 Mär 2019, 21:33

See on teema mida ma siin foorumis kõige aktiivsemalt jälgima hakkan. Jaksu!
http://www.treilamehed.ee - Treilamehed OÜ - 50 17 677 / 24h Kvaliteetne ja kiire puksiirteenus nii Eestis kui ka välismaal.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 925
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, Bora 2.8 4Motion , New Beetle 2.0 , US Jetta mk5 1.9TDi
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 02 Apr 2019, 22:24

Tänud kaasaelajatele.
Vahepeal toimunud omajagu..
peamine on siis esistange taastamise projekt. (Siinkohal peab tänama Ringot ,mahuka ning korraliku, töö eest)
Parandatud ja uue värvi said ka esitiivad.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Nii said külge ka uued alu võred ,ääre avade taga olevad õhuvoolude kogujad/suunajad (milledest üht oli ka veel vaja liimida),suunatuled ja viimaste katteliistud.
Järgmisena tuli ühendada stange tiibadega taaskord.. (siinkohal tuleb tänada “tähtsat abilist”).. muuseas.. üksinda ,kui kokku veel kannatab panna ,siis ette tõsta (eriti just vast värvitud ) tervet nina on vägagi keerukas. Antud tükid on live’s eriti massiivsed 8)

Pilt

..ja siis ette tõstes,tekkiski kardetud probleem.. Millele leiab varuosa süsteemist vastuse,kui otsida välja õige stange tala: Only for RSi. (kuigi lõpuni välja lootsin et ehk ikka istub) siis tegelikult ei istunudki kogu kupatus korralikult paika.
Sai eile õhtul selle teadmisega otsad kokku tõmmatud ja täna suure ketassaega stangetalal otstest nurgad maha lõigatud (RSi tala on siis ümarama kujuga). Viimane katsetus siis selline..ütleme et siit sealt vaja paari asja kohendada ning kõik on perfektselt ees.

Pilt

Mingi hetk tellisin nii uut kui ka kasutatud kraami:
Esi-taga logod ja veljekapslid (kõik nummid sini-valged 8) (tänud taaskord alati abivalmile Vredestein’ile)
Pilt
Pilt


Kuna Beetle küljes olnul ei liikunud taga embleem-klapp eest et lukuni/lingini pääseda ning ka luugi lukusti oli vigane, sai Leedust tellitud tagaluugi avamismehhanism kogu kupatusega (k.a. Pistikud) ja luugi lukusti..lisaks sain võtme koos VW võtmehoidjaga :mrgreen:

Pilt

Avamismehhanismil sai ka lukusüdamik ringi vahetatud,et toimiks orig. võtmega ning kogu mudru ka auto külge installitud.

Üks tagasilöök tuli tagaluugi logoga,mis ei sobi kohe kuidagi sinna. & paistab et ka ōiget tehase asendust ei ole enam saada. Põhimõttelist ei eraldu antud klapi küljest logo,vaid varem müüdi terves tükis klapp koos logoga & üht sellist komplektset uut ,koos splintide jm. on ebays saada ca 300.-€ eest. Seega tuleb leida alternatiiv.
Pilt

Lisaks eelnevale sai mootor ka uue hammasrihma komplekti ning ka mootoripoolse ülemise rihmakatte,kuna küljes olnu oli korralikult sulanud mingil põhjusel,mida ei suutnud tuvastada. Õnneks Forssis letikaup.
Pilt

Viimased ponnistused,et peatselt minna MNT ametisse arvele võtma.. Peace :wink:
Viimati muutis ompracing, 02 Apr 2019, 22:29, muudetud 2 korda kokku.
Veidike irooniat igasse päeva :)

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4113
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 91 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas tito » 03 Apr 2019, 06:29

Mind vaevab põhi küsimusena: kas punased triibud tulevad tagasi? :)
Vaatasin mudasse mattunud plastik detaile ja südame alt läks soojaks
image.jpeg
image.jpeg (113.52 KiB) Vaadatud 2656 korda
image.jpeg
image.jpeg (109.71 KiB) Vaadatud 2656 korda
Ma kasutasin Plexut ja pintslit :wink:
Viimati muutis tito, 03 Apr 2019, 06:30, muudetud 1 kord kokku.
ехали, ехали, ехали и приехали

