VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Moderaator: etnies858
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 42 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Tere.
Olen oma Jetta plaanidega jõudnud nüüd niikaugele et sai auto lahti lammutatud ja kere-grilli vahele pandud,plaan on teha syncro Jetta, vahetada kerel ära keskmine tunnel (kardaani tunnel) ja pagasniku põhi,siis jooksvalt veel kerel vahetada karbid mis jäid kohe silma. Eks kindlasti tuleb puhastuse-mastiksi eemaldamise käigus veel välja auke aga antud kere on oma vanuse kohta ikka väga kõva.Mootori kohapealt ei ole veel kindel mis sinna vahele tuleb ,aga arvan et TDI kas 81kw või 66kw.
Eks pildid räägivad enda eest: Rainer
Olen oma Jetta plaanidega jõudnud nüüd niikaugele et sai auto lahti lammutatud ja kere-grilli vahele pandud,plaan on teha syncro Jetta, vahetada kerel ära keskmine tunnel (kardaani tunnel) ja pagasniku põhi,siis jooksvalt veel kerel vahetada karbid mis jäid kohe silma. Eks kindlasti tuleb puhastuse-mastiksi eemaldamise käigus veel välja auke aga antud kere on oma vanuse kohta ikka väga kõva.Mootori kohapealt ei ole veel kindel mis sinna vahele tuleb ,aga arvan et TDI kas 81kw või 66kw.
Eks pildid räägivad enda eest: Rainer
Viimati muutis franz, 09 Jaan 2023, 20:12, muudetud 3 korda kokku.
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Hea tõstuk,et saaks sirge seljaga toimetada. Nüüd,kuidas arendad G2ele 1,9 TDi 66kw.(tava turbo) või 81kw(muutuva geomeetriga turbo).elektri olukorda? Spido. Õhuvahetuse (intercooler) radika koht? Kõrgsurve pumba elektroonika ei lase ,olgugi et aju on ka kaasas,kuid edasi minna.TDi del on ka pedaali all reostaat. No ei ole trossi.
-
- Huviline
- Postitusi: 597
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Tasub ilmselt osta mingi ühes tükis doonor raibe millel on sobiv mootor.
Võtta kõik mis vaja ja ülejäänud kaalule.
Võtta kõik mis vaja ja ülejäänud kaalule.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 42 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Tere.t6nis3 kirjutas: ↑30 Juun 2022, 15:17 Hea tõstuk,et saaks sirge seljaga toimetada. Nüüd,kuidas arendad G2ele 1,9 TDi 66kw.(tava turbo) või 81kw(muutuva geomeetriga turbo).elektri olukorda? Spido. Õhuvahetuse (intercooler) radika koht? Kõrgsurve pumba elektroonika ei lase ,olgugi et aju on ka kaasas,kuid edasi minna.TDi del on ka pedaali all reostaat. No ei ole trossi.
Tõstuki()keregrill) tegin paar aastat tagasi ja see on väga hea abimees ,ei pea tõesti käpuli olema. Selle TDI ei ole probleemi olen juba ühe hästi töötava TDI 81 kw installinud RAKSIGOLF autole nii et kõik töötab nii gaasipedaal reostaadiga kui ka püsikas ,sellele autole sai ka aretatud originaal spidoblokk MFA ja kõik sai tööle +kliima ,mis on praeguste ilmadega super !!!,nii et seda osa ma ei karda.
Rainer
Viimati muutis franz, 19 Sept 2022, 17:40, muudetud 4 korda kokku.
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 42 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Tean mida sa mõtled ,nende juhtmete paigutamine ja ära mahutamine armatuuuri alla on paras katsumus ,kui on veel mängus kliima seade,aga eks kõik järgi mööda.
Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 42 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Õhtust.
Täna jõudsin väheke Jetta kallal nokitseda,selleks et pääseda ligi pagassi põhjale tuli kõigepealt eemaldada taga istme seljatagune sein ,see läheb pärast tagasi.Ära jõudsin veel lõigata pagassi põja , nüüd tuleb siis täpsemalt mõõta ja lõigata.Taga lanzeroonide peale tuleb kõigepealt paigaldada -keevitada pagassi põhja jaoks külgmised kõrgendused siis läheb alles syncro põhi sisse.
Lisan mõne pildi: Rainer
Täna jõudsin väheke Jetta kallal nokitseda,selleks et pääseda ligi pagassi põhjale tuli kõigepealt eemaldada taga istme seljatagune sein ,see läheb pärast tagasi.Ära jõudsin veel lõigata pagassi põja , nüüd tuleb siis täpsemalt mõõta ja lõigata.Taga lanzeroonide peale tuleb kõigepealt paigaldada -keevitada pagassi põhja jaoks külgmised kõrgendused siis läheb alles syncro põhi sisse.
Lisan mõne pildi: Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Valget värvi auto kohta on see ikka täitsa hea toorik!
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 16 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Mahub see Syncro pagassipõhja korral tagasi? Tehase Jetta Syncrodel seda ei olnud, üleval mütsiriiuli ääres oli mingi tugevdustala ja kasutati Golfi tagaistet.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 42 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Tere.
