VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Moderaator: etnies858
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Loodan, et on H, ega ma kontrollinud pole, aga Etka väitel on H.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Esimesed sõidud tehtud. Tõesti laseb minuti tuuri roolist hoidmata ilma hädaldamata sõita ja tundub et suudab ka natuke paremini jooni jälgida.
Igaljuhul tänud, nüüd vast ei pea pikal sirgel enam iga natukese aja tagant rooli liigutama.
Igaljuhul tänud, nüüd vast ei pea pikal sirgel enam iga natukese aja tagant rooli liigutama.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Ikka saab. VW tarkvarauuenduste loogika selles suhtes on, et kõik madalama (A) indeksiga kaamerad saab uuendada kõrgema indeksiga (H) kaamerateks aga mitte vastupidi.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 08 Juun 2014, 21:30
- Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4Drive
- Asukoht: TLN
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Sai siis minu Seat Leonil ka kaamera tarkvarauuendus tehtud, teine asi kohe sõita kui auto ei piiksu enam sirge tee peal
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Passatil täitus 190000km.
Defekteerisin ühte soojade ilmadega (+20C) esile tulnud nähtust, kus teatud tingimustel pannes jõuülekande suure koormuse alla nt. kui suurelt kiiruselt aga madalalt pöördelt hakata aeglaselt kiirendama, siis kui mootor saavutab buusti tipu viskab sel hetkel sisse ühe (või kaks) nõksu, nagu vedu kaoks ära ja siis toimetab kõik edasi nagu poleks midagi juhtunud. Arutades jussikese ja Tiiduga, siis võib asi olla veovõlliotstes. Et kohe varuosakahurit mitte laadima hakata, lasin Forss Peetris üle vaadata - ei leitud midagi. Siis otsustasin, et siiski tulistan auto pihta mõned varuosad ja vaatab mis saab...
Tellisin Aeromotorsist SKF-i välimise (40€) ja sisemise (45€) veovõlliotsa komplektid ning Møller Mustamäelt tõin uued sisemise otsa poldid 6tk (21€ ilma klubisoodukata). Tulistasin need parema poole (pikema) veovõlli otsa pihta. Mõlemad kummid jäid originaalid kuna need olid täiesti kummi moodi ja terved, kui tutikad SKF osad olid rohkem plastiku moodi. Aega läks metsikult ja määrdega oli omajagu mässamist aga lõpuks sai asi edukalt kokku ja testsõidul tuli välja...et nõksu teeb ikka. See-eest vähenesid lõtkud jõuülekandes märgatavalt ja on tunne, et auto liigub edasi-tagasi "kindlamalt".
Eks nüüd saab atra veel veidike seada ja vaadata kas vahetab lühikese veovõlli otsad ka ära või uurib muid tegureid - näiteks DSG siduripakk ei pea enam väänet kinni ja libistab nõksu hetkel. Kuna mul pole veel viimane DSG tarkvarauuendus, mis ühtlasi vähendab mehhatroonika töösurvet 60->52bar, siis arvatavasti tuleks see ära teha koos basic settings'ga, saab vaadata kas midagi muutub...
Pilte ka...
Defekteerisin ühte soojade ilmadega (+20C) esile tulnud nähtust, kus teatud tingimustel pannes jõuülekande suure koormuse alla nt. kui suurelt kiiruselt aga madalalt pöördelt hakata aeglaselt kiirendama, siis kui mootor saavutab buusti tipu viskab sel hetkel sisse ühe (või kaks) nõksu, nagu vedu kaoks ära ja siis toimetab kõik edasi nagu poleks midagi juhtunud. Arutades jussikese ja Tiiduga, siis võib asi olla veovõlliotstes. Et kohe varuosakahurit mitte laadima hakata, lasin Forss Peetris üle vaadata - ei leitud midagi. Siis otsustasin, et siiski tulistan auto pihta mõned varuosad ja vaatab mis saab...
Tellisin Aeromotorsist SKF-i välimise (40€) ja sisemise (45€) veovõlliotsa komplektid ning Møller Mustamäelt tõin uued sisemise otsa poldid 6tk (21€ ilma klubisoodukata). Tulistasin need parema poole (pikema) veovõlli otsa pihta. Mõlemad kummid jäid originaalid kuna need olid täiesti kummi moodi ja terved, kui tutikad SKF osad olid rohkem plastiku moodi. Aega läks metsikult ja määrdega oli omajagu mässamist aga lõpuks sai asi edukalt kokku ja testsõidul tuli välja...et nõksu teeb ikka. See-eest vähenesid lõtkud jõuülekandes märgatavalt ja on tunne, et auto liigub edasi-tagasi "kindlamalt".
