VW Golf II Pasadena - 1991 - Verxxx

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
verxxx
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 28 Aug 2008, 13:54
Auto: Golf II, New Beetle
Asukoht: Lagedi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

VW Golf II Pasadena - 1991 - Verxxx

Lugemata postitus Postitas verxxx »

Ühel ilusal päeval, sain lahti vanadest masinatest enda hoovist. Plaan oli enam mitte ühegi vana masinaga tegeleda ja sõita uue autoga päikeseloojangu poole.
Kuid nagu näha, siis see nii kahjuks ei läinud, sai endale jälle üks paras ports kaela võetud ja ütleme nii, et plaan asjad algupäraseks jätta ja lihtsalt üritustel käia, kustus kiirelt!
Ja nüüd siis peategelase juurde!
Masinaks VW Golf 2, aastast 1991. Kaheukseline, punane, 4-ja tulega ja 1.3 bens on suhteliselt igapäevane nähtus siin foorumis..
Kuna masin on erimudel, paistab ta väheke rohkem silma. Eripärasuste kohta saab lugeda siit: https://de.wikipedia.org/wiki/VW_Golf_II#Golf_Pasadena
Omanikuks sain läbi oksjoni, mis toimus weby.ee avariiliste autode keskonnas. Jäi silma kogemata saiti sirvides ja süda ei andnud rahu ning tuli vaatama minna.
Kohapeal nägin, et kere oli kõvasti üle Eesti keskmise ja tundus originaalne. Auto oli maha kantud esiotsa avarii pärast.
PiltPiltPiltPiltPiltPilt

Ei andnud rahu ja pidin pakkumise tegema. Ja pärast paari ülepakkumist, sain õnnelikuks omanikuks.
Auto vajas uusi tiibasid, kapotti, tulederaami,võret,stanged, radikat ja tulesid.
Samal õhtul, kui auto sai koju veetud, tõmbasin masina eest laiali ja sai eest lanseka otsasid õgvendatud.
Järgmiseks sai välised plekid külge istutatud ja masin oli jälle liikluskõlbulik.
PiltPilt

Esistange ja võre koos tuledega said ette b-osa, kuna korralike originaal osi polnud võtta ja katkiste asjade eest taheti kulla hinda.
Vedrustus tekitas merehaigust, alla sai pandud kasutatud coilid ja ajutiselt alla 17" veljed, mis siiani all veerevad. Salongist on jooksu pannud sportistmed ja asendunud tavaliste pukkidega.
Oli võtta golf 3 GT istmed ja need masinasse maandusidki. Kuna värvus oli masinal roosa, sai masinal poleerimismaraton tehtud.
PiltPiltPiltPilt

See pidi olema masina ehituse lõpp, kuid siit need suured muutused hakkasid!
Töökaaslasel oli pakkuda huvitav laiendite ring, mida polnud kuskile külge panna. Kuna see oli omapärane, sai tehtud otsus ja käsi löödud ning enda masinale need äritud.
Laiendid tahtsid tööd ja mõni oli eriti kehvas seisus, huvi pärast sai üles pandud ostukuulutus. Imekombel pakuti ühte komplekti veel ja sai seegi ligi võetud. Laiendite tootjaks on Kamei ja mudeliks on X1.
Pole just kõige levinum laiendite komplekt ja omapärasus on see mida tahtsin.
PiltPilt

Ja kui välimus juba muutub, tuleb ju loomulikult ka aidata kaasa tehnilist poolt. Hetkel peal 1.3 40kw mootor ja peale läheb 2.0 85kw. Käike hakkab vahetama 02A kast, mis pärineb Corrado G60-lt.
Pidurid, mis külge lähevad pärinevad golf 2 g60-lt.
See on siis väike kokkuvõte hetkeseisust. Tänu selle projekti juures saavad kasutaja Clabens ja Asko. Neilt on tulnud nii nõu, kui ka jubinaid, et seda masinat vingemaks teha!
Ja modifikatsioone sellele masinale tuleb veel juurde, eks neist räägib siis kui aeg on küps!

Tänud tähelepanu eest!

Sellel teemal on 19 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”