Ma ise ei ole näinud ega käega katsunud ühtegi Jetta syncrot aga tean et tehas on tootnud sedaan (4 ust) syncrot ,milline tal see istme tagus on lahendatud ei tea,aga mul on üks pilt cupe syncro Jettast kus on istme tagune küljes: Rainer
Viimati muutis franz, 04 Juul 2022, 19:27, muudetud 1 kord kokku.
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Nüüd küsimine suurele ringile. Miks MK2 golf jetta le ei antud ka diisleid. Mis siis,et sünkro. Nelivedu ,,raiskab,, kordades rohkem kütet ,kui bens VS.diisel. Nelivedu niigi.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Ise soiud kogu aeg, et foorumi keel on EESTI keel, siis miks sa seda ise ei kasuta?
Suvaliste eesti keelsete sõnade suvalises järjekorras kasutamine ei ole eesti keel.
Paluks tõlget sellele ollusele.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Vanasti ei olnudki rohkem kui kaheksa klassi.
..ja kellel see aeg oli? Tööle oli vaja minna, viis aastat tuli kahe aastaga ära teha
..ja kellel see aeg oli? Tööle oli vaja minna, viis aastat tuli kahe aastaga ära teha
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 16 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Hariduse- ja keeleteemadelt tagasi Jetta juurde
https://pajalle.com/category/autot/jetta_g60/
Nii head pilti kui see Coupe oma tagaistme tagusest pole, aga mingi ettekujutuse peaks vast saama. Kui on huvi...
Põhjanaabrite tehase Jetta Syncro, millele hiljem Golf Rallye tehnika vahele tõsteti:
https://pajalle.com/category/autot/jetta_g60/
Nii head pilti kui see Coupe oma tagaistme tagusest pole, aga mingi ettekujutuse peaks vast saama. Kui on huvi...
Viimati muutis pppp, 06 Juul 2022, 13:05, muudetud 1 kord kokku.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 25 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Ma saan aru, et Tõnis küsib, miks ei toodetud Golf II diiselmootori ja nelikveolisena. Ma ise arvan, et kaheksakümnendate alguses oli diiselmootor sõiduauto peal uus asi, vähemalt VW puhul. Alles kombati turgu, kui palju võiks diiselmootoriga sõiduautosid kaubaks minna. Golf II toodeti esiveolisena 1,6 liitrise diiselmootoriga, millel oli võimsust üsna napilt (40-59 kw). Sellise võimsuse juures ilmselt arvati, et mis see nelikvedu ikka juurde annab, kui võimsust napilt. Teiseks oli äkki mingi tehniline probleem, miks ei saadud sellest 1,6 diislist nelikvedu teha (miski ei mahtunud kuhugi ära vms)?
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 42 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Tere.franz kirjutas: ↑04 Juul 2022, 19:26Tere.
Ma ise ei ole näinud ega käega katsunud ühtegi Jetta syncrot aga tean et tehas on tootnud sedaan (4 ust) syncrot ,milline tal see istme tagus on lahendatud ei tea,aga mul on üks pilt cupe syncro Jettast kus on istme tagune küljes:
cupee syncro.jpg
Rainer
Hakkasin väheke rohkem uurima ja leidsin tõesti et syncro Jettal ei käi tagaistme tagust plekki aga võib panna kuna mahub ilusti ära ja aknalaua ääres on mingisugune lisa tugitala : Rainer
Viimati muutis franz, 06 Juul 2022, 20:59, muudetud 1 kord kokku.
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 42 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Tervitus.
Pole mõndaaega siia midagi lisanud ,kuna pole palju edasi liikunud aga siiski midagi:
nimelt sai roostest puhastatud külge minev pagaasniku põhi ja krunditud ,siis Raksigolfi abiga panime taga lanzeronide külge need külje kõrgendused (kruvidega) ja pagaasniku põhja ka kruvidega ,et vaadata kas kõik sobib ja siis alles keevitada kinni. Rainer
Pole mõndaaega siia midagi lisanud ,kuna pole palju edasi liikunud aga siiski midagi:
nimelt sai roostest puhastatud külge minev pagaasniku põhi ja krunditud ,siis Raksigolfi abiga panime taga lanzeronide külge need külje kõrgendused (kruvidega) ja pagaasniku põhja ka kruvidega ,et vaadata kas kõik sobib ja siis alles keevitada kinni. Rainer
Viimati muutis franz, 19 Sept 2022, 17:38, muudetud 1 kord kokku.
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 42 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Lisan veel pilte:
Suured tänud Germole kasutaja fo1l kelle käest sai soetatud doonor. mõni pilt veel kui proovisin liivapritsi (sai mingiaeg tehtud ei viitsinud enam joosta koguaeg detailidega liivapritsi) võtsin ühe taga õõtsa puhastatud: krunditud: Rainer
mingi aeg sai ka soetatud projektile doonor ,mootori pärast ja selleks on g3 1.9 tdi 81kw . see mootori valik jäi ka sellepärast et on endal olemas juba syncro käigukast ja tagasild 1.9 tdi oma (aga nendest kunagi hiljem kirjutan )Suured tänud Germole kasutaja fo1l kelle käest sai soetatud doonor. mõni pilt veel kui proovisin liivapritsi (sai mingiaeg tehtud ei viitsinud enam joosta koguaeg detailidega liivapritsi) võtsin ühe taga õõtsa puhastatud: krunditud: Rainer
Viimati muutis franz, 19 Sept 2022, 17:37, muudetud 1 kord kokku.