Eks nüüd saab atra veel veidike seada ja vaadata kas vahetab lühikese veovõlli otsad ka ära või uurib muid tegureid - näiteks DSG siduripakk ei pea enam väänet kinni ja libistab nõksu hetkel. Kuna mul pole veel viimane DSG tarkvarauuendus, mis ühtlasi vähendab mehhatroonika töösurvet 60->52bar, siis arvatavasti tuleks see ära teha koos basic settings'ga, saab vaadata kas midagi muutub...
Pilte ka...
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Väga kena B7.
Aga...
On ka ette tulnud tutikana lõtkuvaid püsikiirusliigendeid. Kusjuures lõtkub nii nuutühendus kui ka liigend ise.
Oluliselt parema kvaliteediga Löbro/Spidan otsad oleks olnud 107€ koos kõigi vajalike poltidega.
Aga...
Miks just SKF? Minu kogemuse põhjal on kõik SKF osad, mis pole laagrid, viisakalt öeldes puuduliku kvaliteediga.
On ka ette tulnud tutikana lõtkuvaid püsikiirusliigendeid. Kusjuures lõtkub nii nuutühendus kui ka liigend ise.
Oluliselt parema kvaliteediga Löbro/Spidan otsad oleks olnud 107€ koos kõigi vajalike poltidega.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
SKF mu silmis olnud heas kirjas. Konkreetsed jupid olid kirjeldatud lõtkudeta. Eks siis teab veidike ootusi korrigeerida kui midagi peaks ilmnematwist kirjutas: ↑06 Juun 2022, 07:33 Väga kena B7.
Aga...
Miks just SKF? Minu kogemuse põhjal on kõik SKF osad, mis pole laagrid, viisakalt öeldes puuduliku kvaliteediga.
On ka ette tulnud tutikana lõtkuvaid püsikiirusliigendeid. Kusjuures lõtkub nii nuutühendus kui ka liigend ise.
Oluliselt parema kvaliteediga Löbro/Spidan otsad oleks olnud 107€ koos kõigi vajalike poltidega.
Ja seda nõksu peale vahepeal suutnud rohkem välja võluda, seega võib juba asi kombes olla...
Viimati muutis siLc, 06 Juun 2022, 14:28, muudetud 2 korda kokku.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Esmaspäeval viskas hommikul armatuuri jõulupuu helendama. Esimene mõte "vasak tagumine abs andur". Juhe külge ja ongi! Aeromotorsist ATE andur 26€ tellitud. Täna andur käes ja autol küljes. Arvutiga vead maha ja sõit saab jätkuda.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Sõitnud kalli gaasi ning rohkem ka bensuga ning toimetanud mõningate visuaalsete vigade korrigeerimisega. Juhipoolsed alumised akna kroomliistud esi- ja tagauksel on ajaga läinud kriimuliseks, et neid oli päris halb vaadata autosse sisenemisel. Lisaks enne juhiukse alumise hinge vahetust oli juhiuks suutnud tagaukse aknatihendi ääre ära äestada räbalaks. Muretsesin siis juhiukse liistu ja komplektse aknatihendi umbes sama vanalt autolt, mis olid oluliselt korralikumad.
Juhiukse kroomliistu vahetamiseks tuli maha uksepolster, tviiter ja siis küljepeegel. Peegli eemaldamiseks tuleb väga kasuks magnetpeaga T30 padrun kuna muidu võivad kaks polti kukkuda ukse sisse. Uus liist paika timmida ja kõik vastupidi kokku tagasi.
Kuna ei saanud hästi aru kuidas tihendi kinnitustüüblitele ligi saab ja see tükk tavaliselt saada kulla hinnaga, siis ei hakanud riskima ja võtsin abisse jussikese, kelle käe all vahetus läks libedalt ja tüüblitele ligisaamise nipp sai selgeks. See visuaal sai siis ka ilusaks Aitäh jussike!
Selline tükk...
Juhiukse kroomliistu vahetamiseks tuli maha uksepolster, tviiter ja siis küljepeegel. Peegli eemaldamiseks tuleb väga kasuks magnetpeaga T30 padrun kuna muidu võivad kaks polti kukkuda ukse sisse. Uus liist paika timmida ja kõik vastupidi kokku tagasi.
Kuna ei saanud hästi aru kuidas tihendi kinnitustüüblitele ligi saab ja see tükk tavaliselt saada kulla hinnaga, siis ei hakanud riskima ja võtsin abisse jussikese, kelle käe all vahetus läks libedalt ja tüüblitele ligisaamise nipp sai selgeks. See visuaal sai siis ka ilusaks Aitäh jussike!
