Ju siis ikkagi piisas rõhust, või süsteem vigane.
Et kui enne oli vaid saalede vahetus, siis kindlasti miskit veel pekki keerata?
Moderaator: etnies858
Ju siis ikkagi piisas rõhust, või süsteem vigane.
Et kui enne oli vaid saalede vahetus, siis kindlasti miskit veel pekki keerata?
õliõtk oli 0.05mm ja ovaalsus 0.008-0.01.Kasutasime glyco std saalesi.Väntvõll käis poleerimises.Kõik õli kanalid ja asjad puhastatud täielikult.Õlipumo uus Febi toodang.Esimesel õlivahetusel oli õlifilter väga puhas ja ei jätnud mingit muljet et tal oleks plaanis end hävitama hakkata.Enda komplektist võtsin ka 2 kepsu et mõõdud paika saada.Mõõdetud Mitutoyo siseindikaatori ja mikromeetriga mitte hiina mänguasjadega ega plastigaugega .Hetkel võib spekuleerida küll,aga lahti võtmisel selgub mis juhtus.Fakt see et õli on alla miinimumi ja sellises konditsioonis pähe anda,ei ole hea.Aga võtame lahti ja teeme asja korda ja paremaks.M-Tech kirjutas: ↑05 Nov 2019, 01:00 Graafikul ju õlirõhk 4.8bar, need sakid ilmselt pigem signaali häired.
Mul sarnase graafikuga MS3-mega üks Audi AAN stroker sõitnud 5a juba ning seal on see sakilisus lihtsalt häire, kuna ei ole silumist piisavalt palju peale pandud.
Isiklikult ei usu, et sellise õlirõhuga saaledega midagi niisama juhtub, eriti veel nii lühikese läbisõiduga, rõhk ju reaalselt olemas.
Kui palju saale õlilõtku jäi ning palju oli kepsu alumise silma ovaalsust ning tehasetolerantsidest erinevust?
Õlikulu mingi hetkega aina rohkem süvenenud.Oli plaanis nkn lahti võtta,et näha mis valesti läks või on.Plokk oli täiesti lubatud piirides ja hoon tehtud 240ga.Kaanes sai kasutatud USA toodangu klapisääretihendeid mis läksid veits teistsuguse pinguga peale kui näiteks Reinzi või Elringu oma võtta.Kahtlus et äkki sääretihendid end lahti lasknud,sest see õlikulu on suurenenud ajaga.Aga enne ei saa teada,kui lahti on.
Turbot oskab iga loll peale panna (samuti kumminaist panna), vabalthingavast jõud ja vääne kätte saada on juba kõrgem kunst.
Selles osas jääb mul küll oskusi vajakaTurbot oskab iga loll peale panna (samuti kumminaist panna)
Hetkel on plaanis panna puurima sama isik, kes klapipesad ära vahetas. Seda täpset mõõtu hetkel ei oska öelda, seda ei mõõdetud minu teada. Ehk oskab Kahvel midagi öelda. Tõmmatakse vastu liitepinda jah, et simuleerida kaant. Plaat peaks olema minu teada vähemalt 40mm paks. Piiritagune plaat on samuti alumiiniumist.
Paar postitust ülevalpool värvikood olemas Tegemist on BMW Atlantisblau 399 värviga, millele juurde lisatud +50% suurem tera. Ükski VW värv ei pakkunud pinget. Teadsin suht kohe algusest, et tahan midagi BMW Individual seeriast.
Tehase toonklaasi vastuse ma jään sulle hetkel võlgu, uuel aastal saan vaadata, mis klaasivarustus autol tehasest oli.
Ei saanudki . Õlikulu kokku 2 tapnud lambdat, siis andsin alla ja paarutasin korduvaga nii kaua kuni sain. Nüüd panen kolmanda kui õlikulu enamjaolt kadunud ja ei tohiks enam tappa.