VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Kuidas selle pirni sealt kätte saab? Mingid eri tangid? Peab mooduli lahti võtma? Suht sügav auk vaatas sealt vastu.
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 59 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Sellel lülitiploki peate sealt armatuurist välja võtma ja vahetate lambi ära. Vasakult plaat ära, et lülitiploki konksu saaks liigutada ja siis tulebki välja.
https://forums.vwvortex.com/showthread. ... gement-DIY
https://forums.vwvortex.com/showthread. ... gement-DIY
Viimati muutis links, 05 Mär 2020, 11:09, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Pirni plastsabal peaks sälk taga olema, peenikese kruvikaga tuleb välja küll. Vaata et võimsamat pirni ei pane - see võib seal sees plastikut sulatama hakata.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Tänud pirni abi eest.
Suvevelg sai alla keeratud. Tsentreerimisrõngad päris ideaalselt ei istnud ja seega ma veel veljekapsleid peale ei pannud, vb peab veel polte pingutama. Aga sai hulka parem. Nüüd nagu tahaks madaldust..
Suvevelg sai alla keeratud. Tsentreerimisrõngad päris ideaalselt ei istnud ja seega ma veel veljekapsleid peale ei pannud, vb peab veel polte pingutama. Aga sai hulka parem. Nüüd nagu tahaks madaldust..
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Tsentreerimisrõngad ei istunud väga veljele. Sai veidi kergemaks lõigatud mingi vähe teravama võinoaga, natuke liivapaberiga silutud ja siis sai päris hea.
Homme Tallinna ja neljapäeval tagasi Saaremaale.
Kellelgi miskit võrdlusmomenti olnud madaldusvedrude ja coiloveritega. Tahaks panna tavaliste amortidega lihtsalt 30-40mm madaldusvedru, aga kas tavalise amordiga üldse kannatab midagi sellist korraldada? A'la tavaline amort liiga vedel vms... Või kelleskil kasutatud coilovereid pakkuda? Vedrusid lõikama kindlasti ei hakka.
Veljekapslid läksid ka peale nüüd, aga pildistamiseks oli liiga pime.Homme Tallinna ja neljapäeval tagasi Saaremaale.
Kellelgi miskit võrdlusmomenti olnud madaldusvedrude ja coiloveritega. Tahaks panna tavaliste amortidega lihtsalt 30-40mm madaldusvedru, aga kas tavalise amordiga üldse kannatab midagi sellist korraldada? A'la tavaline amort liiga vedel vms... Või kelleskil kasutatud coilovereid pakkuda? Vedrusid lõikama kindlasti ei hakka.
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Mul vedelevad ühed vanad coilid juba mitu aastat garaazis.Muud häda pole kui reguleerimiseks peab vaeva nägema et liikuma saada.
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Sai Saaremaal ringi põkitud ja natuke autot liigutatud. NaviCupis päris rööbastes põlluteedel ja igasugu metsateedel sai ringi kodistatud, kuhu bemmiga ei julgeks minna. Välja tõmbama ega lükkama pole kuskilt pidanud, kõlbab maasturiks küll
Kuna coilidega on hetkel venima jäänud, tellisin ära esimesed õõtsad, sarniirid, amordid + tolmukatted, tugilaagrid. Tegelt tahaks maha müüa teda juba, aga Saaremaal on see automüük nagu mujalgi praegu, kolm inimest juba ära öelnud. Ainult töö autosid otsitakse. Focusel on ka lootust mõne nädala pärast valmis saada, ja juba praegu kui elukaaslane enam tööl ei käi, pole teda asendusautona vaja.
Kuna coilidega on hetkel venima jäänud, tellisin ära esimesed õõtsad, sarniirid, amordid + tolmukatted, tugilaagrid. Tegelt tahaks maha müüa teda juba, aga Saaremaal on see automüük nagu mujalgi praegu, kolm inimest juba ära öelnud. Ainult töö autosid otsitakse. Focusel on ka lootust mõne nädala pärast valmis saada, ja juba praegu kui elukaaslane enam tööl ei käi, pole teda asendusautona vaja.