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 925
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, Bora 2.8 4Motion , New Beetle 2.0 , US Jetta mk5 1.9TDi
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 03 Apr 2019, 06:52

Punase triibu disain tuleb tagas. Ilma punaseta on ta kuidagi tühjavõitu. Kuna aga kapoti saatus on sama mis stangel ja tiibadel, saab “triipu tõmmata” alles kui kapott värvitud on. :mrgreen: .
Kes tänasid kasutajat ompracing selle postituse eest:
tito
Veidike irooniat igasse päeva :)

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 1987
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora, Golf
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 53 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 17 Apr 2019, 14:34

Hoi hoi. Mingeid edasiminekuid ARK-ga näiteks?

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 925
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, Bora 2.8 4Motion , New Beetle 2.0 , US Jetta mk5 1.9TDi
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 20 Apr 2019, 10:12

alkeemik kirjutas:
17 Apr 2019, 14:34
Hoi hoi. Mingeid edasiminekuid ARK-ga näiteks?
Tõenäoliselt enne mai kuud MNT’sse ei jõua, kiired ajad ;)
Veidike irooniat igasse päeva :)

Kasutaja avatar
vredestein
EVWK juhatus
Postitusi: 1099
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby 1,3 bikecarb ?kw; Passat 1,8 G60 Syncro 90 118kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 34 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas vredestein » 20 Apr 2019, 11:10

Väga tubli poiss! Kadedaks ajasid nende veljekapslitega kui need saabusid siis tekkis ka kohe soov paigaldada need B7 aga võta näpust B7 keskava suurem. Sellele autole sobiks ilusti suurelt nr.53 kapotile ja ustele :thumbup:
images.jpeg
Herbie
images.jpeg (10.38 KiB) Vaadatud 2211 korda
Viimati muutis vredestein, 20 Apr 2019, 11:19, muudetud 1 kord kokku.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 925
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, Bora 2.8 4Motion , New Beetle 2.0 , US Jetta mk5 1.9TDi
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 26 Mai 2019, 10:25

Mõndaaega vaikus olnud. Külge sai vahepeal uus esiklaas (loomulikult ka uued kojamehed). Kusjuures vana klaasi eemaldamisel,tuli lagedale Mauno-Pekka-Olli kauakadunud kamm :mrgreen: Veel sai vahetatud, mehhaanikiselt vigastatud ,välised ukseklaasi tihend-liistud. Viimased loomulikult esinduse osad (tänud taaskord Vredestein’ile). Lisaks said külge ka uued tiiva suunad ja velgedele õiges mõõdus uued suverehvid.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

No ja siis peale mõningaid pisemaid tagasilööke,sai auto (Reedel) lõpuks ametlikult arvele ja Golfilt hoiule võetud reg. numbrid ka külge kleebitud 8)

Pilt

Pilt

Esimesed sadakond km juba liigeldud ka.. auto tundub väga vaikne ja mõnus sõita. Ainus asi mis tuleb kiirelt külge saada on püsikiirusehoidja.

Ilusat saabuvat suve kõigile , peatse kohtumiseni.. 8)
Viimati muutis ompracing, 26 Mai 2019, 10:31, muudetud 3 korda kokku.
Veidike irooniat igasse päeva :)

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4113
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 91 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas tito » 26 Mai 2019, 10:43

ompracing kirjutas:
26 Mai 2019, 10:25
Mõndaaega vaikus olnud. Külge sai vahepeal uus esiklaas (loomulikult ka uued kojamehed). Kusjuures vana klaasi eemaldamisel,tuli lagedale Mauno-Pekka-Olli kauakadunud kamm :mrgreen:
► Näita Spoilerit
Räägi räägi, pesueht Salvo toodang, juu ikka su enda kamm :D

Lõpuks ju täitsa kobe värk 8)
Viimati muutis argo, 28 Mai 2019, 19:28, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: IMG spoiler
ехали, ехали, ехали и приехали

Vasta

Mine “Huviliste autod”