VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Trooja
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 13 Veebr 2019, 11:16
Auto: MK7 GTI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 15 korda

VW Golf MK7 GTI '14 - Trooja

Lugemata postitus Postitas Trooja »

Otsustasin ka uue suksu siia siis lõpuks üles panna. Minu "pikk" autode ajalugu on toonud mind VW juurde ja tegemist on 2014.a. MK7 GTI'ga. Stock 2.0 turbokas 162kw. ("pikk" autode ajalugu on '01 Saab 9-5 ATM Aero sedaan [205kw] ja '00 Saab 9-5 manu. Aero universaal [205kw])

Varustus:
Must värv
Elektriliselt reguleeritavad eraldi soojendusega välispeeglid
Kerevärvi uksekäepidemed ja välispeeglite korpused
Pakiruumi kate, eemaldatav
Panipaigaga käetugi esiistmete vahel, 2 tuulutusava taga
Asümmeetriliselt osadena kokkuklapitav tagaistme seljatugi koos läbilaadimisvõimaluse ja keskmise käetoega, 2 topsihoidikut
Muudetava kõrgusega ja eemaldatav pakiruumi põhi
Reguleeritava kõrgusega esiistmed
Nimmetugi esiistmetel
Kaanega panipaik laes
Taskud esiistmete seljatugedes
Põrandamatid ees ja taga
Salongi meeleoluvalgus
Juhi ja eesmise kaassõitja turvapadi, kaassõitja poolel väljalülitatav, juhi põlveturvapadi
Turvakardinad ees- ja tagaistujatele koos eesmiste külgturvapatjadega
Elektrooniline juhitavuskorrektor (ESP) koos roolimisabilisega, ABS koos pidurdusabilisega, ASR, EDL, EDTC
Loodud kahjusid vähendama ("Multi - collision brake")
Elektrooniline diferentsiaalilukk XDS
Rest Assist (väsimusetuvastus)
Vargusvastane alarmsüsteem "Plus"
Elektriline seisupidur koos paigaltvõtuabilisega
Muutuva ülekandega rool
Sportvedrustus
Funktsionaalsus
Elektrilised aknatõstukid
Kliimaseadmed
Multifunktsionaalnäidik "Premium"
Rehvirõhu kaudne jälgimissüsteem
Start-stopp-süsteem koos pidurdusenergia taaskasutusega
Kiirushoidik koos kiirusepiirajaga
12 V pistikupesa pakiruumis
Sahtlid esiistmete all
Pakett "Lights & Vision": isetumenev sisepeegel, eraldi päevatuled koos automaatlülitusega,
tulede saabumis- ja lahkumisfunktsioon, vihmaandur
3 kodara ja nahkkattega multifunktsionaalrool
Talvepakett: soojendusega esiistmed, pesurivedeliku taseme hoiatustuli, esitulede pesurisüsteem,
esiklaasipesuri pihustite automaatsoojendus
(Biksenoon-esituled koos eraldi LED-päevatuledega (PXB), Navifunktsioon "Discover Media" (PNC), Adaptiivne
kiirushoidik ACC ja lähiümbruse jälgimissüsteem "Front Assist" koos linnaliikluse hädapiduriga (PF1/
PF2), Võtmeta lukustus- ja käivitussüsteem "Keyless Access" (4F2), Süsteem "Park Pilot" - parkimisandurid
ees ja taga (WDA), Tahavaatekaamera "Rear Assist"
4 valuvelge "Austin" 7,5J x 18, rehvid 225/40 R18,
Sõidurežiimi valik
Adaptiivveermik DCC koos sõidurežiimi valikuga
Pikivaheregulaatoriga kiirushoidik ACC, lähiümbruse jälgimissüsteem "Front Assist" ja automaatne
hädapidur City Emergency Brake
Kliimaseade "Climatronic"
Võtmeta avamis- ja käivitussüsteem "Keyless Access"
Peeglipakett

Endise omaniku poolt on juurde lisatud:
3" CTS turbo cat-back väljalaskesüsteem
Oettingeri luugispoiler
Maxton design esispoiler
VolkswagenRacing madaldusvedrud
ES Racingus tehtud mootorile helituuning (pops and bangs)

Eile sain esimesed klõpsud autost, enne seda auto nii puhas ei olnud....
Pilt
Pilt

Üks pilt ka endise omaniku pildi kogust:
Pilt
Kahjuks paar kilomeetrid hiljem enam nii ilus ta ei olnud... oeh... peale viimast Saabi sai öeldud " ei osta enam musta värvi ja manuaal autot ".

Uhke kättesaamis päev oli 15. märts... esmamuljed - ma usun, et foorum paneks iga sõna asemele "ingel". Tallinnast tulek oli selline, et peale korraga kahest rekkast mööda sõitu käed värisesid ja tahtsin kiirelt koju (koos lubadega), nüüdeks sõidan koguaeg nii, et spidokal on digital speed ja hetkel on need probleemid lahendatud, et "ei tunne kiirust". Auto minek jms on nii sujuv, et lihtsalt jätab tunde, et sõidad aeglaselt, vanade autode puhul oli hea, et karjus ja lõugas käes, siis said aru " vot nüüd lähen kiiresti ". Ja noh, see pidamine, täiesti arulage, kindlasti on ka parema pidavusega autosid aga kui oled viimased 2 aastat 2014 Avensisega sõitnud, siis millest me räägime.. Onule autot käisin näitamas, siis hetkel veel julgen tema väitega nõustuda: "Ennem saab endal julgus otsa, kui auto otsa saab".
Nüüd juba üsna rahulik liikleja ja 99% ajast Comfort režiimis. Meeldib väga, et saad ise valida, kas auto on jäik või pehme.

To-Do list:
[x] Hooldus (määratud küll ~105k kandis, kuid teen 100 peal ja 10k välbad)
[x] Kojamehed (tuleb hoolduse käigus)
[x] Puldipatareid (tuleb hoolduse käigus)
[x] Täkked
[x] Keraamika
[x] Esim. stab. puksid koos varrastega
[x] 107 500 [õli+filter]
[x] kundepoolne ustevaheline uus tihend
[x] Uus piduriklotsi tiir
[x] Suur pukside ülevaatus/asendus

Algselt olin kurb, et auto ei tulnud velgedega, mis Karlil all olid, kuid olen juba praegustega ära leppinud ja jäävad hetke seisuga alla ning vahetama ei kiirusta.
Viimati muutis Trooja, 12 Mai 2020, 11:11, muudetud 7 korda kokku.

Sellel teemal on 16 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”