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Esiamordid vahetatud. Ülemine puks koos laagriga ka vahetatud, uued tolmukatted ka peal.
Endale tundub, nagu ülemine kinnitus poleks veel päris tihke, aga no paremaks ei saanud kuidagi. Umbes nagu see ülemine taldrik oleks välja veninud ja ei hoiaks korralikult vastus. Kinni keerasin ülemise otsa siis kui vedru veel kokku oli surutud. Vedrutaldriku mutter sai kinni keeratud ilma spetsvõtmeta aga enda arvates ikka mingi 25 njuutoniga vähemalt.
Eile käisin maalt ühte 2m kappi ära toomas koos sisuga, tagaosa oli mõnusalt täis ja madal
Lisaks pidas politsei kinni, väidetavalt ületasin kiirust aga tõendeid tal sisuliselt polnud. Tundus, et autos olevatele ajateenijatele oli vaja kõva meest mängida oma Octaviaga - neid pole kusjuures enne Saaremaa kinni panemist siin mail näha olnud.
Igatahes, seik selline, et nende BBS-idega on mul spidokas 90-ga sõites GPS'i järgi ka täpselt 90 km/h. Kusjuures 50, 80 ja 110 on ka samuti täpsed, muid pole mõõtnud. Olgem ausad, maanteeameti järgi võib maksimumis panna alla 14 tolli..
Tulin mina siis Orissaare poolt Kuressaare poole, Masa ristis nägin Octavia tagatulesid, üks RAM keeras ka Laimjala poolt veel minu ja Octavia vahele. Reo sirge peal (3-4km sirget) tegin siis täpselt 90-ga möödasõidu 83-85ga sõitvast Octaviast ja RAM'ist. Siis lasti veel 2-3km sõita ja siis tõmmati sinised punased tuled peale. Marssis ilma tutvustamata auto juurde ja kukkus pragama, et mida ma kihutan - tema hinnangul sõitsing liiga kiiresti liiga suure vahemaa sisse Et näe mööda sõitsin ilusti 90-ga ja siis hakkasin kihutama. Ja juttu, et ma sõitsin spidoka järgi 90-ga too tüüp ei uskunudki. Tavaprotseduurid ID-kaardi ja alkomeetriga, kaks patseerivat ajateenijat ümber auto, üks ähvardus veel otsa ja siis lasti minema. Minu spidoka järgi kiirus mul 95-ni kindlasti ei jõudnud, heal juhul 1-2km üle 90ne ja seda ka vahelduvate tuulte mõjul. Lõpuks jäi ainult mõru maik selle politseiniku käitumisest, et ei suutnud taluda, et pea 30a vanal autol on spidokas täpsem kui temal.
Endale tundub, nagu ülemine kinnitus poleks veel päris tihke, aga no paremaks ei saanud kuidagi. Umbes nagu see ülemine taldrik oleks välja veninud ja ei hoiaks korralikult vastus. Kinni keerasin ülemise otsa siis kui vedru veel kokku oli surutud. Vedrutaldriku mutter sai kinni keeratud ilma spetsvõtmeta aga enda arvates ikka mingi 25 njuutoniga vähemalt.
Eile käisin maalt ühte 2m kappi ära toomas koos sisuga, tagaosa oli mõnusalt täis ja madal
Lisaks pidas politsei kinni, väidetavalt ületasin kiirust aga tõendeid tal sisuliselt polnud. Tundus, et autos olevatele ajateenijatele oli vaja kõva meest mängida oma Octaviaga - neid pole kusjuures enne Saaremaa kinni panemist siin mail näha olnud.
Igatahes, seik selline, et nende BBS-idega on mul spidokas 90-ga sõites GPS'i järgi ka täpselt 90 km/h. Kusjuures 50, 80 ja 110 on ka samuti täpsed, muid pole mõõtnud. Olgem ausad, maanteeameti järgi võib maksimumis panna alla 14 tolli..