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 42 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Liivaprits on enda tehtud, kompressoril on 500l paak ,hetkel on jätkunud ,ei ole nii palju asju korraga teinud ,enne kasutasin neid käsiliivaprits püstolt aga juba tülikas oli koguaeg liiva lisada, nüüd vähe lihtsam panen 2 kotti liiva sisse ja ok
Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 42 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Tervitus .
Teen siis väikse ülevaate tehtud töödest:
Sai tagasillad rivvi pandud: GOLF 2 1.8 , GOLF 3 1.9 TDI ja PASSAT B3 G60 ja mõõdetud ja uuritud nene mõõte ja erinevusi ja tulemus minujaoks oli huvitav ,et kõik kolme silla mõõdud on samad nii sillakinnitus avade vahe kui ka õõtsade ja pooltelgede pikkused laiused.Erinevused on ainult sillatala puksi mõõtudes G2 on 52mm ja G3 ja B3 on 62mm passati ja g3 sillatala küljes on veel summuti kinnitus kõrvad,veel on erinevus õõtsades G2 ja B3 on ketaspidurite paigaldamise võimalus s.t et on olemas suporti kinnitus „kõrvad“ aga G3 puuduvad need ja on ainult trummelpidusi jaoks, veel on erinevus rattalaagri mõõtudes olenevalt aastakäigust ja kas trummel pidur või suport on kahte mõõtu 39x68x37 ja 40x72x37,
.........järgneb
Rainer
Teen siis väikse ülevaate tehtud töödest:
Sai tagasillad rivvi pandud: GOLF 2 1.8 , GOLF 3 1.9 TDI ja PASSAT B3 G60 ja mõõdetud ja uuritud nene mõõte ja erinevusi ja tulemus minujaoks oli huvitav ,et kõik kolme silla mõõdud on samad nii sillakinnitus avade vahe kui ka õõtsade ja pooltelgede pikkused laiused.Erinevused on ainult sillatala puksi mõõtudes G2 on 52mm ja G3 ja B3 on 62mm passati ja g3 sillatala küljes on veel summuti kinnitus kõrvad,veel on erinevus õõtsades G2 ja B3 on ketaspidurite paigaldamise võimalus s.t et on olemas suporti kinnitus „kõrvad“ aga G3 puuduvad need ja on ainult trummelpidusi jaoks, veel on erinevus rattalaagri mõõtudes olenevalt aastakäigust ja kas trummel pidur või suport on kahte mõõtu 39x68x37 ja 40x72x37,
.........järgneb
Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 42 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
....järg
Erinevad on ka taga tifri tagumine kinnitus. Suurem erinevus on aga kere külge käivatel sillakinnitus plaatidel G2 ja G3 on välimuselt sarnased aga on kõrguse vahe 10mm ,paigaldasin prooviks mõlemad varjandid aga ei saanud aru kas on kuskil mingi mõõduvahe s.t. sild istuks nagu mõlema kinnitusega samal kohal aga B3 on hoopis teistsugune ja ei sobi mk 2 Hetkel sai Passat B3 tagasilatala liivapritsitud ja krunditud ja panin prooviks autokülge ja taga tiffer on G3 TDI õõtsad ka B3 omad nihuke kooslus peaks jääma kuna ei leidnud erinevusi Rainer
Erinevad on ka taga tifri tagumine kinnitus. Suurem erinevus on aga kere külge käivatel sillakinnitus plaatidel G2 ja G3 on välimuselt sarnased aga on kõrguse vahe 10mm ,paigaldasin prooviks mõlemad varjandid aga ei saanud aru kas on kuskil mingi mõõduvahe s.t. sild istuks nagu mõlema kinnitusega samal kohal aga B3 on hoopis teistsugune ja ei sobi mk 2 Hetkel sai Passat B3 tagasilatala liivapritsitud ja krunditud ja panin prooviks autokülge ja taga tiffer on G3 TDI õõtsad ka B3 omad nihuke kooslus peaks jääma kuna ei leidnud erinevusi Rainer
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
Vahet pole. Erinevusel on tugevdus varu. Mõõdud sillatalas klapivad. Sillatala läheb 1 1 alla. mõõtutest. G2. Ja G3. Sillatala puksid on erinevad.Mõõtudest. Vaata G2. tagasilla puksi mõõtu . Võrdle siis G3 pukse.
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 42 korda
VW JETTA MK2 Projekt---Syncro
tere.
golf 3 tagasild tuli universaali alt
Rainer
Viimati muutis franz, 28 Nov 2022, 18:36, muudetud 1 kord kokku.
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.