Selline tükk...
-
- Huviline
- Postitusi: 200
- Liitunud: 28 Juun 2011, 14:13
- Telefon: 5555üheksa6üks4
- Skype: el.mumm
- Auto: B6 1.4tsi r-line 2010 tornado red
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 18 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Mis uuest hinnalaest arvad?
Mul täna kaasa keelas tartus lõunaka juures tanklasse (misiganes seal 3.4 midagi posti otsast vastu vaatas cng realt) keeramise ära roolist haarates kisaga - "nahh sa siis seda bensupoolt talvel remontisid?!)"
Passat B6 r-line 1.4 tsi ecofuel 🍅IG @el.mumm
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Nüüd on küll käes punkt, kus bensu ja gaasiga on rahalises arvestuses sama kallis sõita. Eelmiste tasemetega oli veel kaalukauss gaasi poolel. Arvestan maanteekulu 4kg/100km (4x3,5=14€/100km) ja 7,4l/100km (7,4x1,95=14,4€/100km). Linnavahel rüüpab bensu 8-10l sajale vahel.
Kõige põnevam muidugi mis sügisel ja talvel tuleb. Kas sööstab läbi 5€ lae?
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
- Auto: efofuel, touran, 2,0
- Asukoht:
- Tänatud: 3 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Samad sõnad, aga see hind arvata tuleb alla, sest ainult omavalitsuste bussid hakkavad seelle hinnaga sõitma. Turg paneb ju asjad paika, ei ole mõtet asja "laos" hoida. Kartuses, et kaup otsa saab on olnud ka toidupoes, kes soola ja sooda ära ostavad.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Ilge häda nüüd, zigullil oli 40l paak ja ma ei usu, et sellega rohkem sai sõita.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Neljas kuu läheb bensuga.
Nüüd on maantee sõitude jaoks gaasi tankimine ka küsimärgi all.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 906
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 41 korda
-
- Klubiline
- Postitusi: 1689
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
9l paak on 1.5 TGI pärusmaa. 1.4 TGI on veel täisväärtuslik 55l paak ja kuuldavasti pole üldse mitte nii janune kui Passati vanem 1.4.
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
- Auto: efofuel, touran, 2,0
- Asukoht:
- Tänatud: 3 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
BSX mootoril ka midagi sellist, vähemalt üle 8 liitri tankida ei ole saanud, siis ka aurude peal mootor töötab.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Niisiis nüüd kui CNG on 4€, siis nüüd enam mingit asja gaasitanklatesse ei ole (va. Koksvere ja Pärnu biometaanitanklad). Samuti mõlgutasin mõtteid kas panna LPG peale ja tänu kaaskannatajale taasavastasin Gazneti olemasolu ning asjaolu, et nad on juba taksodest gaasipassateid ümber ehitanud LPG peale -> https://gaznet.ee/galerii/vw-passat-ecofuel-b7-cng-lpg/ . Ehk siis paistab, et autost saab kolmekütuseline - tagumised kaks gaasipaaki võetakse välja (eesmine jäetakse alles?) ja LPG toroidpaak pannakse asemele. Uurin mingi hetk Gaznetist kuidas see LPG seade siis töötab olukorras, kus auto originaalis kahe kütuse vahelt peaks vahetama külmade ilmadega ja muud peenemad punktid...
Teine valik on muidugi leida A24 kaudu mõni väljamaalt ostja.
Ning tekkis üks probleem ka - Discover Media PQ ekraani digitizer (puuteosa) hakkas jupsima. Ei reageeri puutele külmast peast. Õnneks digitizer on eraldi vahetatav. Ilmselt võtan ette.
Teine valik on muidugi leida A24 kaudu mõni väljamaalt ostja.
Ning tekkis üks probleem ka - Discover Media PQ ekraani digitizer (puuteosa) hakkas jupsima. Ei reageeri puutele külmast peast. Õnneks digitizer on eraldi vahetatav. Ilmselt võtan ette.
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 59 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Palju see cng kilo väljamaal maksab, et sealne isik peaks tahtma?
Mõistlikum kogu täiega lpg peale pole? Või on oodata maagaasi odavnemist?
Egas naljakas see hind pole ...
Mõistlikum kogu täiega lpg peale pole? Või on oodata maagaasi odavnemist?
Egas naljakas see hind pole ...
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Mõni üksik riik kus hind üle 2,5 kilo kohta. Mujal alla selle ja päris mitu riiki veel 0,5 hinna juures. Soomes veel ka hind 2 euro juures.
Mõte on hea. Teeks mingi ühis müümise?
Mõte on hea. Teeks mingi ühis müümise?
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 906
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 41 korda