Tulin mina siis Orissaare poolt Kuressaare poole, Masa ristis nägin Octavia tagatulesid, üks RAM keeras ka Laimjala poolt veel minu ja Octavia vahele. Reo sirge peal (3-4km sirget) tegin siis täpselt 90-ga möödasõidu 83-85ga sõitvast Octaviast ja RAM'ist. Siis lasti veel 2-3km sõita ja siis tõmmati sinised punased tuled peale. Marssis ilma tutvustamata auto juurde ja kukkus pragama, et mida ma kihutan - tema hinnangul sõitsing liiga kiiresti liiga suure vahemaa sisse Et näe mööda sõitsin ilusti 90-ga ja siis hakkasin kihutama. Ja juttu, et ma sõitsin spidoka järgi 90-ga too tüüp ei uskunudki. Tavaprotseduurid ID-kaardi ja alkomeetriga, kaks patseerivat ajateenijat ümber auto, üks ähvardus veel otsa ja siis lasti minema. Minu spidoka järgi kiirus mul 95-ni kindlasti ei jõudnud, heal juhul 1-2km üle 90ne ja seda ka vahelduvate tuulte mõjul. Lõpuks jäi ainult mõru maik selle politseiniku käitumisest, et ei suutnud taluda, et pea 30a vanal autol on spidokas täpsem kui temal.
Viimati muutis m6ksu, 13 Apr 2020, 09:38, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Pollaritelt tasuks enne vestlusse laskumist alati ametimärk/töötõend küsida ja sellest pilt teha - nii igaks juhuks. Teinekord täitsa distsiplineeriv ja toob mõne pilvedest maa peale tagasi...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Mõistlik, järgmine kord kasutan seda.
Mulle tundub, et see velje setup on veits liiga selle auto jaoks, rehvi külg käib taga koopasse ja riivib viilakaid välja.
Coilover on jäigem, aga kas ta on ka nii jäik, et peataks selle koopasse käimise?
Esimese hooga võtaks suurema ET-ga velje, aga see ei näeks enam üldse nii hea välja. Praegu istub ilusti koopaga tasa.
Stretch ei päästaks ka ilmselt väga palju, lihtsalt sööks järsemalt rehvi sisse ja kiiremini saaks hakata rehve vahetama.
Mulle tundub, et see velje setup on veits liiga selle auto jaoks, rehvi külg käib taga koopasse ja riivib viilakaid välja.
Coilover on jäigem, aga kas ta on ka nii jäik, et peataks selle koopasse käimise?
Esimese hooga võtaks suurema ET-ga velje, aga see ei näeks enam üldse nii hea välja. Praegu istub ilusti koopaga tasa.
Stretch ei päästaks ka ilmselt väga palju, lihtsalt sööks järsemalt rehvi sisse ja kiiremini saaks hakata rehve vahetama.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Flantsid vahele.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Siiani on siiski BBS-id alla jäänud. Tundub, et hoolimata müügikuulutusele ostab mul väiksem vend hoopis ära, koos velgedega ja tahtis coile ka alla saada.
Coilid leidsin väga vähe kasutatud, nädalavahetusel saab ilmselt alla keerata ja kuniks vend oma palka korjab ja nodi maha müüb, saan ilmselt isegi vähe madalamat autot proovida.
Coilid leidsin väga vähe kasutatud, nädalavahetusel saab ilmselt alla keerata ja kuniks vend oma palka korjab ja nodi maha müüb, saan ilmselt isegi vähe madalamat autot proovida.
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Nats pildimaterjali sai ka vahepeal tehtud, võrreldes paari kuu tagusega on veits asisemaks saanud ikkagi
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Coiloverid sai eile ette ära pandud
Enne ja pärast pildid:
Enne ja pärast pildid:
Viimati muutis m6ksu, 08 Mai 2020, 08:27, muudetud 1 kord kokku.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Ma coile ei soovitaks, madaldusvedrudega on tükk maad parem sõita
Mul golfil on.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Bemmil tehase madaldusvedrud, sellega suht sarnane teetunnetus. Praegu mul otsest eelistust pole tekkinud veel, aga teoorias ma seda juttu usun, et madaldusvedruga mugavam. Natuke tahab kõrgemaks ka veel saada, liiga julgelt tahab koopasse käia.
Eks siin omad dilemmad ole, et ilmselt Bilstein B6 + madaldusvedru oleks parim mõlemast maailmast, aga vähekasutatud coiloverid olid liiga palju odavamad.
Eks siin omad dilemmad ole, et ilmselt Bilstein B6 + madaldusvedru oleks parim mõlemast maailmast, aga vähekasutatud coiloverid olid liiga palju odavamad.
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Kõik 4 coili all ja nüüd julgen küll öelda, et iga kivi on tunda. Madaldusvedruga seda nalja pole.
Ees amorditugilaager ja selle ümber olev kummipuks, mis amordikannu istub - see on kahtlaselt vedel. Kõik on ilusti kinni keeratud, aga kui auto maas on, siis on paar mm ülemise kinnituse "kauss" amordikannust kõrgemal ja põhimõtteliselt oleks nagu loks sees. Kohe kui ratas üles tõsta, siis kaob vahe ära, kui natuke keharaskust lisada, siis läheb vahe suuremaks - see kummipuks oleks nagu liiga pehme. Aga panin just tutika Lemföderi puksi koos laagriga ja see peaks ju küll korralik asi olema. Teravamatest "kügastest" üle sõites on kuulda, et nagu oleks lahti, eriti kui ristmikel pöörates nt suurem kruusakivi ratta alt läbi käib. Googeldades tundus, nagu see olekski normaalne..
Ees amorditugilaager ja selle ümber olev kummipuks, mis amordikannu istub - see on kahtlaselt vedel. Kõik on ilusti kinni keeratud, aga kui auto maas on, siis on paar mm ülemise kinnituse "kauss" amordikannust kõrgemal ja põhimõtteliselt oleks nagu loks sees. Kohe kui ratas üles tõsta, siis kaob vahe ära, kui natuke keharaskust lisada, siis läheb vahe suuremaks - see kummipuks oleks nagu liiga pehme. Aga panin just tutika Lemföderi puksi koos laagriga ja see peaks ju küll korralik asi olema. Teravamatest "kügastest" üle sõites on kuulda, et nagu oleks lahti, eriti kui ristmikel pöörates nt suurem kruusakivi ratta alt läbi käib. Googeldades tundus, nagu see olekski normaalne..
-
- Huviline
- Postitusi: 61
- Liitunud: 03 Veebr 2016, 00:45
- Telefon: 58346757
- Auto: Volkswagen Golf 3 1.6 55kw Europe, BMW 330d 150kw, Ford Focus 1.8 TDDi 66kw
- Asukoht: Kuressaare
VW Golf III 1.6 - 1993 - m6ksu
Põhi auto on tagasi, see auto on üsnapea omanikku vahetamas, läheb edasi mu vennale.
Suutis sellega juba kitsele otsa sõita, nüüd nina enamuses vahetusse. Esituled sebis juba mingid AngelEyes asjandused, mis polnud väga minu maitse, aga GT tuledel olid kinnitused purud.
Kusjuures, veljed on müügiks
Kui kellelgi on pakkuda sarnast tooni või lihtsalt korralikku esistanget, võib pakkuda PM-i, see on vennal veel puudu.
Mõni pilt veel minu sõitudest
Suutis sellega juba kitsele otsa sõita, nüüd nina enamuses vahetusse. Esituled sebis juba mingid AngelEyes asjandused, mis polnud väga minu maitse, aga GT tuledel olid kinnitused purud.
Kusjuures, veljed on müügiks
Kui kellelgi on pakkuda sarnast tooni või lihtsalt korralikku esistanget, võib pakkuda PM-i, see on vennal veel puudu.
Mõni pilt veel minu sõitudest